ovisopa Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 (editat) Filtrul de aer trebuie curatat cel putin odata cu schimbul de ulei. Mersi de info. Anu trecut in aprilie, i-am schimbat uleiul (Motul), filtrul de ulei, lichidul de frana (Motorex), in iarna asta am trimis in service telescopul de pe spate pt ca ia cam iesit uleiul si era fff moale, doar arcul mai functiona... Anu asta va trebui sa-i schimb iar uleiul si probabil sa desfacem si furca pt revizia periodica Am facut cateva poze airboxului, si la o "inspectie mai atenta" am vazut si eu uleiul in interior piesei Nr. 1 Editat Martie 30, 2010 de ovisopa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Mersi de info. Anu trecut in aprilie, i-am schimbat uleiul (Motul), filtrul de ulei, lichidul de frana (Motorex), in iarna asta am trimis in service telescopul de pe spate pt ca ia cam iesit uleiul si era fff moale, doar arcul mai functiona... Anu asta va trebui sa-i schimb iar uleiul si probabil sa desfacem si furca pt revizia periodica Am facut cateva poze airboxului, si la o "inspectie mai atenta" am vazut si eu uleiul in interior piesei Nr. 1 Pai, vazusi? Ai si tu ulei in connection boot. Cum il scoti? Cu siringa? Connection boot e din cauciuc. Iese f usor. Mai ales ca ai zis ca ai mai dat jos suspensia spate. Apropos, unde ai dat-o la servisare? Si, cu cati bani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovisopa Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Pai, vazusi? Ai si tu ulei in connection boot. Cum il scoti? Cu siringa? Connection boot e din cauciuc. Iese f usor. Mai ales ca ai zis ca ai mai dat jos suspensia spate. Apropos, unde ai dat-o la servisare? Si, cu cati bani? Cu siringa o sa-l scot, nu ma apuc de demontat suspensia ca nu am timp si nici nu ma pricep Revizia telescopului a fost facuta in Sibiu, la service-ul Riders Point si a costat 600 lei, revizia telescopului + incarcarea buteliei cu azot. PS. Sper sa nu iau "amenda" de la admin, nu fac reclama, doar ii raspund omului, si stiu ce bine e sa ti se raspunda cat mai concret, acum cateva luni incercam si eu sa aflu cam cat costa revizia telescopului, si nu am aflat decat dupa ce l-am trimis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktk79 Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Cu siringa o sa-l scot, nu ma apuc de demontat suspensia ca nu am timp si nici nu ma pricep Revizia telescopului a fost facuta in Sibiu, la service-ul Riders Point si a costat 600 lei, revizia telescopului + incarcarea buteliei cu azot. PS. Sper sa nu iau "amenda" de la admin, nu fac reclama, doar ii raspund omului, si stiu ce bine e sa ti se raspunda cat mai concret, acum cateva luni incercam si eu sa aflu cam cat costa revizia telescopului, si nu am aflat decat dupa ce l-am trimis. Ce a trebuit sa schimbe la telescop? Cam scump !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovisopa Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 (editat) Ce a trebuit sa schimbe la telescop? Cam scump !!! Nu mai stiu exact, dar parca 100 - 150 incarcatul buteliei, vreo 100 - 150 manopera si un kit de reparatie pt telescopul PDS, care la KTM era vreo 200 - 300 lei PS. telescopul probabil nu mai avea ulei deloc, motorul topaia tare de tot in ultima vreme pt ca telescopul nu-si mai facea treaba, doar arcul. Daca apasai pe sa cu mana si ii dadeai drumul, revenea rapid la loc. Shhht .. suntem offtopic Editat Martie 30, 2010 de ovisopa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktk79 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Nu mai stiu exact, dar parca 100 - 150 incarcatul buteliei, vreo 100 - 150 manopera si un kit de reparatie pt telescopul PDS, care la KTM era vreo 200 - 300 lei PS. telescopul probabil nu mai avea ulei deloc, motorul topaia tare de tot in ultima vreme pt ca telescopul nu-si mai facea treaba, doar arcul. Daca apasai pe sa cu mana si ii dadeai drumul, revenea rapid la loc. Shhht .. suntem offtopic Nu de mult am facut si eu. Pds(de la ktm) - 150 ron(lam schimbat eu) Revizie telescop -280 ron(ulei,simering,bucsa teflon,gaz,manopera) la Zoli in Ciuc. Garantie 1an ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotocrossYz85 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 eu stiu cal speli cu benzina parca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Narko Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Eu il iau acasa, si-il spal cu sapun lichid in cada. Nu folosesc detergent pentru ca mai raman granule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 (editat) in cartea de DR (125+350) zice sa-l impregnezi (scufundat si stors prin presare) cu ulei de motor (10w-40), curat (adica nu scos din motor). Tot asa si la fosta Virago care avea filtru de burete. Eu cred ca e si mult marketing cu uleiul special de filtru. Nu stiu, poate la KTM indica altceva, dar daca astia au scris in cartea utilizatorului ulei de motor 10w-40 banuiesc ca s-au gindit la ceva, si nu la buzunarul utilizatorului. In alta dezordine de idei, am nevoie urgent (pina miercuri ca altfel sunt nevoit sa-l comand) de un burete care sa mearga pe un DR 125. Poate fi si unul mai mare ca-l "croiesc" eu. n caz ca aveti, dati PM ca sa nu ne luam "cartonase" de la admini. Editat Septembrie 13, 2010 de XorX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ness26 Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 (editat) filtrul de aer se spala si se unge dupa fiecare iesire in mod normal. Eu il spal cu ulei de la bunica. nu e gluma. incercati si veti fi uimiti. Puneti doi trei sau chiar mai mult ulei de seminte intr-o galetusa de plastic si scufundati filtrul. Ori il lasati acolo cateva ore ori il framantati usor, dupa care il stoarceti tot usor si il spalati putin cu pur de vase si treaba e facuta. Spor sa aveti si bafta. Ovidiu Ps uitam; uleiul ramas in galetusa il folosesc in continuare pana se consuma Editat Septembrie 13, 2010 de ness26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 (editat) Eu: motorina ca sa scap de uleiul vechi si sapun lichid ca sa scap de mizerii. Apoi il imbib cu ulei de filtru. Mesaj completat Ps uitam; uleiul ramas in galetusa il folosesc in continuare pana se consuma La cartofi prajiti?! Editat Septembrie 14, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madmack Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 cea mai curata solutie "duci motorul la mecanic " glumesc eu folosesc solutia de la motorex car isi face treaba excelent apoi doar clatit cu apa si dupa ce s-a uscat spray motorex si totul e OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 11, 2017 Share Postat Martie 11, 2017 (editat) Tocmai revin și eu la filtre de ulei pe bază de burete. Hands-made din carcasă filtru vechi și coală de burete. Stiu că va trebui să-l spăl mai des, probabil lunar sau după 2-3 ieșiri off. Vă întreb la câți km de șosea se spală astea? În schimb vă împărtățesc experiența mea din vremurile vechi cînd între două motoare serioase am călărit excelentul motor comunist Voshod 175 care exact asta avea, filtru de aer din burete, o coală băgată fără multe fasoane într-un suport de plastic. Soluția de a spăla „curat” (altfel te afurisesc femeile astea) era simplă. Aveam o găleată metalică și un bidon de benzină dedicat. Spălam filtrul în găleata (scoasă din garaj) în care turnam 2-3 litri de benzină, storceam apoi bine filtrul și-l ungeam cu pensula cu ulei 2T (că nu erau fițe de spray-uri ca acum). Apoi storceam bine filtrul de excesul de ulei și gata, sus pe motor. Lăsam benzina să se decanteze și o recuperam cu atenție în bidon. Iar ultima sută de grame cu jegul aferent, ei asta o arunc în colțul proprietății, am un loc secret unde ține figura. Cam așa spăl orice chestie care intră în găleată, am și cîteva pensule potrivite. Mai am și o tavă pentru chestiile mari. Apoi capacul pe bidon, găleata/tava clătită cu apă și detergent, un pic de spray de interior în garaj ca să nu comenteze „mouse police” și gata!. Editat Martie 11, 2017 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calutz Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 e asa da. sper sa nu fiu acuzat ca fac reclama, si nu mascata, ca eu sunt importator, DAR: 1. daca nu cumparati KIT-ul de la twin air, adica 2 galeti, una mica pt solutie impregnat, una mare pt solutie de spalat, care au pe fund o grila sa se poata decanta mizeria atunci luat 2 galeti cu capac(pt a evita evaporarea + miros) si puneti solutiile fiecare la galeata ei. Dupa mai multe spalari cand vedeti voi ca solutia de spalat s-a murdarit o aruncati. cea de impregnat se consuma numai, nu are valabilitate, nu se evapora daca are capac. 2. inainte sa folositi solutia de impregnat "agitati bine" 3. solutia de spalat este asa zisul PETROSIN, un solvent usor pt a nu ataca buretele filtrelor. 4. din experienta mea(de vreo 15 ani) ca pe vremea "raposatului" la CZ aveam filtre de aer pe care le suflam cu aer sau cumparam filtre de Skoda ca se potriveau, va pot expune urmatoarele: a. cumparati min 3 filtre de aer. folositi manusi de cauciuc si spalatiile pe toate odata. eu le las 1 zi sau peste noapte sa se usuce(evapore bine). le impregnez pe toate trei bine, adica le scufund in ulei si le storc tot atat de bine. Curat foarte bine interiorul cutiei de filtru, dupa care montez dar nu inainte de a da cu vaselina la zona de imbinare si a verifica daca etansaza bine. Celelalte doua le bag in pungi separate. Cand se murdaresc toate repet operatiunea. b. viata motorului depinde SI DE curatirea filtrului de aer asa ca atentie....... c. acei "chilotei" care se pun peste filtru sunt pt cursele pe nisip sau pe praf f mare. d. mai sunt si alte chestii care ajuta precum power flow kit pt o mai buna "oxigenare" La enduro folosesc max 2 filtre/weeknd dar la motocros folosesc 3-4 filtre /weekend asa ca am spalat la filtre de ........... Mai acum cativa ani spalam cu mana goala de aveam niste degete/unghii de toata frumusetea nu prea intindeam mana la fete ca..... daca va mai pot fi de folos.... bafta, eu sunt maine la ciolpani. cip Aprox.la fel fac si eu si nu am cerut parerea la nimeni:2 filtre spalate cu randul si 2 galeti. una pt spalat cu benzina sau petrosin depinde de stocul din garaj, iar a doua galeata este pt spalare cu detergent de vase(tip pur pt grasimi si unsori) iar de acolo il scot curat asa ca pot sa il bag la robinet sub jet de apa.urmatoarea etapa stors fara brutalitate si lasat la uscat cateva zile. ce nu am practicat pana in prezent este ungerea cu vaselina a zonei de imbinare intre filtru si airbox... ce vaselina se foloseste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 Aprox.la fel fac si eu si nu am cerut parerea la nimeni:2 filtre spalate cu randul si 2 galeti. una pt spalat cu benzina sau petrosin depinde de stocul din garaj, iar a doua galeata este pt spalare cu detergent de vase(tip pur pt grasimi si unsori) iar de acolo il scot curat asa ca pot sa il bag la robinet sub jet de apa.urmatoarea etapa stors fara brutalitate si lasat la uscat cateva zile. ce nu am practicat pana in prezent este ungerea cu vaselina a zonei de imbinare intre filtru si airbox... ce vaselina se foloseste? Vaselina cea mai ieftina, pt ca nu are rol de ungere, ci doar de a impiedica mizeria sa intre printre burete si buza airbox-ului. E vorba de EXC-ul tau, ca la AT nu ai unde sa pui vaselina la filtrul de aer modificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 13, 2017 Share Postat Martie 13, 2017 Am băgat deja un drum cu noul filtru și sunt mulțumit. Sunt conștient că va fi mai greu de spălat buretele fiind etanșat cu plastic topit la capacele filtrului.(la AT filtrul e stil mosor). Am scormonit prin pod și am mai găsit două filtre de hîrtie pe care le voi modifica. Mă gîndesc să nu mai lipesc buretele de capace, situație în care s-ar manipula (scoate/monta) pe carcasa filtrului ca un ciorap. Interesantă ideea cu vaselina la capete a lui Ciprian, a mai încercat careva? Sau să nu mă risc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Intreb aici sa nu deschid topic, este vreo diferenta intre cele doua? http://www.emag.ro/kit-de-intretinere-filtre-sport-k-n-kit-de-intretinere-filtre-k-n-535ml-kit-de-intretinere-filtre-k-n/pd/DGFFSMBBM/ http://www.emag.ro/kit-curatare-filtru-aer-k-n-99-5000eu/pd/DFPDMYBBM/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Da. Cantitatea de solutie de curatat. 335 vs 355 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.