vlady_phx Postat Decembrie 5, 2008 Autor Share Postat Decembrie 5, 2008 Pai ce pot sa-ti spun este ca merge f bine. E RC24 din 88, il am de 1 an jumate si am facut 25000km cu el, acum pe bord indica peste 66000.Singura problema a fost cu releul de incarcare, a cedat la scurt timp dupa ce am luat-o. In rest n-am schimbat decat consumabile. Motorul merge bine, nu consuma ulei,trage bine, consumul de benzina e bun (mers linistit si pana in 120 consuma 5% chiar si mai putin, daca merg si mai calm pana in 100 am scos si 4.3% , daca o fugaresc sare si de 7%) Comparat cu un RC36 din 97 ( de care are fratemiu) pot sa-ti spun urmatoarele: -al meu consuma mai putin (dar nu e mare diferenta) - desi al meu teoretic are mai multi cai RC36 se simte mai puternic cel putin in regimul de mers normal (la viteza maxima in carte RC24 e cotat mai bine decat RC36, practic n-am incercat la nici una topspeedul) - RC36 are ciclistica sensibil mai sportiva decat RC24 -pozitia de pilotaj pe RC24 e mai comoda pt touring decat cea de pe RC36 care e mai sportiva un pic. da, am citit si eu prin nuj ce reviste ca releul cedeaza usor...daca nu te superi, cat te-a costat un releu nou? in ceea ce priveste modelel, ma gandeam la unu de prin 98...am acum un suzuki gn din 82, si m-am cam saturat de "babutze" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nec+ultra Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Pentru ca mi se pare a motocicleta mai accesibila ca pilotaj, pare o motocicleta pe care candva vei putea scoate tot ce se poate din ea; Vmax-ul nou deja e sf: mare, puternica, greoaie. Asta noua mi se pare mai mult a drag-bike, nu m-as vedea facand turing pe asa ceva. Salut! Permite-mi sa te ajut: 1. VMaxul nu a fost nicodata touring 2. Generatia veche era notorie pentru franele subdimensionate in raport cu puterea motorului 3. Generatia noua este foarte manevrabila pentru dimnesiunile ei. Nu te astepta sa fie supersport dar nu e in nici un caz chopper. In toate testele facute pana acum pilotii au fost incantati de ce poate VMaxul nou. Salutari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Decembrie 5, 2008 Share Postat Decembrie 5, 2008 Salut!Permite-mi sa te ajut: 1. VMaxul nu a fost nicodata touring Nici n-am zis asta, dar daca lasam imaginatia sa zburde nestingherita, putem extrapola astfel incat sa zicem ca Vmaxul ar fi singura motocicleta, deci va fi folosita atat pentru mersul la servici, cat si pentru drumul la mare cu cort & shit de unde rezulta ca Vmaxul vechi mi-ar placea ca "all day bike" 2. Generatia veche era notorie pentru franele subdimensionate in raport cu puterea motorului Asta stiam si eu si am auzit-o si de la un posesor de Vmax. Oricum, o furca USD si niste etrieri radiali cred ca se cer ca prima investitie in motorul ala; eu unu' asta as face, nu stiu cu cat i-ar creste eficienta, dar sigur mi-ar placea cu ar arata. 3. Generatia noua este foarte manevrabila pentru dimnesiunile ei. Nu te astepta sa fie supersport dar nu e in nici un caz chopper. In toate testele facute pana acum pilotii au fost incantati de ce poate VMaxul nou.Salutari! De citit am citit cam tot ce s-a scris si pe la noi si pe afara si totusi prefer sa-mi formez o parere atunci cand m-oi urca pe un exemplar 2009. Parerile depind foarte mult, de la om la om, factorii care le influenteaza incep de la fizicul riderului si terminand cu psihicul acestuia, d'asta prefer sa o vad live pentru inceput. Mai stii, poate o fi dragoste la prima vedere. Asfalt uscat, ca maine vreau sa ies la o tura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 (editat) Daca tot se vorbeste despre V-Max, va prezint o informatie care poate inca nu o stie toata lumea. V-Max a fost raspunsul dat de Yamaha modelului Honda V65 Magna, dupa mine o copie destul de evidenta. V65 Magna se promova in 1983 ca fiind motocicleta de serie mare cea mai rapida din lume (105 cai la roata, sfertu de mila sub 11 sec). Daca nu era Magna cine stie daca mai aparea V-Maxul. Mai multi zic ca asta e primul muscle bike adevarat. V-Max 1985 The liquid-cooled, 1098cc, 90-degree V-4 engine delivered a staggering flow of power from 1500 rpm to its 10,000 rpm redline. But how quick was it? On October 3, 1982, Honda brought drag-strip maestro Jay "Pee-Wee" Gleason and a standard V65 to Southern California's Orange County International Raceway to find out. Gleason's 10.92 — second 1/4-mile sprint made the V65 America's fastest production street machine, inspiring ads with one powerfully simple headline: Bad News Travels Fast. Din pacate Honda nu a continuat ce-a inceput cu V65 Magna si a lasat V-Maxu sa-i manance toata gloria. Tot din pacate, Magna s-a transformat mai tarziu un cruiser destul de cuminte, cu cilindreea redusa la 750cmc. Honda a mai avut o incercare esuata sa se ia la tranta cu V-Max prin lansarea lui X4, un muscle bike insa cu motor 4 in linie. Magna 750 M-am luat cu documentarea si din intamplare am dat de alta motocicleta veche V4. Suzuki GV 1200 Madura, o alta copie a V65 Magna. Ramane de vazut daca Honda va lansa in viitor, un concurent real pt V-Max, derivat din conceptul cu motor 6 cilindri boxer, Honda EVO6 O alta chestie peste care am dat este acest concept Honda FN-1 prezentat de Honda la Tokyo Motor Show in 1998, cu motor V4 transversal in stil Moto Guzzi . Editat Decembrie 10, 2008 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Decembrie 10, 2008 Share Postat Decembrie 10, 2008 nu, nu ... astea-s fantezii ultimele doua. pt mine este aproape cert insa ca Honda va scoate un model foarte puternic in curand. p.s.: si cu motor in V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 (editat) Daca tot se vorbeste despre V-Max, va prezint o informatie care poate inca nu o stie toata lumea. V-Max a fost raspunsul dat de Yamaha modelului Honda V65 Magna, dupa mine o copie destul de evidenta. V65 Magna se promova in 1983 ca fiind motocicleta de serie mare cea mai rapida din lume (105 cai la roata, sfertu de mila sub 11 sec). Daca nu era Magna cine stie daca mai aparea V-Maxul. Mai multi zic ca asta e primul muscle bike adevarat. V-Max 1985 The liquid-cooled, 1098cc, 90-degree V-4 engine delivered a staggering flow of power from 1500 rpm to its 10,000 rpm redline. But how quick was it? On October 3, 1982, Honda brought drag-strip maestro Jay "Pee-Wee" Gleason and a standard V65 to Southern California's Orange County International Raceway to find out. Gleason's 10.92 — second 1/4-mile sprint made the V65 America's fastest production street machine, inspiring ads with one powerfully simple headline: Bad News Travels Fast. Din pacate Honda nu a continuat ce-a inceput cu V65 Magna si a lasat V-Maxu sa-i manance toata gloria. Tot din pacate, Magna s-a transformat mai tarziu un cruiser destul de cuminte, cu cilindreea redusa la 750cmc. Honda a mai avut o incercare esuata sa se ia la tranta cu V-Max prin lansarea lui X4, un muscle bike insa cu motor 4 in linie. Magna 750 M-am luat cu documentarea si din intamplare am dat de alta motocicleta veche V4. Suzuki GV 1200 Madura, o alta copie a V65 Magna. Ramane de vazut daca Honda va lansa in viitor, un concurent real pt V-Max, derivat din conceptul cu motor 6 cilindri boxer, Honda EVO6 O alta chestie peste care am dat este acest concept Honda FN-1 prezentat de Honda la Tokyo Motor Show in 1998, cu motor V4 transversal in stil Moto Guzzi . tu nu ai ma servici sau vreo ocupatie ? lasand gluma la o parte, misto documentatie Editat Decembrie 12, 2008 de metaxa09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Decembrie 15, 2008 Share Postat Decembrie 15, 2008 Apropos de V4, iaca si una din mobrili mele: Honda VF 750 S Sabre, din 1983. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UrDaRaDU Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 salut !am vorbit de motoare in-line 4 acum cateva saptamani, dar acum hai sa vorbim despre v4. in afara de honda vfr, fie ea de 750, sau 800, ce alte motoare mai stiti? si daca mai stiti, cateva detalii despre ele. salut honda v65 sabre motor 4 pistoane in V 16 valve 120 de cai 98 de N/m la 9500 de rotatii pe minut turometru merge pana la 10.000 bord electronic iar kilometraju e in mile tractiunea se face pe cardan motor din 85 care merge si in 2009 ca nou... depinde doar de proprietar.. eu am unu si vreau sa-l vand .. de 2 luni am pus totul nou pe el inclusiv filtru de ulei si uleiu il am ca il schimb in 1000 de mile. .. daca te intere 2.200 ii pretu poze azi mai dupa masa iti dau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
75ygy Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 salut !am vorbit de motoare in-line 4 acum cateva saptamani, dar acum hai sa vorbim despre v4. in afara de honda vfr, fie ea de 750, sau 800, ce alte motoare mai stiti? si daca mai stiti, cateva detalii despre ele. honda paneuropean st 1100 .................... e unul dintre mai rezistente si capabile v4. al am .... si e super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.