Sari la conținut

Relantiu' La Motor 2 Timpi


carlos*
 Share

Postări Recomandate

Deci la 3.000 e cam mult. Ce se poate face ptr a regla relantiu sau din ce cauza sta asa de sus?

poate e rece :D

intreaba-l pe fostul propietar de ce sta turat.

 

 

apropo, turat sta cand i se termina benzina :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Cauze posibile ar fi aer fals pe la simeringurile ambielajului sau pe la imbinari (garnitura defecta) sau reglaj incorect al surubului aer din carburator.

nsr-ul 125 n-are simeringuri, ci rulmenti la ambielaj.

 

pe de alta parte, din cate inteleg eu din ce spune el relantiul ii sta la 3000, dar constant. ceea ce ma face sa cred ca fie are socul tras si nu stie :D fie are relantiul reglat prost, prea sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutia de diagnosticare este : Motorul are putere la alea 3000 de ture de ralanti ? Adica poti sa pleci de pe loc, de exemplu, fara sa actionezi acceleratia ? Daca da, atunci e clar ca e problema doar de reglajul ralantiului. Daca nu , atunci ralantiul ala este "fals" si tine de amestec prea sarac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nsr-ul 125 n-are simeringuri, ci rulmenti la ambielaj.

 

orice motor in doi timpi ara sineringuri si rulmenti

poate ca sunt rulmenti capsulati si cu simering incorporat (io nu am vazut da' poate iegzista)

pot sa se buleasca si aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice motor in doi timpi ara sineringuri si rulmenti

poate ca sunt rulmenti capsulati si cu simering incorporat (io nu am vazut da' poate iegzista)

 

crede-ma pe cuvant ca nu are simeringuri, l-am dezasamblat/asamblat cu manutzele astea doua. rulmenti banali.. mai mult decat atat, unul dintre ei se potriveste la fix cu unul din rulmentii din cutia de viteze de Dacia. celalalt e putin mai mic.

daca nu ma crezi pe mine, crede macar manualul de service, unde se specifica acelasi lucru.

daca nu crezi nici asta, suna un prieten :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice motor in doi timpi ara sineringuri si rulmenti

poate ca sunt rulmenti capsulati si cu simering incorporat (io nu am vazut da' poate iegzista)

 

crede-ma pe cuvant ca nu are simeringuri, l-am dezasamblat/asamblat cu manutzele astea doua. rulmenti banali.. mai mult decat atat, unul dintre ei se potriveste la fix cu unul din rulmentii din cutia de viteze de Dacia. celalalt e putin mai mic.

daca nu ma crezi pe mine, crede macar manualul de service, unde se specifica acelasi lucru.

daca nu crezi nici asta, suna un prieten :D

LA un motor in 2 t camera in care "traieste" ambielajul este etansa...pe langa rulmenti care tin strict de partea mecanica , trebuie sa aiba si simeringuri sau alte solutii de etansare( sincer nu am auzit de alta varianta) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca veni vorba: daca NU e etansat ca lumea, respectiv maninca ulei de transmisie din cutie, ce culoare are fumul ? ca am impresia ca am problema asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si am inteles de la fostul proprietar ca i-a schimbat cilindrul si pistonul deci i s-a marit capacitatea, nu? Inseamna ca acum consuma mai multa benzina si inevitabil ii trebuie mai mult ulei ptr ca el tragea ulei ptr un motor de 125. Asa ca o sa ii mai pun putin ulei si in benzina cind alimentez.

 

 

 

Peace!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LA un motor in 2 t camera in care "traieste" ambielajul este etansa...pe langa rulmenti care tin strict de partea mecanica , trebuie sa aiba si simeringuri sau alte solutii de etansare( sincer nu am auzit de alta varianta) .

trece-o p-asta la "alte solutii". simeringuri n-are :D

sau daca are, sa mi-i arate cineva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si am inteles de la fostul proprietar ca i-a schimbat cilindrul si pistonul deci i s-a marit capacitatea, nu? Inseamna ca acum consuma mai multa benzina si inevitabil ii trebuie mai mult ulei ptr ca el tragea ulei ptr un motor de 125. Asa ca o sa ii mai pun putin ulei si in benzina cind alimentez.

 

 

 

Peace!!!

esti sigur ca i-a pus un piston mai mare? ti-a aratat chitante ceva?

motocicleta aia ar trebui sa faca cam 200 de kilometri dupa ce faci plinul, inainte sa intre pe rezerva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai!

relantiul nu are cum sa fie la 3000 rpm

la un RD spre exemplu, tot doi timpi, tot sport, relantiul e la 1200

la al tau ar trebui sa fie la 1500 max

trecerea la o cota superioara nu mareste cu mult capacitatea cilindrica

poate 1-2 cmc vax

daca a bagat kit alezat e alt ceva

oricum daca e asa...nu cred ca e o trecere atat de mare in general se face pana la max 135-140 cmc

chiar daca! uleiul ala tre sa ajunga in aceleasi locuri (bolturi rulmenti, segmenti, etc) nu trebuie sa ii bagi mai mul ulei.

si ai grija ca daca bagi prea mult ulei se vor forma depuneri de calamina, cu tot ce inseamna asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pina la urma la ce tre sa ma uit ca sa vad daca ii mai trebuie ulei sau e de ajuns cel pe care il pun ?

 

Acum ca sa stiti exact la ce ma refer : - Honda NSR 125 derestrictionata si cu kit Pollini ( mi s-a spus ca acum are in jur de 30 cp ).

 

 

Peace!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...