Sari la conținut

Peugeot prezinta SpeedFight 3


yzefeeR
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 61
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum cine stie ce tehnologie au bagat pe motoru in 4 timpi ...

 

De exemplu , eu am R125 in 4 timpi si trage mai tare ca RS 125 (2t) , de la 0 la 125 . Amandoua limitate la 15 cai.

 

Poate o fi si motoru ala gen reising...

greu de crezut ce zici tu aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intra pe scooter attack...dai la shop ..si alegi marca ..dai peugeot ..si cand dai sa alegi modelul uitate prin lista aia ..si scrie speedfight 3 (4 stroke) sp3 50 ac si lc

.......dupa ce k arata k o chinezarie ...mai are si motor in 4 timpi :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Urat! O avea tehnologie de ultima ora, dar nu inteleg la ce iti folosesc boxele. In fine... motor de 50 in 4t pe un scuter sport mi se pare penal. E o mare prostie. Hai...daca era macar de 125...

E ca si cum ar baga motoare diesel la masinile de curse.

Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io cred ca oamenii s-au gandit ca trebuie si sa vanda scuterele alea, asa ca daca au 3 motorizari sau cate sunt e mai bine decat una. Sunt oamenii carora le plac motoarele in 4 timpi. ce daca are carene de scuter sport. Bv lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alex sa sti ca in prezent motoarele diesel au CEL PUTIN performante la fel de bune ca cele pe benzina...

Ai dreptate. Dar totusi mi se pare puturos un 49 in 4t pe un scuter sport. Am mers pe mai multe scutere cu motor de 49 in 4 timpi si niciunul nu se compara cu astea in 2...care se tureaza mai mult :D Asta e parerea mea :)

Editat de Alex_16
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu motoarele Diesel care au cel putin aceleasi performante e cu 2 fete. Depinde de tehonologia folosita.

 

Avantajul dieselului e cuplul mare la turatii mai mici, care ti-l ofera turbina si fiabilitatea mult mai mare ca la benzina. (cam aproape toate au turbina)

 

Daca ar fi cum sustin anumite personaje de pe acest forum de atotstiutori, de ce nu se folosesc motoare diesel in raliuri? Costurile de intretinere ar fi clar mai mici si daca ziceti voi ca au performante cel putin egale cu unul pe benzina ar avea performante mai mari sau cel putin egale.

 

ON TOPIC // Varianta de motorizare in 4T de la Peugeot e ok. ca nu toti sunt "reisari". poate unora le place aspectul scuterului si il iau doar sa se duca cu el la servici nu sa faca "uili" si liniute.

Editat de all3x4cs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baiete mai taci ma...nu vezi ca spui tampenii. Ai condus vreodata o masina diesel? Da, cuplul mare la turatii MICI...tin sa precizez ca o turbina intra in functiune dupa 2500 de turatii deci nu turbina iti ofera cuplul, ci constructia motorului in sine.

 

In ceea ce priveste masinile de curse, raspunsul e simplu: eu m-am referit ca un motor diesel e la fel de puternic ca unu pe benzina in ideea ca iau motorizarea 1.9 TDI de la golf 5 sa zic si cea de 1.6 16v si performantele sunt foarte apropiate. La fel iau si la orice mercedes sau bmw. Un motor SDI(fara turbo) e mort pe langa benzina. De-aia masinile de curse folosesc motor otto: pentru ca la un motor diesel ar fi necesara utiliazarea a inca o turbina, in total doua, pe cand la motorul pe benzina cu o turbina zboara...fa calculele cu greutatea si cu spatiul de instalare a turbinei. Asta e doar o cauza...adauga motorina care ingheata si la wrc in tarile nordice pot aparea probleme, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baiete mai taci ma...nu vezi ca spui tampenii. Ai condus vreodata o masina diesel? Da, cuplul mare la turatii MICI...tin sa precizez ca o turbina intra in functiune dupa 2500 de turatii deci nu turbina iti ofera cuplul, ci constructia motorului in sine.

 

In ceea ce priveste masinile de curse, raspunsul e simplu: eu m-am referit ca un motor diesel e la fel de puternic ca unu pe benzina in ideea ca iau motorizarea 1.9 TDI de la golf 5 sa zic si cea de 1.6 16v si performantele sunt foarte apropiate. La fel iau si la orice mercedes sau bmw. Un motor SDI(fara turbo) e mort pe langa benzina. De-aia masinile de curse folosesc motor otto: pentru ca la un motor diesel ar fi necesara utiliazarea a inca o turbina, in total doua, pe cand la motorul pe benzina cu o turbina zboara...fa calculele cu greutatea si cu spatiul de instalare a turbinei. Asta e doar o cauza...adauga motorina care ingheata si la wrc in tarile nordice pot aparea probleme, etc.

 

Copile, esti pe spate.

 

Poate ca nu te-ai referit ca un motor diesel e la fel de puternic ca unul pe benzina dar asta ai spus. Nici tu nu stii ce vrei sa spui, probabil alta tampenie.

 

Tu compari 1.9 TDI cu 1.6 16v benzina si zici ca au aprox aceleasi performante. da, au aprox aceleasi performante (poate, nu cunosc subiectul) dar capacitatea motoarelor nu e egala. compara mai bine un 2.0TDI cu un 2.0 benzina. (sper ca nu vi cu ex MERCEDES diesel vs OPEL benzina si zici "UITE, TI-AM DEMONSTRAT CA ALA E MAI TARE")

 

Si apropo, daca e vorba de condus, am avut mai multe masini printre care si un 2 dieseluri ... desi asta nu conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Copile, esti pe spate.

 

Poate ca nu te-ai referit ca un motor diesel e la fel de puternic ca unul pe benzina dar asta ai spus. Nici tu nu stii ce vrei sa spui, probabil alta tampenie.

 

Tu compari 1.9 TDI cu 1.6 16v benzina si zici ca au aprox aceleasi performante. da, au aprox aceleasi performante (poate, nu cunosc subiectul) dar capacitatea motoarelor nu e egala. compara mai bine un 2.0TDI cu un 2.0 benzina. (sper ca nu vi cu ex MERCEDES diesel vs OPEL benzina si zici "UITE, TI-AM DEMONSTRAT CA ALA E MAI TARE")

 

Si apropo, daca e vorba de condus, am avut mai multe masini printre care si un 2 dieseluri ... desi asta nu conteaza.

am nimerit la 4tuning? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turbina poate fi setata sa plece de la orice turatie . Am un prieten cu un A4 si porneste turbina la 1.800 si are cuplu maxim pana la 4 mii . E diesel .

 

Se mai tine cont si de lag`ul turbinei ... cu cat e lagul mai mic cu atat cuplul e mai mare .

 

Va recomand www.4tuning.ro :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si ce rost are sa setezi la 1800 declansarea?? Puterea maxima a motorului (caii putere) sunt atinsi pe la 5000-5500. Si turbina are cuplu maxim la 4000 deci e praf motoru, nu se scoate tot din el. Voi chiar credeti ca inginerii de la firmele de masini sunt praf? O pun si ei cu un rost la 2000-2500 sau cat o fi exact. Ca sa stoarca tot din motor. De ce nu o pun sa se activeze la 901 rpm?

 

Si alex esti prea dus sa se poate vorbi cu tine...tu compari doua motoare cu mult diferite. 2.0 benzina cosuma cred ca cu 5 litrii mai mult ca dieselul. Asa compar si eu un motor de 4-5 l de land rover cu unu de bugatti veyron. care e mai jmecher? Ca sa sti si tu, motoarele se compara nu duca capacitate, ci dupa putere si consum. Alea de 1.6 consuma cam cat alea de 1.9 TDI si au aproximativ aceeasi putere. Asa ca STFU

Editat de Rolly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si ce rost are sa setezi la 1800 declansarea?? Puterea maxima a motorului (caii putere) sunt atinsi pe la 5000-5500. Si turbina are cuplu maxim la 4000 deci e praf motoru, nu se scoate tot din el. Voi chiar credeti ca inginerii de la firmele de masini sunt praf? O pun si ei cu un rost la 2000-2500 sau cat o fi exact. Ca sa stoarca tot din motor. De ce nu o pun sa se activeze la 901 rpm?

 

Si alex esti prea dus sa se poate vorbi cu tine...tu compari doua motoare cu mult diferite. 2.0 benzina cosuma cred ca cu 5 litrii mai mult ca dieselul. Asa compar si eu un motor de 4-5 l de land rover cu unu de bugatti veyron. care e mai jmecher? Ca sa sti si tu, motoarele se compara nu duca capacitate, ci dupa putere si consum. Alea de 1.6 consuma cam cat alea de 1.9 TDI si au aproximativ aceeasi putere. Asa ca STFU

1.6 benzina cu 1.9 motorina :D au aproape acelasi consum doar in oras! In afara e diferenta de 2 litri( al meu 1.6 16v consuma 6-6.5 iar a lui sunnyboy 1.9tdi 4-4.5)! Nu mai vorbi si tu din copaci! Majoritatea dieselurilor au turbina setata sa intre la 1800rot ca la 2000 deja se intra in plaja de putere a dieselului. Iar la 5000, un diesel e deja pe rosu si trage ca un 50cc 2t :D ... Dar aici nu e 4tuning, e scutermania... Pe cand importa cineva sisteme turbo pentru 2t? :)

A, @rolly, cauta in capul ala mic si infumurat al tau un pic de respect si pentru ceilalti, chilotule de scuter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6.5 in suturi...bravo! ai luat carnetul pe spaga.

 

:)

 

In rest: cine e mai destept renunta primul. Faceti-va voi reisari, dar cand o-ti f*te masina o sa plangeti pe langa ea...

 

Si vladule tu nu mai ai scuter asa ca nu inteleg ce mai cauti pe-aici. hai gea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...