Sari la conținut

SUzuki DR350


gabyolty
 Share

Postări Recomandate

  • 2 months later...
Am o honda CR 125 din 92 si nu prea merge prin padure. CE parere aveti despre dr-uri sunt bune? :burnout:

 

Cum sa nu mearga frate CR-ul de 125 prin padure??? Aia e o super-motoreta de padure, de dealuri, de ce vrei tu. Dezvolta si tu putin problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

am avut ocazia sa ma dau cu un cr125 pe munti de la crivaia pana pe muntele semenic si nu este deloc un motor pentru hard enduro te solicita la maxim si autonomie ff mica sa fiu un pic mai explicit cand o consumat cr 8 litri de benzina un dr 350 consumase aproape 5 litri."Parerea mea este ca cr este pt circuit inchis."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut ocazia sa ma dau cu un cr125 pe munti de la crivaia pana pe muntele semenic si nu este deloc un motor pentru hard enduro te solicita la maxim si autonomie ff mica sa fiu un pic mai explicit cand o consumat cr 8 litri de benzina un dr 350 consumase aproape 5 litri."Parerea mea este ca cr este pt circuit inchis."

 

Pai ce motor nu te solicita in hard enduro? De-aia ii zice asa. :rolleyes: :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu un 2T - Aprilia RX125R !

 

Devenea mai confortabila dupa cca. 30 minute dupa ce iti amorteau incheieturile...

 

Trebuia dusa tot peste 5-6000 de ture ca sa dea ceva cai... pe cand la 4T este ca si cum ai merge cu un ARO d'ala mai vechi...

 

:kiss:

 

este mult mai cuminte si nu te solicita la fel de mult ca un 2T.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut ocazia sa ma dau cu un cr125 pe munti de la crivaia pana pe muntele semenic si nu este deloc un motor pentru hard enduro te solicita la maxim si autonomie ff mica sa fiu un pic mai explicit cand o consumat cr 8 litri de benzina un dr 350 consumase aproape 5 litri."Parerea mea este ca cr este pt circuit inchis."

 

Noi suntem 2 care suntem in aceasta situatie: eu cu dr350 si prietenul meu cu cr125.

Merg amandoua aproape peste tot. Culmea este ca avem consumul aproape la fel.

Cred ca la cr125 cat si la dr350 trebuie sa ai si raportul la pinion/foaie adecvat locului unde vrei sa te dai.

Incearca sa lasi suspensia fata moale, la fel si spatele si foloseste ambreiaju mai des. Cred ca vei simti diferente atat la oboseala, cat si la consum.

Mi-am dat si eu cu parerea, n-am dat cu bata. :rolleyes:

 

"Pai ce motor nu te solicita in hard enduro? De-aia ii zice asa. "

:kiss:

Editat de aplesa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi suntem 2 care suntem in aceasta situatie: eu cu dr350 si prietenul meu cu cr125.

Merg amandoua aproape peste tot. Culmea este ca avem consumul aproape la fel.

Cred ca la cr125 cat si la dr350 trebuie sa ai si raportul la pinion/foaie adecvat locului unde vrei sa te dai.

Incearca sa lasi suspensia fata moale, la fel si spatele si foloseste ambreiaju mai des. Cred ca vei simti diferente atat la oboseala, cat si la consum.

Mi-am dat si eu cu parerea, n-am dat cu bata. :rolleyes:

 

"Pai ce motor nu te solicita in hard enduro? De-aia ii zice asa. "

:kiss:

Pai na parerile sunt impartite eu am avut 2t si am renuntat ii super spectaculos dar 4 t este o placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no problem !

 

ideea mea ar fi cum ca la 2 timpi vibratiile si turatiile motorului sunt mult mai intense si implicit se rasfrang si asupra conducatorului.

 

si din experienta proprie este de preferat sa folosesti suspensia mai tare pentru a te ajuta la denivelari... desigur reglajul compresie-revenire al suspensiei este foarte important.

 

In cazul meu 1,92 .... greutate.... :kiss: .... asa... prefer un pic mai tare suspensia ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no problem !

 

ideea mea ar fi cum ca la 2 timpi vibratiile si turatiile motorului sunt mult mai intense si implicit se rasfrang si asupra conducatorului.

 

si din experienta proprie este de preferat sa folosesti suspensia mai tare pentru a te ajuta la denivelari... desigur reglajul compresie-revenire al suspensiei este foarte important.

 

In cazul meu 1,92 .... greutate.... :kiss: .... asa... prefer un pic mai tare suspensia ....

Dr 350 este un enduro adevarat si am un mare respect pt ea am una in echipa si ne face praf pe toti care avem motoare mult mai noi.Sunt super incantat de cum se comporta si o recomand la oricine vrea sa se apuce de sportul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...