mihai_prd Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Eu mi-am facut provizii, am gasit la un petrom uitat prin teleorman si am luat 10 cutii. Chiar daca nu se mai fabrica, eu cred ca inca se gasesc la benzinariile mici, dupa ce le-am luat, am mai vazut pe la mai multe benzinarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 Voi chiar mai gasiti Sinterom 14NP24? Unde ca vreau si eu vreo 4. Dar din cate mi-am dat seama nu se mai fabrica de cativa ani. Au mai fost topicuri de cautat 14NP24 si cam fara rezultat. Multumesc! Nu stiu ce sa zic... am mai gasit 14NP21 in Timisoara la un Petrom (Calea Aradului) 35lei/4buc Oricum, mi se par cam scumpe in comparatie cu NGK-urile. Ma asteptam ca Sinteroamele sa fie ieftinituri nu asa!... Mesaj completat As mai avea nevoie de ceva piese de atas... Astazi am dus atasul la vopsit. Tot astazi am vazut si toate piesele pe care le am pentru el... Pe langa barca, roata, cardan, cadru si cele doua brate care leaga atasul de motoricleta, mai am atatea: Mesaj completat Si ar trebui sa fie atatea: Mesaj completat si inca una Mesaj completat http://www.imz-ural.com/support/parts.htm Mesaj completat acuma vad ca cele doua incheieturi sunt puse aiurea... ignorati modul in care sunt asamblate. Mesaj completat ce e marcat cu cercuri imi lipseste (deocamdata) Mesaj completat Cred ca alternatoruyl nu este legat cum trebuie Am verificat cu beeperul si cam asa-s legate Mi se pare ciudat ca contactul de la alternator (1) e liber. Iar contactul de la releul de incarcare (I) este legat pe motor (face masa) la fel ca si (II) de la releu si (3) de la alternator. Verificati va rog si la voi?! Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Nu stiu ce sa zic... am mai gasit 14NP21 in Timisoara la un Petrom (Calea Aradului) 35lei/4bucOricum, mi se par cam scumpe in comparatie cu NGK-urile. Ma asteptam ca Sinteroamele sa fie ieftinituri nu asa!... Mesaj completat As mai avea nevoie de ceva piese de atas... Astazi am dus atasul la vopsit. Tot astazi am vazut si toate piesele pe care le am pentru el... Pe langa barca, roata, cardan, cadru si cele doua brate care leaga atasul de motoricleta, mai am atatea: Mesaj completat Si ar trebui sa fie atatea: Mesaj completat si inca una Mesaj completat http://www.imz-ural.com/support/parts.htm Mesaj completat acuma vad ca cele doua incheieturi sunt puse aiurea... ignorati modul in care sunt asamblate. Mesaj completat ce e marcat cu cercuri imi lipseste (deocamdata) Mesaj completat Cred ca alternatoruyl nu este legat cum trebuie Am verificat cu beeperul si cam asa-s legate Mi se pare ciudat ca contactul de la alternator (1) e liber. Iar contactul de la releul de incarcare (I) este legat pe motor (face masa) la fel ca si (II) de la releu si (3) de la alternator. Verificati va rog si la voi?! Mersi! sal, prin ce zona stai??? ca poate trec odata pe la tine cand se opresc ploile sa vazi cum e pe nipra legat......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Am mai gasit nite schitze chiar si cu denso... Deocamdata n-am priceput nimic, dar ma grabesc sa o pun aici poate i-o folosi si alcuiva vreodata.... Schita de legare a unui alternator ural sau dnepr Г-414 (G G-414) 6 6-Volt Generator (1957 1957-1974) Г-424 (G G-424) 12 12-Volt Alternator (1974 1974-1998) Denso 14.3771 1214.3771 12--Volt Alternator (10/09)(09) Mesaj completat Mi-e tot mai clar: "If battery wires have been connected the wrong way, even for a second, you’ll need new diodes in the back of the alternator." Part_II_G_414_Generator.pdf Part_III_G_424_Alternator.pdf Part_IV_14.3771_and_Nippon_Denso_Alternators.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Noiembrie 6, 2009 Share Postat Noiembrie 6, 2009 Sunt foarte utile schemele,spune clar ca de la alternator se leaga doar 2 fire ” '+' (output) goes to the battery 'W' (field) goes to the regulator '~' is not used. Used only with the old electromechanical regulators (PP-330). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 (editat) Sunt foarte utile schemele,spune clar ca de la alternator se leaga doar 2 fire ”'+' (output) goes to the battery 'W' (field) goes to the regulator '~' is not used. Used only with the old electromechanical regulators (PP-330). Enervant cursorul tau! Pai da, insa in schita W (field) e sus + ela mijloc ~ e jos Iar la mine sunt legate la mijloc si jos si vad ca mai este legat un fir, in partea din fata, despre care nu se spune nimic in schita si nu poate fi decat masa Editat Noiembrie 7, 2009 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 (editat) Enervant cursorul tau! Pai da, insa in schita W (field) e sus + ela mijloc ~ e jos Iar la mine sunt legate la mijloc si jos si vad ca mai este legat un fir, in partea din fata, despre care nu se spune nimic in schita si nu poate fi decat masa Exact asa leam legat si io la mine,si pana acum merge incarcarea ca la carte (am pus releu electronic de dacie),si in poza se vede ca sunt legate bine: + mijloc w jos. Editat Noiembrie 7, 2009 de voshodij Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Noiembrie 7, 2009 Share Postat Noiembrie 7, 2009 Puteti sa-mi explicati cum se monteaza releul de incarcare de dacie ca la prosti? Mesaj completat ceea ce am incercuit eu mai sus in fotografia cu alternatorul, nu este cumva excitatia la care vine legat LC (regulator Ural)/DF (regulator Dacie)? Si atunci W=masa + e A+ iar B+ (firul rosu, care e in plus fata de releul de ural) vine legat la alternator direct? Mesaj completat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Puteti sa-mi explicati cum se monteaza releul de incarcare de dacie ca la prosti? Mesaj completat ceea ce am incercuit eu mai sus in fotografia cu alternatorul, nu este cumva excitatia la care vine legat LC (regulator Ural)/DF (regulator Dacie)? Si atunci W=masa + e A+ iar B+ (firul rosu, care e in plus fata de releul de ural) vine legat la alternator direct? Mesaj completat ... A+-----plus din contact df------legi la excitatie, daca nu stii care este iei un plus de la baterie si pui pe cele 3 iesiri de pe alternator, doar una face flama albastra, acolo il si legi minusul releului se face prin prinderea lui, deci se strange direct pe cadru in mod normal cam asta este schema, dar la tine zice sa pui si firul rosu la iesirea de putere a altern. , daca pui excitatia si invarti alternatorul usor, cu un aparat de masura sau bec gasesti plotul de putere, acolo legi firul care duce la borna plus a bateriei si temutul fir rosu inventat de dacia petesti...... de' astia st' mai dastepti si ne-au lovit in schema cu hiru' lor ros' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 Damn! Si totusi... nu i se pare nimanui ciudat ca alternatorul avea legate firele pe (+) si (~) in loc de (+) si (w)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 ...draga Olimpiux, (B+) sau (+) la borna de + a alternatorului, DF la excitatie, si firul rosu tot la borna de + a alternatorului, si gata.Fara nimic paranormal sau ciudat... Ia-ti inima in dinti , concentreaza-te si leaga cele trei fire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 (editat) ...si in poza se vede ca sunt legate bine:+ mijloc w jos. Acum inteleg ce ziceai tu...in schita e bine! Notarea bornelor (coltul jos stanga) din fotografia postata de mine nu e in regula... Ia-ti inima in dinti , concentreaza-te si leaga cele trei fire! Inspir adanc si ma apuc... Mesaj completat Exact asa leam legat si io la mine,si pana acum merge incarcarea ca la carte (am pus releu electronic de dacie),si in poza se vede ca sunt legate bine:+ mijloc w jos. Acum m-am dumirit! La tine, avand releu de dacie, e absolut corect sa ai conectare bornele din mijloc si de jos. Insa la releul rusesc lucrurile nu mai stau asa... pentru ca pe alternator avem astfel: sus - masa mijloc - pozitiv jos - excitatia (btw, flama se face pe ultima borna, multumesc boaska) si atunci: la releul rusesc se conecteaza, pe alternator, sus si la mijloc (+, W) exact ca in fotografie, nu ca in schita! la releul de dacie e mijloc si jos (+, excitatie) Iar banuiala mea e ca la mine sunt incurcate firele, pentru ca am verificat cu beeperul si firul de la excitatie are continuitate cu firul care ajunge la borna (+) a bateriei. Asa ca e o chestiune de timp si de scotocit putin printre fire sa vad exact cum au fost legate. Multumesc mult pentru ajutor si imbarbatari Mesaj completat Scuze daca mai scriu prostii... Mi-e clar ca mai am de invatat! Uite ceva care mie mi se pare paranormal: Arata ca un contact si se afla chiar in spatele farului..... Editat Noiembrie 8, 2009 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 ala daca nu ma insel e blocaju de ghidon......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Exact asa leam legat si io la mine,si pana acum merge incarcarea ca la carte (am pus releu electronic de dacie),si in poza se vede ca sunt legate bine:+ mijloc w jos. Pana la urma am rezolvat dilema. Se pare ca Ernie a gresit notarea bornelor din fotografie. Iar la ultimele manuale postate a remediat greseala. ala daca nu ma insel e blocaju de ghidon......... Da, asa este, ai avut dreptate! Trebuia eu sa intorc ghidonul invers sa am acces la blocaju' ala.... Si-acuma sa va mai plictisec cu motorul asta... Am pus carburatoare nou k65 - ca n-avea Dany pe stoc si m-am cam grabit... Am pus si un Hypercharger intre carburatoare Am pus alternator de Tico de la Rocknroll Am incercat bujiile de la NGK BP5HS cu distanta de 0.5, asa cum recomanda site-ul NGK Probabil ca o sa le pun inapoi pe celelalte (BP7HS) Si am mai facut un video: Mai vreau sa pun doua tobe de esapament (ca asta-i goala pe interior) si sa fac atasul... de la care imi mai lipsesc cateva piese pe care sper sa le gaseasca Dany.... Acuma... Vad ca eu am o singura siguranta in spatele farului. O siguranta de 30A, de masina. Siguranta asta este singura de pe tot motorul... Vi se pare ok?! Propuneti sa fac o schimbare? Mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Pana la urma am rezolvat dilema.Se pare ca Ernie a gresit notarea bornelor din fotografie. Iar la ultimele manuale postate a remediat greseala. Da, asa este, ai avut dreptate! Trebuia eu sa intorc ghidonul invers sa am acces la blocaju' ala.... Si-acuma sa va mai plictisec cu motorul asta... Am pus carburatoare nou k65 - ca n-avea Dany pe stoc si m-am cam grabit... Am pus si un Hypercharger intre carburatoare Am pus alternator de Tico de la Rocknroll Am incercat bujiile de la NGK BP5HS cu distanta de 0.5, asa cum recomanda site-ul NGK Probabil ca o sa le pun inapoi pe celelalte (BP7HS) Si am mai facut un video: Mai vreau sa pun doua tobe de esapament (ca asta-i goala pe interior) si sa fac atasul... de la care imi mai lipsesc cateva piese pe care sper sa le gaseasca Dany.... Acuma... Vad ca eu am o singura siguranta in spatele farului. O siguranta de 30A, de masina. Siguranta asta este singura de pe tot motorul... Vi se pare ok?! Propuneti sa fac o schimbare? Mersi anticipat frumos merge motorasu.....superb arata alternatorul ,..........vreau si eeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Decembrie 31, 2009 Share Postat Decembrie 31, 2009 vezi ca e cam turata....nu trebuia sa pui carburatoare de-alea...trebuia sa ai rabdare si sa iei K68i rusesti nu ukrainiene...era alt motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 31, 2009 Share Postat Decembrie 31, 2009 uita-l fira-l a dracu! zici cai harlau! Mesaj completat frumos merge motorasu.....superb arata alternatorul ,..........vreau si eeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuu o investitie care va merita toti bani! sper! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 (editat) vezi ca e cam turata....nu trebuia sa pui carburatoare de-alea...trebuia sa ai rabdare si sa iei K68i rusesti nu ukrainiene...era alt motor... Da, e putin cam turata... dar cand mai pun cele 75Kg ale mele, in mers, se mai linisteste si are un relanti mai ok... asta mai reglez si dereglez asta in timp. Iar in ceea ce priveste carburatoarele, macar pe jumatate am facut cum ai zis tu... sunt rusesti! Cu bujiile tot am eu o dilema si sper sa o rezolv prin mai multe incercari. NGK-urile BP7HS cu deschiderea standard (0.6) se cam afumau, cu toate ca suruburile de aer aproape ca pica la cat sunt de deschise... Inca nu m-am uitat la astea (BP5HS) dar tare mi-e teama ca-s prea fierbinti! Mai pun poze/video cand o sa am ceva semnificativ de aratat... Mesaj completat Ah... si cu cricul asta de-a dreptul enervant. Motorul nu sta decat pe anumite suprefete drepte sau bombate. Si niciodata ca cu o roata sus ca sa pot pune cu usurinta un cric de masina, numa cat sa-l sprijine. Iar in loc de o scandura, trebuie sa pun doua...Se poate regla cumva chestia asta din cric sau trebuie indreptat/schimbat?! Editat Ianuarie 1, 2010 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 eu zic ca cricul tau se da peste cap,se deschide prea mult,vezi la opritorul cricului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 Problema cricului o am Âşi eu. Cred că merită să-l lungeÂşti puțin. Să sudezi cîte o bară plină, nu țeavă, în prelungire, dar poziționată perpendicular pe direcția de deplasare, ca să măreÂşti Âşi suprafața poligonului de susținere. Dacă nu înțelegi, o să fac un desen, dar să-mi ceri special, că sînt tare leneÂş la desen Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 Problema cricului o am Âşi eu. Cred că merită să-l lungeÂşti puțin. Să sudezi cîte o bară plină, nu țeavă, în prelungire, dar poziționată perpendicular pe direcția de deplasare, ca să măreÂşti Âşi suprafața poligonului de susținere. Dacă nu înțelegi, o să fac un desen, dar să-mi ceri special, că sînt tare leneÂş la desen Toate bune! Cred ca zici asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Ianuarie 1, 2010 Share Postat Ianuarie 1, 2010 (editat) Cred ca zici asa: Mai degrabă aÂşa, pentru că te poți folosi de piesa sudată ca să calci pe ea cînd tragi motorul pe cric Âşi, aÂşa cum spuneam, măreÂşte suprafața de sprijin. Verifică Âşi opritorul cricului, aÂşa cum zice @cristi80, e foarte posibil să fie îndoit. Editat Ianuarie 1, 2010 de cicloburu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 (editat) Noh: Cam asa... Ca sa aiba si topicul asta o finalizare... Editat Februarie 15, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Superb... Good work! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 fara cuvinteeeeeeeeeeee!!!! fa poze detaliate la motor si restul re rugam!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.