Sari la conținut

Yamaha bulldog sau Ducati monster


sososs
 Share

Postări Recomandate

vreau sa-mi iau un alt motor .... gen naked ... si mi-au placut cele doua modele ...

initial am vrut fazerul de dupa 2004, dar mi se pare cam nervos .... 100 CP

 

daca de monster am mai citit opinii (nu foarte fiabil, mai curge ulei, etc) de Bulldog nu am prea am gasit (stiu ca sunt facute in Italia) ; adevarul ii ca nici nu sunt prea multe in Romania .....

 

daca ma puteti ajuta cu niste opinii; am incercat un Bulldog si mi se pare foarte comoda pozitia; monster nu am incercat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 98
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bulldog, prietenii stiu de ce. :laugh:

exact.

Eu una nu le-am incercat, dar am un prieten cu un bulldog si unul cu ducati...Pana acum cel mai multumit dintre ei a fost cel cu bulldog, pentru fiabilitate, comoditate, consum, intretinere. Cel cu monster a tot avut probleme si vrea sa il vanda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D

 

ai tu ?

 

zi-mi ceva detalii despre .....

 

Eu nu am, insa stiu pe cineva care are si imi place modelu. Calitatea fabricatiei este peste medie. Mi se pare frumos si masiv, masculin. Mie nu imi trebe motorete usoare cu care sa ma sufle vantu sau tirurile de pe sosea, si care sa imi intre intre buci. Si oricum... cealata optiune este Ducati... :(

 

Eu dintre asta 2 as alege SV 1000N, daca m-ar obliga cineva (cu pistolu la cap) sa iau un V2 pe un naked. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarul ii ca imi caut un naked, pe care sa stau cat mai comod, ptr plimbari asa pe w/e din cand in cand .....

sa fie fiabil, sa nu tot mesteresc la el (ceaa ce la monster am auzit ca sunt prb) ....

 

si mi-au placut astea - bulldog, monster, dar si MT3 si er6n .......

 

problema ii ca MT3 nu am probat, sa vad cum merge .... desi arata interesant .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarul ii ca imi caut un naked, pe care sa stau cat mai comod, ptr plimbari asa pe w/e din cand in cand .....

sa fie fiabil, sa nu tot mesteresc la el (ceaa ce la monster am auzit ca sunt prb) ....

 

si mi-au placut astea - bulldog, monster, dar si MT3 si er6n .......

 

problema ii ca MT3 nu am probat, sa vad cum merge .... desi arata interesant .....

 

 

cu bulldogu nu o sa mai ai probleme cu spalatul lantului... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarul ii ca imi caut un naked, pe care sa stau cat mai comod, ptr plimbari asa pe w/e din cand in cand .....

sa fie fiabil, sa nu tot mesteresc la el (ceaa ce la monster am auzit ca sunt prb) ....

 

si mi-au placut astea - bulldog, monster, dar si MT3 si er6n .......

 

problema ii ca MT3 nu am probat, sa vad cum merge .... desi arata interesant .....

 

ma gandesc la fiabilitate, ca am citit ca bulldogul este primul moto yamaha facut complet in italia ....

 

ca idee, cat consuma bulldogul ... ca are rez de vreo 20 l ...

 

iti ajunge in afara sa faci 350 km ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut BULLDOG ,imi pare rau si acum ca l-am dat ,este tot ce-ti poti dori de la o motocicleta ,foarte fiabila ,foarte manevrabila pe curbe (ma bateam cot la cot cu amicii care aveau ss-uri),iti da o senzatie de calm atata timp cat nu trebuie sa mergi in ture ca sa-si faca treaba,km. am facut cam 15000 cu ea si in general cu sotia prin tara ,e super comoda .Ce sa-ti mai zic ,acum am o yamaha fz1s din 2006 dar tot cand vad un bulldog ma extaziez.In privinta mt03,stai linistit e doar ptr. oras super ok,ptr. drumuri lungi trebuie sa tragi de ea ca sa prinzi cat de cat viteza ,nu mai spun de protectia la curenti care-i lipsa.CONCLUZIA: YAMAHA BULLDOG ESTE FRUMOASA FOC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut BULLDOG ,imi pare rau si acum ca l-am dat ,este tot ce-ti poti dori de la o motocicleta ,foarte fiabila ,foarte manevrabila pe curbe (ma bateam cot la cot cu amicii care aveau ss-uri),iti da o senzatie de calm atata timp cat nu trebuie sa mergi in ture ca sa-si faca treaba,km. am facut cam 15000 cu ea si in general cu sotia prin tara ,e super comoda .Ce sa-ti mai zic ,acum am o yamaha fz1s din 2006 dar tot cand vad un bulldog ma extaziez.In privinta mt03,stai linistit e doar ptr. oras super ok,ptr. drumuri lungi trebuie sa tragi de ea ca sa prinzi cat de cat viteza ,nu mai spun de protectia la curenti care-i lipsa.CONCLUZIA: YAMAHA BULLDOG ESTE FRUMOASA FOC.

 

mersi amatoru ....

zi-mi cam ce autonomie aveai cu un plin ........ si aia vut probleme cu racirea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact gandurile astea le-am avut si eu anul trecut si in primavara. Am vrut sa iau un Bulldog dar nu imi ajungeau banii sau mai bine zis, ramaneam in fundul gol daca luam yamaha. Asa ca am luat BMW si apoi monster de care sunt f f multumit. Depinde si cum le gasesti si cat de bine intretinute sunt. Yamaha Bulldog e un motor f f frumos caruia ii schimbi complet fata daca iei de la dezmembrari o furca de R1. In toate articolele citite, cam asta era cocnluzia la care se ajungea: f frumoasa, docila, cam putini cai putere, cam grea la manevre de pe loc, si furca cam moale. Din pacate nu a apucat sa ma urc pe una insa mi-a ramas gandul la ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consum aproximativ 6%,am mers chiar si prin bucuresti in ambuteiaj vara si nu au fost probleme cu racirea,viteza maxima 190/ ora, cu cateva accesorii after-market o transformi in streetfighter, iar atuul nr. unu : cardan.Puterea este intradevar mica dar compenseaza cu cuplul baban de la prima smucitura de acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

feedback la cea pe care am probat-o eu :

 

pozitiv:

- pozitia la ghidon super relaxanta

- puterea ptr mine a fost suficienta

- look

 

negativ:

- a reactionat cu intarziere si violent cand am tras de acceleratie (doar pana s-a incalzit motorul)

- mi s-a parut f grea

- a franat destul de greu

 

credeti ca se merita bulldogul pe injectie .... parca dupa 2006 este ?

puterea este la fel, cred ca ii doar o diferenta de consum, nu stiu cat de mare ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce ?

am uitat sa precizez ..... diferenta de pret ii destul de mare ....

monster 620 din 2002 - pe la 2500 oiro, iar bulldog din 2003 - 4000 oiro

 

pretul nu este factorul hotarator, dar ii totusi o diferenta

Bulldog e o moto super -BT1100-deci de la ducati ar fi monsteru de 1000 si nu de 600.Intradevar monsterul nu are o putere prea mare fata de kilele lui dar se poate optimiza.Intra pe rezerva la250 km . Intretinere usoara.Factor de placere ridicat datorita pozitiei si a motorului2V. Design frumos cu multe posibilitati de optimizare .Intradevar ercuri fata cam moi se pot inlocui cu arcuri progresive ,la fel si spate se poate inlocui telescopul -recomand Wilbers-rezultate foarte bune-imbunatatire evidenta a tinutei de drum.Recomand de asemenea schimbarea rulmentilor furcii cu rul pe role.Original sunt ca cei de bita -tipic Yamaha -care nu prea fac fata greutatii mari ai motoretei,putand dauna cotei de presare cadrului.La mod pe carb se poate optimiza relativ simplu puterea motorului prin inlocuirea tobelor a snorkelului si kit de jigl.+cuie de dozaj.

La Monster 1000 -caracter mult mai sportiv-acum depinde si ce Monster racit pe aer sau pe apa.-dar oricum e mai sportiva un pic mai dura dar si mai manevrabila -intrtinere mai speciala .si cava mai mult-dar facuta corect si la timp -fiabilitate buna.In concluzie ar trebui sa te dai cu amandoua sa vezi care iti place mai mult cai ambele sunt niste motoare deosebite.

referitor la celelalte modele enuntate sunt destul de diferite de acestea doua .

post-11957-1230217529_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Karpatenwolf stie ce zice. E mecanic moto si i-au trecut prin mana si Bulldogi (2 buc) si Ducati (>2 buc). Bulldogul meu e servisat de el, tot el l-a dus la peste 70 CP si i-a schimbat sunetul si suspensia fata. Eu pot sa zic doar ca arata, suna si se comporta supermeserias, ia curbele mai bine cu roata spate de 190 (original era de 170), caii putere sunt destui pentru ca cutia e aranjata destul de scurt (la 180 esti pe la limita de sus a turatiei). E raritate printre motociclete, nu se mai fabrica si n-a avut cota mare de piata. Ma astept sa devina tot mai apreciata odata cu trecerea timpului. Are cuplu si nu scutura la turatii mici, poti merge cu a 5-a de la 40km/h in sus. Consum, afara cam 5.3, in medie 6.0, adica un consum identic cu R1150GS la cum merg eu.

Editat de Tik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...