Inger`Albastru Postat Iulie 5, 2006 Share Postat Iulie 5, 2006 @Ingeru' - as desface eu carenele, dar am niste suruburi improvizate pe acolo si poate nu mai reusesc sa le prind inapoi... (si poate cadrul la RF400 nu e identic cu cel de RF600 oricum...dar nu cred sa fie diferente..) Multumesc mult de intentie KristaKe ... super gest insa am rezolvat problema deocamdata Acum mai am pasul de vopsitorie si reparatii minore la carene. Si apoi PS: I-am pus si eu 180 pe spate numai ca e unul mai de viraje.... sa vedem cum se comporta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iulie 5, 2006 Share Postat Iulie 5, 2006 Multumesc mult de intentie KristaKe ... super gest insa am rezolvat problema deocamdata Acum mai am pasul de vopsitorie si reparatii minore la carene. Si apoi PS: I-am pus si eu 180 pe spate numai ca e unul mai de viraje.... sa vedem cum se comporta.... 's curios si eu cum se comporta cu 180 pe spate, sa pui un review p'aci - tre sa-mi schimb si eu caucioacele ca le-am cam terminat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Iulie 5, 2006 Share Postat Iulie 5, 2006 's curios si eu cum se comporta cu 180 pe spate, sa pui un review p'aci - tre sa-mi schimb si eu caucioacele ca le-am cam terminat pai iti zic eu...eu am pus de 180 acu vreo 2 saptamani, in loc de 160 cat era stock. La inceput am vrut sa il arunc sau sa-i dau foc la cauciucu nou...asa rau m-a enervat cand am vazut ce puternic ii scade manevrabilitatea prin oras. Afara nu deranjeaza, doar ca trebuie sa fii putin mai grijuliu in curbe. Oricum dupa cateva sute de km, m-am obisnuit si cu 180-le, acum nu mai am treaba, dar totusi sunt de parere ca e prea mare saltul de la 160 la 180, fara sa schimbi si janta (eventual si bascula daca trebuie), eu cand il voi schimba, voi pune de 170. (PS: nu stiu daca la RFul de 600 e de 160 pe spate ca si la cel de '400) ...parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iulie 6, 2006 Share Postat Iulie 6, 2006 pai iti zic eu...eu am pus de 180 acu vreo 2 saptamani, in loc de 160 cat era stock. La inceput am vrut sa il arunc sau sa-i dau foc la cauciucu nou...asa rau m-a enervat cand am vazut ce puternic ii scade manevrabilitatea prin oras. Afara nu deranjeaza, doar ca trebuie sa fii putin mai grijuliu in curbe. Oricum dupa cateva sute de km, m-am obisnuit si cu 180-le, acum nu mai am treaba, dar totusi sunt de parere ca e prea mare saltul de la 160 la 180, fara sa schimbi si janta (eventual si bascula daca trebuie), eu cand il voi schimba, voi pune de 170. (PS: nu stiu daca la RFul de 600 e de 160 pe spate ca si la cel de '400) ...parerea mea nu mi neaparat sa pun de 180 daca scade manevrabilitatea.. o fi aratand mai evil, da' ma mir de el look Mai bine las de 160 Nu stiti, cauciucurile cu talon mai ingust cresc manevrabilitatea? am un prieten care si-a pus pe un zzr pe fata un cauciuc cu talon ingust si zice ca e mai manevrabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jawa the Hutt Postat Iulie 7, 2006 Share Postat Iulie 7, 2006 Ei, hai continuati discutia cu caucioacele, ca intamplator ma intereseaza in mod direct ... se pare ca o sa fiu nevoit sa pun 180/55 pe spate la RF900, in loc de standardul 170/60 (alternativa recomandata atat de mecanicul motocicletei cat si de o fisa tehnica gasita undeva pe louis.de). Stiu ca diferenta de latime intre fata si spate asigura un comportament usor supravirator necesar in curbe, dar oare cat e de bine si intre ce limite ne putem permite sa ne jucam la diferenta asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Iulie 10, 2006 Share Postat Iulie 10, 2006 Cum am fost sa fac un review la ceea ce inseamna cauciuc de 180 pe spate la RF 600 R an 93 scriu urmatoarele : Pirelli Dragon 180/55/17 am in dotare pe moto -cauciucul e aproximativ nou - uzura 10 % . Pe fatza am un Metzeler 120/70/17. Eu unul o sa scriu un review pozitiv despre acest cauciuc pe motocicleta mea deoarece am fost f multumit de schimbarea facuta. Motocicleta a ramas in continuare foarte manevrabila insa si stabila.In oras nu e nici o diferenta la manevrabilitate ci doar o senzatie de mai mare stabilitate la plecarile de pe loc. La drum intins e superb si nu scade din manevrabilitate nici la virajele cu viteze de peste 160 km/h.Iti da senzatia ca moto are roata spate pe o sina de tren si ca nu poti derapa. Eu acum am moto fara carene (adica doar cea frontala si cea din spate ) si fara parbriz cu pasager am atins viteza de 210 km.h in treapta a6a la aprox 10.000 RPM Deocamdata eu sunt prea incantat de el ca sa zic ca ii gasesc defecte. Pentru cei care vor sa isi puna doar pentru look , nu se merita efortul deoarece din cauza spatelui masiv chiar daca e de 180 nu se vede mare diferenta optic fatza de cel de 160. Ride Safe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin_a Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 OK ...am vrut sa vand motorul si sa-mi iau altul mai "potent", dar lipsa banilor si impactul emotional (este primul meu motor si-l iubesc) m-a facut sa-mi schimb parerea. Vreau sa-l tin pe acesta. Asa ca.... haideti sa vedem cum facem rost de piese pentru RF-uri ? Vreau sa bag niste bani in RF si sa-l fac boboc, deci... de unde cumparam piese ? stiti site'uri care accepta carduri din Romania ? magazine ? Astept vesti de la voi. RF RULZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ISM29 Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 Salut...Intrerup un pic sirul...Stie cineva la ce turatie trebuie sa stea relantiul la RF400???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Iulie 12, 2006 Share Postat Iulie 12, 2006 Salut...Intrerup un pic sirul...Stie cineva la ce turatie trebuie sa stea relantiul la RF400???? 1300 RPM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin_a Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 Am gasit un site care are toate piesele de RF (si nu numai), nu stiu daca sunt doar un dealer sau vand direct din stoc piese. Problema este ca sunt cam scumpe ex. 540 $ o toba originala RF600 http://houseofmotorcycles.bikebandit.com/p...ame~RF600RS.asp http://www.bikebandit.com/partsbandit/OEM-Parts.asp Acesta este site'ul ...nu am vazut modelul RF400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 http://www.bikebandit.com/partsbandit/OEM-Parts.asp Acesta este site'ul ...nu am vazut modelul RF400 nu ai vazut ptr simplul motiv ca in state nici nu au auzit de RF400, a fost ptr japonia. bikebandit rules la capitolul piese, insa transportul si timpul de livrare sunt oarecum prohibitive... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 OK ...am vrut sa vand motorul si sa-mi iau altul mai "potent", dar lipsa banilor si impactul emotional (este primul meu motor si-l iubesc) m-a facut sa-mi schimb parerea. Vreau sa-l tin pe acesta. Asa ca.... haideti sa vedem cum facem rost de piese pentru RF-uri ? Vreau sa bag niste bani in RF si sa-l fac boboc, deci... de unde cumparam piese ? stiti site'uri care accepta carduri din Romania ? magazine ? Astept vesti de la voi. RF RULZ la Louis am vazut ca au tobe aftermarket pentru rf600, era Streetfighter la 200 de euro, arata destul de bine, nush in rest cum se comporta/suna. Oricum tre sa sune mai bine ca asta de serie In rest iti recomand un filtru K&N, 58 de euro tot la louis, si cred ca la comanda iti aduc si dynojet pt rf, n-am vazut in catalog, da' am gasit pe net rf600 cu dynojet.. De la Louis is o gramada care iti aduc ce vrei din catalog, la comanda Si da-i pa la "motor mai potent" ca asa good looking bikes ca rf-u mai rar.. Pe mine ma multumesc performantele f mult, anyway pana la urma e gsxr-u de 600 sub carene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 (editat) la Louis am vazut ca au tobe aftermarket pentru rf600, era Streetfighter la 200 de euro, arata destul de bine, nush in rest cum se comporta/suna. Oricum tre sa sune mai bine ca asta de serie In rest iti recomand un filtru K&N, 58 de euro tot la louis, si cred ca la comanda iti aduc si dynojet pt rf, n-am vazut in catalog, da' am gasit pe net rf600 cu dynojet.. De la Louis is o gramada care iti aduc ce vrei din catalog, la comanda Si da-i pa la "motor mai potent" ca asa good looking bikes ca rf-u mai rar.. Pe mine ma multumesc performantele f mult, anyway pana la urma e gsxr-u de 600 sub carene Mie mi se pare mai frumos Hurric-ul asta pt RF: http://www.louis.de?topic=artnr_gr&art...mp;typ_id=GN76B Editat Iulie 13, 2006 de LaurBalaur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 Am niste idei de look la rf si sper ca acum dupa ce o vopsesc sa iasa mult mai super. Piesele originale la orice motocicleta sunt mai scumpe si de multe ori ai sa gasesti o toba "racing" mult mai ieftina decat cea originala. Intr-un fel eu nu i-as schimba toba ca imi place cum arata cu asta.Nu e o motocicleta de curse ci una de plimbare si daca ar fi sa ii fac o imbunatatire i-as pune o sa mai interesanta si un pic mai confortabila ca loc are destul. Noul look de Bestiuta il puteti admira incepand cu data de 6 august 2006. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 Noul look de Bestiuta il puteti admira incepand cu data de 6 august 2006. waiting...and counting down Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 O poza pe serpentine in masivul Ceahlau din weekend. Si cam atat am reusit eu sa inclin cauciucul de 180 pe viraje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Iulie 22, 2006 Share Postat Iulie 22, 2006 Are cineva dimensiunile originale de la stickerele care sunt pe RF ? Poate are cineva si pt 400 si 600 si 900 ca sunt de mare ajutor cand iti vopsesti motorul Multumiri si abia astept Bestiuta cu noul ei look Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai09 Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 (editat) salutari ! sa va spun ce-am patit. am lasat acum o sapt motorul la mine p strada pt cateva ore, am zis ca n-are c sa pateasca...cand m-am intors l-am gasit intins p jos. era intre aceleasi 2 masini unde il lasasem deci e clar ca un idiot sau niste idioti n-au avut ocupatie.. problema e ca mi s-a rupt maneta de ambreaj...si pana vine comanda din germania vroiam sa intreb dc are cineva o maneta ambreaj RF de imprumutat/inchiriat/vandut..... va multumesc si astept un rasp dc e cineva care ma poate ajuta PS: tineti-va motoare prin garaje !! Editat Iulie 27, 2006 de mihai09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 nasol...pune-ti alarama si pune senzorul pe maxim, eu asa am, cum pune cineva mana pe ea incepe sa bipaie, daca in continuare o mai atinge se porneste alarma. Si maneta de ambreiaj cred ca merge de la foarte multe modele suzuki, nu am verificat dar dupa cum am vazut seamana foarte bine cu cele de la alte modele... altceva n-a patit? nu s-a zgariat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai09 Postat Iulie 29, 2006 Share Postat Iulie 29, 2006 nasol...pune-ti alarama si pune senzorul pe maxim, eu asa am, cum pune cineva mana pe ea incepe sa bipaie, daca in continuare o mai atinge se porneste alarma. Si maneta de ambreiaj cred ca merge de la foarte multe modele suzuki, nu am verificat dar dupa cum am vazut seamana foarte bine cu cele de la alte modele... altceva n-a patit? nu s-a zgariat? ms mult pt sfaturi, ma gandesc f serios la asta.... m-am gandit la varianta asta, dar la tomina mi s-a spus ca " da, normal ca s potriveste cu alte modele: cu cel d la RF 900" (lor li s-a parut f amuzant rasp asta) s-a zgariat putin cadrul (aprox 4-5 cm) si scarita d la schimbator e usor indoita in sus. p partea buna a lucrurilor, acum m-a sunat fratele sa-mi spuna ca a venit curierul cu maneta ca o concluzie: alarma pusa, vreme frumoasa si multa multa atentie salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jawa the Hutt Postat Iulie 31, 2006 Share Postat Iulie 31, 2006 m-am gandit la varianta asta, dar la tomina mi s-a spus ca " da, normal ca s potriveste cu alte modele: cu cel d la RF 900" (lor li s-a parut f amuzant rasp asta) Pe al meu l-am luat prin Alfamotors (era doar expus la ei, fostul proprietar fiind din provincie) si cand l-am achizitionat nu avea maneta de ambreiaj. Dupa ce au cautat mai multe ore o maneta originala pe la alte firme, mi-au montat sistem complet (maneta cu tot cu pompa/rezervor) de la un ZZR (nu stiu exact modelul). Dupa un timp m-am intalnit cu fostul proprietar (pentru radiere) care a mai dat o tura cu RF-ul si mi-a spus ca e mai comod si mai "moale" putin ambreiajul de ZZR si ca cel mai bun lucru e sa-l las asa, sa nu mai insist pentru unul original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ISM29 Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 Mihai09: Imi poti da, te rog, si mie codurile de la maneta de ambreiaj sau un link catre ea??? Vreau si eu sa schimb manetele ambreiaj / frana si nu stiu ce s-ar putea potrivi la un RF400...poate se pupa cu cele de la 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ake Postat August 1, 2006 Share Postat August 1, 2006 Salut! Se pare ca asta e primul meu mesaj pe un forum de motociclisti:) Nici macar incepator nu pot sa zic ca sunt pt ca mai am cam o luna pana imi termin A`u` Planuiam ca iarna asta sa-mi cumpar si eu un "calutz" si de vreo saptamana tot caut pe net oferte si tot felu` de anunturi si mare mi`a fost uimirea ca modelul pe care am decis sa`l cumpar (RF600) e foarte mult analizat si intors pe toate partile de catre voi din cate am vazut are si niste mici probleme dar cei mai multi l-ati laudat:) am citit toate mesajele de cand a fost creat topicul si pot sa zic ca m-ati convins, pe asta trebuie s-o iau! ce as dori sa va intreb este daca exista cineva prin bucuresti care le aduce din afara pt ca nu prea ma pot deplasa anul asta din capitala pt ca deh, trebuie sa ma pregatesc pt licenta la facultate plus multe alte proiecte si examene... Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat August 2, 2006 Share Postat August 2, 2006 Salut! Se pare ca asta e primul meu mesaj pe un forum de motociclisti:) Nici macar incepator nu pot sa zic ca sunt pt ca mai am cam o luna pana imi termin A`u` Planuiam ca iarna asta sa-mi cumpar si eu un "calutz" si de vreo saptamana tot caut pe net oferte si tot felu` de anunturi si mare mi`a fost uimirea ca modelul pe care am decis sa`l cumpar (RF600) e foarte mult analizat si intors pe toate partile de catre voi din cate am vazut are si niste mici probleme dar cei mai multi l-ati laudat:) am citit toate mesajele de cand a fost creat topicul si pot sa zic ca m-ati convins, pe asta trebuie s-o iau! ce as dori sa va intreb este daca exista cineva prin bucuresti care le aduce din afara pt ca nu prea ma pot deplasa anul asta din capitala pt ca deh, trebuie sa ma pregatesc pt licenta la facultate plus multe alte proiecte si examene... Multumesc! Offtopic Daca esti OM SERIOS si ai si bani sa iti cumperi motorul (intre 2900 - 3300) cam asta e valoarea unui RF bun il poti contacta pe FOX si vei primi acelasi lucru - SERIOZITATE si un om de calitate. Fara sa fie prea multa reclama am incercat doar sa te ajut fiind o piata plina de rechini.Alegerea este a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.