Dnepr&Sidecar Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Pare treaba bine facuta,sper sa functioneze bine,io mi-am facut instalatia de la zero inspirat de in aceasi schema,dar cu unele adaptari,(alt tip de contact,am renuntat la blocul de sigurante si am pus una automata pe plusul bateriei,in indicatoare am bagat led-uri inseriate cu o rezistenta,etc),saptamana trecuta am terminat si instalatia atasului,si mere totul ca la carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Pare treaba bine facuta,sper sa functioneze bine,io mi-am facut instalatia de la zero inspirat de in aceasi schema,dar cu unele adaptari,(alt tip de contact,am renuntat la blocul de sigurante si am pus una automata pe plusul bateriei,in indicatoare am bagat led-uri inseriate cu o rezistenta,etc),saptamana trecuta am terminat si instalatia atasului,si mere totul ca la carte. cam asa! o sigurnata automata de 20A si serbus panou sigurante... Pare treaba bine facuta,sper sa functioneze bine,io mi-am facut instalatia de la zero inspirat de in aceasi schema,dar cu unele adaptari,(alt tip de contact,am renuntat la blocul de sigurante si am pus una automata pe plusul bateriei,in indicatoare am bagat led-uri inseriate cu o rezistenta,etc),saptamana trecuta am terminat si instalatia atasului,si mere totul ca la carte. cam asa! o siguranta automata de 20A si serbus panou sigurante... astiazi i-am montat instalatia electrica in proportie de 95%.am avut cateva schite si m-au ajutat. pentru operatiunea asta e nevoie de rabdare, un aparat de maura si un letcon. (drobu zicea undeva si de 2 beri si avea dreptate) La inceput ma uitam ca vitelul la poarta noua in schite dar mai apoi am luat-o babeste de genul "firul asta pleaca de aici si trebuie sa ajunga aici" in prima instanta legaturile bordului si ale cutiei cu sigurante le-am facut pe masa si apoi am mutat toata jucaria pe motocicleta. e prima oara cand fac asa ceva dar mi-a reusit (sper) nu i-am facut proba cu bateria pt ca mai am de montat puntea redresoare si semnalele si am pus bateria la incarcat. Acum trebuie sa-i inlocuiesc firele de la comenzile electrice cu unele mai lungi care sa se potriveasca pe ghidon. poze. Am folostit schita asta pentru instalatia de la Dany fiind singura compatibila tovarase ai o rabdare de fier", in sensul ca apuci sa faci cind ai timp cind ai bani, nu m-as vedeaa de fel in locul tau. ai facut o treaba ca la carte vom vedea si finalul sunt ferm convins. sa fi iubit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 8, 2009 Autor Share Postat Iulie 8, 2009 tovarase ai o rabdare de fier", in sensul ca apuci sa faci cind ai timp cind ai bani, nu m-as vedeaa de fel in locul tau.ai facut o treaba ca la carte vom vedea si finalul sunt ferm convins. sa fi iubit! nici eu nu stiu cum rezist. noaptea visez la ea si ziua suport lipsa incet si sigur sper sa apuc sa-i vad finalul. una peste alta ma bucur ca daca n-am bani sa cumpar piesele repede si sa le montez in graba imi iau timp pentru fiecare operatiune si stiu ca iese lucru bun. astazi i-am schimbat firele de la comenzile electrice cu unele noi si mai lungi sa ajunga pe apehanger si sper sa reusesc saptamana asta sa-i modific si cablurile de ambreaj si acceleratie. tot azi din cauza unui papuc mort din contact m-am chinuit vre-o ora sa vad de ce naiba nu claxoneaza si nu se aprind martori si bla bla bla. acum contactul e desfacut si incerc sa-l repar. nu e foarte complicat. tot azi am luat la primul smirghel rezervorul. cum mai strang ceva monede ii iau vopsea si fleoshc pe el . care ai pe acasa un buson de rezervor de nipru??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 nici eu nu stiu cum rezist... noaptea visez... Bai frate, ce faci ? Iar ai demontato? E clar: nici luna asta nu-i gata! Sper sa nu ratezi mustul si pastrama din octombrie (berea promisa am bauto) Daca era gata , iti dadeam eu un capac imprumut pana venea de la dany... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 9, 2009 Autor Share Postat Iulie 9, 2009 (editat) Bai frate, ce faci ? Iar ai demontato? E clar: nici luna asta nu-i gata! Sper sa nu ratezi mustul si pastrama din octombrie (berea promisa am bauto)Daca era gata , iti dadeam eu un capac imprumut pana venea de la dany... sigur nu le ratez ca vreau in octombrie sa-i fac botezul lu' fi-miu. te-am asteptat la seawolfs sa bem berea aia dar te-ai speriat de-o ploicica lasa ca recuperam noi. de demontat nu am demontat nimic, am montat (urmareste posturile cu atentie) si in principiu ii mai trebuie vopsea, montat carburile, rotile, amortizoarele si dat pedala. carburatoarele le montez maine iar rotile + tablaria dupa vopsit (adica saptamana viitoare) cu amortizoarele nu stiu cum am sa fac, cred ca o sa incerc sa le refac pe astea ale mele si daca nu pot ii iau altele noi cand oi avea bani. din pacate asta e impedimentul principal. nu sunt baiat de bani gata si acum ma asteapta si nasterea neveste-mii. prioritatile mi le cunosc foarte bine asa ca stiu ca o sa mai dureze pana termin dar... asta-i viata. numai bine Editat Iulie 9, 2009 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 (editat) poate-ti pun eu la posta 2 amortizoare, sint f bune, le-a, schimbat ca aparusera puncte de rugina pe crom. as putea sa le trimit saptamana viitoare (maine plecam la drum ) p.s. sint moca, doar sa le iei de la posta. Editat Iulie 9, 2009 de bubaq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 9, 2009 Autor Share Postat Iulie 9, 2009 poate-ti pun eu la posta 2 amortizoare, sint f bune, le-a, schimbat ca aparusera puncte de rugina pe crom. as putea sa le trimit saptamana viitoare (maine plecam la drum )p.s. sint moca, doar sa le iei de la posta. ar fii super daca ai putea sa mi le trimiti. daca drumul vostru duce pe la mare sper sa ne si vedem la o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 ...daca drumul vostru duce pe la mare... Daca tipai mai devreme, acum erau la tine! Vinerea trecuta am trecut pe la Victor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 9, 2009 Autor Share Postat Iulie 9, 2009 Daca tipai mai devreme, acum erau la tine! Vinerea trecuta am trecut pe la Victor... daca spuneati si voi oricum vreau sa beau o bere cu voi asa ca daca nu mai ajungeti anul asta la mare la anul sigur facem o hoinareala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 sigur nu le ratez ca vreau in octombrie sa-i fac botezul lu' fi-miu.te-am asteptat la seawolfs sa bem berea aia dar te-ai speriat de-o ploicica lasa ca recuperam noi. de demontat nu am demontat nimic, am montat (urmareste posturile cu atentie) si in principiu ii mai trebuie vopsea, montat carburile, rotile, amortizoarele si dat pedala. carburatoarele le montez maine iar rotile + tablaria dupa vopsit (adica saptamana viitoare) cu amortizoarele nu stiu cum am sa fac, cred ca o sa incerc sa le refac pe astea ale mele si daca nu pot ii iau altele noi cand oi avea bani. din pacate asta e impedimentul principal. nu sunt baiat de bani gata si acum ma asteapta si nasterea neveste-mii. prioritatile mi le cunosc foarte bine asa ca stiu ca o sa mai dureze pana termin dar... asta-i viata. numai bine in cazul asta baga mare stringe ciorapii fa nod la chiloti la maieu si termin-o! se naste ala micu,sa fie intr-un ceas bun, nui avea nici pe atit cit ai acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 11, 2009 Autor Share Postat Iulie 11, 2009 in cazul asta baga mare stringe ciorapii fa nod la chiloti la maieu si termin-o! se naste ala micu,sa fie intr-un ceas bun, nui avea nici pe atit cit ai acum maestre mas oyama stii mai bine decat orcine cat de usor e sa spui si cat de greu e sa faci fiind limitat de alti factori. noi astia care suntem mai perfectionisti preferam calitatea in detrimentul timpului. si tu ai investit (si inca o faci) timp in motocicleta dar esti fericit ca a iesit lucrul bun. (inca desenez planuri pentru springere dupa ce am vazut tiganca ta) sper sa termin oricum luna asta asa ca nodul e deja facut. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 maestre mas oyama stii mai bine decat orcine cat de usor e sa spui si cat de greu e sa faci fiind limitat de alti factori. noi astia care suntem mai perfectionisti preferam calitatea in detrimentul timpului.si tu ai investit (si inca o faci) timp in motocicleta dar esti fericit ca a iesit lucrul bun. (inca desenez planuri pentru springere dupa ce am vazut tiganca ta) sper sa termin oricum luna asta asa ca nodul e deja facut. numai bine se stie! mi-am proiectat si o furca girder, am debitat arbori cu acetilena si am ramas in stadiul ala de citeva luni...de ce?lipsa bani. anu asta am fost lovit din atitea parti ca nici bani de gaz nu am avut sa bag in tiganca, asa ca te inteleg perfect( si te-am inteles). am zis ca fac pe drac in patru pe tatal din doua si ajung la 7 scari, si sper sa se tina altfel va ramane un mare gol in mine sa ne vedem intregi si sanatosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Matanay Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Magic4ce, mai spune ceva , nu ai reusit sa mai faci ceva la motor . Mai pune poze . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 21, 2009 Autor Share Postat Iulie 21, 2009 Magic4ce, mai spune ceva , nu ai reusit sa mai faci ceva la motor . Mai pune poze . nu am mai facut nimic ca am avut nevasta in spital pana ieri cu niste complicatii de sarcina. deocamdata sunt in stand-by pentru inca 2 saptamani. trebuie sa trecem de o perioada critica si apoi om mai vedea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 nu am mai facut nimic ca am avut nevasta in spital pana ieri cu niste complicatii de sarcina.deocamdata sunt in stand-by pentru inca 2 saptamani. trebuie sa trecem de o perioada critica si apoi om mai vedea Ai dreptate, familia inainte de toate! Sper sa treaci repede si usor hopurule vietii si poate ne-om vedea pe undeva, anul acesta. Multa sanatate tie si la ai tai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Iulie 25, 2009 Autor Share Postat Iulie 25, 2009 (editat) Ai dreptate, familia inainte de toate! Sper sa treaci repede si usor hopurule vietii si poate ne-om vedea pe undeva, anul acesta. Multa sanatate tie si la ai tai! multumesc cristi. din pacate nici un necaz nu vine singur si azi mi-am ingropat bunicul. hopurile vietii ne intaresc asa ca sigur ne vom vedea undeva mai puternici si mai intelepti decat ieri. numai bine si tie si familiei. on topic: vineri o vopsesc. am gasit compresor, mai trebuie pistol de vopsit si gata. Mesaj completat Asta e stadiul la care ajunsesem pe 28 august. Pe 29 am devenit tatic asa ca lucrarile au incetat temporar. dupa sapt viitoare ma reapuc de ea si va mai tin la curent. numai bine Mesaj completat care rezervor credeti ca ar trebui sa-l pastrez? mie imi place mai mult cel original dar nici celalalt nu da rau. Editat Iulie 25, 2009 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 Arată bine cu amîndouă, dar eu sînt adeptul "liniilor" rotunde , prin urmare îmi place mai mult cel de-al doilea. Acum contează Âşi capacitatea, că la un drum mai lung merită clar cel mai voluminos, adicătelea primul. Mai aÂşteaptă Âşi alte păreri Âşi apoi o să vezi că le vei pune pe rînd . Toete bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 (editat) originalul e naspa rau! dute spre rotunjimi! Mesaj completat frumoasa va fi! Editat Octombrie 3, 2009 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Octombrie 4, 2009 Autor Share Postat Octombrie 4, 2009 originalul e naspa rau! dute spre rotunjimi!Mesaj completat frumoasa va fi! va fii. m-am decis sa-i modific pana la urma prinderea aripei spate (chiar daca nu vroiam) si da o las mai pe roata. cu ghidonul ala mare si rezervorul rotund va avea un usor iz de bobber. rezervoarele vor alterna pe motor in functie de plimbarici. pentru oras cel mic, pentru drumuri mai mari... cel original. abea astept sa o aud, compresia e fantastica, se simte la pedala ca nu mai scapa pe nicaieri aer dupa rectificarea supapelor. cred totusi ca si pistoanele bombate au o mica influenta. la drum voi stii sigur daca a meritat. numai bine. Mesaj completat i-am modificat prinderile la aripa spate si ghidonul. o sa pastrez rezervorul original si am sa-i fac o sa ca asta din poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 va fii.m-am decis sa-i modific pana la urma prinderea aripei spate (chiar daca nu vroiam) si da o las mai pe roata. cu ghidonul ala mare si rezervorul rotund va avea un usor iz de bobber. rezervoarele vor alterna pe motor in functie de plimbarici. pentru oras cel mic, pentru drumuri mai mari... cel original. abea astept sa o aud, compresia e fantastica, se simte la pedala ca nu mai scapa pe nicaieri aer dupa rectificarea supapelor. cred totusi ca si pistoanele bombate au o mica influenta. la drum voi stii sigur daca a meritat. numai bine. Mesaj completat i-am modificat prinderile la aripa spate si ghidonul. o sa pastrez rezervorul original si am sa-i fac o sa ca asta din poza. arata din ce in ce mai bine, o sugestie am si eu, daca tot vrei sa n-ai distanta mare intre aripa-roata spate, de ce nu renunti la prinderile originale si fixezi aripa direct pe bascula, asa poti sa lasi si 2 mm distanta bineinteles ca vei avea tot spatele mobil da nu cred ca ar incomoda cu ceva, eu asta intentionez luna viitoare sa fac, cand intru cu nipra in atelier pt " mici" cosmetizari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Noiembrie 23, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2009 iti dai seama cate becuri schimbi cu gropile noastre. aripa, implicit stopul si semnalele se vor zguduii intr-una. acum distanta e acceptabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 (editat) iti dai seama cate becuri schimbi cu gropile noastre.aripa, implicit stopul si semnalele se vor zguduii intr-una. acum distanta e acceptabila. sau aceea o fi confortabila da e hidoasa rau! sugesti: primul lucru dupa mine ar fi sa-ti schimbi riserele! de ce? vei simti tu in primii km... astea originale bat spre tine, avind si ape neavind posibilitatea sa te dai mai inapoi pe sa, te vei simti inghesuit, rau de tot si incomfortabil , mainele iti vor sta incordate, la frinare iti va greu sa te controlezi in a nu te arunca inainte... cauta un strungar sa ti le faci din otel ,nu ar trebuii sa te coste mai mult de 50-60 lei, sa fie drepte. saua va fi superba daca vei reusi s-o faci ca ceea din poza(daca ai cadru seii si vrei o mana de ajutor ti-o cos eu) va da multa clasa mobrei, insa! inainte de un drum lung asigurate ca ti-ai facut testamentul la sezut! incearca sai faci suportul ,s-o asezi cit mai in spate cit mai spre aripa, la fel comenzile de la picioare, cum stai pe mobra pare ca stai tare ghemuit, dale peste cap, sa-ti stea picioarele mai in fata, chiar daca e tendinta sa le bagi sub cilindrii, nui nici un bai, te scapa macar de reuma, si iarna te asigur ca nu vei sti cei ala frig la picioare. va fi un pic de lucru la comenzile frina si schimbator, dar credema ca va merita. fa ca picioarle sa-ti stea la un unghi de 90 grade, nu-ti vor amorti, vei putea sa te ridici usor din sa cind dai in gropi. ca paranteza;daca iti stau prea in fata te vei simti la shale la spate de numa, daca stai ghemuit iti vor amorti picioarele.. ai grija cu aripa spate, cum sta acum da tare bine, asigurati distanta intre aripa si guma ia in calcul greutatea ta a nevestei si bagajele....si gropile nesfirsite din tara. credema ca de multe ori iti vine sa te caci in el de LOOK doar sa sti ca toate-s OK si la locul lor asa cum ar trebuii sa fie, daca vrei sa ai o mobra functionala 100%, bineinteles! Mesaj completat "saua aceea o fi confortabila da e hidoasa rau!" din fraza am mincat A-ul de la sa, sa se inteleaga la ce am vrut sa fac referire..... Editat Decembrie 1, 2009 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 omu' am eu niste inaltatoare din otel, sunt cam din topor, dar cred ca merg pt ape. trebuiesc curatate oleaca. daca le vrei, da-mi un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Decembrie 1, 2009 Autor Share Postat Decembrie 1, 2009 sugesti: primul lucru dupa mine ar fi sa-ti schimbi riserele! de ce? vei simti tu in primii km... saua va fi superba daca vei reusi s-o faci ca ceea din poza(daca ai cadru seii si vrei o mana de ajutor ti-o cos eu) va da multa clasa mobrei, insa! inainte de un drum lung asigurate ca ti-ai facut testamentul la sezut! incearca sai faci suportul ,s-o asezi cit mai in spate cit mai spre aripa, la fel comenzile de la picioare, cum stai pe mobra pare ca stai tare ghemuit, fa ca picioarle sa-ti stea la un unghi de 90 grade, nu-ti vor amorti, vei putea sa te ridici usor din sa cind dai in gropi. ca paranteza;daca iti stau prea in fata te vei simti la shale la spate de numa, daca stai ghemuit iti vor amorti picioarele.. ai grija cu aripa spate, cum sta acum da tare bine, asigurati distanta intre aripa si guma ia in calcul greutatea ta a nevestei si bagajele....si gropile nesfirsite din tara. Acum i-am modificat ghidonul si crede-mi ca imi pare tare confortabil. Daca nu o sa-mi convina la drum le voi intoarce/inlocui. Saua o sa fac tot posibilul sa fie ca cea din poza. Am multe schite, poze din toate unghiurile asa ca nu-mi va fii prea greu sa o fac. (multumesc pentru oferta, daca nu ma incumet sa o cos ti-o trimit ) Nu o sa o pun pe cadru direct ci o sa-i pun arcuri in spate iar in fata un sistem basculant. Pozitia o sa fie mai inalta ca sunt lung in picioare si stau ghemuit. Lafel, daca nu-mi convine pozitia ii voi modifica comenzile de la picioare. Primii km o sa ma convinga ce trebuie sa fac. Amortizoarele spate sunt foarte tari, am impresia ca stau pe un rigid. cand o dau jos de pe cricul central si o pun pe roate nu se comprima DELOC! Sotia nu mai are ce cauta pe mobra, nu-i mai pun sa in spate si scaritele sunt puse deja la naftalina. Multumesc pt sfaturi Numai bine Paul, multumesc pentru oferta. Te voi contacta cu siguranta daca voi avea nevoie de riserele alea. Din pacate luna decembrie pt mine e o luna in care muncesc precum sclavii, pana pe 23 nu am NICI O ZI LIBERA de la munca asa ca lucrul la fier trebuie sa mai astepte. Mesaj completat Coplesit fiind de traiul de zi cu zi ma aflu in situatia trista de a-l pune la vanzare. Valabilitatea anuntului este de 2 luni incepand cu data de azi 11 martie 2009. Acum cata ceva despre Nipru. In primul rand a fost o motocicleta ingrijita si iubita. In ceea ce priveste upgrade-urile are carburatoare k-68, aprindere electronica, instalatie electrica noua, pistoane, segmenti, cuzineti noi, bucsaraia furcii fata noua, amortizoare spate noi, ghidon custom (exista si cel original, vine la pachet). Ii mai trebuie vopsea, cabluri frana, ambreiaj, acceleratie mai lungi pentru ghidonul ape (le am doar pe cele originale) ITP, RCA si un proprietar mai demn de ea decat mine. Motocicleta se afla in Constanta. Pretul e de 400 Euro. Orice oferta pe PM. Mesaj completat Coplesit fiind de traiul de zi cu zi ma aflu in situatia trista de a-l pune la vanzare. Valabilitatea anuntului este de 2 luni incepand cu data de azi 11 martie 2009. Acum cata ceva despre Nipru. In primul rand a fost o motocicleta ingrijita si iubita. In ceea ce priveste upgrade-urile are carburatoare k-68, aprindere electronica, instalatie electrica noua, pistoane, segmenti, cuzineti noi, bucsaraia furcii fata noua, amortizoare spate noi, ghidon custom (exista si cel original, vine la pachet). Ii mai trebuie vopsea, cabluri frana, ambreiaj, acceleratie mai lungi pentru ghidonul ape (le am doar pe cele originale) ITP, RCA si un proprietar mai demn de ea decat mine. Motocicleta se afla in Constanta. Pretul e de 400 Euro. Orice oferta pe PM. Mesaj completat Nu s-a mai dat Cam asa arata acum. 'zda mamii lor de bani ca ma tin in loc (si din cauza lui Boc cu 25% ) Mesaj completat Azi 1 iulie a pornit pentru prima data dupa operatii. Putin fum pe cilindrul stang de la uleiul cu care a fost imbalsamat pistonul, a trecut dupa 5 minute de functionare. Nu-i pot regla relantiul jos, sta destul de turata, ma gandesc ca nici bujiile nu sunt noi si poate or avea ceva de spus. Pana nu i-am reglat supapele la 0.10 admisie, 0.15 evacuare nu a facut nici fas; acum pleaca la 2-3'a pedala. O poza mai recenta, 95% terminata. Promit ca in momentul in care termin si portbagajul pun poze mai multe si mai clare. Mesaj completat Poza: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 viva Las Vegas! drum intins si linistit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.