cs-marius-b Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Brava, Marius ! Ma bucur ca ai luat decizia asta ! Felicitari si sa o stapanesti cu placere ! De-abia astept sa te vad cu ea. Mare multumire. Se pare ca o sa mai astept vreo 2 saptamani pana sa fie cu acte in regula.Abia pe 1 iunie am programare la registru. pana atunci ma mai dau asa prin oras...Cred ca o sa scot nr sosii,sa nu mai risc atat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 Motociclism de duminica sau "hai sa mai scot si eu ST-ul": fiindca merg in timpul saptamanii 90% din timp cu DR-ul (usoara, consum mic, distractie ) si ST-ul l-am luat pentru "drumuri mai lungi", saraca a cam stat 3 saptamani in garaj, pe dreapta. Vineri am scos-o fiindca am vrut sa ma dau tot weekendul cu ea (deh nu e bine sa stea). Dupa aproape 3 saptamani de stat a pornit foarte repede dar... intr-un cilindru. Celalalt si-a facut simtita prezenta abia dupa vreo 3 - 5 minute. Am constatat ca are un simptom cam ciudat (nu-l avea cand am luat-o): in ture joase (intre 1200 si 2500 rpm) nu ii place sa stea, parca se sugruma, parca se ineaca si miroase destul de puternic a benzina gazul de esapament. Mai ales cand e motorul cald. La rece, mai putin sesizabil. De aici trag concluzia ca are amestecul cam bogat, poate foarte bogat. Ce sa fie? Bujiile sau carbelitoarele dereglate sau ambele? O sa o demontez weekendul viitor sa vad ce e prin carburatoare si o sa ii schimb si bujiile. I-ar cam place o pereche cu irdiu nu-i asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Mai 24, 2009 Share Postat Mai 24, 2009 I-ar cam place o pereche cu irdiu nu-i asa? Categoric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 24, 2009 Autor Share Postat Mai 24, 2009 Iridiu neaparat, si la fel de neaparat verfica sa nu fie infundat vreun jet de relanti (se mai intimpla si face exact asa in ture joase). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Gasesc la cineva un geam de semnalizare pentru Super Tenere??? (de fapt e aceeasi semnalizare ca si pe XT si Tenere) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irattila Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 Salutare! De acum o saptamana sunt si eu un posesor de XTZ 750 Super TENERE. Vreau sa cumpar un crash bar second, am gasit la louis dar e cam mult 150 iepurasi pt mine , daca aveti o idee de unde pot sa cumpar o astfel de crash bar datima un semn. Cu respect, Attila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 27, 2009 Autor Share Postat Mai 27, 2009 Gasesti in mesajele anterioare o gramada de modele pe care le poti copia. Ti le face orice meserias. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 (editat) Pun anuntul meu cu cateva piese de Tenere si la topicul dedicat lu' fra-su mai mare. Cred ca piesele alea se potrivesc si la ST. Salutare baieti. Am gasit prin casa cateva chestii care-s facute ptr. Tenere: * piulita ax roata spate + saiba grover - noi * hand-guard-uri - noi * maneta frana fata - folosita * maneta ambreiaj - noua * inca o piesa mica de plastic care nu stiu de unde este... blink.gif M-am gandit ca aici gasesc pe cineva care are nevoie de ele. As prefera ca cine le va lua sa le ia toate, sa ma scape de drumuri multe la posta. Pretul il faceti voi. Pe cei interesati ii rog sa-mi trimita mesaj (PM) ptr. a fi siguri ca primesc raspuns. Anuntul cu pricina este si AICI. Editat Mai 28, 2009 de A n d y Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 30, 2009 Share Postat Mai 30, 2009 (editat) intrunirea de la Cluj ...frig cu draci... Editat Mai 30, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 Salut De cand sunt posesor de Super Tenere nu vam prezentat mobra mea.Asa ca pun ceva poze cu ea. Anul fabricatiei 1993,43000km[nu stiu cat de reali] loata de la beius la 1450 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 E foarte misto, s-o stapanesti sanatos si sa n-ai probleme cu ea! P.S.: si la bani e excelent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Iunie 1, 2009 Share Postat Iunie 1, 2009 (editat) E foarte misto, s-o stapanesti sanatos si sa n-ai probleme cu ea! P.S.: si la bani e excelent! Mersi.Sunt tare multumit cum se tine pe drum,dar in of-road eu nu ma bag cu ea. O sa f folosesc mai mult turing . De cum fac rost de ceva bani ma si apuc de cosmetizare+intretinere.Avand o varsta destul de mare trebuie un pic "bibilita". Pt inceput o sa desfac carburatoarele sa vad cum se prezinta membranele,curatat cu decanol,sincronizate,dat cuiul jos de tot.Consumul ma iesit undeva la 7,5 l,va spun dupa ce le curat si reglat cum sta consumul. Apoi ,mutat releul de incarcare subt carenele din fata,deoarece este sub sa si e legat cu coliere de plastic. Bascula am gresato saptamana trecuta+schimbat ulei telescoape[15w]+aerisit franele,curatat si schimbat lichidul.Pus becuri noi la stopul spate. Pt la iarna cand sper o sa dispun de mai multi bani o sa iau un parbriz mai inalt,ghidon cros si manete incalzite ,o sa fac suport pt cuti laterale+cuti ceva mai mici[ce am eu sunt prea mari] si daca nu cer prea mult bixenoane ca noaptea e un calvar. Marius b. Editat Iunie 1, 2009 de cs-marius-b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 Mersi.Sunt tare multumit cum se tine pe drum,dar in of-road eu nu ma bag cu ea. O sa f folosesc mai mult turing . De cum fac rost de ceva bani ma si apuc de cosmetizare+intretinere.Avand o varsta destul de mare trebuie un pic "bibilita". Pt inceput o sa desfac carburatoarele sa vad cum se prezinta membranele,curatat cu decanol,sincronizate,dat cuiul jos de tot.Consumul ma iesit undeva la 7,5 l,va spun dupa ce le curat si reglat cum sta consumul. Apoi ,mutat releul de incarcare subt carenele din fata,deoarece este sub sa si e legat cu coliere de plastic. Bascula am gresato saptamana trecuta+schimbat ulei telescoape[15w]+aerisit franele,curatat si schimbat lichidul.Pus becuri noi la stopul spate. Pt la iarna cand sper o sa dispun de mai multi bani o sa iau un parbriz mai inalt,ghidon cros si manete incalzite ,o sa fac suport pt cuti laterale+cuti ceva mai mici[ce am eu sunt prea mari] si daca nu cer prea mult bixenoane ca noaptea e un calvar. Marius b. De ce nu incercati la ST sa puneti un bec de 60w cu luninozitate marita pe un singur far ? Cred ca problema ar fi generatorul conceput pentru un singur bec de 60, iar impartirea in 2x35 nu este o solutie inspitara... sacrificarea utilitatii in castigul designului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 2, 2009 Autor Share Postat Iunie 2, 2009 De ce sa nu punem 2 becuri 55/60W, ca oricum duce generatorul si avem tutorial de adaptare pe tenereclub...? Plus tutorial ultradetaliat de montare xenoane... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 De ce sa nu punem 2 becuri 55/60W, ca oricum duce generatorul si avem tutorial de adaptare pe tenereclub...?Plus tutorial ultradetaliat de montare xenoane... defapt nici nu-i treaba mea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 (editat) O sa i pun Halogene am vazut tutorialu,am si idee cum sar face dar primadata sa gat de imatriculat si sa fac rost de ceva bani... Si mai ceva nu va mai contraziceti inutil. Sa pun bec de 60 pe unul faza lunuga si pe celalalt faza scurta, nici mort mai bine il las in original... Editat Iunie 2, 2009 de cs-marius-b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 (editat) Na gata am terminat de citit toate 4 pagi. Gasesti lucruri interesante ,am salvat si ceva poze interesante... Cristi-mic esti de invidiat... Editat Iunie 2, 2009 de cs-marius-b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 (editat) Momentul adevarului .... Xenon(35W) VS Halogen (55/60W) Faza lunga proiectata pe perete Faza scurta Faza lunga halogen Faza lunga xenon Faza scurta halogen Faza scurta xenon Diferenta de culoare Editat Iunie 9, 2009 de lebadake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 (editat) In acest "vichend" animalu meu a suferit cateva interventii: - schimbat ciubotele+camere : Metzeler Karoo T - schimbat semeringuri furca + ulei furca - schimbat placute frana spate: Ferodo Argento - indreptat pedala frana, schimbat geam semnalizare, lipit carena (rani de la ultima tranta) Peste 2 saptamani urmeaza un polish pentru scoaterea zgarieturilor de pe carena atinsa (se pot vedea in poza) Editat Iunie 9, 2009 de lebadake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 (editat) Momentul adevarului .... Xenon(35W) VS Halogen (55/60W) Faza scurta xenon ahh, deja salivez . sorry, nu m-am putut abtine la zona asta ma refeream cand ziceam ca faru de ST "arunca" ceva lumina si unde nu trebuie dar, pana la urma, la ST e chiar necesar sa pui o lumina mai puternica decat c.acaturile ei originale. Editat Iunie 9, 2009 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 9, 2009 Autor Share Postat Iunie 9, 2009 Si cind te gindesti ca farul cu halogen e al meu si deja e ameliorat (eu cel putin sint multumit de el)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Acum ceva timp mi-am luat pentru conserva o pereche de halogene H4 "glaciar white" sau ceva de genul asta cu vreo 60 RON. I-as pune si la ST o pereche de-asta. Ma gandesc de ce o avea lumina asta tip "festila" fiindca la Tenere aveam un far de "se facea ziua", cu o lumina alba puternica. (Bine, acum nu stiu daca era aftermarket sau nu fiindca nu am fost curios si nici nu am avut nevoie sa desfac pe-acolo) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 ahh, deja salivez . sorry, nu m-am putut abtine la zona asta ma refeream cand ziceam ca faru de ST "arunca" ceva lumina si unde nu trebuie dar, pana la urma, la ST e chiar necesar sa pui o lumina mai puternica decat c.acaturile ei originale. Ce arati tu acolo este o chestie normala .. .farul din dreapta are o alta constructie, e facut sa "arunce" lumina putin mai sus si mai in dreapta (pentru circulatie pe partea dreapta). Poti observa acest lucru si la proiectia fazei scurte pe perete .... Si la masini este acelasi lucru ... farul din dreapta are alta constructie si bate altfel decat cel din stanga.!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Normal acele limite sunt paralele cu asfaltul, dar aici motocicleta era suspendata(astepta sa ii schimb semeringurile de la furca) si era putin cam stramba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 Vezi ca tie-ti bat fix invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.