Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Deci in concluzie xenoanele nu sunt bune pt Super Tenere, nu aruncati banii pe prostii .. de 400 ron bagi benzina si te plimbi de plictisesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci in concluzie xenoanele nu sunt bune pt Super Tenere, nu aruncati banii pe prostii .. de 400 ron bagi benzina si te plimbi de plictisesti.

E buna ideea dar te feresti sa te prinda noaptea.... :D

Cu lumanarile ei originale nu e o experienta placuta condusul in timpul nopti.

Eu zic ca sunt grozave Xenoanele....

Cand o fi sa fac rost de bani o sa pun si eu,pana atunci nu ma mai obosesc nici halogen sa pun...o sa trec direct la xenoane

Editat de cs-marius-b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D N-ai simtit sarcasmul lui Lebadake la adresa unora carora le dai mura-n gura si ei tot gasesc ceva de comentat...

Dar nu-i nimic, noi tot dam informatii pretioase gratis, in ciuda romanismelor.

Iar referitor la halogene, mie nu mi-e rusine cu ele nici macar linga xenoanele lui Lebadake.

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D N-ai simtit sarcasmul lui Lebadake la adresa unora carora le dai mura-n gura si ei tot gasesc ceva de comentat...

Dar nu-i nimic, noi tot dam informatii pretioase gratis, in ciuda romanismelor.

Iar referitor la halogene, mie nu mi-e rusine cu ele nici macar linga xenoanele lui Lebadake.

Intr-adevar nici halogenele nu sunt proaste chiar bat bine .. eu am umblat mai mult de 1 an jumate cu halogene si era chiar bine. Asta cu xenoanele a fost o chestie de proba sa vad daca da rezultate mai bune, si pana la urma totul a iesit bine. Eu unu dau bani pentru imbunatatirea ST-ului, nu pentru punerea lui pe picioare pentru a face 1000 de km de sezon, asa cum fac marea majoritate a carcotasilor de pe aici, care vad ca sunt cei mai tari forumisti si au niste motociclete, pot sa le zic fara sa exagerez JE..RI.

 

Si ca sa le vin in ajutor uitati lista tutorialelor de pe www.tenereclub.ro:

> Schimbul de ulei la Yamaha Super Tenere

> Schimbarea motorului de 750 cu cel 850 (TDM)

> Demontarea carenelor si a rezervorului

> Schimbarea rulmentilor de jug

> Schimbarea uleiului din furca la Super Tenere si sugestii de reglaj

> Schimbarea rulmentilor rotii fata

> Carburatie - schimbarea tuburilor emulsoare + alte chestii utile

> Becuri de far cu halogen 55/60W

> Montarea releului de incarcare sub bord

> Piese de schimb si consumabile la Yamaha XTZ 750 Super Tenere

> Frane fata de 300mm la Super Tenere

> Construirea de suporti laterali pentru bagaje la Super Tenere

> Dimensiunile capacului de la trusa de scule

> Demontarea/curatarea/vopsirea galeriilor de evacuare

> Spalarea instalatiei de franare fata

> Montarea becurilor bi-xenon

 

 

Daca ar sti cineva cata munca a fost pentru aceste materiale ... uneori timpul de executiei al acestor operatiuni s-a dublat pentru ca trebuia sa stai cu aparatu foto in mana si sa pozezi cele mai importante momente. Dar oricum carcotasii tot nemultumiti vor ramane .... sa nu mai zic si altele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare cum poate si cu ce poate...

Da, nu zic ca-s materiale pretioase si poate unele mi-au folosit, dar nu-s indispensabile, cel putin pentru mine.

Cine stie un dram de engleza, se poate informa de pe forumurile de profil.

Si daca erati asa de altruisti precum va dati, faceati aici munca patriotica. Forumul ala e pentru trafic si banii se duc in buzunarele stiu eu cui.

Nimeni pe lumea asta nu detine adevarul absolut si daca cineva nu suporta critici, mai ales cand se vede clar ca acea motocicleta sufera de strabism in urma operatiei de cornee. Da domnule, cand ati montat acele xenoane pe soclu de H4, spotul luminos nu mai coincide cu focarul oglinzii farului. "Becul" a fost montat cu o deviatie de cateva grade spre dreapta. Farurile sunt dereglate si pe directie orizontala, cat si verticala.

Ce era sa zic?

Ce marfa se vede, e laser frate? Cantitatea de lumina e impresionanta, dar reglajul lasa de dorit? Eu mi-as canaliza efortul catre acest aspect... ca de incordat muschii pe forum poate oricine.

Da, motocicleta mea e o janghina si imi asum acest lucru, insa nu e oare romanism sa arati cu degetul lucrul asta de fiecare data?

De fiecare data cand voi observa ceva in neregula, voi fi acela care va arata cu degetul catre acea directie. Nu sunt genul care sa linga la oo pe nimeni, idiferent daca e frate, prieten sau un necunoscut. Trebuie sa va obisnuiti cu mine asa :D

Si nu uitati un lucru... cei din urma vor fi cei dintai, depinde doar de vointa.

Hai bafta, ca v-am bagat prea mult in seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare cum poate si cu ce poate...

Da, nu zic ca-s materiale pretioase si poate unele mi-au folosit, dar nu-s indispensabile, cel putin pentru mine.

Cine stie un dram de engleza, se poate informa de pe forumurile de profil.

Si daca erati asa de altruisti precum va dati, faceati aici munca patriotica. Forumul ala e pentru trafic si banii se duc in buzunarele stiu eu cui.

Nimeni pe lumea asta nu detine adevarul absolut si daca cineva nu suporta critici, mai ales cand se vede clar ca acea motocicleta sufera de strabism in urma operatiei de cornee. Da domnule, cand ati montat acele xenoane pe soclu de H4, spotul luminos nu mai coincide cu focarul oglinzii farului. "Becul" a fost montat cu o deviatie de cateva grade spre dreapta. Farurile sunt dereglate si pe directie orizontala, cat si verticala.

Ce era sa zic?

Ce marfa se vede, e laser frate? Cantitatea de lumina e impresionanta, dar reglajul lasa de dorit? Eu mi-as canaliza efortul catre acest aspect... ca de incordat muschii pe forum poate oricine.

Da, motocicleta mea e o janghina si imi asum acest lucru, insa nu e oare romanism sa arati cu degetul lucrul asta de fiecare data?

De fiecare data cand voi observa ceva in neregula, voi fi acela care va arata cu degetul catre acea directie. Nu sunt genul care sa linga la oo pe nimeni, idiferent daca e frate, prieten sau un necunoscut. Trebuie sa va obisnuiti cu mine asa :D

Si nu uitati un lucru... cei din urma vor fi cei dintai, depinde doar de vointa.

Hai bafta, ca v-am bagat prea mult in seama.

 

Hai ca incep sa rad la unele faze ... tu ai vazut domnule ce trafic are tenereclub? nu cred ca ai vazut ... iti zic eu ... daca facem o medie ar fi cam 60 de vizitatori zilnic ... si intr-adevar se obtin mii de dolari pe luna din acest trafic ... :moto: chiar te rog sa te interesezi la cineva care are cont Adsense la google si sa iti zica cati bani castiga pe un asemenea trafic ... Bani castiga astia cu motociclismul la cateva mii de vizitatori ... si pentru ce sa public pe acest site materialele .. ca sa le fac curu mare la baieti pe munca mea .... si inca o chestie la site-ul ala am lucrat cateva luni si se intretine si se gazduieste tot pe cheltuiala mea ... deci afirmatia ca intra bani in buzunaru' cuiva dupa urma acelui site de inseli.

 

Daca citeai comentariul de sub poza in care aratam fasciculul pt fiecare far am scris ca motocicleta nu era dreapta, era ridicata cu scripetele pentru ca avea furca demontata. si nu am dat atentie la pozitia ei pe verticala.

post-9218-1244664012_thumb.jpgCam asta era pozitia ei

 

Farul din stanga, cand motocicleta este pusa pe roti, bate perfect paralel cu suprafata pamantului, exact asa cum trebuie sa bata iar cel din dreapta este foarte putin ridicat deoarece nu se poate obtine cu far rotund un fascicol de lumina asa cum arati cu in acel material(deviat in partea dreapta cu 15 grade).

 

Ambele becuri au fost reglate perfect simetric, cu ajutorul celor 3 suruburi de reglaj de pe fiecare bec. Farul drept fiind ridicat asa din constructia farurilor motocicletei ... ai sa observi ca daca vrei sa reglezi farurile folosind reglajul de fabrica acea diferenta se va pastra deoarece ambele faruri sub puse si reglate pe acelasi suport.

 

Iar reglajul farurilor a primit multa atentie din partea mea ... Cristi_mic poate sa confirme acest lucru, am stat pana la ora 3 a.m. ca sa iasa ceva bun.

 

Chiar sunt dispus sa lamurim anumite lucruri pentru ca am facut bucati motocicleta aia de multe ori si am analizat fiecare aspect in parte si nu vorbesc din "forumuri".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 probleme am si eu cu capra:

- e o shaiba jos pe axul de la roata din fata ce se roteste si trimite la melc ptr kilometraj si o am rupta daca stie cineva pe unde gasesc;

- un service sau mecanic care sa nu ma dezamageasca ca "MARILE" service-uri la care am fost pana acum in Bucuresti si nu dau nume aici;

- HAI FRATILOR cine se baga la o treaba prin dealuri si munti (forestiere...) de sambata pana duminica, ceva de genul asta???

Editat de Liviu Pavel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vis-a-vis, te rog ca data viitoare sa te inspiri de pe net si sa nu mai faci aprecieri la adresa muncii noastre (indiferent cum ti se pare tie). Sint convins ca ai destul de lucru la motorul tau si nu ai timp sa le critici pe ale altora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 probleme am si eu cu capra:

- e o shaiba jos pe axul de la roata din fata ce se roteste si trimite la melc ptr kilometraj si o am rupta daca stie cineva pe unde gasesc;

- un service sau mecanic care sa nu ma dezamageasca ca "MARILE" service-uri la care am fost pana acum in Bucuresti si nu dau nume aici;

- HAI FRATILOR cine se baga la o treaba prin dealuri si munti (forestiere...) de sambata pana duminica, ceva de genul asta???

Melcul sau ce iti trebuie tie poti sa il gasesti la cineva care dezmembreaza ST-ul ... intra pe www.tenereclub.ro si vezi ca florin din targoviste il dezmembreaza.

Iar cu plimbare se poate rezolva daca mai astepti putin, cam o luna.. cand se aduna gasca de Super Tenere-uri, Tenere-uri, XT-uri si poate si un TT :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Intrasem sa va zic si eu ca, de luni, 95%, voi fi posesorul unui superb ST cu 7946 km la bord.

 

In rest, cred ca forumul nu este deloc cel mai propice mediu pentru conflicte si discutii aprinse.

Cum de fapt cred si ca dialogul fata in fata rezolva multe.

Si la fel cred ca pana una alta impartasim aceeasi pasiune si ca veniturile si solutiile fiecaruia sunt o alegere personala si nu un mod de diferentiere.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrasem sa va zic si eu ca, de luni, 95%, voi fi posesorul unui superb ST cu 7946 km la bord.

 

In rest, cred ca forumul nu este deloc cel mai propice mediu pentru conflicte si discutii aprinse.

Cum de fapt cred si ca dialogul fata in fata rezolva multe.

Si la fel cred ca pana una alta impartasim aceeasi pasiune si ca veniturile si solutiile fiecaruia sunt o alegere personala si nu un mod de diferentiere.

Bine ai venit printre noi (St-isti).

E ca si in vorba aia " Fcerea de bine ii fu...e de mama .

Carcotasi vor fi tot timpul doar ca nu trebuie bagati in seama.

Noi sa fim sanatosi si daca Dumnezeu ne ajuta sa ne vedem cu bine la intrunire ca am de dat cateva :D .

Salve.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrasem sa va zic si eu ca, de luni, 95%, voi fi posesorul unui superb ST cu 7946 km la bord.

 

In rest, cred ca forumul nu este deloc cel mai propice mediu pentru conflicte si discutii aprinse.

Cum de fapt cred si ca dialogul fata in fata rezolva multe.

Si la fel cred ca pana una alta impartasim aceeasi pasiune si ca veniturile si solutiile fiecaruia sunt o alegere personala si nu un mod de diferentiere.

sa o stapanesti sanatos, raule........unde ai gasit-o , frate , la un batranel din germania?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
... de luni, 95%, voi fi posesorul unui superb ST cu 7946 km la bord.

 

sa o stapanesti sanatos, raule........unde ai gasit-o , frate , la un batranel din germania?

 

Treaba este cam batuta in cuie.

Luni dimineata o sa fie o intalnire ca intre mafioti :D .

Trebuie sa ii fac cuiva o oferta atat de buna incat sa nu o poata refuza. Viceversa, trebuie sa aud o oferta pe care sa nu o pot refuza.

Daca nu ne intelegem deloc, atunci suntem in exceptia de 5%.

Motocicleta am vazut-o deja, astazi, la pranz si de atunci umblu cu fluturasi in stomac.

Pana duminica seara, cand se va intoarce vanzatorul in oras.

O sa va pun poze cu ea, fiindca nici mie nu mi-a venit sa cred cum putea sa arate pentru varsta ei.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa va pun poze cu ea, fiindca nici mie nu mi-a venit sa cred cum putea sa arate pentru varsta ei.

 

Hai ca murim de curiozitate.

 

Si Tenere-ul? Se da sau se tine de off? :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]

- un service sau mecanic care sa nu ma dezamageasca ca "MARILE" service-uri la care am fost pana acum in Bucuresti si nu dau nume aici;

[...]

 

eu de cand am junca am tratat-o cam brutal, deci a tot avut nevoie de vizite la doctor. printr-un amic comun am ajuns la stulewa (aka shtiulete, aka jumba). omu are atelier undeva in zona glina / popesti-leordeni, pe soseaua de centura, la ~1km cum faci dreapta de pe cheiul garlii. in genere se ocupa de ktm-uri si jucarii mai hard enduro. dar primul lui motor a fost un STNR, deci stie cu ce se mananca subiectul.

 

ce pot sa zic, nu se misca extraordinar de rapid (e genul pe care daca vrei sa iti faca treaba brici nu e bine sa il freci la icre ca o mirandolina). da intotdeauna o venit cu solutii de bun simt la problemele mele si is multumit de modul in care mi-o doftoricit-o pe veta. iar la nivel de preturi... na, noi mai suntem si amici. "amenzile" au fost insa de fiecare data mai mult decat corecte.

 

sper sa fie de ajutor informatia asta, atat tie cat si altor colegi de prin bucuresti si imprejurimi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrasem sa va zic si eu ca, de luni, 95%, voi fi posesorul unui superb ST cu 7946 km la bord.

 

In rest, cred ca forumul nu este deloc cel mai propice mediu pentru conflicte si discutii aprinse.

Cum de fapt cred si ca dialogul fata in fata rezolva multe.

Si la fel cred ca pana una alta impartasim aceeasi pasiune si ca veniturile si solutiile fiecaruia sunt o alegere personala si nu un mod de diferentiere.

Pune mana pe el ca nu o sa iti para rau...

Sa il stapanesti sanatos in rest Bafta la achizitie...

Editat de cs-marius-b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba ce pofta mi-ati facut sa ma dau cu vaca. Gata, in weekend trag capra pe dreapta si scot vaca la pascut (asa, usor ca suntem la buget de austeritate). Dar trebuie in primul rand sa desfac oleaca carbelitoarele sa arunc o ocheada prin ele ca tare mi-e ca sunt mizerabile si in plus de asta vreau sa dau si cuiele o gradatie mai jos (presupunand ca se afla la aia din mijloc). Mi-e frica doar sa nu fie batrane garniturile si sa le f.ut la demontare. :bounce:

Hai cu weekendul odata ca mai am o ora de stat la munca! :D

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba este cam batuta in cuie.

Luni dimineata o sa fie o intalnire ca intre mafioti :D .

Trebuie sa ii fac cuiva o oferta atat de buna incat sa nu o poata refuza. Viceversa, trebuie sa aud o oferta pe care sa nu o pot refuza.

Daca nu ne intelegem deloc, atunci suntem in exceptia de 5%.

Motocicleta am vazut-o deja, astazi, la pranz si de atunci umblu cu fluturasi in stomac.

Pana duminica seara, cand se va intoarce vanzatorul in oras.

O sa va pun poze cu ea, fiindca nici mie nu mi-a venit sa cred cum putea sa arate pentru varsta ei.

pun pariu ca este modelul din 89 aia alb albastru galben si mi se pare ca are si crash bar?

 

pun pariu ca este modelul din 89 aia alb albastru galben si mi se pare ca are si crash bar? :bounce:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba ce pofta mi-ati facut sa ma dau cu vaca. Gata, in weekend trag capra pe dreapta si scot vaca la pascut (asa, usor ca suntem la buget de austeritate). Dar trebuie in primul rand sa desfac oleaca carbelitoarele sa arunc o ocheada prin ele ca tare mi-e ca sunt mizerabile si in plus de asta vreau sa dau si cuiele o gradatie mai jos (presupunand ca se afla la aia din mijloc). Mi-e frica doar sa nu fie batrane garniturile si sa le f.ut la demontare. :bounce:

Hai cu weekendul odata ca mai am o ora de stat la munca! :D

 

:D

Salut,Eu am desfacut azi carburatoarele,curatate[ce a fost in ele....]coborat cuiul la maxim,curatat cutia de la filtru aer.

Surpriza a fost cand am gasit o membrana putin fisurata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci am demonat, membranele le-am gasit intacte si in stare perfecta chiar (o mare usurare, credeam ca se vor crapa de vechime la demontare cum am mai patit). Buuuun. Am pornit la lucru cu gandul sa dau acele de pe pozitia mediana cu o gradatie mai sus, deci sa la cobor oleaca (nu la maxim ci doar cu o gradatie). Ei bine surprizaaaaa: acele erau ridicate la maxim (ce ca.cat o fi fost in capul alora? Probabil vroiau "sa fuga" :bounce: dar ea in schimb rupea cu consumul). Mizerie nu am gasit, le-am inchis la loc, am montat totul inapoi si am reusit sa pleznesc un pic o carena cand am bagat-o in gaica aia (stiu, sunt prost). Are o mica plesnitura de 1 cm, o sa ii dau niste poxipol pe dedesubt pentru siguranta, ca de stat sta si asa si nu se vede.

Nu am reusit sa fac un test elaborat (macar 50 de km de mers continuu) dar din turele scurte date aseara situatia se prezinta in felul urmator:

- a scazut foarte putin "vana" in ture joase sau cel putin asa mi se pare mie dupa 2 saptamani de mers numai cu DR-ul (care are explozie direct de la 2500 rpm);

- intra mai frumos in ture;

- nu mai are fenomenul ala cand se incalzeste (dadea sa moara pana in 3000 rpm), semn ca nu mai merge inecat.

 

Acum sper:

- sa fi scazut consumul macar cu vreun litru;

- sa nu aiba intreruperi sau alte fenomene in ture inalte sau dupa cativa kilometrii parcursi constant la ture mai inalte (5000+).

Oi vedea dupa testare mai "elaborata".

 

Cert e ca ii trebuie o reglare + sincronizare (cand oi avea ceasuri)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Q E D

 

Apropo de gaica aia, eu am taiat-o (inclusiv prinderea de pe cadru) si acum sint linistit cind demontez carenele.

 

Marius - o membrana fisurata nu e o problema foarte grava. Mai poti merge 1-2 ani sau pina ai bani sa le schimbi (23E bucata la Kedo).

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...