Sari la conținut

Recomandari


Enduro Braesti
 Share

Postări Recomandate

merci frumos pentru reply - si mie mi- s-a parut ca wr-ul poti sa-l dai destul de jos; plus ca mai e ceva, e mai "subtire" motocicleta si poti sta cu picioarele mai aproape de verticala/corp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 53
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare, dupa un an de calarit un BMW F650, m-am decis sa-mi cumpar un supermoto. Am pus in balanta toti factorii din viata mea si am ajuns la concluzia ca Yamaha XT660X este exact ce am eu nevoie. Este un supermoto/tourer ceea ce din start imi permite sa mai ies si la drumuri mai lungi de 100 km, este inalt (eu am aprox. 1.90m), si consuma destul de putin (cu toate ca are un rezervor de 15l, are o autonomie de aproape 300 km afara+oras - verificata de mine!) Voi ce parere aveti de aceasta motocicleta? sau aici se discuta doar de sm-urile in adevaratul sens al categoriei (Husqvarna, KTM, Husaberg, Aprilia si care or mai fi)

 

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici se discuta toate felurile de supermoto. Numai sa nu fie Hypermotard. Sau Duke III :baldy:

Daca nu ma insel, XTX-ul e la fel de greu ca F650-ul si cel mult la fel de puternic.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un supermoto/tourer ceea ce din start imi permite sa mai ies si la drumuri mai lungi de 100 km,

 

toate permit orice. depinde numai de pilot.

 

invata sa te relaxezi in sa - sa mergi in picioare, de exemplu - si nu mai trebuie sa-i ceri voie motorului sa mearga mai mult de 100 km.

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

invata sa te relaxezi in sa - sa mergi in picioare, de exemplu - si nu mai trebuie sa-i ceri voie motorului sa mearga mai mult de 100 km.

:baldy:

 

Cu BMW-u am mers cel mai mult aproape 600 km intr-o zi, eu ma refeream la SM... adica daca mi-as lua o Husqvarna SM, ar fi un pic cam incomoda la un drum lung...

 

Da, XTX-ul e aproape la fel de greu ca F650-ul (177 kg) si e la fel de puternic (48 caluti) doar ca are cuplu un pic mai mare

 

Nu ar fi o diferenta foarte mare...doar ca XTX e mult mai fun decat F650-ul. Am avut ocazia sa ma dau cu un XTX 2007 pentru vreo 3 ore prin jungla bucuresteana si mi-a placut foarte mult... m-am distrat extraordinar fata de BMW...

Editat de cosminst2008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa incerci si un 610SM de la Husqvarna, ca sa vezi diferenta.

Pana la urma totul se rezuma la ce iti trebuie tie concret: in ce masura vrei drumuri lungi si pasager.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pasager nu vreau, iar drumuri lungi...foarte rar din cauza serviciului (d'aia am vandut BMW-u) eu circul 99% in oras: casa-serviciu si retur + alte treburi...dar totul in bucuresti. drumuri lungi...plimbari ocazionale pe la munte sau pe la mare, dar nimic serios...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pasager nu vreau, iar drumuri lungi...foarte rar din cauza serviciului (d'aia am vandut BMW-u) eu circul 99% in oras: casa-serviciu si retur + alte treburi...dar totul in bucuresti. drumuri lungi...plimbari ocazionale pe la munte sau pe la mare, dar nimic serios...

 

 

eu cu wr-ul am facut 500 km intr-o zi cu pasager si bagaje deci ... supermoto in adevaratul sens al cuvantului (de competitie) si totusi merge bine la drum lung! app e de vanzare rapid:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa incerci si un 610SM de la Husqvarna, ca sa vezi diferenta.

Pana la urma totul se rezuma la ce iti trebuie tie concret: in ce masura vrei drumuri lungi si pasager.

 

 

te-au mituit italienii? :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te-au mituit italienii? :eek:

 

Nu italienii, suedezii.

Si faptul ca SM-ul de 610 de la Husqvarna e singura mobra demna de atentie pe nisa respectiva nu e neaparat un lucru bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu italienii, suedezii.

Si faptul ca SM-ul de 610 de la Husqvarna e singura mobra demna de atentie pe nisa respectiva nu e neaparat un lucru bun.

:) asa asa zi-le ca ai dreptate :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu italienii, suedezii.

Si faptul ca SM-ul de 610 de la Husqvarna e singura mobra demna de atentie pe nisa respectiva nu e neaparat un lucru bun.

 

suna bine, dar e cam trasa d par :P ....da nu ma prind ce-i cu suedezii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Salve!

As dori sa stiu ce parere aveti despre LC4 625 cmc !??

E fiabil,probleme clasice la modelul respectiv, reviziile se fac la 1000 sau 5000 KM, orice informatie e binevenita.

Merita 4000 euro, din 2006 cu ~ 10.000 km la bord?

Va multumesc.

L.E Daca ma intrrebati ce vreau sa fac cu el... sa ma dau pe max. o roata (aleator), sa speriu babele prin centru, sa fac slide-uri prin oras, sa ies in afara max. 50 km, nu tin cont de consum, sa nu stau mai mult in service cu el decat max o zi la trei luni de zile, sa nu duc pasager...cam asta ar fi :kiss:

Bafta !

Mesaj completat

2189564-2.jpg

Mesaj completat

Imi spune cineva, ce este cutia (RedBull) prinsa pe scutul motor, din aceasta poza? Merci :P

Mesaj completat

Imi spune cineva, ce este cutia (RedBull) prinsa pe scutul motor, din aceasta poza? Merci :P

2173753-2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut varinata mai batrana a acestuia si totul a fost ok, inafara de problemele generale la ktm:ti se desfac suruburi de la vibratii (cu toate ca la modelele mai noi s-ar putea sa se mai fi rezolvat cu asta) si trebuie sa mai pui mana pe o cheie sa le strangi la loc, un semering si alte maruntisuri care intra la consumabile. E un pic mai greuta ca alte surate SM, dar nu cu foarte mult.

 

Legat de cutia cu redbull dupa scut: este un vas de colectare pentru conbustibil. Toate carburatoarele FCR au acele 4 furtunase de supraplin pe care mai scuipa benzina, la majoritatea sunt scoase undeva inaintea rotii din spate, din cate stiu este obligatoriu sa ai un vas de genul asta in competitii, ca benzina sa nu ajunga pe pista. Dar as zice ca e binevenit si pentru intrebuintarea pe strada.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve!

As dori sa stiu ce parere aveti despre LC4 625 cmc !??

E fiabil,probleme clasice la modelul respectiv, reviziile se fac la 1000 sau 5000 KM, orice informatie e binevenita.

Merita 4000 euro, din 2006 cu ~ 10.000 km la bord?

Va multumesc.

L.E Daca ma intrrebati ce vreau sa fac cu el... sa ma dau pe max. o roata (aleator), sa speriu babele prin centru, sa fac slide-uri prin oras, sa ies in afara max. 50 km, nu tin cont de consum, sa nu stau mai mult in service cu el decat max o zi la trei luni de zile, sa nu duc pasager...cam asta ar fi :kiss:

Bafta !

Mesaj completat

2189564-2.jpg

Mesaj completat

Imi spune cineva, ce este cutia (RedBull) prinsa pe scutul motor, din aceasta poza? Merci :P

Mesaj completat

Imi spune cineva, ce este cutia (RedBull) prinsa pe scutul motor, din aceasta poza? Merci :P

2173753-2.jpg

 

 

modelul tau este un smc...invata sa dai la pedala....:P este si el destul de fiabil daca ai grija cu el practic este acelas motor de lc4 care poate sa duca si mult peste 100.000km daca e intretinut numaia ca smc-ul este varianta de competitie a lu lc4 e mai usor are karb racing si cred ca are doar pornire kick din cate stiu eu in rest...ce sa zic ...motoreta este un monstru !! are peste 60 cai

 

a si era sa uit are rezerovorul mai mic (9L in comparatie cu 12L ca la lc4 sm)

Editat de CrashTestPilot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modelul tau este un smc...invata sa dai la pedala....:kiss: este si el destul de fiabil daca ai grija cu el practic este acelas motor de lc4 care poate sa duca si mult peste 100.000km daca e intretinut numaia ca smc-ul este varianta de competitie a lu lc4 e mai usor are karb racing si cred ca are doar pornire kick din cate stiu eu in rest...ce sa zic ...motoreta este un monstru !! are peste 60 cai

 

a si era sa uit are rezerovorul mai mic (9L in comparatie cu 12L ca la lc4 sm)

 

Nu am vreo placere sa te corectez, dar aproape tot ce ai zis mai sus e gresit. SMC-ul este varinata SM a LC4-ului. Are aceeasi greutate ca LC4, are starter electric si aceeasi putere ~50HP.

Si nu trebuie sa ma credeti pe cuvant: http://bikez.com/motorcycles/ktm_625_smc_2006.php

 

Nu sariti legat de puterea data, acolo este varinta omologata care are limitator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modelul tau este un smc...invata sa dai la pedala....:P este si el destul de fiabil daca ai grija cu el practic este acelas motor de lc4 care poate sa duca si mult peste 100.000km daca e intretinut numaia ca smc-ul este varianta de competitie a lu lc4 e mai usor are karb racing si cred ca are doar pornire kick din cate stiu eu in rest...ce sa zic ...motoreta este un monstru !! are peste 60 cai

 

a si era sa uit are rezerovorul mai mic (9L in comparatie cu 12L ca la lc4 sm)

Inca nu e modelul meu (eu am BMW F650 CS), dar intentionez la modul cel mai serios sa-mi cumpar.

De invatat la pedala am invatat(am avut 3 moto cu pornire la pedala, Husqi 250 2T era cea mai spectaculoasa :P ),dar problema e ca am o preconceptie ca motoarele KTM sunt extrem de bune, DACA, ai masina de service dupa tine.

Si, chiar nu as vrea sa ma dezobisnuiesc de lipsa problemelor la moto (nu spun ca BMW-urile sun t cele mai bune, dar har Domnului,, nu am avut NICIO problema cu el, doar benzina, filtre si ulei am platit pt intretinerea acestui motor. motiv pt care , dealtfel, nu il mai vand)

Am banii, stau cu ei la ciorap, dar vreau sa fiu foarte chibzuit in caumpararea celui de al doilea motor.Chiar nu vreau sa ii arunc pe fereastra.De aia intreb... KTM 625 e fiabil (nu se pune problema de intretinerea ca la carte), merge macar 50k km fara sa umblu in motor si cutie?

Are ceva probleme clasice(gen CDI la Transalp sau lant distributie la Kawa Kle sau BMW 1100 GS cu senzorii Hall, s.a.m.d) care sa ma stoarca de bani, e pretentios la regimul de schimbare al consumabilelor, o revizie da 20k km e cat una la un Audi S8?

Multumesc pt raspunsuri sa sper sa ne salutam cu wheelie cat mai curand pe circuite :P

 

L.E: Multi mi-au zis ca nu e diferenta intre 625 si Scarverul meu, ca si al meu e SM.... nici poveste, 200 de kg is 200 de kg. Am incercat, trag scaritele pe jos, schimb cauciucuri noi de 2 ori pe sezon...dar stiti vorba aia: nu-i ce trebe', dom'le, nu-i ce trebe :kiss:

Ceva poze: AICI

Mesaj completat

Nu am vreo placere sa te corectez, dar aproape tot ce ai zis mai sus e gresit. SMC-ul este varinata SM a LC4-ului. Are aceeasi greutate ca LC4, are starter electric si aceeasi putere ~50HP.

Si nu trebuie sa ma credeti pe cuvant: http://bikez.com/motorcycles/ktm_625_smc_2006.php

 

Nu sariti legat de puterea data, acolo este varinta omologata care are limitator.

Da, asa e. Puterea e undeva la 50 de cai, are kick si starter electric, are cca 140 de kg, inaltime de 910 mm, consum sub 5 (mers normal, cred), frane Brambo cu 4 pistonase pe fata, autonomime scazuta....asta din ce am citit si eu pe net.

Bafta si asfalt uscat!

Mesaj completat

Am tot auzit de problema suruburilor desfacute...al meu e tot un mono, dar in 40k km s-a desfacut un singur surub de la cadru, p;e care l-am asigurat ulterior cu doua piulite si locktite.

Daca ma enervez intr-o zi si desfac tot KTM-ul si il remontez cu locktite la fiecare surub...o sa se mai desfaca(cred ca din fabrica vine cu suruburule lipite, dar poate de nu or avut austriecii bani de cel mai bun superglue :P ) ?

Mesaj completat

Stiti cumva daca modelul respectiv are ambreiaj antihoping?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am banii, stau cu ei la ciorap, dar vreau sa fiu foarte chibzuit in caumpararea celui de al doilea motor.Chiar nu vreau sa ii arunc pe fereastra.De aia intreb... KTM 625 e fiabil (nu se pune problema de intretinerea ca la carte), merge macar 50k km fara sa umblu in motor si cutie?

Are ceva probleme clasice(gen CDI la Transalp sau lant distributie la Kawa Kle sau BMW 1100 GS cu senzorii Hall, s.a.m.d) care sa ma stoarca de bani, e pretentios la regimul de schimbare al consumabilelor, o revizie da 20k km e cat una la un Audi S8?

 

La 50k km schimbi motoru cu tot cu ce-i pus in jurul lui.

La 20k km s-ar putea sa scapi fara desfacutul motorului daca sunt primii 20k km si o lasi moale de tot cu forja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci fibilitatea KTM e O barat sa inteleg...atunci ce spuneti de BMW X650 Xmoto?

Daca nici BMw-ul nu e fiabil, o sa-mi iau un Ural sau un Nipru..bata-le sa le scuture de motoare B)

Recomandati-mi un supermoto, please :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal la toata lumea.vazand topicul am gasit locul ideal cui sa ma adresez...

fostul meu BMW gs-ul pe care incepusem sa-l cam chinui si sa trag de el nemeritat...este acum istorie.am ajuns la concluzia ca nu poti face compromisuri atata timp cat stii ce vrei,asa ca acum este schimbat cu V-Stromul 1000 ptr turing,urmand sa vina si jucaria de supermoto,ocazional transformata in soft enduro prin ajustarea suspensiilor si inlocuirea rotilor cu unele de cros.

acuma,luand in considerare ca este al doilea moto,budgetul este cam limitat ,asa ca am gasit o Husquarna sm 610.

ce se poate spune de ea...???

am 184/80kg,nu sunt novice,in moto doar in SUMO.caut ceva muscle-cai,fiabilitate,ceva autonomie,etc,etc,etc..dar ma cam ingandureaza greutatea de 140kg...rog posesori sau care a-ti mai mers pareri sau review-uri.

multumiri anticipate.

post-27104-1257628160_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am vreo placere sa te corectez, dar aproape tot ce ai zis mai sus e gresit. SMC-ul este varinata SM a LC4-ului. Are aceeasi greutate ca LC4, are starter electric si aceeasi putere ~50HP.

Si nu trebuie sa ma credeti pe cuvant: http://bikez.com/motorcycles/ktm_625_smc_2006.php

 

Nu sariti legat de puterea data, acolo este varinta omologata care are limitator.

 

 

varianta supermoto a lc4 este lc4 sm lc4 smc (supermoto competition) este cu totul altceva...datele de pe site-ul ala desi este unul bun sunt eronate..:laugh: crede-ma cunosc modelul a avut un cunoscut, daca te uiti sunt identice datele cu lc4 sm acelas carb si genu smc primeste keihin de 41 mm din start;) are high flow chiuloasa... ..;) si fara carburator racing scoate 55 cai din fabrica :P

Mesaj completat

La 50k km schimbi motoru cu tot cu ce-i pus in jurul lui.

La 20k km s-ar putea sa scapi fara desfacutul motorului daca sunt primii 20k km si o lasi moale de tot cu forja.

 

 

ai avut ktm? ca vad ca esti f convins :clap: ps ...pe ktm club sunt cativa baieti care au ff multi km si au intalnit si pe cineva care are 126.000 km si nu a schimbat absolut nimic in motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...