cristi cbr Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 e vb de discurile de frana fata. sunt uzate uniform amandoua, dar mi se par cam subtiri. sub cati milimetri grosime trebuiesc schimbate?ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 Ia vezi nu cumva scrie pe ele grosimea minima? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Ianuarie 21, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2009 Ia vezi nu cumva scrie pe ele grosimea minima? nu stiu cand mai ajung la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 nu stiu cand mai ajung la ea atunci cauta un manual pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 e vb de discurile de frana fata. sunt uzate uniform amandoua, dar mi se par cam subtiri. sub cati milimetri grosime trebuiesc schimbate?ms Normal eu stiu ca trebuie sa fie un semn pe disc! La a mea le schimb la ochi sa fiu sincer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Ianuarie 21, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2009 daca nu ma insel cred ca de aici aflu nu? cel putin 3,5 mm. ms mult, de manual chiar uitasem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 ai vazut ce simplu a fost. si nu e necesar sa masori cu micrometrul ca in poza aia. un subler e de ajuns. bafta multa. o obs am de facut daca un disc are 3,5 si unul are 4mm sau chiar mai mult, schimbale pe amandoua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Ianuarie 21, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2009 ai vazut ce simplu a fost. si nu e necesar sa masori cu micrometrul ca in poza aia. un subler e de ajuns. bafta multa. o obs am de facutdaca un disc are 3,5 si unul are 4mm sau chiar mai mult, schimbale pe amandoua. da, ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 As fi curios cum anume masori cu sublerul? Dat fiind ca buzele discului (exterioara si interioara) raman la grosimea initiala si tu trebui sa masori adancirea din mijlocul suprafetei utile. Cum anume pozitionezi sublerul ca sa faci masuratoarea propriu-zisa? ai vazut ce simplu a fost. si nu e necesar sa masori cu micrometrul ca in poza aia. un subler e de ajuns. bafta multa. o obs am de facutdaca un disc are 3,5 si unul are 4mm sau chiar mai mult, schimbale pe amandoua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 As fi curios cum anume masori cu sublerul? Dat fiind ca buzele discului (exterioara si interioara) raman la grosimea initiala si tu trebui sa masori adancirea din mijlocul suprafetei utile. Cum anume pozitionezi sublerul ca sa faci masuratoarea propriu-zisa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dext3r Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 As fi curios cum anume masori cu sublerul? Dat fiind ca buzele discului (exterioara si interioara) raman la grosimea initiala si tu trebui sa masori adancirea din mijlocul suprafetei utile. Cum anume pozitionezi sublerul ca sa faci masuratoarea propriu-zisa? Cu un subler care are tija pt masurarea adancimii. (bagi tija sublerului printr-o gaura de la disc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 Ti`a dat el rasunsul. Era mai simplu sa intrebi ironic decat sa pui mintea la contributie. Tare sunt curioas daca stii sa tzii un micrometru in mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 sau sublerul are o degajare de material pe falcile de masurare si fentezi buza de pe disc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Ianuarie 21, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2009 sau sublerul are o degajare de material pe falcile de masurare si fentezi buza de pe disc. exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Ti`a dat el rasunsul. Era mai simplu sa intrebi ironic decat sa pui mintea la contributie. Tare sunt curioas daca stii sa tzii un micrometru in mana. Sunt curios unde vezi tu ironie in ceea ce am intrebat - arata-mi, te rog, cu exemplificare. Nu te cunosc personal asa ca nu am motiv sa-ti lamuresc curiozitatea. Nu stiu cum se poate tine perfect perpendicular tija (gaura de obicei e mult mai mare ca tija) in cazul acesta cand o eroare de o zecime de milimetru poate face toata diferenta. Uzura discului se masoara in mai multe puncte succesive de-a lungul unei raze a discului pentru a obtine ceva relevant (eu asa am vazut uzura inegala de-a lungul razei discului)... ori gauri ai doar din loc in loc. sau sublerul are o degajare de material pe falcile de masurare si fentezi buza de pe disc. Ai dreptate, insa de obicei falcile sunt atat de lungi incat trec peste cealalta buza si nu-l poti strange. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dext3r Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Sunt curios unde vezi tu ironie in ceea ce am intrebat - arata-mi, te rog, cu exemplificare. Nu te cunosc personal asa ca nu am motiv sa-ti lamuresc curiozitatea. Nu stiu cum se poate tine perfect perpendicular tija (gaura de obicei e mult mai mare ca tija) in cazul acesta cand o eroare de o zecime de milimetru poate face toata diferenta. Uzura discului se masoara in mai multe puncte succesive de-a lungul unei raze a discului pentru a obtine ceva relevant (eu asa am vazut uzura inegala de-a lungul razei discului)... ori gauri ai doar din loc in loc. Ai dreptate, insa de obicei falcile sunt atat de lungi incat trec peste cealalta buza si nu-l poti strange. Pui sub gaura ceva plan (de exemplu o bucatica de tabla) pe care sa se sprijine tija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Sunt curios unde vezi tu ironie in ceea ce am intrebat - arata-mi, te rog, cu exemplificare. Nu te cunosc personal asa ca nu am motiv sa-ti lamuresc curiozitatea. Nu stiu cum se poate tine perfect perpendicular tija (gaura de obicei e mult mai mare ca tija) in cazul acesta cand o eroare de o zecime de milimetru poate face toata diferenta. Uzura discului se masoara in mai multe puncte succesive de-a lungul unei raze a discului pentru a obtine ceva relevant (eu asa am vazut uzura inegala de-a lungul razei discului)... ori gauri ai doar din loc in loc. Ai dreptate, insa de obicei falcile sunt atat de lungi incat trec peste cealalta buza si nu-l poti strange. o zecime de milimetru face diferenta?????? hai sa fim seriosi (tu o simtzi?) rossi tu esti??????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Ianuarie 22, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2009 le-am masurat azi. ala de pe partea stanga are 3.5 mm , celalalt 3.8 mm oricum ''sunt gata''. e posibil sa mi toceasca cauciucul pe partea stanga din cauza ca etrierul stanga franeaza mai tare ca ala din dreapta? ma gandesc ca asta e o posibila varianta....pe langa multe altle....zic si eu , nu pot sa mi dau seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 nu e din cauza aia. chiar daca unul din discuri e mai gros nu franeaza mai tare pe partea cu pricina. probabil iei mai multe viraje la stg decat al dreapta intoarce cauciul daca nu este tocit prea rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 intoarce cauciul daca nu este tocit prea rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Ianuarie 23, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2009 pai cum sa-l intorc ca sageata care indica sensul de rotatie o sa fie spre inapoi cand de fapt ea trebuie sa fie spre inainte....e ok asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whiteman Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 daca ai cauciuc cu sens, e naspa. nu il poti intoarce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 le-am masurat azi. ala de pe partea stanga are 3.5 mm , celalalt 3.8 mm oricum ''sunt gata''. e posibil sa mi toceasca cauciucul pe partea stanga din cauza ca etrierul stanga franeaza mai tare ca ala din dreapta? ma gandesc ca asta e o posibila varianta....pe langa multe altle....zic si eu , nu pot sa mi dau seama tare de tot asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 daca ai cauciuc cu sens, e naspa. nu il poti intoarce. Sa mori tu ca ai incercat si nu ti-a iesit!!! Ia zi, ce se simte? Pe bune! Nu mai vorbiti din auzite. Eu am mers asta vara 1000km cu cauciucul fata intors dar habar nu aveam de asta. Numai daca solicitati anvelopa la maximul ei potential, atunci are importanta semnul, in rest doar efectul Pavlov. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Sa mori tu ca ai incercat si nu ti-a iesit!!! Ia zi, ce se simte? Pe bune! Nu mai vorbiti din auzite. Eu am mers asta vara 1000km cu cauciucul fata intors dar habar nu aveam de asta. Numai daca solicitati anvelopa la maximul ei potential, atunci are importanta semnul, in rest doar efectul Pavlov. Respectarea sensului de rotire al unei anvelope (recomandata de fabricant) este relativ importanta datorita configuratiei "modelului" canalelor pentru ploaie. Acestea sunt astfel proiectate incat sa ofere o cat mai completa si rapida evacuare a apei in sensul dinspre interior spre exterior (la inversarea sensului se obtine efectul contrar). Principiul ramane valabil si pe uscat, bineinteles intr'o mult mai mica proportie, "fluidul" fiind de aceasta data aerul (efectul fiind evident evidentiat prin aparitia zgomotelor gen suierat la rularea cu viteze mari). Ride Safe! @JAGI - ar fi bine sa'ti sustii punctele de vedere cu mai putina aroganta si sa te si documentezi minimal inainte de a te aventura intr'o polemica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.