Sari la conținut

discuri frana


cristi cbr
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 54
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

e vb de discurile de frana fata. sunt uzate uniform amandoua, dar mi se par cam subtiri. sub cati milimetri grosime trebuiesc schimbate?ms

Normal eu stiu ca trebuie sa fie un semn pe disc! La a mea le schimb la ochi sa fiu sincer!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai vazut ce simplu a fost. si nu e necesar sa masori cu micrometrul ca in poza aia. un subler e de ajuns. bafta multa. o obs am de facut

daca un disc are 3,5 si unul are 4mm sau chiar mai mult, schimbale pe amandoua.

da, ms mult :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As fi curios cum anume masori cu sublerul? Dat fiind ca buzele discului (exterioara si interioara) raman la grosimea initiala si tu trebui sa masori adancirea din mijlocul suprafetei utile. Cum anume pozitionezi sublerul ca sa faci masuratoarea propriu-zisa?

 

ai vazut ce simplu a fost. si nu e necesar sa masori cu micrometrul ca in poza aia. un subler e de ajuns. bafta multa. o obs am de facut

daca un disc are 3,5 si unul are 4mm sau chiar mai mult, schimbale pe amandoua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As fi curios cum anume masori cu sublerul? Dat fiind ca buzele discului (exterioara si interioara) raman la grosimea initiala si tu trebui sa masori adancirea din mijlocul suprafetei utile. Cum anume pozitionezi sublerul ca sa faci masuratoarea propriu-zisa?

 

:yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As fi curios cum anume masori cu sublerul? Dat fiind ca buzele discului (exterioara si interioara) raman la grosimea initiala si tu trebui sa masori adancirea din mijlocul suprafetei utile. Cum anume pozitionezi sublerul ca sa faci masuratoarea propriu-zisa?

Cu un subler care are tija pt masurarea adancimii. (bagi tija sublerului printr-o gaura de la disc ) :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti`a dat el rasunsul. Era mai simplu sa intrebi ironic decat sa pui mintea la contributie. Tare sunt curioas daca stii sa tzii un micrometru in mana.

 

Sunt curios unde vezi tu ironie in ceea ce am intrebat - arata-mi, te rog, cu exemplificare. Nu te cunosc personal asa ca nu am motiv sa-ti lamuresc curiozitatea.

 

Nu stiu cum se poate tine perfect perpendicular tija (gaura de obicei e mult mai mare ca tija) in cazul acesta cand o eroare de o zecime de milimetru poate face toata diferenta. Uzura discului se masoara in mai multe puncte succesive de-a lungul unei raze a discului pentru a obtine ceva relevant (eu asa am vazut uzura inegala de-a lungul razei discului)... ori gauri ai doar din loc in loc.

 

sau sublerul are o degajare de material pe falcile de masurare si fentezi buza de pe disc.

 

Ai dreptate, insa de obicei falcile sunt atat de lungi incat trec peste cealalta buza si nu-l poti strange.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios unde vezi tu ironie in ceea ce am intrebat - arata-mi, te rog, cu exemplificare. Nu te cunosc personal asa ca nu am motiv sa-ti lamuresc curiozitatea.

 

Nu stiu cum se poate tine perfect perpendicular tija (gaura de obicei e mult mai mare ca tija) in cazul acesta cand o eroare de o zecime de milimetru poate face toata diferenta. Uzura discului se masoara in mai multe puncte succesive de-a lungul unei raze a discului pentru a obtine ceva relevant (eu asa am vazut uzura inegala de-a lungul razei discului)... ori gauri ai doar din loc in loc.

 

 

 

Ai dreptate, insa de obicei falcile sunt atat de lungi incat trec peste cealalta buza si nu-l poti strange.

 

:yikes: Pui sub gaura ceva plan (de exemplu o bucatica de tabla) pe care sa se sprijine tija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios unde vezi tu ironie in ceea ce am intrebat - arata-mi, te rog, cu exemplificare. Nu te cunosc personal asa ca nu am motiv sa-ti lamuresc curiozitatea.

 

Nu stiu cum se poate tine perfect perpendicular tija (gaura de obicei e mult mai mare ca tija) in cazul acesta cand o eroare de o zecime de milimetru poate face toata diferenta. Uzura discului se masoara in mai multe puncte succesive de-a lungul unei raze a discului pentru a obtine ceva relevant (eu asa am vazut uzura inegala de-a lungul razei discului)... ori gauri ai doar din loc in loc.

 

 

 

Ai dreptate, insa de obicei falcile sunt atat de lungi incat trec peste cealalta buza si nu-l poti strange.

o zecime de milimetru face diferenta??????

hai sa fim seriosi (tu o simtzi?)

rossi tu esti??????? :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le-am masurat azi. ala de pe partea stanga are 3.5 mm , celalalt 3.8 mm oricum ''sunt gata''. e posibil sa mi toceasca cauciucul pe partea stanga din cauza ca etrierul stanga franeaza mai tare ca ala din dreapta?

 

ma gandesc ca asta e o posibila varianta....pe langa multe altle....zic si eu , nu pot sa mi dau seama

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le-am masurat azi. ala de pe partea stanga are 3.5 mm , celalalt 3.8 mm oricum ''sunt gata''. e posibil sa mi toceasca cauciucul pe partea stanga din cauza ca etrierul stanga franeaza mai tare ca ala din dreapta?

 

ma gandesc ca asta e o posibila varianta....pe langa multe altle....zic si eu , nu pot sa mi dau seama

:D :P tare de tot asta :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai cauciuc cu sens, e naspa. nu il poti intoarce.

 

Sa mori tu ca ai incercat si nu ti-a iesit!!! Ia zi, ce se simte? Pe bune! Nu mai vorbiti din auzite. Eu am mers asta vara 1000km cu cauciucul fata intors dar habar nu aveam de asta. Numai daca solicitati anvelopa la maximul ei potential, atunci are importanta semnul, in rest doar efectul Pavlov.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa mori tu ca ai incercat si nu ti-a iesit!!! Ia zi, ce se simte? Pe bune! Nu mai vorbiti din auzite. Eu am mers asta vara 1000km cu cauciucul fata intors dar habar nu aveam de asta. Numai daca solicitati anvelopa la maximul ei potential, atunci are importanta semnul, in rest doar efectul Pavlov.

 

 

Respectarea sensului de rotire al unei anvelope (recomandata de fabricant) este relativ importanta datorita configuratiei "modelului" canalelor pentru ploaie. Acestea sunt astfel proiectate incat sa ofere o cat mai completa si rapida evacuare a apei in sensul dinspre interior spre exterior (la inversarea sensului se obtine efectul contrar). Principiul ramane valabil si pe uscat, bineinteles intr'o mult mai mica proportie, "fluidul" fiind de aceasta data aerul (efectul fiind evident evidentiat prin aparitia zgomotelor gen suierat la rularea cu viteze mari).

 

Ride Safe!

 

@JAGI - ar fi bine sa'ti sustii punctele de vedere cu mai putina aroganta si sa te si documentezi minimal inainte de a te aventura intr'o polemica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...