comos Postat Noiembrie 19, 2005 Share Postat Noiembrie 19, 2005 MI se pare interesant atv-u de la first-bike. are 150 cm si arata marfa. itzi trebuie ceva permis la el? am auzit ca nu e omologat, deci nu itzi trei nik la el. ???????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Noiembrie 19, 2005 Share Postat Noiembrie 19, 2005 (editat) 1.rulmenti schimbati dupa 3 zile 2.etriere montate gresit din fabrica 3.bielete defecte dupa 2 saptamani Editat Noiembrie 19, 2005 de revo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahana Postat Noiembrie 20, 2005 Share Postat Noiembrie 20, 2005 MI se pare interesant atv-u de la first-bike. are 150 cm si arata marfa. itzi trebuie ceva permis la el? am auzit ca nu e omologat, deci nu itzi trei nik la el. ???????? La aceeasi bani ia-ti unul de la www.makuda.ro. Asta chiar daca "Mr. D", omniprezent pe acest site, o sa ma husuiasca..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinero Postat Noiembrie 20, 2005 Share Postat Noiembrie 20, 2005 1.rulmenti schimbati dupa 3 zile 2.etriere montate gresit din fabrica 3.bielete defecte dupa 2 saptamani facut probabil nici macar pe vapor ci intr-o barca, pe valuri mari sau pe furtuna. nu ar trebuii lasati sa vand asemenea porcarii un prieten a luat amenda de la PROTECTIA CONSUMATORULUI ca nu era traducere pe cutia de conserve cu ciuperci si astia sunt lasati cu asemenea marfa pe piata...si nu numai ei ce draq in tara asta nu este lege pt toti i? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Noiembrie 20, 2005 Share Postat Noiembrie 20, 2005 Atunci cand bagi cateva paralute in 'pushculitsa' susmentionatei agenturi, controlorii capata o forma foarte complicata de strabism numita 'ochelari de cal', in sensul ca vad doar ce vor firmele respective sa le arate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonHacker Postat Noiembrie 20, 2005 Share Postat Noiembrie 20, 2005 hmm...si pe mine m-ar interesa sa-mi cumpar unu pentru iarna ... si asta de la first bike imi face cu ochiu ... pt.inceput cred ca e bun asta ... oare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Noiembrie 23, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2005 e 4 x 2 din cate stiu. are aaderenta iarna sau mai deloc, ca pe mine dasta m-ar interesa, ca sa ma joc oleak cu el prin zapadda..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 (editat) Nu iti recomand asa ceva Dupa cum si tu ai auzit toata lumea se fereste de firma First Bike deoarece este mult prea foarte prosta si eu am facut aceasi greseala acu vreo 2 ani... mi am luat un scuter de acolo si vreu sa zic ca aveam probleme cu el zilnice, daca nu il porneam zilnic nu mai pornea deloc..... deci eu iti zic parerea mea de un detinator de un scuter FB(care nu cred ca l-am mai pornit de cam 5 luni ca nu are rost sa imi bat capu cu el)acu poate ATV este mai "bun" dar eu ma indoiesc Asa cu honda nu am avut nici un fel de prob Daca iti iei ceva ia ceva mai "scump" lucrul mai scump este automat si mai bun Editat Noiembrie 23, 2005 de cobraart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Decembrie 6, 2005 Share Postat Decembrie 6, 2005 Da aia de la makuda unde au preturile ca nu le vad deloc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motozone Postat Martie 17, 2006 Share Postat Martie 17, 2006 /Quad-Inmat...270-t38890.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dankrp Postat Martie 17, 2006 Share Postat Martie 17, 2006 /Quad-Inmat...270-t38890.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motozone Postat Martie 17, 2006 Share Postat Martie 17, 2006 Scuze pentru offtopic ... First BIKE ??? mda .. o alegere .. "IDEALA" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dankrp Postat Martie 17, 2006 Share Postat Martie 17, 2006 uite ce e amice te-ai trezit ca vrei sa vinzi si tu chinezarii foarte bine f frumos dar topicul asta este aici pentrua ne INFORMA si in consecinta a ne ajuta sa luam lucruri de calitate la bani corecti (sau cat mai putin) am spus si o s-o spun: chinezariile pot fi o optiune in conditiile in care dai pe ele banii care-i merita. adica nu e normal ca un fier care il iei sub 1000 acolo sa-l dai aici cu 3.500 plus taxe.... culmea, cei mai frustrati in sectiunea atvuri sunt tocmai cei care au asemenea fieratanii prin curte ... le este mai usor sa se pacaleasca spunand ca am eu ceva impotriva lor ( vezi-doamne mi-au iesit vorbe cum ca sunt chiar dealer de atvuri..de marca) decat sa accepte ca au dat mai mult decat face. la mine asta se numeste TEAPA. nu poti nega ca DINLI e o chinezarie. care arata chiar bine spun eu. problema apare la fiabilitate, si eventual de respectarea intrutrutotul a cerintelor de omologare. Care omologare poate stresa pe cei ce le vor inmatriculate pe motiv ca "fi luata la reanalizat" oricand, ca sa citez un binevoitor din zona. dar chinezariile le stim cu totii de ce sunt in stare. s-a mai scris despre ele aici pe site si pro si contra, poate ca era bine sa citesti inainte. dar daca vrei sa ne schimbi parerea, de ce nu faci tu ceva gen drive-test? invita lumea sa vada de ce sunt in stare sculele, si sa vina fiecare sa-si dea cu parerea. intre timp nu ne mai aburi cu locul nu stiu cat in state si alte inventii de genul asta.. ne jignesti pana la urma daca stau si ma gandesc bine, si asta e o strategie. sa te lansezi cu SCANDAL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HEM Postat Martie 17, 2006 Share Postat Martie 17, 2006 Dane , imi pare rau dar trebuie sa te contrazic, spre exemplu eu mi-am adus o chinezarie si pentru bani care i-am dat sunt ff multumit de ea si chiar nu ma simt frustrat. M-as fi simtit, daca as fi luat aceeasi scula cu acelasi motor de la Yamaha si as fi dat de 2 ori si jumatate mai mult si nici nu as putea sa o imatriculez. Si in China se fac lucruri si bune si rele, depinde cat casti gura si punga, si nu as vrea sa enumar cate firme de prestigiu isi fac 80% din produs in asia si apoi il zic ca este 100% produs in tara de origine, de abia cand vezi factura de import vezi ca este produs Asia. Acuma depinde si ce alegi. Nu sunt fan al produselor chinezesti, dar nici al brandului numai de dragul brandului, prefer sa-mi vad intai nevoile si apoi testez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dankrp Postat Martie 20, 2006 Share Postat Martie 20, 2006 sal hem nu ma supar doamne fereste ba chiar ma bucur sa vii cu argumente de exemplu.. poti sa ne spui la ce bani te-a dus toata povestea? stiu ca ti-ai adus-o si omologat-o de unul singur. ca design banuiesc ca e cam la fel cu linhaiul nu?> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HEM Postat Martie 29, 2006 Share Postat Martie 29, 2006 Mi-am omologat-o singur pt ca mi-am adus-o singur si nu a fost prea complicat atata timp cat am avut COC-ul Designe -cea din poza- arata si are cadrul ca la Yamaha de 250 numai ca fata arat mult mai bine. Ca bani subtire -mult sub Linhai-uri, desi dif dintre ele, acolo este doar de 130$. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 1.rulmenti schimbati dupa 3 zile 2.etriere montate gresit din fabrica 3.bielete defecte dupa 2 saptamani tare rau e la fel de bun k bicicletele de la ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Aprilie 11, 2006 Share Postat Aprilie 11, 2006 prietenul meu are atv lifan 150cc -4t de la f.b..La motor n-a avut probleme,pot spune pana acum ca este impecabil(aproape 2000 km).Problemele apar insa la partile mecanice:sistem franare(pompa se blocheaza singura),bascule(rotile calca strimb, in sistem trapez rasturnat-problema iremediabila),bielete de directie sunt de c--t, cu jocuri aparute dupa cateva zile,sistemul electric da erori(stopul frana se aprinde aleator),pornire foarte greoaie,aproape imposibila la rece(sub 2-3 grade).In rest, numai de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Mai 12, 2006 Share Postat Mai 12, 2006 prietenul meu are atv lifan 150cc -4t de la f.b..La motor n-a avut probleme,pot spune pana acum ca este impecabil(aproape 2000 km).Problemele apar insa la partile mecanice:sistem franare(pompa se blocheaza singura),bascule(rotile calca strimb, in sistem trapez rasturnat-problema iremediabila),bielete de directie sunt de c--t, cu jocuri aparute dupa cateva zile,sistemul electric da erori(stopul frana se aprinde aleator),pornire foarte greoaie,aproape imposibila la rece(sub 2-3 grade).In rest, numai de bine! Eu nu-nteleg cat mai dezbatem problema produselor comercializate de First-Bike, nu v-ati lamurit inca de raportul calitate-pret+service? @comos: de toate prostiile care te intereseaza sa ti le iei mai bine ti-ai strange banii si te-ai cinsti cu ceva ca lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Mai 13, 2006 Share Postat Mai 13, 2006 Junior Group: Members Posts: 1 Joined: 19-February 06 Member No.: 66 751 Am cumparat anul trecut atv-ul First Bike 150ST Punctele tari le-am considerat a fi pretul, faptul ca este inmatriculabil si ca exista service sub obladuirea fabricii constructoare de la Brasov. Dupa primii aprox. 10(zece) km, fara fortari, defectiunile constatate de constructor au fost urmatoarele: -rulment fata spart -diferentialul spate pierdea ulei nefiind asamblat corespunzator -pierdea ulei pe langa rulmentii de la ambele roti din spate -pivotii si una dintre bieletele de directie praf -franele fara a fi excesiv folosite se incing si practic infraneaza in miscare atv-ul -diverse surubele se desfac datorita vibratiilor si cel mai grav, desi l-am dotat cu o bujie pro, nu porneste cand este frig nici cu baterie noua si nici cu spray Service-ul de la Brasov a remediat defectiunile mai putin pornirea In aceasta situatie, referitor la pornirea la rece, va rog sa ma ajutati cu un sfat (constructiv) CITAT DE PE UN FORUM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Mai 16, 2006 Share Postat Mai 16, 2006 Junior Group: Members Posts: 1 Joined: 19-February 06 Member No.: 66 751 Am cumparat anul trecut atv-ul First Bike 150ST Punctele tari le-am considerat a fi pretul, faptul ca este inmatriculabil si ca exista service sub obladuirea fabricii constructoare de la Brasov. Dupa primii aprox. 10(zece) km, fara fortari, defectiunile constatate de constructor au fost urmatoarele: -rulment fata spart -diferentialul spate pierdea ulei nefiind asamblat corespunzator -pierdea ulei pe langa rulmentii de la ambele roti din spate -pivotii si una dintre bieletele de directie praf -franele fara a fi excesiv folosite se incing si practic infraneaza in miscare atv-ul -diverse surubele se desfac datorita vibratiilor si cel mai grav, desi l-am dotat cu o bujie pro, nu porneste cand este frig nici cu baterie noua si nici cu spray Service-ul de la Brasov a remediat defectiunile mai putin pornirea In aceasta situatie, referitor la pornirea la rece, va rog sa ma ajutati cu un sfat (constructiv) Scrie-i tipului ca sfatul meu e sa-l arunce de pe stanca, ramane cu ceva bani si neuroni castigati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SirG3G3 Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 am facut cea mai mare greseala a vietii mele...am cumparat un atv de la first bike.....modelul Everest de m250 cmc...motorul e ft puternic..a.re vena in el sa zic asa...trage bn...dar...numai probleme in curs de o saptamana am schimbat 2 bucati...prima pocnea cutia cand bagam in viteza si smuceste daca ma intelegeti ce vreau sa zic...a venit a2a bucata...totul bine pana la 72 km...si incepe sa`i faca figuri si la asta cutia....se opreste in mers(oare o fi bujia?)...pana acum de 2 ori s`a oprit...acum dintr`o data...pornesc motorul si constant ca sta rurat tare din senin...cablul de acceleratie este normal..nu`i strans tare...am dat de la carburator la relantiu cu 3 ture mai putin si acum vad ca e normal...dar la schimbul de viteze(cutie automata) trebe sa schimb ft brusc sa mearga fara sa smuceasca...sic and dau in spate si smuceste apoi se opreste motorul...sunt foarte nemultumit :| mai mult la reprezentanta asta de k*t care nu au mecanici si e unu acolo care habar nu are...decat sa ma plimb cu el.Am dat pe el si 8900 ron... un sfat prietenesc:NU LUATI FIRST BIKE! ORCARE ALTA CHINEZARIE CARE E FACUTA IN CHINA(SI POT ZICE CA CHINEZI STIU SA MONTEZE CHINEZARI) DECAT FIRSTBIKE CARE E ANSAMBLAT IN ROMANIA SI CU MULT MAI MULTE PROBLEME DECAT O CHINEZARIE ANSAMBLATA IN CHINA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tince1290 Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 astea sunt povesti...pe bune...eu am atv fb de 2 ani si nu am avut probleme mari cu el.....mi s-a ars ventilatorul radiatorului care m-a costat 80 lei si am pierdut 5-10 suruburi...pana cand m-am pus intr-o zi si le-am strans bine pe toate....am schimbat un filtru de benzina.....si semnalizarile spate...si atat....motorul merge as (fiind de honda) iar cu ambreajul si cutia nu am avut nicio probleme....deci in 2 ani pe langa ulei, benzina, un filtru, ventilator si 2 semnalizatoare nu am schimbat nimic....eu spun ca e rezonabil.... nu neg faptu ca unii chiar au avut probleme cu first bike dar cred ca e vorba si de noroc....eu am prins unul "bun" si sunt foarte multumit de el...nici nu ma gandesc sa il vand...intr-adevar rotile fata nu calca "drept" si se mananca putin mai repede cauciucurile care ma mai tin iarna asta dar in rest cred ca aceste "probleme" care apar doar la first bike sunt mituri...oricine are un prieten care are un prieten care are un frate....care cunoaste pe unu cu scuter de la fb care e varza ....iar legat de biciclete am un prieten care are fb de 6 ani si inafara de cauciucuri si pedale nu a schimbat absol nimic...abia acum 2 saptamani a avut prima problema adevarata...cu butucul spate dar 6 ani pentru o bicicleta atat de ieftina (comparativ cu altele) eu zic ca e foarte bine.. pana la urma fiecare face ce vrea cu banii lui....eu cand l-am cumparat puteam opta pentru un sh 4x4 (gasisem cu exact acelasi pret si cu motor mai mare) dar eu am vrut 4x2 fara diferential pentru ca asa erau karturile pe care obisnuiam cu ceva timp in urma sa ma dau si faceau niste derapaje super...in cazul atv-ului nicio diferenta....daca e putin nisip pe suprafata asfaltului ies drifturi de toata frumusetea....de iarba uda si zapada nici nu zic....si eu am cauciucuri de cross....sa vezi cu alea de asfalt cum e..... ma rog...eu pentru asta mi-am cumparat atv-ul...pentru distractie nu neaparat pentru munte desi am fost cu grupuri de atv-uri mai mari si 4x4 si am facut fata pe trasee...putin ajutat dar am trecut toate obstacolele...deci al meu chiar isi merita banii.....aaaaa si faza cu nu porneste la -2-3 grade....pooooovesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undercover Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 (editat) nu cumparati first bike ca sunt de (cuvant urat). ajungi cu ele sati creasca tensiunea. am avut si chinezaraie , acum merg pe suzuki kq 750 .... am si linhai (china) care sa descurcat cat de cat , iei ateveul in functie de bani ceva de genu : linhai - cf moto- japoneze -usa si nu mai spuneti am ateveul de 6 ani ,ca nu intelege omu exact ..poate ai stat cu el in garaj ? spuneti in km sau ore de functionare. de exemplu eu in 2 ani cu linhaiu am peste 14000km si merge perfect , iar cu suzuki kq in 1 an am 10000km . cand aveti kilometri astia cu un first bike anuntatima si pe mine . Editat Iunie 20, 2009 de undercover Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 parere: e first bike de mai mult nu cred ca e nevoie. e ca si cum ai arunca banii la cos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.