Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Vizitator AdrianB1
diferentele de viteza intre benzi sunt foarte mici (10-20km/h). [...]

pe prima banda se merge cu 120-140

pe a doua cu 160-180

pe a treia peste 200km/h

Stiu ca sunt rautacios, dar imi place matematica ta :baldy: Iesim la o tura prin cartier dupa-amiaza?

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cica in germania pe autostrada in afara de autovehiculele transport marfa toate au voie sa mearga cu ce viteza pot , adica max daca asa vor ei , asa o fi sau mint soferii astia :baldy: ?

daaaa te poti duce cu cat vrei daca cunosti drumurile si stai cu ochii pe semne mereu.ca iti apare o zona de 100 de metri in lucru care saptamana trecuta nu era,cu limitare de de 80 si ai pus-o.am luat eu in iarna una de vreo 100 de euro pt 110 in loc de 80 pe autobahn dincolo de Munchen.sa nu-ti mai spun ca dupa ce mi-a facut poza in 20 sec era politia in dreptul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daaaa te poti duce cu cat vrei daca cunosti drumurile si stai cu ochii pe semne mereu.ca iti apare o zona de 100 de metri in lucru care saptamana trecuta nu era,cu limitare de de 80 si ai pus-o.am luat eu in iarna una de vreo 100 de euro pt 110 in loc de 80 pe autobahn dincolo de Munchen.sa nu-ti mai spun ca dupa ce mi-a facut poza in 20 sec era politia in dreptul meu.

 

imi povestea un prieten ca a luat amenda 300 euro tot pentru viteza , ceva asemanator ,nu era mult peste limita legala numai ca el conducea un tir

spunea ca se uitau politistii si pe diagrama sa vada cu ce viteza mersese pana atunci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Nu sunt multe, sunt cateva puse si de 10 ori. In total sunt vreo 4 pagini dar sub 15 motociclete.

 

CB500 e o moto foarte buna pentru incepatori sau commuters (de mers la servici), dar dupa o vreme daca vrei mai mult (ex. touring sau mers cu pasager) treci pe altceva si lasi CB-ul unui incepator. Nu inseamna ca e o moto proasta, ci doar nu e motocicleta universala care sa rezolve toate cerintele posibile. Mai ales modelul standard (naked) nu e prea potrivit pentru touring, altii schimba pe ceva enduro, poate chiar pe sport (desi nu cred, posesorii de CB sunt prea isteti pentru a face asta :baldy:).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am facut-o eu de mai multe ori. E usor sa il faci praf, mai greu de pus la loc :baldy:

 

Se regleaza independent, pozitia suruburilor de reglaj e foarte nasoala, trebuie o surubelnita scurta bagata dinspre cilindri spre carburator, te frigi la maini etc, daca nu esti convins ca faci ceva bun mai bine le lasi in pace. Motorul trebuie sa fie bine incalzit ca sa faci reglajul corect si efectul e la toate turatiile, nu doar la relanti. Motorul suna mai ciudat la relanti pentru ca e in 2 pistoane, cele in 4 suna mai rotund, nu e ceva de ingrijorat.

pac-pac, m-ai linistit... :wacko: cred ca e prea complicat ca sa imi iasa din prima si cre'ca imi trebuie macar o zi ca sa dau cu sapa pe langa ea :)

 

CB-ul e motorul sotiei, eu merg pe un SV-650S, tot 2 cilindri (doar ca sunt in V) si SV-ul mi se pare ca se aude mult mai "rotund" la relanti... facand abstractie de ceea ce mi se pare mie ca se aude mai putin "rotund", CB-ul merge foarte bine... uneori chiar mai bine decat SV-ul!!! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pac-pac, m-ai linistit... :moto: cred ca e prea complicat ca sa imi iasa din prima si cre'ca imi trebuie macar o zi ca sa dau cu sapa pe langa ea :wacko:

 

CB-ul e motorul sotiei, eu merg pe un SV-650S, tot 2 cilindri (doar ca sunt in V) si SV-ul mi se pare ca se aude mult mai "rotund" la relanti... facand abstractie de ceea ce mi se pare mie ca se aude mai putin "rotund", CB-ul merge foarte bine... uneori chiar mai bine decat SV-ul!!! :wacko:

cu tine m-am intalnit intr-o seara si erai cu sotia langa un cb albastru si spunei ceva de scobit buretele de la sa sa o faci mai joasa? parca ii mai trebuia si o oglinda... eu eram "on foot", am intrat in vorba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pac-pac, m-ai linistit... :moto: cred ca e prea complicat ca sa imi iasa din prima si cre'ca imi trebuie macar o zi ca sa dau cu sapa pe langa ea :wacko:

 

CB-ul e motorul sotiei, eu merg pe un SV-650S, tot 2 cilindri (doar ca sunt in V) si SV-ul mi se pare ca se aude mult mai "rotund" la relanti... facand abstractie de ceea ce mi se pare mie ca se aude mai putin "rotund", CB-ul merge foarte bine... uneori chiar mai bine decat SV-ul!!! :wacko:

 

nu uneori, ci intotdeauna CB is the best , Cb is the be, Cb is th...................., Cb i.......................

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

M-am întâlnit mai devreme (pe la 7, cred) cu un CB gri cu galben, BH-82-M.., cască roșie și o cască de pasager în plasă, prin Militari, omul se grăbea de parcă veneau turcii după el: de la podul de la autostradă și până la Valea Cascadelor (unde am făcut eu dreapta) am mers cu CBF-ul după el și mă miram cât o forjează la 120 printre șiruri de mașini. M-a lăsat în urmă de vreo 2 ori când se strecura cam la limită, noroc cu 600-le că l-am prins ușor din urmă. Nu mergea rău, dar mergea prea tare pentru bucata aia de drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am întâlnit mai devreme (pe la 7, cred) cu un CB gri cu galben, BH-82-M.., cască roșie și o cască de pasager în plasă, prin Militari, omul se grăbea de parcă veneau turcii după el: de la podul de la autostradă și până la Valea Cascadelor (unde am făcut eu dreapta) am mers cu CBF-ul după el și mă miram cât o forjează la 120 printre șiruri de mașini. M-a lăsat în urmă de vreo 2 ori când se strecura cam la limită, noroc cu 600-le că l-am prins ușor din urmă. Nu mergea rău, dar mergea prea tare pentru bucata aia de drum.

 

OK, promit ca nu mai fac! :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pfuu , tot 6 imi ia in oras , dar merg si cam turat cu ea, ies mai rar , nu chiar zilnic si atunci cand o scot la plimbare eu , nerabdator plec ca din pusca , incerc sa fiu cate se poate de preventiv si din cand in cand mai apas ambreiajul si o turez scurt odata de 2 ori ,i like this sound :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Cam cati kilometri rezista un kit de lant?

Vreau sa cumpar unul Regina O-ring (100 euro, cod Louis 10041452) si sunt curios la ce sa ma astept. Am de gand sa il ingrijesc - sa il curat si ung la 500-700km.

Voi de care aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Eu am folosit până acum doar DID. Ultimul a ținut aproape 20.000km. Dacă te interesează am unul nou, cumpărat acum o lună de la Kronau și până la urmă nu l-am înlocuit că mi-am schimbat moto. Prețul meu e sub Kronau :eek:

 

Regina te ține măcar 12.000 dacă e întreținut, dar trebuie uns ceva mai des de 700 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Ce parere aveti ? merita inlocuirea bujiilor clasice cu cele de iridiu ? Pretul e destul de piperat....

Teoretic au durata de viață mai lungă, dar cele normale țin oricum minim 25.000 km (se înlocuiesc la fiecare 24.000 km conform cărții cu reviziile), cele de iridiu cât crezi că o să te țină - 50.000km? În câți ani faci atâția kilometri, 5 ani sau 10? Fă-ți și tu un calcul și vezi, dar în afară de durata de viață mai mare nu sunt alte diferențe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...