Vizitator AdrianB1 Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) diferentele de viteza intre benzi sunt foarte mici (10-20km/h). [...]pe prima banda se merge cu 120-140 pe a doua cu 160-180 pe a treia peste 200km/h Stiu ca sunt rautacios, dar imi place matematica ta Iesim la o tura prin cartier dupa-amiaza? Editat Mai 2, 2009 de AdrianB1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 In zonele limitate diferentele sunt mici. Daca nu ploua, ies. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asklepios Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 cica in germania pe autostrada in afara de autovehiculele transport marfa toate au voie sa mearga cu ce viteza pot , adica max daca asa vor ei , asa o fi sau mint soferii astia ? daaaa te poti duce cu cat vrei daca cunosti drumurile si stai cu ochii pe semne mereu.ca iti apare o zona de 100 de metri in lucru care saptamana trecuta nu era,cu limitare de de 80 si ai pus-o.am luat eu in iarna una de vreo 100 de euro pt 110 in loc de 80 pe autobahn dincolo de Munchen.sa nu-ti mai spun ca dupa ce mi-a facut poza in 20 sec era politia in dreptul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 daaaa te poti duce cu cat vrei daca cunosti drumurile si stai cu ochii pe semne mereu.ca iti apare o zona de 100 de metri in lucru care saptamana trecuta nu era,cu limitare de de 80 si ai pus-o.am luat eu in iarna una de vreo 100 de euro pt 110 in loc de 80 pe autobahn dincolo de Munchen.sa nu-ti mai spun ca dupa ce mi-a facut poza in 20 sec era politia in dreptul meu. imi povestea un prieten ca a luat amenda 300 euro tot pentru viteza , ceva asemanator ,nu era mult peste limita legala numai ca el conducea un tir spunea ca se uitau politistii si pe diagrama sa vada cu ce viteza mersese pana atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 ati vazut cate cb-uri au aparut de vanzare in ultimul timp? cred ca a inceput sa placa la lume cb-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 Nu sunt multe, sunt cateva puse si de 10 ori. In total sunt vreo 4 pagini dar sub 15 motociclete. CB500 e o moto foarte buna pentru incepatori sau commuters (de mers la servici), dar dupa o vreme daca vrei mai mult (ex. touring sau mers cu pasager) treci pe altceva si lasi CB-ul unui incepator. Nu inseamna ca e o moto proasta, ci doar nu e motocicleta universala care sa rezolve toate cerintele posibile. Mai ales modelul standard (naked) nu e prea potrivit pentru touring, altii schimba pe ceva enduro, poate chiar pe sport (desi nu cred, posesorii de CB sunt prea isteti pentru a face asta ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 sunt niste motoare super , trebuie doar sa ai ochi pentru ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Da, am facut-o eu de mai multe ori. E usor sa il faci praf, mai greu de pus la loc Se regleaza independent, pozitia suruburilor de reglaj e foarte nasoala, trebuie o surubelnita scurta bagata dinspre cilindri spre carburator, te frigi la maini etc, daca nu esti convins ca faci ceva bun mai bine le lasi in pace. Motorul trebuie sa fie bine incalzit ca sa faci reglajul corect si efectul e la toate turatiile, nu doar la relanti. Motorul suna mai ciudat la relanti pentru ca e in 2 pistoane, cele in 4 suna mai rotund, nu e ceva de ingrijorat. pac-pac, m-ai linistit... cred ca e prea complicat ca sa imi iasa din prima si cre'ca imi trebuie macar o zi ca sa dau cu sapa pe langa ea CB-ul e motorul sotiei, eu merg pe un SV-650S, tot 2 cilindri (doar ca sunt in V) si SV-ul mi se pare ca se aude mult mai "rotund" la relanti... facand abstractie de ceea ce mi se pare mie ca se aude mai putin "rotund", CB-ul merge foarte bine... uneori chiar mai bine decat SV-ul!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 pac-pac, m-ai linistit... cred ca e prea complicat ca sa imi iasa din prima si cre'ca imi trebuie macar o zi ca sa dau cu sapa pe langa ea CB-ul e motorul sotiei, eu merg pe un SV-650S, tot 2 cilindri (doar ca sunt in V) si SV-ul mi se pare ca se aude mult mai "rotund" la relanti... facand abstractie de ceea ce mi se pare mie ca se aude mai putin "rotund", CB-ul merge foarte bine... uneori chiar mai bine decat SV-ul!!! cu tine m-am intalnit intr-o seara si erai cu sotia langa un cb albastru si spunei ceva de scobit buretele de la sa sa o faci mai joasa? parca ii mai trebuia si o oglinda... eu eram "on foot", am intrat in vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 tind sa cred ca tu esti, mai ales ca treaba asta se intampla undeva in zona gorjului cred ps: am facut 666 de posturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 pac-pac, m-ai linistit... cred ca e prea complicat ca sa imi iasa din prima si cre'ca imi trebuie macar o zi ca sa dau cu sapa pe langa ea CB-ul e motorul sotiei, eu merg pe un SV-650S, tot 2 cilindri (doar ca sunt in V) si SV-ul mi se pare ca se aude mult mai "rotund" la relanti... facand abstractie de ceea ce mi se pare mie ca se aude mai putin "rotund", CB-ul merge foarte bine... uneori chiar mai bine decat SV-ul!!! nu uneori, ci intotdeauna CB is the best , Cb is the be, Cb is th...................., Cb i....................... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 M-am întâlnit mai devreme (pe la 7, cred) cu un CB gri cu galben, BH-82-M.., cască roșie și o cască de pasager în plasă, prin Militari, omul se grăbea de parcă veneau turcii după el: de la podul de la autostradă și până la Valea Cascadelor (unde am făcut eu dreapta) am mers cu CBF-ul după el și mă miram cât o forjează la 120 printre șiruri de mașini. M-a lăsat în urmă de vreo 2 ori când se strecura cam la limită, noroc cu 600-le că l-am prins ușor din urmă. Nu mergea rău, dar mergea prea tare pentru bucata aia de drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 nu uneori, ci intotdeauna CB is the best , Cb is the be, Cb is th...................., Cb i....................... Stim, stim ... daca ar avea aripi ar zbura ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 M-am întâlnit mai devreme (pe la 7, cred) cu un CB gri cu galben, BH-82-M.., cască roșie și o cască de pasager în plasă, prin Militari, omul se grăbea de parcă veneau turcii după el: de la podul de la autostradă și până la Valea Cascadelor (unde am făcut eu dreapta) am mers cu CBF-ul după el și mă miram cât o forjează la 120 printre șiruri de mașini. M-a lăsat în urmă de vreo 2 ori când se strecura cam la limită, noroc cu 600-le că l-am prins ușor din urmă. Nu mergea rău, dar mergea prea tare pentru bucata aia de drum. OK, promit ca nu mai fac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 9, 2009 Share Postat Mai 9, 2009 OK, promit ca nu mai fac! CB is the best !!! CB is the be ..... CB is the b ............ CB is th ...................CB i......................... s the best ................ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 stiti cumva care sunt modelele SW ? am intalnit prin manuale pentru Cb 500 reglaje diferite pentru SW si nu stiu care sunt alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 CB500S code W year 1998 (primul model S). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 CB500S code W year 1998 (primul model S). aha ma tot intrebam ce este SW , chiar nu stiam asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 10, 2009 Share Postat Mai 10, 2009 pfuu , tot 6 imi ia in oras , dar merg si cam turat cu ea, ies mai rar , nu chiar zilnic si atunci cand o scot la plimbare eu , nerabdator plec ca din pusca , incerc sa fiu cate se poate de preventiv si din cand in cand mai apas ambreiajul si o turez scurt odata de 2 ori ,i like this sound Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 am intalnit SW asta pe un manual pentru CB 500 din 94 atunci nu aparusera alea !? ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDude Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Salut! Cam cati kilometri rezista un kit de lant? Vreau sa cumpar unul Regina O-ring (100 euro, cod Louis 10041452) si sunt curios la ce sa ma astept. Am de gand sa il ingrijesc - sa il curat si ung la 500-700km. Voi de care aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Eu am folosit până acum doar DID. Ultimul a ținut aproape 20.000km. Dacă te interesează am unul nou, cumpărat acum o lună de la Kronau și până la urmă nu l-am înlocuit că mi-am schimbat moto. Prețul meu e sub Kronau Regina te ține măcar 12.000 dacă e întreținut, dar trebuie uns ceva mai des de 700 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Ce parere aveti ? merita inlocuirea bujiilor clasice cu cele de iridiu ? Pretul e destul de piperat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Ce parere aveti ? merita inlocuirea bujiilor clasice cu cele de iridiu ? Pretul e destul de piperat.... ! nu, in nici un caz ! parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Ce parere aveti ? merita inlocuirea bujiilor clasice cu cele de iridiu ? Pretul e destul de piperat.... Teoretic au durata de viață mai lungă, dar cele normale țin oricum minim 25.000 km (se înlocuiesc la fiecare 24.000 km conform cărții cu reviziile), cele de iridiu cât crezi că o să te țină - 50.000km? În câți ani faci atâția kilometri, 5 ani sau 10? Fă-ți și tu un calcul și vezi, dar în afară de durata de viață mai mare nu sunt alte diferențe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.