Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Fratilor , stie cineva unde gasesc garnituri pentru pompa frina fata ? m-a lasat , e moale ca prosopu !

Am aerisit-o si am schimbat lichidu de frina , garniturile sunt terminate.

Apreciez orice sfat !

Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor , stie cineva unde gasesc garnituri pentru pompa frina fata ? m-a lasat , e moale ca prosopu !

Am aerisit-o si am schimbat lichidu de frina , garniturile sunt terminate.

Apreciez orice sfat !

Asfalt uscat !

www.motoempire.ro

cauta acolo nr lor de tel si sigur te pot ajuta , ai incercat la ei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@marius : Incearca sa nu mai dai quote pentru mesajul anterior, foloseste doar fastreply/addreply. Devine destul de deranajant, mai ales in cazurile cand textul este mai lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneti-mi si daca stiti unde as putea sa indrept un rezervor.Am pus si poza rezervorului ca sa imi spuneti daca se merita, sau daca este realizabila operatiunea...

 

 

Si inca o intrebare...cam cat costa aproximativ un pinion spate pt Cb?Si nou si second hand...

post-45721-1242517649_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneti-mi si daca stiti unde as putea sa indrept un rezervor.Am pus si poza rezervorului ca sa imi spuneti daca se merita, sau daca este realizabila operatiunea...

 

 

Si inca o intrebare...cam cat costa aproximativ un pinion spate pt Cb?Si nou si second hand...

 

e cam somoiogit rezervoru , cam greu de indreptat fara chit

in jur de 80 lei ambele la motoempire ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu macar esti ok? ca ea vad ca nu se simte prea bine...

bafta la vanzare

 

 

ce a patit motorul ?

Salut.

Eu sunt ok tinand cont de felul cum arata motorul. Ce sa intamplat?

Am ratat un viraj de dreapta si am intrat in partea din fata-stanga a unui sandero.

Nici acum nu-mi vine sa cred ca am scapat decat cu o zgarietura. Adevarul e ca eram echipat complet si sandero apucase sa franeze destul de mult.

My bad...Doamne ajuta

 

Pret nou: 600 euro.

Vreau sa o vand pentru ca nu am la dispozitie timp pentru a o repara.

Editat de charly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uitati cateva poze cu un CB in grecia , doar ce s-a intors prietenul meu de acolo , si spune ca a fost perfect

nu mai stiu unde era topicul ala despre touringul perfect sa le spun celor care sustineau sus si tare ca iti trebe 900 sau 1000 ca sa faci turing.sa isi bage parerile undeva cu parbrize cu tot ,prietenul meu spune ca a fost perfect CB-ul pentru "mica" plimbare pana in grecia si inapoi plus mici excursii de cateva sute de km facute pe acolo

post-38816-1242903238_thumb.jpg

post-38816-1242903303_thumb.jpg

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Știi, se poate ajunge în Grecia la o plimbare ușoară și pe jos, dar nu zice nimeni că opinca e cel mai bun tourer. Am mers cu CB-ul la drum lung (2000 km)și știu ce îi poate pielea: carenat e OK, fără carene (sau cu un parbriz de doi lei) te ia vântul pe sus de te plictisești. Consumul e foarte bun pentru un tourer, puterea e OK fără pasager, poziția e un pic cam nasoală la drum lung pentru cei înalți, dar minuni nu face. Comparație personală: pe CBF 600 stau mai lejer cu picioarele, parbrizul e bun, nu vibrează ca un motor în 2 cilindri, are cuplu mult mai bun în ture joase, până aici e un tourer mai bun ca CB-ul. Are șeaua tare și s-a dus naibii touringul, așa că cel mai bun tourer ieftin de la Honda cred că rămâne Deauville :unsure:

 

CB-ul din punctul meu de vedere e excelent pentru oraș. De ce vrei să fie cel mai bun tourer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna baieti!

 

Poate ma puteti ajuta cu ceva pareri.

Ieri am avut un mic accident. Stateam cu motorul la o trecere de pietoni si un Logan condus de o femeie a intrat din spate in noi. Ne-a observat tarziu. Aparent paguba nu e mare, semnalizator stanga rupt si suport de scarita stanga indoit. Am mers la politie si la service de mi-au facut actele ce trebuia pentru a fi despagubita si azi brusc nu a mai pornit numai impins. Am facut cca 1-2 km ca sa se opreasca din nou si sa nu mai porneasca nici impins. Reactia a fost ca la un moment dat nu s-a mai turat degeaba se tragea de gaz si functiona doar intr-un piston. Pe urma a murit de tot. Eram in oras, nu am avut nimic de masurat tensiunea la baterie.

Bateria era ok pana acum nu am avut probleme cu ea si nici cu bujiile, pornea in orice conditii.

Au venit baietii de la service-ul de la Seth, l-au luat si l-au dus. Se vor uita la ea zilele astea si sigur imi vor spune ce are, dar pana atunci m-am gandit ca a mai patit careva din voi asa ceva si poate sa-mi spuna cam ce s-a intamplat de a reactionat asa motorul.

Este al doilea sezon ca ma folosesc de ea si am fost f multumita pana acum de motor. Ma gandeam, desi pare imposibil pt ca impactul nu a fost asa mare ca sa strice si altceva, ma refer la partea electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna baieti!

 

Poate ma puteti ajuta cu ceva pareri.

Ieri am avut un mic accident. Stateam cu motorul la o trecere de pietoni si un Logan condus de o femeie a intrat din spate in noi. Ne-a observat tarziu. Aparent paguba nu e mare, semnalizator stanga rupt si suport de scarita stanga indoit. Am mers la politie si la service de mi-au facut actele ce trebuia pentru a fi despagubita si azi brusc nu a mai pornit numai impins. Am facut cca 1-2 km ca sa se opreasca din nou si sa nu mai porneasca nici impins. Reactia a fost ca la un moment dat nu s-a mai turat degeaba se tragea de gaz si functiona doar intr-un piston. Pe urma a murit de tot. Eram in oras, nu am avut nimic de masurat tensiunea la baterie.

Bateria era ok pana acum nu am avut probleme cu ea si nici cu bujiile, pornea in orice conditii.

Au venit baietii de la service-ul de la Seth, l-au luat si l-au dus. Se vor uita la ea zilele astea si sigur imi vor spune ce are, dar pana atunci m-am gandit ca a mai patit careva din voi asa ceva si poate sa-mi spuna cam ce s-a intamplat de a reactionat asa motorul.

Este al doilea sezon ca ma folosesc de ea si am fost f multumita pana acum de motor. Ma gandeam, desi pare imposibil pt ca impactul nu a fost asa mare ca sa strice si altceva, ma refer la partea electrica.

 

socul a avut efecte negative dupa cum vezi , imediat dupa incident mergea normal sau nu ai mai pornit-o ?

 

Știi, se poate ajunge în Grecia la o plimbare ușoară și pe jos, dar nu zice nimeni că opinca e cel mai bun tourer. Am mers cu CB-ul la drum lung (2000 km)și știu ce îi poate pielea: carenat e OK, fără carene (sau cu un parbriz de doi lei) te ia vântul pe sus de te plictisești. Consumul e foarte bun pentru un tourer, puterea e OK fără pasager, poziția e un pic cam nasoală la drum lung pentru cei înalți, dar minuni nu face. Comparație personală: pe CBF 600 stau mai lejer cu picioarele, parbrizul e bun, nu vibrează ca un motor în 2 cilindri, are cuplu mult mai bun în ture joase, până aici e un tourer mai bun ca CB-ul. Are șeaua tare și s-a dus naibii touringul, așa că cel mai bun tourer ieftin de la Honda cred că rămâne Deauville :unsure:

 

CB-ul din punctul meu de vedere e excelent pentru oraș. De ce vrei să fie cel mai bun tourer?

 

nu vreau si nici nu afirm ca este cel mai bun tourer , doarca tipul care a mers cu el pana acolo si cu bagaje si cu prietena , mi-a spus ca i-a fost arhisuficient CB-ul cu o medie de viteza de 120-130 km /h , nici macar nu are parbriz si nu l- a deranjat curentii de aer, poate nu o f i batut vantul deloc , nu stiu ce sa spun, el se declara foarte multumit de CB

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

socul a avut efecte negative dupa cum vezi , imediat dupa incident mergea normal sau nu ai mai pornit-o ?

 

am apucat sa fac cu ea cam 10 km

politie - service - sediu asigurare (dar deja nu aveau program, asa ca a ramas sa merg acolo maine)

Probabil vor face poze la service, ca nu am cum sa o mai duc de acolo

 

Nu stiu daca a mers sau nu normal, ca pe acest traseu a condus prietenul meu. El nu mi-a zis ca imediat dupa accident sa i se fi parut ceva suspect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mica problema: mi se pare ca vibreaza la turatii medii (peste 4000 rpm). Dupa fiecare tura mai lunga ma intorc cu ea si ma simt... vibratil (am o perioada de cateva ore de adaptare la regimul "pe pamant solid, nevibratil")

 

Suspiciunile mele se indreapta in mai multe directii (doua, mai precis):

- rotile trebuie echilibrate (totusi, sub 4000 de ture nu o simt vibrand, deci s-ar putea sa nu fie de la asta)

- carburatoarele trebuie sincronizate (am scos totusi un consum bun, 3.5 l / 100 km, prespun ca daca erau desincronzate tragea mai naspa si avea si un consum pe masura... Mai e varianta ca consumul bun sa fie datorat limitarii ei la 25kw, dar inca nu stiu sigur daca e limitata sau nu :))

 

O alta chestie: am oglinzi diferite si cea din stanga imi vibreaza nasol (imaginea apare foarte "fuzzy"). E vreo cale s-o mai "intaresc"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- rotile trebuie echilibrate (totusi, sub 4000 de ture nu o simt vibrand, deci s-ar putea sa nu fie de la asta)

Ca sa afli daca e de la motor sau nu, tureaz-o peste 4.000 rpm, trage ambreajul si decelereaza (motor la relanti).

 

Mie CB-ul a inceput sa-mi vibreze urat de tot dupa ce am schimbat un kit de lant la niste mascarici de la MyMoto. Nu stiu ce i-au facut, dar n-am mai reusit sa scap de vibratia aia. Am vandut CB-ul si tot nu am aflat, dar macar stiu macar ca twin nu inseamna neaparat motor cu vibrator inclus. Pe langa a mea, CB-ul japonez al lui AdrianB1 parea lin ca un motor de scuter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mica problema: mi se pare ca vibreaza la turatii medii (peste 4000 rpm). Dupa fiecare tura mai lunga ma intorc cu ea si ma simt... vibratil (am o perioada de cateva ore de adaptare la regimul "pe pamant solid, nevibratil")

 

Suspiciunile mele se indreapta in mai multe directii (doua, mai precis):

- rotile trebuie echilibrate (totusi, sub 4000 de ture nu o simt vibrand, deci s-ar putea sa nu fie de la asta)

- carburatoarele trebuie sincronizate (am scos totusi un consum bun, 3.5 l / 100 km, prespun ca daca erau desincronzate tragea mai naspa si avea si un consum pe masura... Mai e varianta ca consumul bun sa fie datorat limitarii ei la 25kw, dar inca nu stiu sigur daca e limitata sau nu :) )

 

O alta chestie: am oglinzi diferite si cea din stanga imi vibreaza nasol (imaginea apare foarte "fuzzy"). E vreo cale s-o mai "intaresc"?

pai cam toate vibreaza, daca ar fi desincronizata nu iti consuma mai mult , verifica suruburile de prindere a motorului de cadru sa fie stranse bine , daca o sincronizezi o sa vibreze mai putin dar tot o sa vibreze , nu are nici o insemnatate locul de fabricatie , oricum piesele tot in japonia erau facute , in italia doar s-au asamblat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La toate CB-urile motoarele sunt fabricate în Japonia, dar la PC32 restul componentelor sunt fabricate în Italia.

 

Dacă vibrează foarte tare e posibil să fie sincronizarea carburatoarelor, prinderea motorului pe cadru e puțin probabil să se fi slăbit. Înainte de a sincroniza carburatoarele verifică și scânteia la bujii, să fie cât de cât egală, dar până la urmă vibrațiile sunt normale la un bicilindru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru raspunsuri, m-am mai linistit cat de cat. Cred ca sezonul asta o sa stau cu ea asa, urmand ca atunci cand o bag in hibernare sa-i sincronizez carburatoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in urma era Negru frozen, intreba acelasi lucru despre vibratii , i-am zis de sincronizari si de prinderi

atunci spunea ca prinderile nu au nimic , si-a sincronizat motorul , si-a schimbat si ambreiajul etc, ca sa descopere ca de fapt avea suruburile de prindere ale motorului slabe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Donez un set de anvelope pt cb500 marimile standard.( 110/80-17 si 130/80-17 ) Anvelopa de pe fata este Pirelli MT75 iar cea de pe spate Pirelli Sport Deamon cred..... . Gumele nu sunt in stare grozava, eu le recomand pt cineva care are nevoie de ele pt inspectie ITP,RAR, burnout, experimente de orice fel.

Editat de DragosV
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La toate CB-urile motoarele sunt fabricate în Japonia, dar la PC32 restul componentelor sunt fabricate în Italia.

 

toate piesele pe care nu scrie made in japan sunta facute in Italia :) iar pe marea majoritate de la motorul meu scrie made in japan

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Donez un set de anvelope pt cb500 marimile standard.( 110/80-17 si 130/80-17 ) Anvelopa de pe fata este Pirelli MT75 iar cea de pe spate Pirelli Sport Deamon cred..... . Gumele nu sunt in stare grozava, eu le recomand pt cineva care are nevoie de ele pt inspectie ITP,RAR, burnout, experimente de orice fel.

daca nu e prea mare deranjul, pone te rog o poza cu ele...

 

daca is mai bune ca ceea ce am eu, le-as vrea.

 

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...