Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

intreb de curiozitate , ati alimentat cu benzina cu cifra octanica 99 +, in manual scrie ca trebuie utilizata numai benzina cu cifra octanica peste 91.......... am alimentat si eu cativa litri de 99+ si s-a diluat destul de mult cu 95 pe care o mai aveam in rezervor asa ca nu ma asteptam sa observ vreo schimbare in felul cum merge/trage motorul, insa nu a fost asa , motocicleta mea parca prinsese aripi, nu mi-a venit sa cred cat de puternica poate fi si diferenta facuta de cifra octanica, nu foarte mare ce-i drept dar destul de usor de sesizat

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
intrebare: cat de potrivita este aceasta motocicleta pentru o persoana de 1,84cm inaltime si o greutate de 85kg. multumesc anticipat1

eu cred ca o sa te simti destul de bine pe ea. adrian de pe forum parca are 1,90

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aham, deci de simtit e clar ca o sa ma simt bine pe ea pen ca nam motocicleta inca dar citisem mai pe la inceput si citez "arat ca fram pe bicicleta" si nu vreau lucrul asta. daca e posibil rog un posesor de cb 500 care se incadreaza in marimile mele de fotomodel sa puna o poza pe motocicleta sau langa ea. multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti o Varadero si o sa arati ca fisu' lu Fram sub tractor. :lol:

 

La dimensiunile alea e ok, o vei controla usor dupa ce te obisnuiesti cu ea. Daca esti incepator, o recomand. Si dupa ce inveti, du-te in reprezentante moto, suite pe mobre si vezi in geam cum iti sta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un lucru de amintit despre soc: nu toate sunt reglate la fel, pot avea un joc mai mic sau mai mare (daca s-a umblat la el) pentru ca pana la urma e vorba de un cablu, mai intins sau mai larg (dupa mecanic). Asa ca jumatate pentru mine poate insemna trei sferturi pentru altul.

pai si la mine e mai larg.numai la jumatea cursei incepe sa actioneze.el oricum trebuie sa aibe un joc la fel ca si acceleratia si ambreiajul.dar il trag cat merge si apoi dupa de il pornesc il bag ascultand turatia motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de curand mi-am mai achizitionat inca un cb de 500 si i-am facut un "mic" upgrade, acum are roti de cbr, furca de DR, bord si fatza de DUKE...asa ca mi-au ramas piese de vanzare...cum ar fi:

 

roata fatza cu disc si frana brembo si cauciuc brigesone putin uzat

 

roata spate cu disc si cauciuc nou (aproape nou) brigestone

 

carena spate

 

aparatoare lant

 

ventelatoru de la radiator

 

ataratoarea spate de sub sha, cu suportu de numar

 

suportu lateral pt bagaje, si maneru de spate

 

 

cam atat

 

piesele sunt de pe un cb din 99

 

daca sunteti interesati imi lasati un PM

 

Salut!

Am inteles ca ai cateva piese de CB 500. S-ar putea sa ma intereseze pe mine unele lucruri. In cazul in care ai timp si doresti sa vorbim, da-mi un bip la nr. 0732999913 si te sun eu.

Multumesc, Robert

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aham, deci de simtit e clar ca o sa ma simt bine pe ea pen ca nam motocicleta inca dar citisem mai pe la inceput si citez "arat ca fram pe bicicleta" si nu vreau lucrul asta. daca e posibil rog un posesor de cb 500 care se incadreaza in marimile mele de fotomodel sa puna o poza pe motocicleta sau langa ea. multumesc anticipat

salut. eu am 1,84 si 80 si ceva de kile. poze mai clare ca astea nu am gasit prin arhiva, dar iti poti face o parere. mie mi se pare ok inaltimea pentru aceasta motocicleta, cu toate ca uneori, la drum lung e obositor, simt nevoia de ceva mai mare (mai ales cand merg pe drumuri proaste). pentru oras cb-ul e grozav indiferent de inaltime (in limitele normalului). pur si simplu te joci cu el

post-10687-1232494450_thumb.jpg

post-10687-1232494492_thumb.jpg

post-10687-1232494507_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare...am o interebare pt cei care au cb:

 

pe fata merge pus cauciuc de 120 80 17 in loc de 110 80 17 ?, si daca da are vreun efect nedorit ?

 

eu am trecut prima oara de la 110 fata cu 130 spate la 110 fata cu 150 spate, acum am 120 fata cu 180 spate, deci se poate orice :laugh:

Editat de noro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate, dar are ca efect îngreunarea manevrării, mai ales la viteze mici. Altfel vedeam deja 150 de față la motocicletele mai grele.

 

Dacă pui 120x80R17 o să mai ai probleme și cu vitezometrul, va arăta mai puțin decât viteza reală și se va ridica fața un pic pentru că e balonul mai mare. Mai degrabă încearcă 120x70R17, e dimensiunea de la CBF (urmașul CB-ului).

 

La fel și pe spate, dacă treci pe 150 sau 160 mergi pe 70 sau chiar 60.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am trecut prima oara de la 110 fata cu 130 spate la 110 fata cu 150 spate, acum am 120 fata cu 180 spate, deci se poate orice :laugh:

 

180 pe spate, cu ce jante ?? :laugh:

Daca tot ai trecut prin atatea etape, sunt si eu curios care sunt efectele, ce dimensiuni ai folosit atat la latime cat si talon ? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...schimb...doar fata daca e, din motiv ca e vechi ala care e acum, si pe 110 am gasit numai noi....sh mai putin, si sunt in dubii, sau iau nou unu mai slab sau iau sh unu mai bine "cotat", apropo ce gume sunt mai moi, asa ca moale e cuvantu de ordine,ca asta de acum imediat patineaza.

Editat de chatuiesc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

140/70R17 e chiar omologat de Honda, dar 140/80 nu. E și 150/60R17 omologat, dar nu e recomandat de nimeni.

 

Gume moi găsești sport, cele touring sunt mai dure. Diferența e la aderență și uzură, alea moi se duc mai repede. Cauciucuri sh nu recomand, nici chiloți sh, nu știi cât de vechi sunt anvelopele (și coapte, chiar dacă nu vizibil) sau de cine au fost purtați. E 100 EUR un cauciuc pentru o mobră care costă de 15 ori atât și nu iei cauciucuri lunar, le iei o dată la 2-3 ani sau chiar mai rar. Nu îți permiți 30 de euro pe an?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

180 pe spate, cu ce jante ?? :laugh:

Daca tot ai trecut prin atatea etape, sunt si eu curios care sunt efectele, ce dimensiuni ai folosit atat la latime cat si talon ?

 

in talon nimic schimbat, jantele cu totu altele(cu spite) o sa dau detalii mai multe in martie :cheers:

 

140/70R17 e chiar omologat de Honda, dar 140/80 nu. E și 150/60R17 omologat, dar nu e recomandat de nimeni.

 

Gume moi găsești sport, cele touring sunt mai dure. Diferența e la aderență și uzură, alea moi se duc mai repede. Cauciucuri sh nu recomand, nici chiloți sh, nu știi cât de vechi sunt anvelopele (și coapte, chiar dacă nu vizibil) sau de cine au fost purtați. E 100 EUR un cauciuc pentru o mobră care costă de 15 ori atât și nu iei cauciucuri lunar, le iei o dată la 2-3 ani sau chiar mai rar. Nu îți permiți 30 de euro pe an?

 

Adrian, din cate am vazut in posturile tale asta e valabil la absolut toate piesele :love: o sa iasa o suma frumusica(pe an) :laugh:

 

oricum, eu personal sunt recunoscator pt sfaturile tale :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...