Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Asa...am facut mai demult un post despre un disc de frana care mi se pare ca este ovalizat. Discul spate. Am suspendat motoreta pe cricul central, am bagat-o in treapta I si m-am uitat cu atentie la disc, iar ca sa fiu sigur am luat un cui lung si l-am pus pe disc, si oscileaza cam 1,5 mm sus jos. Nu oscileaza stanga dreapta. Am facut si un desen rupestru, macar asa sa isi dea lumea cu parerea, Eu am impresia ca nu e bine centrat, m-am uitat la shuruburile care tin discul si parca nu sunt fix pe centru (pi shientru).

 

 

Am colorat cu rosu ca sa va arat mai bine cum mi se pare mie ca este descentrat (defapt nu mi se pare).

Mesaj completat

Disc.

 

Nu iti bate capul, daca santurile de pe disc sunt formate concentric in jurul axului nu ai de ce sa iti bati capul, e clar ca asa e din fabrica. Daca observai asta la un motor nou merita sa incerci sa centrezi discul, altfel mai rau fac ... il centrezi si pana se refac santurile o sa ai frana spate cam 0 ... deci sfatul meu e sa il lasi asa, daca avea bataie laterala era de rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fac un apel la cei cu PC 32 sa vada daca sesizeaza ceva la discul de pe roata spate o oscilatie sus-jos. ;) Multumiri anticipate

Eu m-am uitat la hornetul meu, dar nu oÂşcilează aproape deloc, poate doar ceva gen 0.01mm, discul nu e al ei din fabrică, e schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man nu e mult, crede-ma ca daca as avea bani acum l-as lua. Dar nu prea dispun de finante si doar ce mi-am comandat o casca. Pe viitor daca e valabila treaba si dispun de bani, apelez la tine.

 

 

ok, ma poti contacta oricand pe P.M. daca o sa mai ai nevoie si de altceva de CB in viitor....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca omul se refera la semi-ghidoane. Si daca daca e sa imi dau eu cu parerea, NU iti pune asa ceva. Alea sunt pentru vitezane.

 

O sa stai mai aplecat, mai incomod si o sa pierzi din agilitatea rotii fata (o sa ai mai putina lungime de ghidon cu care sa faci levier).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca omul se refera la semi-ghidoane. Si daca daca e sa imi dau eu cu parerea, NU iti pune asa ceva. Alea sunt pentru vitezane.

 

O sa stai mai aplecat, mai incomod si o sa pierzi din agilitatea rotii fata (o sa ai mai putina lungime de ghidon cu care sa faci levier).

 

corect

plus posibile dureri de spate la drumuri mai lungi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am probleme cu spatele la drumuri lungi chiar ma ajuta pozitia asta etc recomand ghidon ca al meu mai ales celor care au maini lungi (persoanele care au peste 180 cm inaltime ), un prieten a vrut ghidon ca al meu deoarece in pozitie normala statea prea pe spate

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze moncher :lol: Fara poze nu demonstrezi nimic xD

 

"Monser" ti se pare ca as vrea sa demonestez ceva ? ca sa iti potolesc un pic curiozitatea ... tot ce e aici e facut de mine: http://picasaweb.google.com/Thunderbyte13/LucrariMotoare#

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu Thunder :) Nu tb sa demonstrezi nimic, esti mare:D BRAVO! super lucrari, cred ca daca ar fi cromate/finisate ar arata bine de tot mare parte din ele. Bravo inca odata :)

Mesaj completat

 

 

 

Offtopic...vad ca ai ceva de RICHA in semnatura...gasesc o geaca/armura ceva mai ieftin? NU mai am bani dupa ce mi-am luat motor, casca, manusi :D Vorbim pe PM

Intra pe site si vezi cam ce ti-ar place ... ne auzim sa iti dau un pret :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a pus praful pe el băi Marius, te-ai dat pe maÂşini :)

Ca sa vezi, cine vorbea ... adevarul e ca tu il mai stergi de praf din cand in cand :lol:)

 

Al meu e curat acum ... cand s-a topit zapada pusa azinoapte a spalat si jegul :)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa vezi, cine vorbea ... adevarul e ca tu il mai stergi de praf din cand in cand :lol:)

 

Al meu e curat acum ... cand s-a topit zapada pusa azinoapte a spalat si jegul :)

I-am pus Âşenile, mănâncă norii acum, comparativ cu horneturile astea pentru bătrâni, de 500 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am pus Âşenile, mănâncă norii acum, comparativ cu horneturile astea pentru bătrâni, de 500 :)

Poti sa ii pun si picioare si sa ii dai jaratec, tot nu cred ca o sa se ridice la fel de repede pe o roata ca un Hornet din ala de 500 pentru batrani :lol:

Mesaj completat

Poti sa ii pui si picioare si sa ii mai dai si jaratec, tot nu o sa se ridice la fel de repede pe o roata ca un Hornet de 500 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
"Monser" ti se pare ca as vrea sa demonestez ceva ? ca sa iti potolesc un pic curiozitatea ... tot ce e aici e facut de mine: http://picasaweb.google.com/Thunderbyte13/LucrariMotoare#

 

 

aha! deci tu esti vinovatul pentru mizeriile alea de crashbar-uri de pe bmw-ul cu care impartim garajul! doamne de cate ori m-am lovit de ele! :lol: acum stiu pe cine sa injur ca le-a facut! :)

Editat de stress_L&P
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha! deci tu esti vinovatul pentru mizeriile alea de crashbar-uri de pe bmw-ul cu care impartim garajul! doamne de cate ori m-am lovit de ele! :) acum stiu pe cine sa injur ca le-a facut! :)

 

Recunosc, m-ai prins :lol:

Pai probabil te vad(crash-bar-ul) ca fiind un pericol pentru motor si iti mai dau cate un ghiont sa stai departe :D

 

Totusi in cazul lui Eduard si-au facut treaba ... am inteles de la el ca dupa evenimentul in care el si-a rupt mana motorul a plecat pe roti in perfecta stare de functionare ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare...cat ulei intra la un CB 500? La gsx-r srad intra 3 l...la cb cat intra?

Cu tot cu filtru 3,1L asta ca sa ai nivelul la maxim, dar poti sa ii bagi si 3 fix, ca n-are treaba, numai sa ii mai verifici din cand in cand nivelul, in caz de iti dispare sa nu ajungi sa ramai fara nici un pic de ulei in motor. Ce ulei vrei sa ii bagi ?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vreau sa ii pun ceva de o vascozitate mai mare pentru primul sezon...asa am fost sfatuit...mi s-a zis ca e bine sa fie mai vascos, fiind incepator...deci un 15w40 sau ceva de genul...Marca sincer nu stiu, Mobil1, Motul sau daca sunt alternative bune calitate/pret...voi? ce folositi?

Nu fa prostia asta ... primele cifre indica temperatura exterioara cu minus grade si ultimele doua temperatura exterioara cu plus la care e indicat sa folosesti motorul, faptul ca ii pui 15 nu face il face utilizabil la temperaturi de pana in -15 grade. Toata treaba asta e o mare prostie, nu ai nici o treaba cu uleiul, manualul zice 10w30, am facut si eu prostia de ai pune 15w50 in vara lui 2009 si pana nu se incingea motorul bine imi schimba ca naiba, si tine cont ca era vara, de atunci i-am pus 10w40 si merge brici si la cald dar si la rece. Cu supra incalzirea nu ai treaba, toata vara daca mi-a intrat electroventilatorul de 5 ori cred ca e mult spus. Iar cu marca, ori ca ii pui ulei de la peco la 5 lei litru, ori ca ii pui Mobil tot aia e, e unul dintre cele mai de rahat uleiuri, pune-i Motul 5100 10w40 si ai sa fii multumit, atat tu cat si motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de explicatie Thunder...ce reprezinta coeficientul acela din fata indicatorului de temperatura? "5100" "7100" etc...am vazut ca cu cat creste ala cu atat creste si pretul uleiului....si pana la urma...de ce nu foloseste lumea ulei de 5 lei de la peco? :))) De ce zici ca e naspa Mobil? Am vazut ca posesorii din afara folosesc si Castrol...pe la noi nu prea am auzit...Uleiul tb sa fie semisintetic? full sintetic? la ce se refera asta?

 

Prea multe detalii sincer nu stiu, dar sunt sigur ca ai sa gasesti raspunsul aici:

Motul 300v factory line

Motul 7100

Motul 5100

 

La faza cu Mobilul am exagerat, nu e chiar cel mai nasol ulei dar nici mare diferenta nu e, eu am ramas cu un gust amar dupa ce l-am folosit, nu isi facea traba calumea, motorul facea tot felul de zgomote si il papa ... Uleiul nu conteaza daca e semi sau full sintetic, poate sa fie mineral, dar se presupune ca cu cat e mai bun uleiul cu atat isi face treaba mai bine, dar daca ai sa bagi 7100 in CB ai sa constati cu stupoare ca iti patineaza ambreiajul :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...