Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Salut si merci de informatii.Am sa ma interesez si la reprez la Honda sa vad daca au.Apropo stie cineva un nr de tel de la reprez Honda in Bucuresti?

Duminica am mers si eu cu ea cu 110Km/ora si mi se parea ca ma cam bate vantu n-am avut curaj sa-i dau mai mult...Dar a venit un prieten la mine care are permis de mai multi ani sa-i faca o proba.Am vazut eu ca pleaca as mai naravas....nu a iestit pe DN1 doar din localitatea un de stau pe o distanta de vreo 2 km pana la intrare in DN1 si mi-a zis ca a luat 195Km/ora.Sincer nu l-am crezut si nici acum nu sant sigur ca nu se lauda...Mi-a zis ca a urcat in toate treptele pana la 8ture.Cica e mai fasneata de la 5 incolo....Acum ma roade si pe mine sa incerc aceasta performanta.....

 

sal,

 

parerea mea e sa incerci sa te abtii de la ale tale intentii, nu de alta dar cauciucului nu prea ii place asfaltu rece deloc, aderenta 0, asteapta pana la vara, mai acumulezi si un pic de experienta, si daca tot ii testezi limitele sa ia grija sa fie intr-un loc cat mai nepopulat atat de masini, cat si de oameni :crack:

 

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

sal,

 

parerea mea e sa incerci sa te abtii de la ale tale intentii, nu de alta dar cauciucului nu prea ii place asfaltu rece deloc, aderenta 0, asteapta pana la vara, mai acumulezi si un pic de experienta, si daca tot ii testezi limitele sa ia grija sa fie intr-un loc cat mai nepopulat atat de masini, cat si de oameni :lol:

 

asfalt uscat

 

Salut,

 

Ms de sfat ai si tu dreptate dar iti dai seama cand se da altul cu motoru tau cu viteza aia te pune pe ganduri.

Cine imi da si mie niste sfaturi teoretice....cum sa ma ridic pe-o roata?

Ros asta zic eu nu e atat de periculos ca mersu la 195km/ora :crack:

Ce ziceti se poate nu se poate si daca da cum faceti???

astept parerile voastre

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prinde 195 km/h, dar dureaza cam mult si nu in mers pana la 8.000 rpm. Pe vremea asta nu e de mers cu asa viteza. Ca sa prinzi 195 in 2 kilometri trebuie sa o duci la 10.000 rpm la fiecare schimbare de treapta pentru ca peste 160-170 acul urca incet.

 

Da, se misca mai bine peste 5-6.000 rpm, daca nu esti obisnuit in treptele inferioare te poate surprinde. Daca vrei sa prinzi 195 cu ea ca sa vezi cum este (nu la drum lung, o omori) mai intai mergi vreo 5.000 km ca sa capeti ceva experienta si la vara iesi pe A2, nu pe DN1 - e foarte riscant din cauza traficului.

 

Cat despre ridicatul pe o roata iti garantez ca din acceleratie nu se ridica in nici o treapta (adica nici in treapta I). Poti sa o faci din ambreiaj, dar il uzezi prematur si costa vreo 1000 RON oala si inca 3-400 RON discurile si arcurile. Ca sa iti dau si o idee despre cum sa o faci mai usor: pune un sac de ciment (de 50 kg) pe portbagaj in spate de tot si o sa vezi cat se usor se ridica la accelerari :crack: Sau mergi in treapta I pe la 4.000 rpm, tragi ambreiajul, o turezi pe la 8-10.000 rpm si lasi ambreiajul. Daca il lasi prea incet nu te ridici, daca il lasi prea brusc ori te ridici ori patineaza. ATENTIE: poti sa zbori pe spate cu motocicleta peste tine, e foarte periculos sa faci asta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prinde 195 km/h, dar dureaza cam mult si nu in mers pana la 8.000 rpm. Pe vremea asta nu e de mers cu asa viteza. Ca sa prinzi 195 in 2 kilometri trebuie sa o duci la 10.000 rpm la fiecare schimbare de treapta pentru ca peste 160-170 acul urca incet.

 

Da, se misca mai bine peste 5-6.000 rpm, daca nu esti obisnuit in treptele inferioare te poate surprinde. Daca vrei sa prinzi 195 cu ea ca sa vezi cum este (nu la drum lung, o omori) mai intai mergi vreo 5.000 km ca sa capeti ceva experienta si la vara iesi pe A2, nu pe DN1 - e foarte riscant din cauza traficului.

 

Cat despre ridicatul pe o roata iti garantez ca din acceleratie nu se ridica in nici o treapta (adica nici in treapta I). Poti sa o faci din ambreiaj, dar il uzezi prematur si costa vreo 1000 RON oala si inca 3-400 RON discurile si arcurile. Ca sa iti dau si o idee despre cum sa o faci mai usor: pune un sac de ciment (de 50 kg) pe portbagaj in spate de tot si o sa vezi cat se usor se ridica la accelerari :D Sau mergi in treapta I pe la 4.000 rpm, tragi ambreiajul, o turezi pe la 8-10.000 rpm si lasi ambreiajul. Daca il lasi prea incet nu te ridici, daca il lasi prea brusc ori te ridici ori patineaza. ATENTIE: poti sa zbori pe spate cu motocicleta peste tine, e foarte periculos sa faci asta!!!

 

Adriane poate ca s-a laudat barbatu cu viteza nu stiu el asa a zis...sau poate e motoru meu super meserias :D

Cu DN1 ai dreptate trebuie ales unul mai putin circulat...dar nu cred ca voi merge cu o asemea viteza oricum ..vb ta sa mai fac niste kilometri.

 

Mi-ai spulberat orice iluzie cu ridicatu pe-o roata..ma si vedeam txan pe motocicleta :crack:

Cu sacu de ciment sa incerci tu ca ai portbagaj :lol:

Da m-ai convins ca e periculos desi mi-ar fi placut....

De cat timp ai CB-ul???nu te-ai plictisit de ea?

hai vara hai ca nu se mai poate cu ceata si mazga asta :crack:

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot nu se ridica intr-o roata macar pot baga mana in gaz cat de brusc vreau eu ca nu am de ce sa imi fie frica. oricum chestia cu roata nu as incerca-o decat daca as avea un motor de dat pe jos. ori eu pe al meu incerc sa il tin doar pe roti :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ai spulberat orice iluzie cu ridicatu pe-o roata..ma si vedeam txan pe motocicleta :kick:

Cu sacu de ciment sa incerci tu ca ai portbagaj :crack:

De cat timp ai CB-ul???nu te-ai plictisit de ea?

Cu sacul de ciment am facut-o personal, nu vorbesc din auzite. Nu am facut-o ca sa ma dau pe o roata, ci aveam de luat niste adezivi din Practiker si eram acolo cu motocicleta cand m-au sunat sa imi spuna :crack:

CB-ul face doi ani la primavara de cand il am si nu m-am plictisit de el. Pentru mine o motocicleta nu e o pereche de sosete ca sa ma plictisesc de ea, daca nu imi placea CB-ul deja aveam CBF 600. S-ar putea chiar sa imi iau CBF-ul si sa pastrez si CB-ul, atat de mult imi place in oras (merg cu ea la servici si e foarte manevrabila, consumul e excelent etc).

 

--- Mesaj completat în 14 Dec 2007 17:59 -------------

daca tot nu se ridica intr-o roata macar pot baga mana in gaz cat de brusc vreau eu ca nu am de ce sa imi fie frica. oricum chestia cu roata nu as incerca-o decat daca as avea un motor de dat pe jos. ori eu pe al meu incerc sa il tin doar pe roti :cheers:

Nu e chiar asa, daca esti un pic in curba si bagi mana in gaz ai sanse mari sa pierzi aderenta. Si in linie dreapta cand sunt cauciucurile reci sau daca sunt uzate tot ai sanse sa derapezi la accelerari puternice, dar e mai controlabila si mai putin periculoasa manevra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ieri sunt fericita posesoare al unei motociclete Honda CB 500. Am auzit numai lucruri bune despre acest model si de aceea am optat pentru asta. Abea astept sa o inmatriculez si sa vad cum ne descurcam impreuna. Sunt incepatoare si de aceea am niste emotii in privinta asta, dar o sa o iau incetul cu incetul pentru ca nimeni nu s-a nascut invatat.

Sunt bucuroasa ca "am ingrosat" randurile posesorilor de CB 500.

Va salut :kick:

 

P.S. De acum incolo voi fi activa si la alte sectiuni, ca pana acum numai la "motociclisti in timpul liber" eram. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gabriela25 bine ai venit in rindul nostru si sa fii convinsa ca ai facut o alegere buna. Tot asa am procedat si eu, incetul cu incetul. Imi place cum gindesti. Pentru tine, doar asfalt uscat!

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ieri sunt fericita posesoare al unei motociclete Honda CB 500. Am auzit numai lucruri bune despre acest model si de aceea am optat pentru asta. Abea astept sa o inmatriculez si sa vad cum ne descurcam impreuna. Sunt incepatoare si de aceea am niste emotii in privinta asta, dar o sa o iau incetul cu incetul pentru ca nimeni nu s-a nascut invatat.

Sunt bucuroasa ca "am ingrosat" randurile posesorilor de CB 500.

Va salut :kick:

 

P.S. De acum incolo voi fi activa si la alte sectiuni, ca pana acum numai la "motociclisti in timpul liber" eram. :crack:

 

 

sa o stapanesti sanatoasa si sa te bucuri de ea! :crack: pune si o poza. eu is student in cluj. poate te recunosc pe strada si iti fac din ochi(far)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt putin speriata ,ca am citit ceva la un alt topic ca din 2008 nu se pot inmatricula motociclete numai cu euro 4 (nu prea ma pricep la treaba asta), dar eu am luat-o din Italia si acum se apropi8e sarbatorile si nu cred ca mai apuc sa o inmatriculez. In orice caz sper sa nu fie adevarat ca atunci probabil m-am ales cu un motor demn de invidiat dar neinmatriculabil.

Am facut ieri dimineata cateva ture cu ea in incinta unei foste uzini (acolo am reusit sa-i gasesc loc peste iarna). Incet-incet o sa mearga. E o scumpa si o iubesc tare mult.

 

@smakalan. Daca esti student la UTC-N poate ne vedem pe acolo. Eu sunt doctoranda acolo :kick:

Voi pune si o poza cu ea, facuta inca in Italia.

 

 

P.S. Multumesc pentru urarile voastre.

 

--- Mesaj completat în 17 Dec 2007 11:26 -------------
Nu reusesc sa atasez pozele, voi incerca si mai tarziu. Probabil este de la net

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

referitor la HONDA CBF 500, de la dealer-ul Honda din BucureÂşti am primit într-un email informația cum că din 2008, CBF500 va fi scos din producție. Eu am trimis un email Âşi unui dealer din Anglia Âşi cei de acolo au spus că nu au la cunoÂştință de aÂşa ceva, CBF 500 se va fabrica Âşi în 2008. Are cineva mai multe informații referitoare la acest fapt?

 

Toate bune Âşi mintea limpede!

---------

XaM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

referitor la HONDA CBF 500, de la dealer-ul Honda din BucureÂşti am primit într-un email informația cum că din 2008, CBF500 va fi scos din producție. Eu am trimis un email Âşi unui dealer din Anglia Âşi cei de acolo au spus că nu au la cunoÂştință de aÂşa ceva, CBF 500 se va fabrica Âşi în 2008. Are cineva mai multe informații referitoare la acest fapt?

CBF 500 si CBF 600 sunt pe carburator si doar EURO 2, parca. Din 2008 cresc cerintele pentru inmatriculare la motocicletele noi (nu second). La CBF 600 deja s-a gasit solutia, motorul cu injectie de pe Hornet 2007, la CBF 500 inca nu am vazut nimic - daca apare rapid un motor cu injectie atunci nu va mai putea fi inmatriculat in EU. De fabricat nu e interzis, dar daca nu se poate inmatricula in EU atunci ori o sa opreasca productia ori o sa produca si sa le vanda prin alte parti cu norme de poluare mai relaxate. Ce mi se pare putin probabil va fi sa renunte complet la motoarele de 500 cc in Europa, au totusi o cerere destul de mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBF 500 si CBF 600 sunt pe carburator si doar EURO 2, parca. Din 2008 cresc cerintele pentru inmatriculare la motocicletele noi (nu second). La CBF 600 deja s-a gasit solutia, motorul cu injectie de pe Hornet 2007, la CBF 500 inca nu am vazut nimic - daca apare rapid un motor cu injectie atunci nu va mai putea fi inmatriculat in EU. De fabricat nu e interzis, dar daca nu se poate inmatricula in EU atunci ori o sa opreasca productia ori o sa produca si sa le vanda prin alte parti cu norme de poluare mai relaxate. Ce mi se pare putin probabil va fi sa renunte complet la motoarele de 500 cc in Europa, au totusi o cerere destul de mare.

 

Aha, deci asta era, la normele din 2008 chiar nu m-am gândit, mulțumesc mult AdrianB1, voi încerca să obțin niÂşte informații direct de la HONDA, daca aflu ceva noutăți o să postez.

 

Toate bune Âşi mintea limpede!

 

---------

XaM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...vad ca CB-urile voastre hiberneaza..

Cand mi-au adus motorul din germania s-a zgariat putin toba de esapament.Azi am completat si eu niste lichid de frana pt spate ,am pus ca inecatul si am varsat pe toba...urmare...s-a luat vopseaua aia neagra si acum e urata rau.N-am liniste pana nu o vopsesc.Spunet-imi si mie ce fel de vopsea e aia(pare un fel de vopsea care se da pe plita sa reziste la temperaturi mari) si unde gasesc???????

Mai am o intreabare...service-ul Honda am observat ca este pe Bd Timisoara nr 117A.Are cineva un nr de telefon d-acolo?????Eu sant la 100km de Buc si inainte sa merg tre sa dau un telefon.....

Hai primavara!!!!!!!! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa incepem cu inceputul. Mihai Genoiu service Honda b-dul Timisoarei nr 117A telefon 021.5294131 sau 7782046 daca sunati din Bucuresti. Probabil din provincie trebuie format inainte si prefixul Bucurestiului. Trebuie dat un telefon in prealabil pentru programare. Paremi-se incep pe la 8,30 programul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa incepem cu inceputul. Mihai Genoiu service Honda b-dul Timisoarei nr 117A telefon 021.5294131 sau 7782046 daca sunati din Bucuresti. Probabil din provincie trebuie format inainte si prefixul Bucurestiului. Trebuie dat un telefon in prealabil pentru programare. Paremi-se incep pe la 8,30 programul.

 

 

Sa traiesti...ms mult!

 

Mai ramane sa primesc un raspuns in legatura cu vopseaua pt esapament......ii strica tot aspectul....daca o vopsesc cu pensula cred ca se vede nasol....am intrebat la un service si mi-au zis ca e nevoie de o vopsea speciala.oricum va trebui sa demontez toba...A mai dat cineva toba jos?ceva probleme la remontare???

Daca fac rost de vopsea merg la o cunostinta sa mi-o vopseasca cu pistolul...sa iasa meserias...deci daca stiti ce tip de vopsea se foloseste si cam pe unde gasesc dati-mi si mie de stire....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare!

nu de mult miam luat un cb 500 r si cum nu cunosc prea multe despre aceasta motocicleta am sa intreb:

ce ulei folositi? ce ulei recomandatzi?

ce cauciucuri folositi?ce recomandatzi?

va multzumesc!!!

 

 

cu montarea/demontarea tobei nu ar trebui sa ai probleme--un surub si un colier, atat---; de vopsea habar nam ...atata siu si eu ca trebuie sa reziste la temperaturi inalte.

Editat de negru_bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ulei folositi? ce ulei recomandatzi?

ce cauciucuri folositi?ce recomandatzi?

Motul semi-sintetic, 5100 parca, 10W40.

Bridgestone Battlax BT-45. Am avut si Bridgestone Exedra, parca, dar erau cam uzate ca sa pot spune ceva despre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

am si eu un cb500 si am nevoie de un manual de service ca sa pot sa vad si eu daca apar ceva probleme unde sa ma uit...

 

 

Cum facem sa mi-l dai si mie???

 

Gracias :bigstar:

Editat de TM66ADA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cauciucuri 110/80/17 Metzeler Laser Tek,iar pe spate130/80/17 tot acelasi fabricant si profil. Desi arata mai bine pe spate mai lat de ex. 150 am inteles ca cel de 130 pe spate este cel cu care o echipeaza Honda si este cel mai indicat. De aceea am renuntat la 150 spate.Intradevar acum este mai manevrabila la jaloane se misca mult mai usor. posibil sa fie si alte avantaje cred ca se aseaza mai bine si pe curbe.Pentru cauciucuri este un tip REMI in Cluj. Omul de cuvint, prin curier ramburs va poate servi. De la el l-am luat pe cel de pe spate. Intrebati baietii din Cluj ei va pot da relatii, un tel ceva.

 

--- Mesaj completat în 08 Jan 2008 14:03 -------------
Completez cu urmatoarele date: Romulus Veres tel.0723564065 si 0744131876, mail:romi_trb@yahoo.com

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...