Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Salut, si eu cu Honda CB, luata cam de 1 luna, merge perfect, dar am auzit ca pot fi limitate. Pe Wikipedia spune 42.3 kw, in carte scrie 25kw. Dar motocicleta e din 93, si cartea poate fi tot de atunci, cum aflu daca e limitata sau nu ? Am prins 100 cu ea si am schimbat a 5 a :) Daca pe bord sunt 220, cred ca ar putea fi limitata.

 

Daca e limitata consuma mai putin ?

CB-ul prietenei mele e limitat la 25 KW. Merge cu 130-140 km/h fără probleme. Cred că a prins și 150 pe A2 o dată.

Consumul de obicei e sub 4%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

CB-ul prietenei mele e limitat la 25 KW. Merge cu 130-140 km/h fără probleme. Cred că a prins ?i 150 pe A2 o dată.

Consumul de obicei e sub 4%.

Nu e chiar sub 4, doar sa mergi la mama consumului, si a mea a fost limitata si consumul era intradevar ceva mai mic dar nici chiar asa.

Cu limitare eu nu am prins mai mult de 170-175 pe bord, ultima oara cand am incercat(cu pasager in spate) a sarit de 200 :laugh: :)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am scos consum de sub 4/100 dar... am mers cu ea ca cu o fata virgina. Dar daca mergi ok si fara sa o chinui dar nici sa nu iti vina sa te dai jos de pe ea, cam pe la 4... 4.5 /100.

Daca as merge si eu asa cred ca as scoate sigur sub 4 dar ... nu mai avem 2 anisori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, si eu cu Honda CB, luata cam de 1 luna, merge perfect, dar am auzit ca pot fi limitate. Pe Wikipedia spune 42.3 kw, in carte scrie 25kw. Dar motocicleta e din 93, si cartea poate fi tot de atunci, cum aflu daca e limitata sau nu ? Am prins 100 cu ea si am schimbat a 5 a :) Daca pe bord sunt 220, cred ca ar putea fi limitata.

 

Daca e limitata consuma mai putin ?

 

Limitarea de 25 KW in cartea tehnica e trecuta ca standard de cei de la RAR, cel putin asa am dedus eu dupa ce am inmatriculat-o pe a mea. In actele de Germania scria clar "motocicleta fara limitare de putere" (am si traducerile legalizate) iar pe carte au trecut-o cu 25 KW. 220 km/h in bord au toate, cred ca singura modalitate de a-i testa puterea (in afara de bancul de probe, evident) este sa-i testezi limitele la drum lung.

Indiferent de putere, eu iti urez km multi si fara probleme.

Mesaj completat

Salut, si eu cu Honda CB, luata cam de 1 luna, merge perfect, dar am auzit ca pot fi limitate. Pe Wikipedia spune 42.3 kw, in carte scrie 25kw. Dar motocicleta e din 93, si cartea poate fi tot de atunci, cum aflu daca e limitata sau nu ? Am prins 100 cu ea si am schimbat a 5 a :laugh: Daca pe bord sunt 220, cred ca ar putea fi limitata.

 

Daca e limitata consuma mai putin ?

 

Limitarea de 25 KW in cartea tehnica e trecuta ca standard de cei de la RAR, cel putin asa am dedus eu dupa ce am inmatriculat-o pe a mea. In actele de Germania scria clar "motocicleta fara limitare de putere" (am si traducerile legalizate) iar pe carte au trecut-o cu 25 KW. 220 km/h in bord au toate, cred ca singura modalitate de a-i testa puterea (in afara de bancul de probe, evident) este sa-i testezi limitele la drum lung.

Limitata sau nu, eu iti urez km multi si fara probleme cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Limitarea de 25 KW in cartea tehnica e trecuta ca standard de cei de la RAR, cel putin asa am dedus eu dupa ce am inmatriculat-o pe a mea. In actele de Germania scria clar "motocicleta fara limitare de putere" (am si traducerile legalizate) iar pe carte au trecut-o cu 25 KW. 220 km/h in bord au toate, cred ca singura modalitate de a-i testa puterea (in afara de bancul de probe, evident) este sa-i testezi limitele la drum lung.

Limitata sau nu, eu iti urez km multi si fara probleme cu ea.

 

Sincer nu vad de ce ar mentiona asta cei din germania, mai degraba sa fi fost "motocicleta cu limitare de putere" si don' traducator sa fi trecut in loc de "cu" - "fara".

Si a mea e in acte trecuta ca fiind limitata, si chiar era limitata pe admisie; dar stiu cateva care is trecute normal ... deci nu e o chestie standard cum zici tu ... pe ceva s-au bazat baietii cand au trecut limitarea aia in talon.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva oglinzi de Honda CB500 originale ? Sau doar oglinda dreapta. Era sparta, am inlocuit-o cu una luata de pe un site, dar e mai mica si imposibil de reglat nu se vede nimic.

 

cred ca am eu una de dreapta...neagra.

suna-ma...caci trebuie sa trec pe la atelier sa vad daca o am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am eu una de dreapta...neagra.

suna-ma...caci trebuie sa trec pe la atelier sa vad daca o am.

Din ce stiu eu sunt interschimbabile. Daca vrei neaparat noua pot sa iti aduc una noua pe aftermarket la pretul de 24de euro + taxe, pe original iti zic sigur ca sare de 50 de euro

Mesaj completat

cred ca am eu una de dreapta...neagra.

suna-ma...caci trebuie sa trec pe la atelier sa vad daca o am.

Domnu domnu ce se mai aude de cb-ul furat si regasit, il mai vedem pe strazi sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu domnu ce se mai aude de cb-ul furat si regasit, il mai vedem pe strazi sau nu?

 

 

Da domnu ....CB-ul este functional insa a cam dat frigul si domnisoara propietara nu mai iese cu el deocamdata

dar o sa fie iar pe strazi......poate chiar mai bine decat a fost inainte :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai am si eu o intrebare, poate considerata stupida

de unde dau drumu la antigel,ca sa golesc instalatia?

In stanga fatza ai pompa de apa ... imprejurul ei sunt suruburile care o tin la o lalta si totodata o prind de motor, 4 parca ... este un surub, tot de 6 ca si restu, mai pe mijlocul pompei pe unde se dreneaza, dar ca sa curga trebuie sa ii desfaci si busonul pe unde se toarna antigel in instalatie, altfel nu are pe unde sa traga aer si nu curge. Busonul se afla sub rezervor si ca sa il dai jos trebuie sa dai jos carenele laterale din fatza (cele ce vin prinse de rezervor si radiator) apoi trebuie sa desfaci si scoti un surub de 6 din spatele rezervorului, apoi il ridici din spate intai apoi tragi in spate tot rezervorul dupa care il ridici de tot. Dupa asta mai ai de desfacut furtunele. Intai il scoti pe cel subtirel ce vine in stanga motorului langa de admisie(e mai usor sa il scoti din motor decat sa te chinui sa il desfaci din canea), dupa care il scoti pe cel din canea si apoi pe cele 2 din dreapta spate a rezervorului(la nu te obosi sa retii care unde vine, cele 2 din spatele rezervorului sunt de drenaj/aerisire si nu conteaza ordinea). Voila undeva pe centru in fatza ar trebui sa ai busonul pt antigel. Dupa ce ai golit instalatia pui surubul la loc in pompa si torni pe sus, dupa ce s-a umplut cat de cat pornesti motorul, ar trebui sa mai scada nivelul asa ca o sa fie nevoie sa mai completezi (iti scoate aerul afara din instalatie). Dupa ce pare sa nu mai scada poti sa ii pui capacul si sa pui totul la loc. Nu uita sa schimbi si antigelul din vasul de expansiune care se afla sub compartimentul de bagaje, gura pe unde se toarna e pe partea dreapta in spatele motorului. Ca sa il golesti poti aplica principiul vaselor comunicante sau poti sa cauti sub vas un furtunel care iese si sa il desfaci sia ntigelul va curge, in schimb iti zic din propria experienta ca e destul de greu de ajuns la el si e si mai greu de bagat la loc pe tevusca care iese din vas.

 

 

Succesuri ! :)

 

P.S. Poti sa imi/ne dai add pe mess, eu am in lista cativa CB-isti, asa ti s-ar raspunde mai rapid si mai la obiect :)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi am facut si eu schimbul de ulei azi

au intrat 3,5 l :alcy:

 

Cam mult. La mine intra 3. 2 cu filtru nou. Asa e in carte parca. Si sta si nivelul bine. Vezi sa nu pui prea mult.

 

 

Spuneti-mi si mie un ulei cu care sa o tin la iarna. Vreau sa ii fac un schimb cu un ulei mai prostut, adica mai ieftin, ca apoi la primavara sa ii bag cel bun. Am vazut ca se mai practica. E bine sa ai ulei curat in ea. Si imi place ideea de a merge in iarna, cand se poate vreo 1000 km cu un ulei apoi la primavara sa ii bagi unu bun. Ceva pareri si preturi? Sunt in Bucuresti. :laugh:

Editat de cristian_k83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi se pare corect sa mergi iarna cu un ulei prost, diferente mari de temperatura, iar la pornire se poate sa ai probleme.

Eu o tin cu acelasi ulei pina la primavara si nu o chinui iarna, nici nu o pornesc, iau bateria in casa si gata fata....

Sa auzim de bine... :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

In stanga fatza ai pompa de apa ... imprejurul ei sunt suruburile care o tin la o lalta si totodata o prind de motor, 4 parca ... este un surub, tot de 6 ca si restu, mai pe mijlocul pompei pe unde se dreneaza, dar ca sa curga trebuie sa ii desfaci si busonul pe unde se toarna antigel in instalatie, altfel nu are pe unde sa traga aer si nu curge. Busonul se afla sub rezervor si ca sa il dai jos trebuie sa dai jos carenele laterale din fatza (cele ce vin prinse de rezervor si radiator) apoi trebuie sa desfaci si scoti un surub de 6 din spatele rezervorului, apoi il ridici din spate intai apoi tragi in spate tot rezervorul dupa care il ridici de tot. Dupa asta mai ai de desfacut furtunele. Intai il scoti pe cel subtirel ce vine in stanga motorului langa de admisie(e mai usor sa il scoti din motor decat sa te chinui sa il desfaci din canea), dupa care il scoti pe cel din canea si apoi pe cele 2 din dreapta spate a rezervorului(la nu te obosi sa retii care unde vine, cele 2 din spatele rezervorului sunt de drenaj/aerisire si nu conteaza ordinea). Voila undeva pe centru in fatza ar trebui sa ai busonul pt antigel. Dupa ce ai golit instalatia pui surubul la loc in pompa si torni pe sus, dupa ce s-a umplut cat de cat pornesti motorul, ar trebui sa mai scada nivelul asa ca o sa fie nevoie sa mai completezi (iti scoate aerul afara din instalatie). Dupa ce pare sa nu mai scada poti sa ii pui capacul si sa pui totul la loc. Nu uita sa schimbi si antigelul din vasul de expansiune care se afla sub compartimentul de bagaje, gura pe unde se toarna e pe partea dreapta in spatele motorului. Ca sa il golesti poti aplica principiul vaselor comunicante sau poti sa cauti sub vas un furtunel care iese si sa il desfaci sia ntigelul va curge, in schimb iti zic din propria experienta ca e destul de greu de ajuns la el si e si mai greu de bagat la loc pe tevusca care iese din vas.

 

 

Succesuri ! :alcy:

 

P.S. Poti sa imi/ne dai add pe mess, eu am in lista cativa CB-isti, asa ti s-ar raspunde mai rapid si mai la obiect :blbl:

 

 

in imaginea asta am marcat , relativ, zona cu surubul

 

 

merci ptr raspunsuri :laugh:

Editat de punkBC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi se pare corect sa mergi iarna cu un ulei prost, diferente mari de temperatura, iar la pornire se poate sa ai probleme.

Eu o tin cu acelasi ulei pina la primavara si nu o chinui iarna, nici nu o pornesc, iau bateria in casa si gata fata....

Sa auzim de bine... :alcy:

 

Ma refeream la un schimb intermediar. Pentru a curata putin motorul, si apoi dupa 1000 km sa il schimbi cu unul calitativ superior pentru sezon. Oricum, daca stii un ulei mai ieftin sau unde sa merg sa aleg din mai multe in Bucuresti, mi-ai fi de un real ajutor. Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...