Doctor X Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Salut, si eu cu Honda CB, luata cam de 1 luna, merge perfect, dar am auzit ca pot fi limitate. Pe Wikipedia spune 42.3 kw, in carte scrie 25kw. Dar motocicleta e din 93, si cartea poate fi tot de atunci, cum aflu daca e limitata sau nu ? Am prins 100 cu ea si am schimbat a 5 a Daca pe bord sunt 220, cred ca ar putea fi limitata. Daca e limitata consuma mai putin ? CB-ul prietenei mele e limitat la 25 KW. Merge cu 130-140 km/h fără probleme. Cred că a prins și 150 pe A2 o dată. Consumul de obicei e sub 4%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 (editat) CB-ul prietenei mele e limitat la 25 KW. Merge cu 130-140 km/h fără probleme. Cred că a prins ?i 150 pe A2 o dată.Consumul de obicei e sub 4%. Nu e chiar sub 4, doar sa mergi la mama consumului, si a mea a fost limitata si consumul era intradevar ceva mai mic dar nici chiar asa. Cu limitare eu nu am prins mai mult de 170-175 pe bord, ultima oara cand am incercat(cu pasager in spate) a sarit de 200 Editat Noiembrie 19, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tibi_c Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 Si eu am scos consum de sub 4/100 dar... am mers cu ea ca cu o fata virgina. Dar daca mergi ok si fara sa o chinui dar nici sa nu iti vina sa te dai jos de pe ea, cam pe la 4... 4.5 /100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 Si eu am scos consum de sub 4/100 dar... am mers cu ea ca cu o fata virgina. Dar daca mergi ok si fara sa o chinui dar nici sa nu iti vina sa te dai jos de pe ea, cam pe la 4... 4.5 /100. Daca as merge si eu asa cred ca as scoate sigur sub 4 dar ... nu mai avem 2 anisori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Noiembrie 21, 2010 Share Postat Noiembrie 21, 2010 Salut, si eu cu Honda CB, luata cam de 1 luna, merge perfect, dar am auzit ca pot fi limitate. Pe Wikipedia spune 42.3 kw, in carte scrie 25kw. Dar motocicleta e din 93, si cartea poate fi tot de atunci, cum aflu daca e limitata sau nu ? Am prins 100 cu ea si am schimbat a 5 a Daca pe bord sunt 220, cred ca ar putea fi limitata. Daca e limitata consuma mai putin ? Limitarea de 25 KW in cartea tehnica e trecuta ca standard de cei de la RAR, cel putin asa am dedus eu dupa ce am inmatriculat-o pe a mea. In actele de Germania scria clar "motocicleta fara limitare de putere" (am si traducerile legalizate) iar pe carte au trecut-o cu 25 KW. 220 km/h in bord au toate, cred ca singura modalitate de a-i testa puterea (in afara de bancul de probe, evident) este sa-i testezi limitele la drum lung. Indiferent de putere, eu iti urez km multi si fara probleme. Mesaj completat Salut, si eu cu Honda CB, luata cam de 1 luna, merge perfect, dar am auzit ca pot fi limitate. Pe Wikipedia spune 42.3 kw, in carte scrie 25kw. Dar motocicleta e din 93, si cartea poate fi tot de atunci, cum aflu daca e limitata sau nu ? Am prins 100 cu ea si am schimbat a 5 a Daca pe bord sunt 220, cred ca ar putea fi limitata. Daca e limitata consuma mai putin ? Limitarea de 25 KW in cartea tehnica e trecuta ca standard de cei de la RAR, cel putin asa am dedus eu dupa ce am inmatriculat-o pe a mea. In actele de Germania scria clar "motocicleta fara limitare de putere" (am si traducerile legalizate) iar pe carte au trecut-o cu 25 KW. 220 km/h in bord au toate, cred ca singura modalitate de a-i testa puterea (in afara de bancul de probe, evident) este sa-i testezi limitele la drum lung. Limitata sau nu, eu iti urez km multi si fara probleme cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paimei01 Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 (editat) Limitarea de 25 KW in cartea tehnica e trecuta ca standard de cei de la RAR, cel putin asa am dedus eu dupa ce am inmatriculat-o pe a mea. In actele de Germania scria clar "motocicleta fara limitare de putere" (am si traducerile legalizate) iar pe carte au trecut-o cu 25 KW. 220 km/h in bord au toate, cred ca singura modalitate de a-i testa puterea (in afara de bancul de probe, evident) este sa-i testezi limitele la drum lung.Limitata sau nu, eu iti urez km multi si fara probleme cu ea. Sincer nu vad de ce ar mentiona asta cei din germania, mai degraba sa fi fost "motocicleta cu limitare de putere" si don' traducator sa fi trecut in loc de "cu" - "fara". Si a mea e in acte trecuta ca fiind limitata, si chiar era limitata pe admisie; dar stiu cateva care is trecute normal ... deci nu e o chestie standard cum zici tu ... pe ceva s-au bazat baietii cand au trecut limitarea aia in talon. Editat Noiembrie 22, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paimei01 Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Are cineva oglinzi de Honda CB500 originale ? Sau doar oglinda dreapta. Era sparta, am inlocuit-o cu una luata de pe un site, dar e mai mica si imposibil de reglat nu se vede nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Are cineva oglinzi de Honda CB500 originale ? Sau doar oglinda dreapta. Era sparta, am inlocuit-o cu una luata de pe un site, dar e mai mica si imposibil de reglat nu se vede nimic. cred ca am eu una de dreapta...neagra. suna-ma...caci trebuie sa trec pe la atelier sa vad daca o am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 cred ca am eu una de dreapta...neagra.suna-ma...caci trebuie sa trec pe la atelier sa vad daca o am. Din ce stiu eu sunt interschimbabile. Daca vrei neaparat noua pot sa iti aduc una noua pe aftermarket la pretul de 24de euro + taxe, pe original iti zic sigur ca sare de 50 de euro Mesaj completat cred ca am eu una de dreapta...neagra.suna-ma...caci trebuie sa trec pe la atelier sa vad daca o am. Domnu domnu ce se mai aude de cb-ul furat si regasit, il mai vedem pe strazi sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Domnu domnu ce se mai aude de cb-ul furat si regasit, il mai vedem pe strazi sau nu? Da domnu ....CB-ul este functional insa a cam dat frigul si domnisoara propietara nu mai iese cu el deocamdata dar o sa fie iar pe strazi......poate chiar mai bine decat a fost inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punkBC Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 mai am si eu o intrebare, poate considerata stupida de unde dau drumu la antigel,ca sa golesc instalatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 (editat) mai am si eu o intrebare, poate considerata stupidade unde dau drumu la antigel,ca sa golesc instalatia? In stanga fatza ai pompa de apa ... imprejurul ei sunt suruburile care o tin la o lalta si totodata o prind de motor, 4 parca ... este un surub, tot de 6 ca si restu, mai pe mijlocul pompei pe unde se dreneaza, dar ca sa curga trebuie sa ii desfaci si busonul pe unde se toarna antigel in instalatie, altfel nu are pe unde sa traga aer si nu curge. Busonul se afla sub rezervor si ca sa il dai jos trebuie sa dai jos carenele laterale din fatza (cele ce vin prinse de rezervor si radiator) apoi trebuie sa desfaci si scoti un surub de 6 din spatele rezervorului, apoi il ridici din spate intai apoi tragi in spate tot rezervorul dupa care il ridici de tot. Dupa asta mai ai de desfacut furtunele. Intai il scoti pe cel subtirel ce vine in stanga motorului langa de admisie(e mai usor sa il scoti din motor decat sa te chinui sa il desfaci din canea), dupa care il scoti pe cel din canea si apoi pe cele 2 din dreapta spate a rezervorului(la nu te obosi sa retii care unde vine, cele 2 din spatele rezervorului sunt de drenaj/aerisire si nu conteaza ordinea). Voila undeva pe centru in fatza ar trebui sa ai busonul pt antigel. Dupa ce ai golit instalatia pui surubul la loc in pompa si torni pe sus, dupa ce s-a umplut cat de cat pornesti motorul, ar trebui sa mai scada nivelul asa ca o sa fie nevoie sa mai completezi (iti scoate aerul afara din instalatie). Dupa ce pare sa nu mai scada poti sa ii pui capacul si sa pui totul la loc. Nu uita sa schimbi si antigelul din vasul de expansiune care se afla sub compartimentul de bagaje, gura pe unde se toarna e pe partea dreapta in spatele motorului. Ca sa il golesti poti aplica principiul vaselor comunicante sau poti sa cauti sub vas un furtunel care iese si sa il desfaci sia ntigelul va curge, in schimb iti zic din propria experienta ca e destul de greu de ajuns la el si e si mai greu de bagat la loc pe tevusca care iese din vas. Succesuri ! P.S. Poti sa imi/ne dai add pe mess, eu am in lista cativa CB-isti, asa ti s-ar raspunde mai rapid si mai la obiect Editat Noiembrie 27, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 in imaginea asta am marcat , relativ, zona cu surubul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_k83 Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 (editat) mi am facut si eu schimbul de ulei aziau intrat 3,5 l Cam mult. La mine intra 3. 2 cu filtru nou. Asa e in carte parca. Si sta si nivelul bine. Vezi sa nu pui prea mult. Spuneti-mi si mie un ulei cu care sa o tin la iarna. Vreau sa ii fac un schimb cu un ulei mai prostut, adica mai ieftin, ca apoi la primavara sa ii bag cel bun. Am vazut ca se mai practica. E bine sa ai ulei curat in ea. Si imi place ideea de a merge in iarna, cand se poate vreo 1000 km cu un ulei apoi la primavara sa ii bagi unu bun. Ceva pareri si preturi? Sunt in Bucuresti. Editat Noiembrie 29, 2010 de cristian_k83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutzul123 Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Nu mi se pare corect sa mergi iarna cu un ulei prost, diferente mari de temperatura, iar la pornire se poate sa ai probleme. Eu o tin cu acelasi ulei pina la primavara si nu o chinui iarna, nici nu o pornesc, iau bateria in casa si gata fata.... Sa auzim de bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punkBC Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 (editat) Mesaj completat In stanga fatza ai pompa de apa ... imprejurul ei sunt suruburile care o tin la o lalta si totodata o prind de motor, 4 parca ... este un surub, tot de 6 ca si restu, mai pe mijlocul pompei pe unde se dreneaza, dar ca sa curga trebuie sa ii desfaci si busonul pe unde se toarna antigel in instalatie, altfel nu are pe unde sa traga aer si nu curge. Busonul se afla sub rezervor si ca sa il dai jos trebuie sa dai jos carenele laterale din fatza (cele ce vin prinse de rezervor si radiator) apoi trebuie sa desfaci si scoti un surub de 6 din spatele rezervorului, apoi il ridici din spate intai apoi tragi in spate tot rezervorul dupa care il ridici de tot. Dupa asta mai ai de desfacut furtunele. Intai il scoti pe cel subtirel ce vine in stanga motorului langa de admisie(e mai usor sa il scoti din motor decat sa te chinui sa il desfaci din canea), dupa care il scoti pe cel din canea si apoi pe cele 2 din dreapta spate a rezervorului(la nu te obosi sa retii care unde vine, cele 2 din spatele rezervorului sunt de drenaj/aerisire si nu conteaza ordinea). Voila undeva pe centru in fatza ar trebui sa ai busonul pt antigel. Dupa ce ai golit instalatia pui surubul la loc in pompa si torni pe sus, dupa ce s-a umplut cat de cat pornesti motorul, ar trebui sa mai scada nivelul asa ca o sa fie nevoie sa mai completezi (iti scoate aerul afara din instalatie). Dupa ce pare sa nu mai scada poti sa ii pui capacul si sa pui totul la loc. Nu uita sa schimbi si antigelul din vasul de expansiune care se afla sub compartimentul de bagaje, gura pe unde se toarna e pe partea dreapta in spatele motorului. Ca sa il golesti poti aplica principiul vaselor comunicante sau poti sa cauti sub vas un furtunel care iese si sa il desfaci sia ntigelul va curge, in schimb iti zic din propria experienta ca e destul de greu de ajuns la el si e si mai greu de bagat la loc pe tevusca care iese din vas. Succesuri ! P.S. Poti sa imi/ne dai add pe mess, eu am in lista cativa CB-isti, asa ti s-ar raspunde mai rapid si mai la obiect in imaginea asta am marcat , relativ, zona cu surubul merci ptr raspunsuri Editat Noiembrie 29, 2010 de punkBC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 merci ptr raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian_k83 Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Nu mi se pare corect sa mergi iarna cu un ulei prost, diferente mari de temperatura, iar la pornire se poate sa ai probleme.Eu o tin cu acelasi ulei pina la primavara si nu o chinui iarna, nici nu o pornesc, iau bateria in casa si gata fata.... Sa auzim de bine... Ma refeream la un schimb intermediar. Pentru a curata putin motorul, si apoi dupa 1000 km sa il schimbi cu unul calitativ superior pentru sezon. Oricum, daca stii un ulei mai ieftin sau unde sa merg sa aleg din mai multe in Bucuresti, mi-ai fi de un real ajutor. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 Pe la iasi a inceput deja iarna ... motorul sta bine mersi in garaj acum si nu pot decat sa ma gandesc .... ce bine i-ar sade cu niste caucioace cu suruburi in ele, asa pentru funn > Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 Dacă vrei am un 100 de față acasă Âşi pot să fac rost Âşi de un 130 moca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 Dacă vrei am un 100 de față acasă Âşi pot să fac rost Âşi de un 130 moca. Cauciucurile nu-s problema ... lene sa fie Nimeni nimic, gata cu cb-urile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dunechild Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 Cauciucurile nu-s problema ... lene sa fie Nimeni nimic, gata cu cb-urile ? Ninge.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 eu am iesit ieri, ( desi m-a lasat bateria, VICTOR ( sa nu mai cumparati marca asta ) si l-am pornit cu o baterie auto pe care am plimbat-o in topcase impreuna cu niste cabluri ) si sper sa ies si astazi multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 In martie mai iesim,sau februarie,depinde de cucoana Vreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.