Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Salut, nu am solutie la problema ta, am vrut doar sa-ti zic ca e superba ! sa o stapanesti sanatos si fara incidente ! :D

Apropo, ai idee unde pot gasi de cumparat carena aia inferioara care mascheaza galeriile ?

 

Asfalt uscat !

E bug-spoiler-ul de la gsxf modelul pana in 92-97 parca.

 

Salut, de cateva saptamani am achizitionat o superba Honda CB PC 32 din 1998. Motocicleta este limitata la 120... (bine mai mult se simte strangulata la turatii de peste 6000) cine stie cum se scot limitatoarele ? Precizez ca a fost adusa din Germania. Atasez mai jos ceva poze cu ea

 

In gaturile de admisie dintre motor si carburatoare ai 2 saibe care limiteaza fluxul de amestec ce poate intra in motor, de asemenea ar trebui sa desfaci si carburatoarele sa verifici jigleoarele de benzina sa vezi daca sunt aceleasi cu ce spune manualul, la mine nu erau schimbate dar din ce am inteles se schimba si alea cand se limiteaza motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut, am dat carburatoarele jos dar nu am vazut saiba aia (mentionez ca le-am dat inainte sa imi scri tu ) si nu am vazut nimic 'suspect' daca ma poate ajuta cineva cu dimensiunea jigleoarelor as fi recunoscator... atasez mai jos o poza cu carb cand leam dat jos si sa va dati cu parerea

post-55021-0-08058000-1335699385_thumb.jpg

post-55021-0-78356300-1335699402_thumb.jpg

post-55021-0-32308900-1335699420_thumb.jpg

post-55021-0-96173500-1335699437_thumb.jpg

post-55021-0-80062200-1335699463_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu asa imi amintesc ca nu avea nimic acolo. Celele saibe se ataseaza in interiorul colierului mentionat mai jos ? pt ca altceva intre carburator si blocul motor nu exista.

daca cunoaste cineva dimensiunea standar a jigleoarelor fiindaca in manual cel putin eu nu am gasit * sau mai bine zis nu stiu cum sa traduc aces termen in engleza. Va multuemsc

post-55021-0-83680800-1335732243_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu asa imi amintesc ca nu avea nimic acolo. Celele saibe se ataseaza in interiorul colierului mentionat mai jos ? pt ca altceva intre carburator si blocul motor nu exista.

daca cunoaste cineva dimensiunea standar a jigleoarelor fiindaca in manual cel putin eu nu am gasit * sau mai bine zis nu stiu cum sa traduc aces termen in engleza. Va multuemsc

Da, de alea e vorba ... cat despre jigleoare ...post-18053-0-98032100-1335733296_thumb.jpg

Am tot ajutat si am sa mai ajut dar unele chestii parca-s prea de tot, iti da manualul mura in gura, numa sa cauti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Unk669

Deocamdata imi trebuie amandoua, caci nu mai gasesc capatul care imi ramasese mie initial.

Daca il (re)gasesc, ti-l donez.

 

 

In alta ordine de idei, vineri am vazut doua lucruri frumoase.

Honda lui Sir Vlad, care e mai ingrijita decat una noua. Rar am vazut ceva atat de bine intretinut. Felicitari!

 

Tot prin aceeasi zona am vazut si un Renault 12 in stare excelenta (modelul pe care s-a bazat Dacia 1300). Ce de amintiri placute din copilaria anilor '80 - '90 ...

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu un CB500 PC26 si am vazut acum ca imi musteste ulei pe la filtru. Nu stiu de ce am sentimentul ca cel care-l dadeau cei de la care am comandat in liste este un pic mai mic in diametru decat cel pe care l-am avut. ce filtru imi recomandati? ca nu am de gand sa imi pierd tot uleiul picatura cu picatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa mai strangi filtrul putin. Cand se monteaza filtrul se unge garnitura lui (o-ringul) cu ulei/vaselina ca sa previna asta.

 

 

am facut asta, si l-am strans cat am putut cu mana. o sa incerc si cu o cheie speciala. dar daca totusi mai musteste, ce-mi recomanzi? ca eu pe cel vechi l-am aruncat si nu m-am gandit sa ma uit la codul de pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut asta, si l-am strans cat am putut cu mana. o sa incerc si cu o cheie speciala. dar daca totusi mai musteste, ce-mi recomanzi? ca eu pe cel vechi l-am aruncat si nu m-am gandit sa ma uit la codul de pe el.

Daca imi aduc bine aminte de la champion era f 304. la man nu mai retin dar aflu imediat.

 

De la mann e MW64/1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tenteaza pe cineva de aici o iesire pe amckart ca sa ne mai testam abilitatile si limitele mobrelor in siguranta ?

Mai bine scoatem dracii din noi pe circuit decat pe sosele :D

Eu as vrea sa merg weekendul viitor...

 

Numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

am si eu un CB500 PC26 si am vazut acum ca imi musteste ulei pe la filtru. Nu stiu de ce am sentimentul ca cel care-l dadeau cei de la care am comandat in liste este un pic mai mic in diametru decat cel pe care l-am avut. ce filtru imi recomandati? ca nu am de gand sa imi pierd tot uleiul picatura cu picatura.

Am patit si eu aceeasi figura cu Champion. Ia orice altceva, dupa gust: Mann, Hiflo etc.

 

Tenteaza pe cineva de aici o iesire pe amckart ca sa ne mai testam abilitatile si limitele mobrelor in siguranta ?

Mai bine scoatem dracii din noi pe circuit decat pe sosele :D

Eu as vrea sa merg weekendul viitor...

 

Numai bine !

Limitele CB-ului sunt peste ce ofera circuitul ala, din pacate. Mergi cu cartul de 9 CP, e extrem de distractiv, nu cu moto de 50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Limitele CB-ului sunt peste ce ofera circuitul ala, din pacate. Mergi cu cartul de 9 CP, e extrem de distractiv, nu cu moto de 50.

 

Probabil limitele lui sunt cu mult peste, dar din pacate alt circuit prin zona nu avem si nu sunt destul de nebun ca sa-i testez limitele adevarate in alta parte.

Oricum mi se pare in continuare foarte distractiv si pe asta, mai ales cand sunt mai multi si ai cu cine concura, se activeaza spiritul de competitie.

Nu sunt mare fan carting asa ca o sa raman la moto.

 

Oricum, multumesc de sugestie

 

Asfalt uscat iti doresc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. vinde cineva regulatorul de tensiune pt aceasta minunata motoreta ? a.k.a. releu de incarcare :) am gasit cateva dar cu un pret exagerat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti de pe ebay releu

 

aveam si aceasta varianta in cap, problema e ca dureaza destul de mult, iar eu deja ard de nerabdare sa scot trotineta la plimbare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, daca stiti pe cineva care vinde sau confectioneaza finala sport pentru Honda CB. multumesc

 

revin cu un nou post deoarece am sesizat o problema: Imi intra extrem de greu in neutral. practic din 1 in neutral aproape niciodata din a 2 in neutral cu miscari de picior extrem de fine. Vreau sa precizez ca nu bruschez si ca am incercat absolut toate variantele si nu imi intra ok. M-am mai dat si cu alte motoare si diferenta e de la cer la pamant. stiu ca multi o sa spuneti ca vezi ca tu nu faci ceva cum trebe sau mai obijnuiestete, dar gresiti.... vreau sa imi spuneti ce pot verifica, schimba etc ? va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Stiti careva dintre posesori galerii de vanzare pentru CB 500?

 

Mersi

 

Am eu galeriile si toba originale. Le-am inlocuit cu altele noi acum vreo 3 ani de zile si de atunci, cele originale au ramas depozitate in garaj.

Nu sunt frumoase sincer sa fiu, d-aia le-am si schimbat, dar sunt perfect functionale.

Daca te intereseaza, as putea sa le fac niste poze in viitorul apropiat ca sa vezi despre ce vorbesc.

 

Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut revin cu 2 vesti :))) 1 am rezolvat problema cu cutia de viteze mult mai rapid si mai simplu decat credeam ca va fi, defapt nici nu ma asteptam sa fie chiar asa banal. eu aveam un joc in maneta de ambreaj dar nu ma deranja, ba chiar imi place ca nu mai foloseam toata "forta sa culisez ambreaju". Astazi mam gandit, hai sa ii elimin jocul din maneta, dupa ce am intins cablu nu mi-a venit sa cred ce bine intra in viteze, la neutral doamne parca era alta cutie de viteze. 2 revin la povestea cu limitarea... am desfacut si am verificat cele 2 "flpsuri'" care fac legatura dintre carburatoare si blocul motor, spre suprinderea mea pe acestea scria 25 kw si am zis no am dat lovitura aici ii acea saiba.. le-am desfacut si surpriza acestea pareau ok fara nici o saiba care sa obtureze ceva.... Acuma am in cap 2 intrebari daca scrie clar 25 kw banuiesc ca acolo o fost limitarea dar se vedea ca cineva a mai umblat la acele fapsuri... ce ma fac daca au fost scoase si mai ii limitata in alt loc... unde ar trebui sa ma uit sau ce ar trebui sa fac? si a 2 se poate ca efectiv acele flapsuri prin constructie sa fie mai inguste si ar trebui schimbate cu unele originale? atasez mai jos niste poze cu operatiunea de astazi

post-55021-0-45779600-1336254767_thumb.jpg

post-55021-0-23655500-1336254803_thumb.jpg

post-55021-0-81348600-1336254833_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, hai noroc si la mai mare :) Fratilor, stiti cumva daca se potriveste la noi capacul de rezervor (busonul) de la Honda CBR 600 F4i ? am gasit pe ebay unul la 20$ si l-as lua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, hai noroc si la mai mare :) Fratilor, stiti cumva daca se potriveste la noi capacul de rezervor (busonul) de la Honda CBR 600 F4i ? am gasit pe ebay unul la 20$ si l-as lua.

toate busoanele care sunt prinse de rezervor cu suruburi si se deschind cu balama sunt aceleasi din 1996 pana in zilele noastre.singura diferenta o fac cele care ies cu totul.exemplu hornet 2000

 

Salut,

 

Stiti careva dintre posesori galerii de vanzare pentru CB 500?

 

Mersi

din cilindrii pana in evacuarea finala am eu. nu sunt lovite. prezinta doar urme de folosire.

150 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu un bai cu a mea. ceva nu imi place cu merge si cred ca ii din cauza ca nu se alimenteaza cum trebuie, pt ca la viteze reduse am senzatia ca parca se infraneaza si daca accelerez brusc, scutura de 2 -3 ori dupa care "fuge" de sub mine. ma gandeam ca trebuie sa aiba ceva filtre/site de benzina. in afara de ala din rezervor, unde mai este ceva? ii cumva ii robinetul de on/off? sau pe la intrare in carburator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...