ThunderByte Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 Salut, nu am solutie la problema ta, am vrut doar sa-ti zic ca e superba ! sa o stapanesti sanatos si fara incidente ! Apropo, ai idee unde pot gasi de cumparat carena aia inferioara care mascheaza galeriile ? Asfalt uscat ! E bug-spoiler-ul de la gsxf modelul pana in 92-97 parca. Salut, de cateva saptamani am achizitionat o superba Honda CB PC 32 din 1998. Motocicleta este limitata la 120... (bine mai mult se simte strangulata la turatii de peste 6000) cine stie cum se scot limitatoarele ? Precizez ca a fost adusa din Germania. Atasez mai jos ceva poze cu ea In gaturile de admisie dintre motor si carburatoare ai 2 saibe care limiteaza fluxul de amestec ce poate intra in motor, de asemenea ar trebui sa desfaci si carburatoarele sa verifici jigleoarele de benzina sa vezi daca sunt aceleasi cu ce spune manualul, la mine nu erau schimbate dar din ce am inteles se schimba si alea cand se limiteaza motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peperonaldo19 Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 salut, am dat carburatoarele jos dar nu am vazut saiba aia (mentionez ca le-am dat inainte sa imi scri tu ) si nu am vazut nimic 'suspect' daca ma poate ajuta cineva cu dimensiunea jigleoarelor as fi recunoscator... atasez mai jos o poza cu carb cand leam dat jos si sa va dati cu parerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Saiba se afla intre carburatoare si motor. Jigleoarele le gasesti in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peperonaldo19 Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 eu asa imi amintesc ca nu avea nimic acolo. Celele saibe se ataseaza in interiorul colierului mentionat mai jos ? pt ca altceva intre carburator si blocul motor nu exista. daca cunoaste cineva dimensiunea standar a jigleoarelor fiindaca in manual cel putin eu nu am gasit * sau mai bine zis nu stiu cum sa traduc aces termen in engleza. Va multuemsc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 eu asa imi amintesc ca nu avea nimic acolo. Celele saibe se ataseaza in interiorul colierului mentionat mai jos ? pt ca altceva intre carburator si blocul motor nu exista. daca cunoaste cineva dimensiunea standar a jigleoarelor fiindaca in manual cel putin eu nu am gasit * sau mai bine zis nu stiu cum sa traduc aces termen in engleza. Va multuemsc Da, de alea e vorba ... cat despre jigleoare ... Am tot ajutat si am sa mai ajut dar unele chestii parca-s prea de tot, iti da manualul mura in gura, numa sa cauti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peperonaldo19 Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 prietene daca te-am deranjat imi cer scuze, efectiv am cautat si nu am gasit, Iti multumesc pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pravale baba Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 @ Unk669 Deocamdata imi trebuie amandoua, caci nu mai gasesc capatul care imi ramasese mie initial. Daca il (re)gasesc, ti-l donez. In alta ordine de idei, vineri am vazut doua lucruri frumoase. Honda lui Sir Vlad, care e mai ingrijita decat una noua. Rar am vazut ceva atat de bine intretinut. Felicitari! Tot prin aceeasi zona am vazut si un Renault 12 in stare excelenta (modelul pe care s-a bazat Dacia 1300). Ce de amintiri placute din copilaria anilor '80 - '90 ... Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tibi_c Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 am si eu un CB500 PC26 si am vazut acum ca imi musteste ulei pe la filtru. Nu stiu de ce am sentimentul ca cel care-l dadeau cei de la care am comandat in liste este un pic mai mic in diametru decat cel pe care l-am avut. ce filtru imi recomandati? ca nu am de gand sa imi pierd tot uleiul picatura cu picatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tibi_c Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Incearca sa mai strangi filtrul putin. Cand se monteaza filtrul se unge garnitura lui (o-ringul) cu ulei/vaselina ca sa previna asta. am facut asta, si l-am strans cat am putut cu mana. o sa incerc si cu o cheie speciala. dar daca totusi mai musteste, ce-mi recomanzi? ca eu pe cel vechi l-am aruncat si nu m-am gandit sa ma uit la codul de pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 am facut asta, si l-am strans cat am putut cu mana. o sa incerc si cu o cheie speciala. dar daca totusi mai musteste, ce-mi recomanzi? ca eu pe cel vechi l-am aruncat si nu m-am gandit sa ma uit la codul de pe el. Daca imi aduc bine aminte de la champion era f 304. la man nu mai retin dar aflu imediat. De la mann e MW64/1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Tenteaza pe cineva de aici o iesire pe amckart ca sa ne mai testam abilitatile si limitele mobrelor in siguranta ? Mai bine scoatem dracii din noi pe circuit decat pe sosele Eu as vrea sa merg weekendul viitor... Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 am si eu un CB500 PC26 si am vazut acum ca imi musteste ulei pe la filtru. Nu stiu de ce am sentimentul ca cel care-l dadeau cei de la care am comandat in liste este un pic mai mic in diametru decat cel pe care l-am avut. ce filtru imi recomandati? ca nu am de gand sa imi pierd tot uleiul picatura cu picatura. Am patit si eu aceeasi figura cu Champion. Ia orice altceva, dupa gust: Mann, Hiflo etc. Tenteaza pe cineva de aici o iesire pe amckart ca sa ne mai testam abilitatile si limitele mobrelor in siguranta ? Mai bine scoatem dracii din noi pe circuit decat pe sosele Eu as vrea sa merg weekendul viitor... Numai bine ! Limitele CB-ului sunt peste ce ofera circuitul ala, din pacate. Mergi cu cartul de 9 CP, e extrem de distractiv, nu cu moto de 50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Limitele CB-ului sunt peste ce ofera circuitul ala, din pacate. Mergi cu cartul de 9 CP, e extrem de distractiv, nu cu moto de 50. Probabil limitele lui sunt cu mult peste, dar din pacate alt circuit prin zona nu avem si nu sunt destul de nebun ca sa-i testez limitele adevarate in alta parte. Oricum mi se pare in continuare foarte distractiv si pe asta, mai ales cand sunt mai multi si ai cu cine concura, se activeaza spiritul de competitie. Nu sunt mare fan carting asa ca o sa raman la moto. Oricum, multumesc de sugestie Asfalt uscat iti doresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 salutare. vinde cineva regulatorul de tensiune pt aceasta minunata motoreta ? a.k.a. releu de incarcare am gasit cateva dar cu un pret exagerat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Ia-ti de pe ebay releu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Ia-ti de pe ebay releu aveam si aceasta varianta in cap, problema e ca dureaza destul de mult, iar eu deja ard de nerabdare sa scot trotineta la plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ros46 Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Salut, Stiti careva dintre posesori galerii de vanzare pentru CB 500? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peperonaldo19 Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 salutare, daca stiti pe cineva care vinde sau confectioneaza finala sport pentru Honda CB. multumesc revin cu un nou post deoarece am sesizat o problema: Imi intra extrem de greu in neutral. practic din 1 in neutral aproape niciodata din a 2 in neutral cu miscari de picior extrem de fine. Vreau sa precizez ca nu bruschez si ca am incercat absolut toate variantele si nu imi intra ok. M-am mai dat si cu alte motoare si diferenta e de la cer la pamant. stiu ca multi o sa spuneti ca vezi ca tu nu faci ceva cum trebe sau mai obijnuiestete, dar gresiti.... vreau sa imi spuneti ce pot verifica, schimba etc ? va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Salut, Stiti careva dintre posesori galerii de vanzare pentru CB 500? Mersi Am eu galeriile si toba originale. Le-am inlocuit cu altele noi acum vreo 3 ani de zile si de atunci, cele originale au ramas depozitate in garaj. Nu sunt frumoase sincer sa fiu, d-aia le-am si schimbat, dar sunt perfect functionale. Daca te intereseaza, as putea sa le fac niste poze in viitorul apropiat ca sa vezi despre ce vorbesc. Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peperonaldo19 Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 salut revin cu 2 vesti )) 1 am rezolvat problema cu cutia de viteze mult mai rapid si mai simplu decat credeam ca va fi, defapt nici nu ma asteptam sa fie chiar asa banal. eu aveam un joc in maneta de ambreaj dar nu ma deranja, ba chiar imi place ca nu mai foloseam toata "forta sa culisez ambreaju". Astazi mam gandit, hai sa ii elimin jocul din maneta, dupa ce am intins cablu nu mi-a venit sa cred ce bine intra in viteze, la neutral doamne parca era alta cutie de viteze. 2 revin la povestea cu limitarea... am desfacut si am verificat cele 2 "flpsuri'" care fac legatura dintre carburatoare si blocul motor, spre suprinderea mea pe acestea scria 25 kw si am zis no am dat lovitura aici ii acea saiba.. le-am desfacut si surpriza acestea pareau ok fara nici o saiba care sa obtureze ceva.... Acuma am in cap 2 intrebari daca scrie clar 25 kw banuiesc ca acolo o fost limitarea dar se vedea ca cineva a mai umblat la acele fapsuri... ce ma fac daca au fost scoase si mai ii limitata in alt loc... unde ar trebui sa ma uit sau ce ar trebui sa fac? si a 2 se poate ca efectiv acele flapsuri prin constructie sa fie mai inguste si ar trebui schimbate cu unele originale? atasez mai jos niste poze cu operatiunea de astazi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Salutare, hai noroc si la mai mare Fratilor, stiti cumva daca se potriveste la noi capacul de rezervor (busonul) de la Honda CBR 600 F4i ? am gasit pe ebay unul la 20$ si l-as lua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Salutare, hai noroc si la mai mare Fratilor, stiti cumva daca se potriveste la noi capacul de rezervor (busonul) de la Honda CBR 600 F4i ? am gasit pe ebay unul la 20$ si l-as lua. toate busoanele care sunt prinse de rezervor cu suruburi si se deschind cu balama sunt aceleasi din 1996 pana in zilele noastre.singura diferenta o fac cele care ies cu totul.exemplu hornet 2000 Salut, Stiti careva dintre posesori galerii de vanzare pentru CB 500? Mersi din cilindrii pana in evacuarea finala am eu. nu sunt lovite. prezinta doar urme de folosire. 150 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seadryro Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 vick exhaust. Vezi sa vorbesti si de cot. salutare, daca stiti pe cineva care vinde sau confectioneaza finala sport pentru Honda CB. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peperonaldo19 Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 fratilor pe gaturile de la admisie scrie 25kw ??? sau ce > Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tibi_c Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 am si eu un bai cu a mea. ceva nu imi place cu merge si cred ca ii din cauza ca nu se alimenteaza cum trebuie, pt ca la viteze reduse am senzatia ca parca se infraneaza si daca accelerez brusc, scutura de 2 -3 ori dupa care "fuge" de sub mine. ma gandeam ca trebuie sa aiba ceva filtre/site de benzina. in afara de ala din rezervor, unde mai este ceva? ii cumva ii robinetul de on/off? sau pe la intrare in carburator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.