warlock Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 (editat) Lasa xenonul, pune Philips Extreme Power, da lumina cu mult mai mult decat becul ei din fabrica si e si mai usor si ieftin de montat. Si nici nu rupe ochii celorlalti. sustin si confirm! Are acelasi consum de curent ca si becul original? da.http://www.philips-shop.ro/11148.p.html Editat Decembrie 14, 2011 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Si nici nu rupe ochii celorlalti. Daca ai bun simt, se pot regla si xenoanele astfel incat sa nu deranjeze Si decat sa dau 50 pe un bec 'filips' mai bine dau 65 pe un xenon chinezesc care probabil tine mai mult. Cel putin becurile la mine nu prea au tinut. Insa am un xenon de vreo 3 ani care dupa ce l-am avut pe masina, l-am mutat pe moto acum si inca tine Problema nu vine de la xenon in trafic, ci mai degraba din cauza proiectoarelor aprinse chiar si cand nu e ceata si mai ales cand au si xenon in ele. Si bineinteles a bizonilor care tin farurile ridicate la maxim sa se 'vada pe sosea', ineptie care am auzit-o in repetate randuri. Eu le tin maxim cu reglaj maxim jos si vad si eu si nici nu deranjez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 (editat) Da, dupa 6000 rpm CB-ul iti aduce zambetul pe buze. Daca mai ai si o toba care suna frumos... (desi cea originala incepe si ea sa dea drumul la decibeli la acele turatii). In alta ordine de idei, de ceva timp ma gandesc sa inlocuiesc becul de far original cu unul xenon (cred ca bixenon e corect, pe ambele faze) si la niste manere incalzite. Cu manerele nu sunt foarte hotarat pentru ca mi-am pus deja niste handguards-uri si ajuta si acelea, insa xenonul ar trebui mai ales ca originalul nu prea lumineaza cum trebuie. Astept deci pareri de la cei care au montat xenon pe Cb, ma intereseaza luminozitatea obtinuta, pret kit, usurinta in montaj, eventual furnizori si orice altceva util in acest sens. Multumesc Nu stiu cum e philips ala dar eu de xenon sunt super multumit, merge parfum, faza scurta reglata ok nu bate foarte departe dar ai o lumina de rupi randurile in schimb cand ai dat faza lunga, vorba aia "s-a termiant cu smecheria", face un culuar frumos de lumina, nu bate peste tot ca becul normal, pur si simplu bate in fata vreo cateva sute de metri si un pic pe laterale (fix cat trebuie). De montat nu pot sa zic ca e usor ... daca iti iei special moto nu o sa ai probleme, eu mi-am pus de auto si am avut un pic de bataie de cap in sensul ca ... becul e aprins de balast care daca il alimentezi de pe faza scurta cand dai faza lunga misca becul(e tras de un electromagnet) pe faza lunga dar intrerupe alimentarea pentru faza scurta(balast), solutia de compromis a fost sa alimentez balastul de pe pozitie, si, desi ma asteptam sa am probleme cu instalatia tot sezonul asta a mers totul ok, acum cand am desfacut toate bune. Balastul meu e unul normal, dar chiar si unul slim tot nu ar fi incaput in carcasa de la far asa ca l-am prins pe partea stanga a motocicletei, sub rezervor, de sasiu. Ma temeam sa nu am probleme din cauza caldurii dar nimic, toate sunt ok; am mai vazut persoane care l-au prins cumva in spatele farului intre bord si carcasa la far ... mie mi se pare cam aiurea sa il pun acolo, la foamea din romania sunt sanse chiar sa ramai fara el. Desi nu e de firma pot sa zic ca e destul de fiabil, gropi, dat pe o roata si alte cateva chestii si nu a avut nimic(desi e SH). O investitie destul de buna ... + ca te vad mai bine si bizonii in trafic . Editat Decembrie 14, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 Stiu asta cu becul atins, nu a fost asta problema. La fel un prieten care a dat 100 de ron pe becuri se oftica ca eu mi-am pus xenon de 130 cand i s-a ars unul Inca o treaba buna am observat e sa ai geamuri clare si sa le tii si curate (daca sunt murdare deranjeaza, daca ai striatii e posibil sa reflecte ciudat lumina in parti). Geam clar+oglinda pt far clar, nu cum am vazut ca isi mai puneau unii geamuri din plexi si pastrau oglinda originala. Iar aici "Si bineinteles a bizonilor care tin farurile ridicate la maxim sa se 'vada pe sosea', ineptie care am auzit-o in repetate randuri." ma refeream strict noaptea. Ziua nu deranjeaza, chit ca e auto, chit ca e moto. Chiar si eu mai bag faza lunga cand sunt pe moto si stiu ca ma apropii de o intersectie unde nu prea se respecta regulile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 (editat) Philips Extreme Power si cat am tinut motoru nu am avut nici o problema Si o poza cu fostul meu [...] cu farul aprins. [...] faza scurta Exemplu GSF650: GS500 Editat Decembrie 14, 2011 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 (editat) DEZMEMBREZ Honda CB 500 din 96. Este inmatriculata in stare de functionare, kit de lant pus de 1500 km. contact Florin 0724 668 648 sau 0749 158 068 Editat Decembrie 15, 2011 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 Astept deci pareri de la cei care au montat xenon pe Cb, ma intereseaza luminozitatea obtinuta, pret kit, usurinta in montaj, eventual furnizori si orice altceva util in acest sens. Multumesc Auzisem si eu de aceste Philips-uri dar mi s-au parut exagerat de scumpe pentru un bec, si nu prea aveam incredere ca pot face asa mare diferenta. Din ce-mi spuneti pe aici dar si din pozele postate se pare ca e o varianta de luat in calcul, mai ales ca din punctul meu de vedere principalul dezavantaj la xenon este interventia asupra instalatiei electrice, si sincer nu-mi prea plac improvizatiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.tepes Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 si pe mine ma intereseaza idea de xenon pe CB - am mers anul trecut la un moment dat pe Buftea prin nist sate noaptea si becul meu nu batea de loc, eram blind. idei de kituri pentru moto/recomandari? asa ceva necesita si adaptari suplimentare, sau pur si simplu pui in locul becurilor normale? http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CB500-CB-500-XENON-HEADLIGHT-BULB-HID-SET-/350513317799?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item519c38c7a7 despre philips extreme power am auzit ba ca se ard repede (2-3 luni), ba ca-ti fac probleme la instalatie, samd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 si pe mine ma intereseaza idea de xenon pe CB - am mers anul trecut la un moment dat pe Buftea prin nist sate noaptea si becul meu nu batea de loc, eram blind. idei de kituri pentru moto/recomandari? asa ceva necesita si adaptari suplimentare, sau pur si simplu pui in locul becurilor normale? http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CB500-CB-500-XENON-HEADLIGHT-BULB-HID-SET-/350513317799?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item519c38c7a7 despre philips extreme power am auzit ba ca se ard repede (2-3 luni), ba ca-ti fac probleme la instalatie, samd Alea nu-s senoane, poate doar whanabe si nici macar nu sunt legale la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 La xenon H4, in cel mai rau caz mai ai 2 fire care le legi la baterie (+ si -). La zxr am avut xenon H4-2 parca, adica xenon pe scurta si langa pt. lunga, pus un alt bec halogen. La H4-2 nu am avut + si - separat care sa le leg la baterie, ci direct din mufa care o conectam la mufa originala a motocicletei, insa le-am pus eu releu si intrerupator (pornea faza scurta odata ce dadeam sa pornesc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 Auzisem si eu de aceste Philips-uri dar mi s-au parut exagerat de scumpe pentru un bec, si nu prea aveam incredere ca pot face asa mare diferenta. Din ce-mi spuneti pe aici dar si din pozele postate se pare ca e o varianta de luat in calcul, mai ales ca din punctul meu de vedere principalul dezavantaj la xenon este interventia asupra instalatiei electrice, si sincer nu-mi prea plac improvizatiile. Nu faci nici o improvizatie si nu te apuci sa tai din instalatie doar ca e mai cu susta sa montezi unul care nu e pt moto dedicat, alea de pe louis spre exeplu dedicate moto se monteaza mult mai usor si merg normal(positie, faza scurta, faza lunga) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 La xenon H4, in cel mai rau caz mai ai 2 fire care le legi la baterie (+ si -). La zxr am avut xenon H4-2 parca, adica xenon pe scurta si langa pt. lunga, pus un alt bec halogen. La H4-2 nu am avut + si - separat care sa le leg la baterie, ci direct din mufa care o conectam la mufa originala a motocicletei, insa le-am pus eu releu si intrerupator (pornea faza scurta odata ce dadeam sa pornesc). Cumpara-ti kit-ul de oriunde dosresti iar montajul ti-l ofer eu gratuit. Cadou de Mosu, ok? improvizatii ....daca este destinat de moto, adica cu droser mic nu sufera nicio modificare am crash bar-uri de vanzare pentru cb folosite. pretul de noi sunt 130 euro, le dau la 80 euro. cineva interesat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 Cumpara-ti kit-ul de oriunde dosresti iar montajul ti-l ofer eu gratuit. Cadou de Mosu, ok? improvizatii ....daca este destinat de moto, adica cu droser mic nu sufera nicio modificare am crash bar-uri de vanzare pentru cb folosite. pretul de noi sunt 130 euro, le dau la 80 euro. cineva interesat? Care model ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Care model ? model la ce? kit xenon sau la crash bar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 model la ce? kit xenon sau la crash bar? Crash bar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Crash bar. intri pe www.louis.de si asta este codul 10023301. doarca aste care sunt de vanzare sunt negre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alnke Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 :cheers: nou motociclist.am pus cateva poze cu noua mea achizitie.inca nu am inscris-o si nici carnet nu am...in ianuarie sper sa rezolv cu inscrierea si apoi carnetul.apropo stiti daca taxele care s-au adaugat acum la masini sunt valabile si pentru moto?si cam cat ma cost inscriere cu tot cu rar(motocicleta e din italia).si inca ceva:am cablul de la kilometraj rupt,adica asa cred(nu stiu cum se verifica dar nu merge km si am zis ca asta e cauza),cat costa un astfel de cablu sau voi ati folosit si de alt tip sau alta motocicleta?va multumesc si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 :cheers: nou motociclist.am pus cateva poze cu noua mea achizitie.inca nu am inscris-o si nici carnet nu am...in ianuarie sper sa rezolv cu inscrierea si apoi carnetul.apropo stiti daca taxele care s-au adaugat acum la masini sunt valabile si pentru moto?si cam cat ma cost inscriere cu tot cu rar(motocicleta e din italia).si inca ceva:am cablul de la kilometraj rupt,adica asa cred(nu stiu cum se verifica dar nu merge km si am zis ca asta e cauza),cat costa un astfel de cablu sau voi ati folosit si de alt tip sau alta motocicleta?va multumesc si asfalt uscat. Depinde de unde il iei, sunt de scuter care se potrivesc de minune si costa cam 25 de lei sau pt honda care le gasesti de la 50 de lei in sus ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alnke Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Depinde de unde il iei, sunt de scuter care se potrivesc de minune si costa cam 25 de lei sau pt honda care le gasesti de la 50 de lei in sus ... de scuter vreau,dar sti cumva de la ce tip de scuter se potriveste sau ce marime sau tip sa cumpar?ar trebui sa ma duc cu cel dupa ea cand cumapr dar am motocicleta la cineva in garaj si nu prea pot ajunge la ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 Crash bar. poze pentru crash bar si motoreta pe care o dezmembrez. gumele sun noi ca virgula carne mai au si moatele pe ele insa sunt din 2007 daca le vrea cineva....100 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 de scuter vreau,dar sti cumva de la ce tip de scuter se potriveste sau ce marime sau tip sa cumpar?ar trebui sa ma duc cu cel dupa ea cand cumapr dar am motocicleta la cineva in garaj si nu prea pot ajunge la ea... nu sunt de la un tip anume ... fa-i cateva poze la ala al tau si mergi sa cauti sau vorbeste cu @florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ares-Bh Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 poze pentru crash bar si motoreta pe care o dezmembrez. gumele sun noi ca virgula carne mai au si moatele pe ele insa sunt din 2007 daca le vrea cineva....100 euro Salut Florine, M-ar interesa si pe mine daca intr-adevar o dezmembrezi pe draga de hondita suportul de pe partea stanga pe care stau fizate scaritele, atasat incerc sa trimit o poza cu piesa in cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 [salut Florine, M-ar interesa si pe mine daca intr-adevar o dezmembrezi pe draga de hondita suportul de pe partea stanga pe care stau fizate scaritele, atasat incerc sa trimit o poza cu piesa in cauza. salut! ai pm Multumesc! :cheers: nou motociclist.am pus cateva poze cu noua mea achizitie.inca nu am inscris-o si nici carnet nu am...in ianuarie sper sa rezolv cu inscrierea si apoi carnetul.apropo stiti daca taxele care s-au adaugat acum la masini sunt valabile si pentru moto?si cam cat ma cost inscriere cu tot cu rar(motocicleta e din italia).si inca ceva:am cablul de la kilometraj rupt,adica asa cred(nu stiu cum se verifica dar nu merge km si am zis ca asta e cauza),cat costa un astfel de cablu sau voi ati folosit si de alt tip sau alta motocicleta?va multumesc si asfalt uscat. am unul la mana 2. in stare de functionare. 60 lei. Multumesc intereseaza pe cineva? IMG]http://i470.photobucket.com/albums/rr62/florindaniel/P1050719.jpg[/img] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Salut, am o Honda CB 500 din '96 si intentionez sa ii schimb bujiile in viitorul apropiat. Cele vechi sunt NKG CR8EH-9 si din ce am gasit pe net sunt pentru modelul PC32. Modelul din 96 este PC26 (din ce stiu eu)si se recomandat modelul NKG CR9EH-9. Exista vreo diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Salut, am o Honda CB 500 din '96 si intentionez sa ii schimb bujiile in viitorul apropiat. Cele vechi sunt NKG CR8EH-9 si din ce am gasit pe net sunt pentru modelul PC32. Modelul din 96 este PC26 (din ce stiu eu)si se recomandat modelul NKG CR9EH-9. Exista vre o diferenta? Era trecut in manualul haynes exact ce si cum cu bujiile, in ce conditii se pune de care. Defapt treaba era destul de simpla, daca imi aduc bine amine ... Daca mergi mai racing iti iei una mai(am zis ca nu ma uit si te las pe tine sa cauti, dar ca sa nu zic vreo prostie tot m-am uitat) in conditii normale de mers iei CR8EH-9 iar daca obisnuiesti sa mergi in ture mai mari, sau cum se mai zice pe aici "o arzi racing" ii bagi CR9EH-9(Gasesti in manual la pagina 19). salut! ai pm Multumesc! am unul la mana 2. in stare de functionare. 60 lei. Multumesc intereseaza pe cineva? Mai ai cumva discul de fata? daca da la ce bani se da? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.