Sir Vlad Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Va salut, Am si eu o nedumerire, dupa mai bine de 4 ani de zile, abia acum am remarcat ca in talon la putere scrie 25 kW si pana si in cartea de identitate este trecut 25kW la 8500 de ture. Din cate stiu eu, are 57 de cai si vreo 43kw, au gresit cand au completat in cartea de identitate si automat si in talon ? Numai bine si asflat uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Va salut, Am si eu o nedumerire, dupa mai bine de 4 ani de zile, abia acum am remarcat ca in talon la putere scrie 25 kW si pana si in cartea de identitate este trecut 25kW la 8500 de ture. Din cate stiu eu, are 57 de cai si vreo 43kw, au gresit cand au completat in cartea de identitate si automat si in talon ? Numai bine si asflat uscat ! Datele sunt luate de pe actele cu care a venit de afara. Si la mine scrie la fel, aveam niste "saibe" pe gaturile de admisie intre carburatoare si motor. Bineinteles ca in acte tot 25 de kw are, stii normal in legislatie cand iei A-ul 2 ani motorul care il detii/pe care te opreste organul trebuie sa aibe pana in 25 de kw parca ... salut, Am achizitionat de curand un cb 500 si am impresia ca este limitat.imi da cineva o idee unde sunt limitate si cum pot sa i scot limitatoarele.Am citit ceva ca ar avea ceva pe admisie carburatoare sau are jigloare mai mici.DAca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator.multumesc si asfalt uscat Cati kw are in talon ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Datele sunt luate de pe actele cu care a venit de afara. Si la mine scrie la fel, aveam niste "saibe" pe gaturile de admisie intre carburatoare si motor. Bineinteles ca in acte tot 25 de kw are, stii normal in legislatie cand iei A-ul 2 ani motorul care il detii/pe care te opreste organul trebuie sa aibe pana in 25 de kw parca ... Cati kw are in talon ? A mea nu se simte sa fie limitata, cred ca mi-as fi dat seama in atata timp...Daca e limitata, care e viteza maxima pe care o poti atinge ? sau iti limiteaza turatiile ? Cu respect, Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seadryro Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Am luat eu, pe la inceputul lui februarie, o pereche de Pilot Activ de la ei. A doua zi le-am primit. Le aveau in stoc. Am platit vreo 750 de lei plus transportul. Nu am intrebat de garantie. Mi-a placut ca la echilibrare au pus 10gr pe fata, nimic pe spate. Mai multe despre cauciucuri potrivite pentru CB500: http://www.ninjette.org/forums/showthread.php?t=9780 Salut, Ce stii de site-ul asta ? e de incredere ? Si eu caut cauciucuri de ceva timp si aici mi se par curios de ieftine. Pana acum toate ofertele pe care le-am primit pentru Michelin Pilot Activ (fata+spate) se invarteau pe la 850 de ron. Aici pe site vad ca sunt 620 de ron. Chiar 230 diferenta mi se pare un pic ciudat. A cumparat cineva de aici de la ei ? iti dau garantie si tot ce trebuie ? Multa bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcatalin Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 A mea nu se simte sa fie limitata, cred ca mi-as fi dat seama in atata timp...Daca e limitata, care e viteza maxima pe care o poti atinge ? sau iti limiteaza turatiile ? Cu respect, Vlad Stai linistit, cred ca observai pana acum in mers daca e limitata sau nu. Si a mea tot cu 25kw este inregistrata, desi actele de Germania si traducerile legalizate dupa acestea spuneau clar ca nu este limitata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Stai linistit, cred ca observai pana acum in mers daca e limitata sau nu. Si a mea tot cu 25kw este inregistrata, desi actele de Germania si traducerile legalizate dupa acestea spuneau clar ca nu este limitata. Mersi mult, si eu ma gandeam ca trebuie sa fi trecut astia aiurea in Romania, pentru ca as fi simtit, nu cred ca as fi putut urca pana la 170 km/h cu tot cu pasager daca era limitata. Cu respect, Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan_el Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Salutare, E cineva cu CBF500 pe aici? Presupun ca intru si eu in aceeasi categorie cu CB500-le Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alnke Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 e vreun cb ist din arges? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pravale baba Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 (editat) Salut! Stie cineva de unde pot lua oglinda dreapta (modelul rotund, cromat) si capete de ghidon? Contra-cost, bineninteles! Noi sunt prea scumpe iar la dezmembrari gasesc rar, si atunci prea tarziu. As incerca si oglinzi universale dar nu gasesc pentru HONDA CB 500 din 1998. Capete de ghidon universale am luat dar surubul nu are acelasi pas cu filetul dinauntru. Daca ma ajuta cineva, ma revansez la prima intalnire. Multumesc! Editat Aprilie 26, 2012 de Pravale baba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Salut! Stie cineva de unde pot lua oglinda dreapta (modelul rotund, cromat) si capete de ghidon? Contra-cost, bineninteles! Noi sunt prea scumpe iar la dezmembrari gasesc rar, si atunci prea tarziu. As incerca si oglinzi universale dar nu gasesc pentru HONDA CB 500 din 1998. Capete de ghidon universale am luat dar surubul nu are acelasi pas cu filetul dinauntru. Daca ma ajuta cineva, ma revansez la prima intalnire. Multumesc! Salut ! Poate te pot rezolva eu. Capete de ghidon pot sa-ti dau eu, second hand evident (cu tot cu suruburi). Le-am scos demult cand mi-am schimbat mansoanele. Oglinzi am asa: 2 oglinzi rotunde originale (Sunt in stare buna dar nu mi-au placut niciodata) 4 oglinzi rotunde cromate drepte (toate sunt avariate intr-un fel sau altul dupa cele 2 incidente pe care le-am avut in decursul ultimelor 4 ani) Zi-mi daca esti interesat Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pravale baba Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Salut! Multumesc pentru raspuns! Capetele de ghidon le iau sigur, La oglinzi as vrea sa ma uit mai intai. Ne putem intalni? Eu sunt tot din Buc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unk669 Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Salut! Multumesc pentru raspuns! Capetele de ghidon le iau sigur, La oglinzi as vrea sa ma uit mai intai. Ne putem intalni? Eu sunt tot din Buc. Salut ... daca ramane cuiva un capat de ghidon spuneti-mi si mie ) as vrea sa-l achizitonez. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peperonaldo19 Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 Salut, de cateva saptamani am achizitionat o superba Honda CB PC 32 din 1998. Motocicleta este limitata la 120... (bine mai mult se simte strangulata la turatii de peste 6000) cine stie cum se scot limitatoarele ? Precizez ca a fost adusa din Germania. Atasez mai jos ceva poze cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 Salut, de cateva saptamani am achizitionat o superba Honda CB PC 32 din 1998. Motocicleta este limitata la 120... (bine mai mult se simte strangulata la turatii de peste 6000) cine stie cum se scot limitatoarele ? Precizez ca a fost adusa din Germania. Atasez mai jos ceva poze cu ea Salut, nu am solutie la problema ta, am vrut doar sa-ti zic ca e superba ! sa o stapanesti sanatos si fara incidente ! Apropo, ai idee unde pot gasi de cumparat carena aia inferioara care mascheaza galeriile ? Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peperonaldo19 Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 salut, multumesc frumos, nu stiu, cred ca au fost date jos de pe ceva model de la suzuki, sau poate kawa... nu stiu. Eventual ai putea sa iti faci din fibra sau efectiv dintro carena de speed sa tai tu (in conditiile in care ar fi avantajos si pt tine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 Salut, nu am solutie la problema ta, am vrut doar sa-ti zic ca e superba ! sa o stapanesti sanatos si fara incidente ! Apropo, ai idee unde pot gasi de cumparat carena aia inferioara care mascheaza galeriile ? Asfalt uscat ! E bug-spoiler-ul de la gsxf modelul pana in 92-97 parca. Salut, de cateva saptamani am achizitionat o superba Honda CB PC 32 din 1998. Motocicleta este limitata la 120... (bine mai mult se simte strangulata la turatii de peste 6000) cine stie cum se scot limitatoarele ? Precizez ca a fost adusa din Germania. Atasez mai jos ceva poze cu ea In gaturile de admisie dintre motor si carburatoare ai 2 saibe care limiteaza fluxul de amestec ce poate intra in motor, de asemenea ar trebui sa desfaci si carburatoarele sa verifici jigleoarele de benzina sa vezi daca sunt aceleasi cu ce spune manualul, la mine nu erau schimbate dar din ce am inteles se schimba si alea cand se limiteaza motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peperonaldo19 Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 salut, am dat carburatoarele jos dar nu am vazut saiba aia (mentionez ca le-am dat inainte sa imi scri tu ) si nu am vazut nimic 'suspect' daca ma poate ajuta cineva cu dimensiunea jigleoarelor as fi recunoscator... atasez mai jos o poza cu carb cand leam dat jos si sa va dati cu parerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Saiba se afla intre carburatoare si motor. Jigleoarele le gasesti in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peperonaldo19 Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 eu asa imi amintesc ca nu avea nimic acolo. Celele saibe se ataseaza in interiorul colierului mentionat mai jos ? pt ca altceva intre carburator si blocul motor nu exista. daca cunoaste cineva dimensiunea standar a jigleoarelor fiindaca in manual cel putin eu nu am gasit * sau mai bine zis nu stiu cum sa traduc aces termen in engleza. Va multuemsc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 eu asa imi amintesc ca nu avea nimic acolo. Celele saibe se ataseaza in interiorul colierului mentionat mai jos ? pt ca altceva intre carburator si blocul motor nu exista. daca cunoaste cineva dimensiunea standar a jigleoarelor fiindaca in manual cel putin eu nu am gasit * sau mai bine zis nu stiu cum sa traduc aces termen in engleza. Va multuemsc Da, de alea e vorba ... cat despre jigleoare ... Am tot ajutat si am sa mai ajut dar unele chestii parca-s prea de tot, iti da manualul mura in gura, numa sa cauti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peperonaldo19 Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 prietene daca te-am deranjat imi cer scuze, efectiv am cautat si nu am gasit, Iti multumesc pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pravale baba Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 @ Unk669 Deocamdata imi trebuie amandoua, caci nu mai gasesc capatul care imi ramasese mie initial. Daca il (re)gasesc, ti-l donez. In alta ordine de idei, vineri am vazut doua lucruri frumoase. Honda lui Sir Vlad, care e mai ingrijita decat una noua. Rar am vazut ceva atat de bine intretinut. Felicitari! Tot prin aceeasi zona am vazut si un Renault 12 in stare excelenta (modelul pe care s-a bazat Dacia 1300). Ce de amintiri placute din copilaria anilor '80 - '90 ... Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tibi_c Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 am si eu un CB500 PC26 si am vazut acum ca imi musteste ulei pe la filtru. Nu stiu de ce am sentimentul ca cel care-l dadeau cei de la care am comandat in liste este un pic mai mic in diametru decat cel pe care l-am avut. ce filtru imi recomandati? ca nu am de gand sa imi pierd tot uleiul picatura cu picatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tibi_c Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Incearca sa mai strangi filtrul putin. Cand se monteaza filtrul se unge garnitura lui (o-ringul) cu ulei/vaselina ca sa previna asta. am facut asta, si l-am strans cat am putut cu mana. o sa incerc si cu o cheie speciala. dar daca totusi mai musteste, ce-mi recomanzi? ca eu pe cel vechi l-am aruncat si nu m-am gandit sa ma uit la codul de pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 am facut asta, si l-am strans cat am putut cu mana. o sa incerc si cu o cheie speciala. dar daca totusi mai musteste, ce-mi recomanzi? ca eu pe cel vechi l-am aruncat si nu m-am gandit sa ma uit la codul de pe el. Daca imi aduc bine aminte de la champion era f 304. la man nu mai retin dar aflu imediat. De la mann e MW64/1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.