Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Atunci ia una naked, e păcat să o iei carenată și să umbli după aceea să schimbi carenele. Găsești naked mai ieftină și mai nouă dacă vrei. fast_arrow, eu am căutat parbriz și nu am găsit. Se pare că făcea cineva, undeva prin București-Autogara Militari dar nu am descoperit adresa așa că la al meu l-am lipit și l-am vopsit negru ca să nu arate urât lipitura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HonditaCBR Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Buna, Am si eu o intrebare, nu stiti de unde as putea sa fac rost de suport ambreaj,.. chestia aia in care ii prinsa maneta de ambreaj si oglinda... Mersi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Buna,Am si eu o intrebare, nu stiti de unde as putea sa fac rost de suport ambreaj,.. chestia aia in care ii prinsa maneta de ambreaj si oglinda... Mersi... E prinderea manetei de ambreiaj, ambreiajul e jos la motor iar "ambreajul" e la Poplaca. Ai 2 variante: cauți un CB dezmembrat sau suni la Inter Motorcycle (www.honda-bikes.ro - Contact) și comanzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 27, 2010 Share Postat Ianuarie 27, 2010 Buna,Am si eu o intrebare, nu stiti de unde as putea sa fac rost de suport ambreaj,.. chestia aia in care ii prinsa maneta de ambreaj si oglinda... Mersi... Nou e o caruta de bani ... si nici Sh nu cred ca gasesti intreg sau nesudat, doar sa ai noroc ... mai bine intreaba printre motociclisti care stie unde se sudeaza in argon si fugi si dai o sudura, nici macar nu ai sa observi ca a fost sudat, eu asa am facut cu suportul de scaritza(dupa ce imi promisese Iceman unul dar tot nu mai ajungea) am hotarat sa il sudez pe ce rupt, asa provizoriu, dar cand am vazut cat de bine a iesit si ca tine beton nu cred ca am sa il mai schimb ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HonditaCBR Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 E prinderea manetei de ambreiaj, ambreiajul e jos la motor iar "ambreajul" e la Poplaca. Ai 2 variante: cauți un CB dezmembrat sau suni la Inter Motorcycle (www.honda-bikes.ro - Contact) și comanzi. Scuze si mersi. Nou e o caruta de bani ... si nici Sh nu cred ca gasesti intreg sau nesudat, doar sa ai noroc ... mai bine intreaba printre motociclisti care stie unde se sudeaza in argon si fugi si dai o sudura, nici macar nu ai sa observi ca a fost sudat, eu asa am facut cu suportul de scaritza(dupa ce imi promisese Iceman unul dar tot nu mai ajungea) am hotarat sa il sudez pe ce rupt, asa provizoriu, dar cand am vazut cat de bine a iesit si ca tine beton nu cred ca am sa il mai schimb ... Mersi frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Am vorbit cu rados, are atelier de sudură și se pricepe: e făcut din antimoniu, se pare, așa că nu o să țină sudura. Suportul de scăriță e aluminiu, altă poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 (editat) Adrian B1 merci. Am auzit ca se sudeaza suportul, e o varianta de criza, desi parca nu imi vine... sa vedem pana la primavara mai este. In privinta parbrizului mai fac sapaturi...nu e graba nu e crapat doar zgariat un pic si pe la suruburi , prindere, crapat. Am o alta idee, ce ar fi sa ne cuplam si sa luam un motor si sa il dezmembram, care te bagi ? Un tovaras de ,suferinta' de al nostru vinde cu 700 E .Motorul este in Baia Mare, doar lipsa aparatoare roata fata( are doar un ciot). Este din '96 si omul zice ca e ok si il vinde asa de nevoie. Daca sunt amatori seriosi, putem stabili detaliile si discuta cu persoana respectiva. In caz de va coafeaza ideea spuneti de ce repere aveti nevoie si cat ati fi dispusi sa oferiti pe ele, sa vedem cum iesim. Daca exista alta varianta...!? Eu am nevoie de : ghidon ---------------------= 30 eur suport scarite pe dreapta = 50 eur manete frana si ambreiaj = 20 eur Editat Ianuarie 28, 2010 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 vreau sa imi cumpar( sau sa confectionez) un suport pt topcase. ma intereseaza atat scheletul ala din metal, cat si placa de prindere( GIVI). sugestii? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Am vorbit cu rados, are atelier de sudură ?i se pricepe: e făcut din antimoniu, se pare, a?a că nu o să ?ină sudura. Suportul de scări?ă e aluminiu, altă poveste. Asa o fi, nu zic nu, dar eu am sudat suportul manetei de ambreiaj pe al meu si fratemiu il are tot sudat, am mai sudat la un CBR 125 in aluminiu si tin toate de nu au aere ... Poate in general or fi din antimoniu dar asta pare sa fie din aluminiu sau in cel mai rau caz dur aluminiu ... ideea e ca merge sudat. vreau sa imi cumpar( sau sa confectionez) un suport pt topcase. ma intereseaza atat scheletul ala din metal, cat si placa de prindere( GIVI).sugestii? multumesc Daca iti place asta : http://picasaweb.google.com/Thunderbyte13/...230925302824418 http://picasaweb.google.com/Thunderbyte13/...230921109366450 numai suportul, fara placa e al tau cu 200 roni, nu e chiar fantastic la capitolul look dar decat Louis ( http://www.louis.de/_2002af5c8432492c8ef46...x=0&cmd.y=0 ) Apropo care mai vreti crash bar, suporti topcase, portbagaj sau ori ce alte accesorii de genul asta pentru CB 500 va stau la dispozitie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Ianuarie 29, 2010 Share Postat Ianuarie 29, 2010 Adrian B1 merci. Am auzit ca se sudeaza suportul, e o varianta de criza, desi parca nu imi vine... sa vedem pana la primavara mai este. In privinta parbrizului mai fac sapaturi...nu e graba nu e crapat doar zgariat un pic si pe la suruburi , prindere, crapat. Am o alta idee, ce ar fi sa ne cuplam si sa luam un motor si sa il dezmembram, care te bagi ? Un tovaras de ,suferinta' de al nostru vinde cu 700 E .Motorul este in Baia Mare, doar lipsa aparatoare roata fata( are doar un ciot). Este din '96 si omul zice ca e ok si il vinde asa de nevoie. Daca sunt amatori seriosi, putem stabili detaliile si discuta cu persoana respectiva. In caz de va coafeaza ideea spuneti de ce repere aveti nevoie si cat ati fi dispusi sa oferiti pe ele, sa vedem cum iesim. Daca exista alta varianta...!? Eu am nevoie de : ghidon ---------------------= 30 eur suport scarite pe dreapta = 50 eur manete frana si ambreiaj = 20 eur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 Daca iti place asta :numai suportul, fara placa e al tau cu 200 roni, nu e chiar fantastic la capitolul look dar decat Louis Apropo care mai vreti crash bar, suporti topcase, portbagaj sau ori ce alte accesorii de genul asta pentru CB 500 va stau la dispozitie ... daca mi-l dadeai cu tot cu placa il luam fara placa mi se pare cam scump( posibil si pt ca nu cunosc piata - exceptand ce e pe louis, care au preturi monstru la suport de topcase) multumesc oricum pentru interventie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 30, 2010 Share Postat Ianuarie 30, 2010 (editat) daca mi-l dadeai cu tot cu placa il luamfara placa mi se pare cam scump( posibil si pt ca nu cunosc piata - exceptand ce e pe louis, care au preturi monstru la suport de topcase) multumesc oricum pentru interventie Placa nu o dau ca raman eu dupaia fara la al meu, si oricum e de la un KAPPA K35N, n-are nici o treaba cu GIVI. Pretul suportului se poate negocia, asta daca te intereseaza cu adevarat, daca nu spor la cautat ... Editat Ianuarie 30, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 salutare tuturor am mai gasit o oferta care pare foarte buna, dati-mi si voi o parere. daca stiti motoru' spuneti-mi si mai multe despre el link astept pareri:) mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Dacă e în stare bună cum zice vânzătorul atunci e un târg cinstit. E jumătate din cât am dat pe a mea acum 4 ani (era vamă pe vremea aia). Mesaj completat Și e mai scumpă decât am dat-o pe a mea carenată astă vară, între timp chiar au mai scăzut prețurile, dar probabil o scoți cel puțin 100 EUR mai jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 mersi nu o stie nimeni personal? ca probabil ar putea sa imi dea cea mai realistica parere:) oricum, solutia e sa merg sa o vad si daca e ok atunci intru si eu in club :lol: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oktane Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 vand moto cb500 f bine intretinuta 1650e neg http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...995-264104.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 (editat) Fiindca nu vreau ca noul sezon sa ma prinda nepregatit, inceput de pe acum usor usor sa il pregatesc. Pana acum nu i-am luat decat placute de frana pe fata noi, in viitorul apropiat urmeaza bujii si un filtru de aer, apoi schimbul de ulei, iar intre timp voi mai face cateva lucrari de mentenanta. Asa ca daca tot am fost azi liber am dat o tura pe la motor si am dat jos carburatoarele pentru a fi curatate, din iulie de cand am luat motorul aveam o presimtire ca sunt murdare, dar fiind in toiul sezonului si nefacandu-mi probleme am amanat operatia. Cu ocazia asta am aflat ca e mult mai usor sa dai carburatoarele cu tot cu cutia filtrului de aer, trebuie numai sa desfaci capacul de pe dreapta cutiei ca aceasta sa poata iesi lejer. Am desfacut partea de jos, am curatat-o ... nimic surprinzator, chiar mai putina mizerie decat ma asteptam, in schimb in partea de sus, sub membrane surpriza ... intr-un carburator am gasit 2 muste moarte si ceva vascos. Parea a fi burete din filtrul ala mic dintre carburatoare, asta explica si cum au ajuns mustele acolo. Si, cum banuiam ca ar fi limitat, ca in talon e trecut cu 25 kW, m-am uitat la admisie si am gasit in gurile de admisie dintre motor si carburatoare cate o saiba prinsa in cauciucul ala, asa ca le-am dat jos, acum is curios cat de mare o sa fie diferenta, la viteza maxima, care pana acum era cam 170-175km/h max, la demaraj, cat si la consum ... Limitarea si una din muste ... Editat Februarie 2, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 La demaraj și la consum la viteze mici nu e nici o diferență, viteza maximă o să se aproprie de 190 (e necarenat, carenat mai puneai vreo 5-10) iar consumul la 190 o să fie impresionant. Mare de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 (editat) Care si ce stiti de iridium pe CB ??? am ocazia ca cumpar la un pret foarte mic si nu stiu ce sa fac. Editat Februarie 5, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Nu am văzut să existe variantă pe Iridium a bujiilor de CB. Nu cred că orice bujie normală are și variantă Iridium, nu prea au utilitate: cele normale țin 18.000 km, cine are moto veche și vrea să meargă mai mult de 18.000 km fără să schimbe bujiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Nu am văzut să existe variantă pe Iridium a bujiilor de CB. Nu cred că orice bujie normală are și variantă Iridium, nu prea au utilitate: cele normale țin 18.000 km, cine are moto veche și vrea să meargă mai mult de 18.000 km fără să schimbe bujiile? 10035107 ZUENDKERZE NGK IRIDIUM IX CR9EHIX-9 HONDA CB 500 (PC26) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 da-ne codul , ca linku nu duce direct la produs. din cod pare a fi pentru " high speed riding " , daca ii Cb nu merge bujii iridium ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 copiază doar 10035107 în louis.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Atentie, pentru HONDA CB 500 (PC32, 1997) e alt cod si alte bujii: 10035105 ZUENDKERZE NGK IRIDIUM IX CR8EHIX-9 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Sau dublu click pe textul hyperlink-uit daca e de la louis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.