Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

pe sensibilii ce-i deranjeaza tobele masi mult decat futaaiul pisicilor ii sfatuiesc sa se mute la tara... e mult mai multa liniste acolo, cainii nu latra ca la bucuresti toata noaptea (not) si cocosul nu incepe sa cante la 4 dimineata...bafte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator AdrianB1

Iar pe cei insensibili si cu tobe sport ii sfatuiesc sa evite controalele Politiei si ale RAR-ului. Mai fac controale in trafic uneori, pacat ca amenda e prea mica.

 

IcemaN, oamenii au dreptul sa nu fie deranjati de altii. In schimb dreptul de a face zgomot nu e dat de nimeni si nimic, din partea mea poti face oricat zgomot vrei daca nu te aude si altcineva.

 

Dragos, merg tot prin Bucuresti si tot ziua prin acelasi trafic, doar ca merg atent si nu am nevoie de toba sparta. Am claxon la nevoie, il folosesc doar cand e necesar nu permanent (poate o data pe zi, poate mai rar).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut !

Stiu ca este un subiect pe care s-a mai discutat acum multi ani pe aici pe topic, dar am o mica nelamurire privind uleiul pe care-l folostiti.

In manualul Haynes este recomandat un ulei cu vascozitate 10W30 dar majoritatea ati scris pe aici ca puneti 10W40.

Sunt verile prea calduroase la noi si e nevoie de un ulei mai vascos sau de ce ?

Din experienta voastra cam care ar fi mai potrivit dintre cele doua ?

Si inca ceva, s-ar justifica pretul mult mai mare al uleiului full-sintetic ? sau sa raman la semi-sintetic ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Opinie personala, cine vrea sa ma contrazica poate chiar are dreptate:

 

1. Pentru clima noastra 10W40 e uleiul potrivit. Unii baga vara chiar 15W50, dar cred ca exagereaza.

 

2. Daca vrei sa faci schimbul de ulei mai rar poti sa iei uleiul sintetic in calcul, altfel nu are rost. Daca schimbi la 5-6000 aproape ca merge si mineral (nerecomandat, dar merge). Pe full sintetic dai o caruta de bani in plus degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O toba zgomotoasa te scoate din multe belele, daca AdrianB1 considera ca e un abuz treaba lui ... eu am mers o saptamana cu toba stock si de vreo 3 ori era sa fiu accidentat grav, plus alte chestii gen necedare prioritate si alte porcarii, cum am pus toba sport s-a simtit diferenta. Plus diferenta de putere si consum, puterea creste si consumul scade.

 

De ce ar schimba cineva uleiul la 6000Km daca in manual scrie la 12.000Km? De ce 6.000Km si nu la 3.000Km?

 

Uleiul e recomandat de manual sa il schimbi la 12000 sau o data pe sezon, desi nu prea e indicat sa il tii atat de mult. Un maxim 8000 de km, mai mult deja iti bati de joc de motor, daca il tii mai mult isi pierde din vascozitate si isi pierde din proprietati.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Nu consider doar eu de nebun ca e un abuz, considera si legiuitorii si de-aia se dau amenzi pentru asa ceva. Daca iti place zgomotul fa un test: pune claxonul cuplat permanent si vezi cum e. Nu e la fel de distractiv, dar e zgomotos.

 

Uleiul il schimba fiecare la cat vrea si dupa cum merge. Daca mergi putin intr-un sezon ajungi sa il schimbi si la 5000 km, la fel daca o arzi pe circuit sau cu cascadorii. Daca mergi touring il schimbi linistit la 12.000. 6.000 km e pentru mine limita pentru un ulei mineral la mers lejer (touring), 12.000 e limita pentru sintetic, intre astea fiecare face cum crede ca e mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde sunt legiuitorii cand imi taie fata toti nataraii si se scuza 9 cam rar se scuza, de cele ma imulte ori se fac ca ploua si o uschesc cat pot ei de repede ) ca nu m-au vazut desi rulam cu viteza mica, a atunci imi pare rau ca nuam claxon cat sa auda tot orasu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

6000 e limita pentru uleiuri minerale indicata de producatorii de vehicule care mergeau cu asa ceva. 12.000 km e limita pentru orice ulei, indicata tot de producatori. Chiar daca bagi full sintetic tot nu te lasa sa mergi peste 12.000. La ala semisintetic as merge 12.000 km linistit sau 6.000 forjat (nu pe SS, ci pe CB).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine zice ca "nu prea e indicat", "iti bati joc de motor", etc? De ce ar minti producatorul in privinta celor 12.000Km, impingea el limita riscand sa i se intoarca pe garantie flote intregi de motoare? N-ar avea interesul sa declare o limita mai mica pentru a se asigura ca-si vinde uleiul prin revizii mai frecvente? De ce motorul de masina merge fara probleme 15000Km cu acelasi ulei iar cel de motor e "batjocorit" daca nu-i schimbi uleiul la 8000Km?

 

 

Si daca nu mergi deloc e recomandat sa-l schimbi dupa un an, asta e alta poveste.

 

 

Limita justificata de ce argumente? Superstitie precum mersul motorului mai rotund daca-l sfintesti anual? La ala semisintetic care ar fi limita? (6000+12000)/2=9.000Km?

 

subscriu ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am motorul lovit la loc ... Dupa evenimentul din toamna il facusem, urma sa il vopsesc, dar pana sa ajungem si acolo statea linistit parcat pe troruar paralel cu alt motor de care era si legat, ei s-a gasit o desteapta fix de 8 matrie sa se suie cu masina pe trotuar si sa le darame pe amundoua ... :)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OMG,nu stiu de ce ma mira ,dupa ce ca nu se pricep sa conduca ,mai vorbesc si la mobil,fumeaza,s.a.m.d.

Ati observat cata politie este in trafic ?nu stiu daca sa ma bucur sau nu ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Eu schimbam un set pe an si tineam un set de rezerva, la cat costa mai bine le tii decat sa le cumperi din nou la toamna. Pacat de ele sa le dai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cb-ul meu e din 97 cu frana brembo pe discuri si fata si spatele, fratele meu are cu frana pe tambur , incerc sa merg batraneste cu ea , sa ma tina mai multe sezoane , oricum nu sunt asa slabe si tin ceva , eu le am de vara trecuta cumparate, oferta valabila

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Scuze, nu am fost atent si nu am citit ca sunt de spate. Tot ce spuneam era despre frana fata. Da, nu folosesc spatele si la CBF mi-am comandat doar placute fata, alea de pe spate sper sa ma tina cel putin inca 100.000 km :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am o toba facuta pentru CB, are si db killer demontabil. Facuta din aluminiu cu capace din fier.

 

Toba este facute de thunderbyte, de aici de pe forum. Se monteaza ca si cea originala.

 

Sunetul este foarte ok.

 

Cine este interesat o dau pe 50 de lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am o toba facuta pentru CB, are si db killer demontabil. Facuta din aluminiu cu capace din fier.

 

Toba este facute de thunderbyte, de aici de pe forum. Se monteaza ca si cea originala.

 

Sunetul este foarte ok.

 

Cine este interesat o dau pe 50 de lei.

Ce inseamna "sunet foarte ok" ?....

eu m-am gandit sa-mi schimb toba ... vreau cv mai "zgomotoasa" ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am o toba facuta pentru CB, are si db killer demontabil. Facuta din aluminiu cu capace din fier.

 

Toba este facute de thunderbyte, de aici de pe forum. Se monteaza ca si cea originala.

 

Sunetul este foarte ok.

 

Cine este interesat o dau pe 50 de lei.

Pune si tu o poza, acolo, ca exista oameni interesati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna "sunet foarte ok" ?....

eu m-am gandit sa-mi schimb toba ... vreau cv mai "zgomotoasa" ...

 

 

Pai fara db killer este zgomotoasa (pt mine cel putin prea); cu db pus este ok, nici prea prea nici foarte foarte.

 

Acum chestia cu sunetu, e cam subiectiva, fiecare ii place intr-un fel.

 

Oricum la bani astia nu ai ce sa vrei mai mult.

 

Singura chestie e ca ar trebui nituit capacul dinspre motor. Vedeti in poze. In rest este ok.

 

Poze cum vine pe motor sunt facute de thunder pe motoru lui.

 

De montat se monteaza la fel ca si cea originala.

 

Daca mai are cineva intrebari sunt pe mumulescu4you Ymes, sau pe pm.

 

Si in alta ordine de idei mai am si un kit sh de pinioane de lant , daca are careva nevoie de asa ceva...50 de lei.

Nu sunt ascutite, mai merg mult si bine. Eu am schimbat cu totul cand am schimbat lantu.

Editat de mumulescu4you
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...