MotoRocker Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 pe sensibilii ce-i deranjeaza tobele masi mult decat futaaiul pisicilor ii sfatuiesc sa se mute la tara... e mult mai multa liniste acolo, cainii nu latra ca la bucuresti toata noaptea (not) si cocosul nu incepe sa cante la 4 dimineata...bafte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Iar pe cei insensibili si cu tobe sport ii sfatuiesc sa evite controalele Politiei si ale RAR-ului. Mai fac controale in trafic uneori, pacat ca amenda e prea mica. IcemaN, oamenii au dreptul sa nu fie deranjati de altii. In schimb dreptul de a face zgomot nu e dat de nimeni si nimic, din partea mea poti face oricat zgomot vrei daca nu te aude si altcineva. Dragos, merg tot prin Bucuresti si tot ziua prin acelasi trafic, doar ca merg atent si nu am nevoie de toba sparta. Am claxon la nevoie, il folosesc doar cand e necesar nu permanent (poate o data pe zi, poate mai rar). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Va salut ! Stiu ca este un subiect pe care s-a mai discutat acum multi ani pe aici pe topic, dar am o mica nelamurire privind uleiul pe care-l folostiti. In manualul Haynes este recomandat un ulei cu vascozitate 10W30 dar majoritatea ati scris pe aici ca puneti 10W40. Sunt verile prea calduroase la noi si e nevoie de un ulei mai vascos sau de ce ? Din experienta voastra cam care ar fi mai potrivit dintre cele doua ? Si inca ceva, s-ar justifica pretul mult mai mare al uleiului full-sintetic ? sau sa raman la semi-sintetic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Opinie personala, cine vrea sa ma contrazica poate chiar are dreptate: 1. Pentru clima noastra 10W40 e uleiul potrivit. Unii baga vara chiar 15W50, dar cred ca exagereaza. 2. Daca vrei sa faci schimbul de ulei mai rar poti sa iei uleiul sintetic in calcul, altfel nu are rost. Daca schimbi la 5-6000 aproape ca merge si mineral (nerecomandat, dar merge). Pe full sintetic dai o caruta de bani in plus degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 (editat) O toba zgomotoasa te scoate din multe belele, daca AdrianB1 considera ca e un abuz treaba lui ... eu am mers o saptamana cu toba stock si de vreo 3 ori era sa fiu accidentat grav, plus alte chestii gen necedare prioritate si alte porcarii, cum am pus toba sport s-a simtit diferenta. Plus diferenta de putere si consum, puterea creste si consumul scade. De ce ar schimba cineva uleiul la 6000Km daca in manual scrie la 12.000Km? De ce 6.000Km si nu la 3.000Km? Uleiul e recomandat de manual sa il schimbi la 12000 sau o data pe sezon, desi nu prea e indicat sa il tii atat de mult. Un maxim 8000 de km, mai mult deja iti bati de joc de motor, daca il tii mai mult isi pierde din vascozitate si isi pierde din proprietati. Editat Martie 7, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Nu consider doar eu de nebun ca e un abuz, considera si legiuitorii si de-aia se dau amenzi pentru asa ceva. Daca iti place zgomotul fa un test: pune claxonul cuplat permanent si vezi cum e. Nu e la fel de distractiv, dar e zgomotos. Uleiul il schimba fiecare la cat vrea si dupa cum merge. Daca mergi putin intr-un sezon ajungi sa il schimbi si la 5000 km, la fel daca o arzi pe circuit sau cu cascadorii. Daca mergi touring il schimbi linistit la 12.000. 6.000 km e pentru mine limita pentru un ulei mineral la mers lejer (touring), 12.000 e limita pentru sintetic, intre astea fiecare face cum crede ca e mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir Vlad Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Mersi mult de raspunsuri ! Eu unul schimb uleiul la fiecare inceput de sezon ca asa e recomandat in manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 unde sunt legiuitorii cand imi taie fata toti nataraii si se scuza 9 cam rar se scuza, de cele ma imulte ori se fac ca ploua si o uschesc cat pot ei de repede ) ca nu m-au vazut desi rulam cu viteza mica, a atunci imi pare rau ca nuam claxon cat sa auda tot orasu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 6000 e limita pentru uleiuri minerale indicata de producatorii de vehicule care mergeau cu asa ceva. 12.000 km e limita pentru orice ulei, indicata tot de producatori. Chiar daca bagi full sintetic tot nu te lasa sa mergi peste 12.000. La ala semisintetic as merge 12.000 km linistit sau 6.000 forjat (nu pe SS, ci pe CB). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Cine zice ca "nu prea e indicat", "iti bati joc de motor", etc? De ce ar minti producatorul in privinta celor 12.000Km, impingea el limita riscand sa i se intoarca pe garantie flote intregi de motoare? N-ar avea interesul sa declare o limita mai mica pentru a se asigura ca-si vinde uleiul prin revizii mai frecvente? De ce motorul de masina merge fara probleme 15000Km cu acelasi ulei iar cel de motor e "batjocorit" daca nu-i schimbi uleiul la 8000Km? Si daca nu mergi deloc e recomandat sa-l schimbi dupa un an, asta e alta poveste. Limita justificata de ce argumente? Superstitie precum mersul motorului mai rotund daca-l sfintesti anual? La ala semisintetic care ar fi limita? (6000+12000)/2=9.000Km? subscriu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 dA ,a venit iarna in loc de primavara . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 (editat) Si eu am motorul lovit la loc ... Dupa evenimentul din toamna il facusem, urma sa il vopsesc, dar pana sa ajungem si acolo statea linistit parcat pe troruar paralel cu alt motor de care era si legat, ei s-a gasit o desteapta fix de 8 matrie sa se suie cu masina pe trotuar si sa le darame pe amundoua ... Editat Martie 10, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 OMG,nu stiu de ce ma mira ,dupa ce ca nu se pricep sa conduca ,mai vorbesc si la mobil,fumeaza,s.a.m.d. Ati observat cata politie este in trafic ?nu stiu daca sa ma bucur sau nu ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 sper sa ma ierte moderatorii dar postez aici un anunt am un set placute frana spate Ferodo , noi noute pentru Cb 500, le vand cu 20 % - 30 % mai ieftin decat in magazin, am cumparat 2 set-uri din greseala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Eu schimbam un set pe an si tineam un set de rezerva, la cat costa mai bine le tii decat sa le cumperi din nou la toamna. Pacat de ele sa le dai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 (editat) Cb-ul meu e din 97 cu frana brembo pe discuri si fata si spatele, fratele meu are cu frana pe tambur , incerc sa merg batraneste cu ea , sa ma tina mai multe sezoane , oricum nu sunt asa slabe si tin ceva , eu le am de vara trecuta cumparate, oferta valabila Editat Martie 10, 2010 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Scuze, nu am fost atent si nu am citit ca sunt de spate. Tot ce spuneam era despre frana fata. Da, nu folosesc spatele si la CBF mi-am comandat doar placute fata, alea de pe spate sper sa ma tina cel putin inca 100.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mumulescu4you Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Salutare, am o toba facuta pentru CB, are si db killer demontabil. Facuta din aluminiu cu capace din fier. Toba este facute de thunderbyte, de aici de pe forum. Se monteaza ca si cea originala. Sunetul este foarte ok. Cine este interesat o dau pe 50 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HonditaCBR Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 Salutare, am o toba facuta pentru CB, are si db killer demontabil. Facuta din aluminiu cu capace din fier. Toba este facute de thunderbyte, de aici de pe forum. Se monteaza ca si cea originala. Sunetul este foarte ok. Cine este interesat o dau pe 50 de lei. Ce inseamna "sunet foarte ok" ?.... eu m-am gandit sa-mi schimb toba ... vreau cv mai "zgomotoasa" ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 Salutare, am o toba facuta pentru CB, are si db killer demontabil. Facuta din aluminiu cu capace din fier. Toba este facute de thunderbyte, de aici de pe forum. Se monteaza ca si cea originala. Sunetul este foarte ok. Cine este interesat o dau pe 50 de lei. Pune si tu o poza, acolo, ca exista oameni interesati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HonditaCBR Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 Pune si tu o poza, acolo, ca exista oameni interesati Cu poza nu rezolv mare lucru.... nu vad cum se aude.... dar chiar sunt interesata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Ce inseamna "sunet foarte ok" ?.... eu m-am gandit sa-mi schimb toba ... vreau cv mai "zgomotoasa" ... Pai cam asta si e, zgomotoasa ... cu Db killerul se aude ceva mai ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 are un sunet frumos oricum ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mumulescu4you Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 (editat) Ce inseamna "sunet foarte ok" ?.... eu m-am gandit sa-mi schimb toba ... vreau cv mai "zgomotoasa" ... Pai fara db killer este zgomotoasa (pt mine cel putin prea); cu db pus este ok, nici prea prea nici foarte foarte. Acum chestia cu sunetu, e cam subiectiva, fiecare ii place intr-un fel. Oricum la bani astia nu ai ce sa vrei mai mult. Singura chestie e ca ar trebui nituit capacul dinspre motor. Vedeti in poze. In rest este ok. Poze cum vine pe motor sunt facute de thunder pe motoru lui. De montat se monteaza la fel ca si cea originala. Daca mai are cineva intrebari sunt pe mumulescu4you Ymes, sau pe pm. Si in alta ordine de idei mai am si un kit sh de pinioane de lant , daca are careva nevoie de asa ceva...50 de lei. Nu sunt ascutite, mai merg mult si bine. Eu am schimbat cu totul cand am schimbat lantu. Editat Martie 14, 2010 de mumulescu4you Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 curata si tu toba aia ... nu pot intelege cum s-au rupt pocniturile, eu am toba la fel construita si nu s-a rupt nici un poc nit nu ai montat corect toba, este vorba de prinderea de langa scarita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.