LuCkYaN Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Pun si eu cateva poze cu CB-lica al meu (an 1999) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noro Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Astazi am suferit un accident din care eu am iesit f intreg... dar cb-ul nu.... in concluzie.... 1 bucata Cb500 96' Pc26 la dezmembrat...este interca cam tot inafara de furca... daca aveti nevoie de ceva... va rog apelati cu incredere preturi pt buzunarul fiecaruia.... Va rog frumos pt. intrebari folositi cu incredere Pm-ul O seara placuta Mai exista si varianta de roluire! Mult mai ieftina . Eu am avut accident frontal acum 2 ani si am patit acelasi lucru ca tine si am dat telescoapele la roluit si inca mai merge si in ziua de azi. E pacat sa renunti la ea. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LuCkYaN Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Stie cineva de unde pot face si eu rost de aripile din poza de sub mini-carena ? si modelul ala de oglinzi ? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Din pacate nu sunt piese de origine Honda si nici foarte raspandite, e un kit produs de TCP special pentru modelul CB500 - include toate carenele, parbrizul, oglinzile, farul si montura farului. Nu se mai produce si nu mai e pe stoc pe nicaieri, deci numai de la o moto similara care e in dezmembrare poti sa mai gasesti asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neo_geo Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Foarte gru imi este sa ma despart de ea....m-a dus unde am vrut eu... nu m-a lasat niciodata in drum... ( decat odata cand am ramas fara benzina) inca ma mai gandesc f serios daca sa o stric sau nu.... Aveti grija de voi.... si nu circulati pe banda 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Foarte gru imi este sa ma despart de ea....m-a dus unde am vrut eu... nu m-a lasat niciodata in drum... ( decat odata cand am ramas fara benzina) inca ma mai gandesc f serios daca sa o stric sau nu.... Aveti grija de voi.... si nu circulati pe banda 1 Cel ai bine e sa zbori ... ca nici pe banda 2 nu e safe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 Ieri m-am uitat un pic la motor ; lant, ulei, lichid racire, cauciucuri etc. Am observat pe discul de frana de pe fata (pe spate nu am, model '94) de la o gaurica din aia de pe disc de sus, exact de pe jumatatea ei plecand o liniuta in sus pana la marginea discului. Sterg un pic, trag putin cu unghia acolo si imi pare a fi o fisura fina. Deasupra la fel, pe partea cealalta aceeasi chestie. Am pus-o... caci un disc nou original este 1000 Ron. Luni o sa il comand, caci nu am incotro si vreau sa o pastrez, cred ca merita un disc nou, altfel luam unul second. Discul era bun, mai tinea cred cel putin doua sezoane. Ce spuneti pot sa mai merg asa un pic pana imi vine discul nou, cred ca in 10 zile de la mama lui ? Poate plesni mai departe ? In partea de jos a gauri respective, nu se vede nimic pornit in jos. Ati auzit pe cineva sa pateasca asa ceva, e incredibil !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 Ieri m-am uitat un pic la motor ; lant, ulei, lichid racire, cauciucuri etc. Am observat pe discul de frana de pe fata (pe spate nu am, model '94) de la o gaurica din aia de pe disc de sus, exact de pe jumatatea ei plecand o liniuta in sus pana la marginea discului. Sterg un pic, trag putin cu unghia acolo si imi pare a fi o fisura fina. Deasupra la fel, pe partea cealalta aceeasi chestie. Am pus-o... caci un disc nou original este 1000 Ron. Luni o sa il comand, caci nu am incotro si vreau sa o pastrez, cred ca merita un disc nou, altfel luam unul second. Discul era bun, mai tinea cred cel putin doua sezoane. Ce spuneti pot sa mai merg asa un pic pana imi vine discul nou, cred ca in 10 zile de la mama lui ? Poate plesni mai departe ? In partea de jos a gauri respective, nu se vede nimic pornit in jos. Ati auzit pe cineva sa pateasca asa ceva, e incredibil !? Daca se simte la mana e urat ... am un amic cu discul pe spate plin de microfisuri, dar nu se simt deloc la mana, merge cu el asa de vreo 2 ani de acum De ce nu incerci si variante aftermarket, sigur o sa iesi mai ieftin la bani si franarea o sa fie acceasi sau chiar mai buna. Mesaj completat Spre exemplu de la grimeca e 122,99 de euro, pe EBC e 186 de euro si pe original e 225,6 de euro toate cu TVA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 A schimbat cineva discul pe fata cu alt disc aftermarket si e bun, e multumit de el ? Daca are cineva un sfat, ce fel de disc e bun si de unde pot procura ii multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheDude Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 (editat) Am pus eu disc Lucas acum doi ani si sunt foarte multumit de el: http://www.louis.de/_405fd03004b184fe740c0...tnr_gr=10043600 (click de doua ori). Cand las motorul in ploaie incepe sa apara un pic de rugina pe disc, dar se curata dupa 2-3 franari. Una peste alta e o piesa buna la un pret decent (120E). Poti sa comanzi prin cei de la Kronaumoto. Editat Iunie 12, 2010 de TheDude Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 A schimbat cineva discul pe fata cu alt disc aftermarket si e bun, e multumit de el ? Daca are cineva un sfat, ce fel de disc e bun si de unde pot procura ii multumesc. La cat de "racing" te poti da cu un CB eu zic ca poti conta cam pe ori ce disc produs de o firma cat de cat cunoscuta in domeniu in cel mai rau caz nu o sa fie compatibil discul cu placutele de frana si o sa trebuiasca sa iei ceva aceeasi marca, desi ma indoiesc de asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 dezmembrez CB 500 N PC32 din '97, cauciucuri ca noi, in stare foarte buna, relatii pe pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 (editat) dezmembrez CB 500 N PC32 din '97, cauciucuri ca noi, in stare foarte buna, relatii pe pm Poze, ceva ... detalii despre eventualele piese disponibile sau piesele care nu le ai ... Eu cel putin sunt interesat de rezervor si posibil radiator, in functie de preturi. Editat Iunie 14, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 Salut, am devenit si eu posesor de Honda CB500 (1996), fiind prima mea motocicleta am cateva intrebari:- seria de motor e PC 26 si cea de cadru PC 32, cum comand piese ? - de unde as putea sa cumpar filtre (ulei+aer) si ulei (motul/motrex)(ce norma recomandat si sintetic sau semi) din bucuresti ? - are sau nu filtru de benzina ? - cand sta la relanti se aude o bataie (de la motor) asa e normal ? cineva mi a spus ca i normal pt ca e in 2 pistoane (motorul porneste si merge impecabil). Multumesc anticipat. - piesele le comanzi dupa pc 32, motorul e identic la ambele, difera doar frana fatza/spate, care la pc 32 e brembo fatza spate pe disc, pe cand pc26 e cu disc nissin fata si tambur spatele. - cu filtrele si restu te ajuta colegii bucuresteni ... - filtru propriuzis de benzina nu are, are un filtru mic in rezervor, dar nu face cine stie ce treaba ... daca vrei ii poti pune tu unul pe furtunul dintre rezervor si carburatoare. - daca era gpz 500s intelegeam, ala are o bataie cred ca din fabrica ... la cb nu e normal asa ceva ... daca e bataie de lant(toc toc toc) de obicei e distributia, un intinzator nou ar trebui sa rezolve problema. Daca bataia e defap to huruiala (care dispare cand tragi ambreiajul) e rulmentul de la ambreiaj, cam astea ar fi bubele mai uzuale la cb ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 - de unde as putea sa cumpar filtre (ulei+aer) si ulei (motul/motrex)(ce norma recomandat si sintetic sau semi) din bucuresti ? Motul 5100 semi-sintetic 10W40, http://www.performance-shop.ro/69-motul-5100-semisintetic. Tot acolo gasesti si filtre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 Cati litri de benzina va intra in rezervor ?care e faza cu rezerva ? Adica cand nu e pe rezerva e pe fuel sau pe OFF ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Cati litri de benzina va intra in rezervor ?care e faza cu rezerva ?Adica cand nu e pe rezerva e pe fuel sau pe OFF ? Capacitate rezervor (cu tot cu rezerva) 18 litri. Rezerva 2,5 litri. In mod normal o lasi pe (On) Fuel. Cand iti mai raman 2,5 litri in rezervor o sa simti cum pierde din putere si se opreste - pui pe Res, repornesti si cauti o benzinarie in urmatorii 50 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Capacitate rezervor (cu tot cu rezerva) 18 litri.Rezerva 2,5 litri. In mod normal o lasi pe (On) Fuel. Cand iti mai raman 2,5 litri in rezervor o sa simti cum pierde din putere si se opreste - pui pe Res, repornesti si cauti o benzinarie in urmatorii 50 km. Nu-s chiar 50, defapt is cam 40 si putin, dar ca sa fii sigur ia-ti o marja de vreo 30-35 de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Merci ,intreb ,ptr ca am ramas odata fara gaz,la inceput si nu am stiut aceasta chestie ,si uite asa am luat taxiul si m-am dus dupa gaz . Deci sa zicem ca in general am 15l ,pentru ca eu mereu cand fac plinul ,intra 12 13 l /ptr ca acu is precaut sa nu mai raman fara gaz . dar acum am dat km pe 0 sa vad media de consum ...i-am dat si blana pe ~100 km ,unde am prins loc de gaz,i-am dat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 salut, Voi cum va descurcati cu pasager? Am avut pasager doar pe distante foarte scurte, si doar de 2-3 ori...nu pot sa spun ca imi place... pe langa faptul ca influenteaza mult comportamentul, mai vad 2 probleme: prima e nesemnificativa, si anume scaritele sunt cam apropiate, si daca pasagerul are mai mult de 36 la picior, se cam ating picioarele. A doua, e enervanta. Din motive de siguranta, pasagerul e bine sa se tina de tine nu de manerul din spate. Insa in pozitia asta, la orice decelerare poc, castile se ciocnesc. Ca sa eviti asta, tre sa stai mai aplecat pe fata ceea ce devine incomod. Iar la distante lungi....cred ca e incomod si pt pasager. E vreo smekerie? asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 SaLUT , Eu cu pasager nu am treaba,depinde de pasager ,am mers cu o tipa ,350km /in aceiasi zi ,nici nu am simtit ca am pasager,am declarat-o cea mai buna pasagera ever . E adevarat ca se controleaza altfel cb-ul ,insa la scarite nu am avut nici un fel de probleme indiferent de nr de la pantof ,ca e 44 sau 36 . Nici un pasager de al meu nu s-a tinut din spate,tocmai din motivul mentionat de tine ,mereu se sprijina de rezervor ,si asa nu ne dam nici cap in cap,nici nu vine peste mine,decat daca franez brusc. Oricum ,motorul e f bun ptr 2 persoane . btw ; am aproape 290 de km cu acelas plin,si simt ca mai merge...in conditile in care i-am mai dat si blana cum am zis. Deci ma gandesc ca daca merg domolit ,pot scoate un 4 - 4,5 l /100km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Deci ma gandesc ca daca merg domolit ,pot scoate un 4 - 4,5 l /100km. Se poate 4 daca mergi cuminte, am mers de multe ori peste 400 de kilometri pana sa intru pe rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 (editat) EU ultima oara cand i-am facut consumul am scos de la plin pana pe rezerva vreo 304 km, mers de la 80 pana la 190 cu tot cu pasger ... intradevar cu pasager e mai incomod, cel mai aiurea e la accelerari sau franari, daca nu se tine bine ori vine peste tine ori te trage in spate. Treaba cu scaritele prea apropiate ... cred ca esti tu obisnuit sa tii varful piciorului pe scaritza si de asta ai probleme, eu nu am probleme de genul asta si observ ca nici altii. Editat Iunie 17, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Inca mai vad ceva gaz pe fundul rezervorului ,o sa vad cat ma duce,si apoi trec pe rezerva ! bogdan_johnny : in oras sa nu depasesti 60km/h ,iar pe DN 100 - 120 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Va salut! Trebuie sa fac revizia la motoreta varianta PC26 din 1994, ce fel de ulei trebuie sa iau?Castrol 10W40 e bun?De ce ar mai trebui sa tin cont? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.