Sari la conținut

Honda Cb500 - Home


CrisLuca
 Share

Postări Recomandate

Daca zici ca zgomotul dispare cand tragi ambreiajul atunci e clar ca rulmentul de la oala de ambreiaj e. In Galati poti sa te duci la Ivas, tot ei iti aduc si piese, dar e destul de scumpisor ca pret manopera/h, daca nu ti-l pot schimba eu, si iti pot aduce si piesele aferente.

 

E vorba de rulmentul acela pe role ace, nu?

Daca demontez capacul de pe ambreiaj imi pot da seama daca este acesta de vina? ma gandesc ca ar trebui sa am joc mare la carcasa care tine placile de ambreiaj.

se gasesc la noi rulmenti de genul asta sau trebuie data comanda la Honda?

 

multumesc de oferta, sa vad intai poate merge sa o repar eu.

Mesaj completat

eu am paitit-o iarna...si era de la distributie. mai exact intinzatorul era slabit. l-am inlocuit si gata. lantul de distributie era inca cel vechi si nu se mai auzea nimic dupa operatiunea asta.

inainte incepuse sa faca faze asa aleatoriu cand avea ea chef mai ales pana se incalzea apoi a devenit din ce in ce mai stresant si facea tot timpul. n-a fost de la ambreiaj cu toate ca auzisem si de problema aia.

lantul de distributie inca il am la tzipla.

 

acum vb de motorul cel vechi pe care l-am dat. intinzatorul provenea de la actualul motor. va trebui sa-l schimb pana nu incepe sa tzacane si asta. cb-urile sunt "sturdy" asa ca nu se strica prea usor. acum fiecare stie cum a avut grija de motor ca nu toate sunt in aceeasi stare.

 

bafta mare!

 

deci e posibil sa fie si de la distributie...

e drept ca zgomotul se aude mai clar cu motorul in sarcina, de exemplu cu a 4-a la 3000 ture pe accelerare, cand motorul lucreaza mai intens.

Si inca ceva: dupa iarna (cam 3 luni de nefunctionare) imediat ce s-a incalzit a inceput sa troncane incet la relanti (ca motoarele diesel de generatie veche) insa dupa un drum in afara orasului de 90 km nu s-a mai auzit deloc, si nici in zilele urmatoare. Cred ca se intepenise intinzatorul.

Totusi nu pot face corelatia cu ambreiajul care odata actionat face sa dispara zgomotul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

E vorba de rulmentul acela pe role ace, nu?

Daca demontez capacul de pe ambreiaj imi pot da seama daca este acesta de vina? ma gandesc ca ar trebui sa am joc mare la carcasa care tine placile de ambreiaj.

se gasesc la noi rulmenti de genul asta sau trebuie data comanda la Honda?

 

multumesc de oferta, sa vad intai poate merge sa o repar eu.

 

deci e posibil sa fie si de la distributie...

e drept ca zgomotul se aude mai clar cu motorul in sarcina, de exemplu cu a 4-a la 3000 ture pe accelerare, cand motorul lucreaza mai intens.

Si inca ceva: dupa iarna (cam 3 luni de nefunctionare) imediat ce s-a incalzit a inceput sa troncane incet la relanti (ca motoarele diesel de generatie veche) insa dupa un drum in afara orasului de 90 km nu s-a mai auzit deloc, si nici in zilele urmatoare. Cred ca se intepenise intinzatorul.

Totusi nu pot face corelatia cu ambreiajul care odata actionat face sa dispara zgomotul.

 

Nu prea ai ce repara ... pur si simplu se schimba rulmentul, si da e vorba de rulmentul ala cu ace. Sa demontezi capacul, o faci cumva degeaba, adica daca zgomotul este un huruit(de obicei se aude cel mai bine la relanti) si dispare cand tragi ambreiajul e clar ca e rulmentul de la ambreiaj, nu are rost sa desfaci de 2 ori, mai bine desfaci o data, sa il schimbi, si gata.

La noi in comert nu se gasesc, se aduc doar pe comanda la magazinele moto, nu neaparati originali Honda.

Daca zici ca dispare cand tragi ambreiajul singur nu e disctributia, mai ales ca ea zornaie, toroncane cum ai zis tu

 

 

Corelatia e urmatoarea(vezi imaginea atasata): tot ambreiajul, mai exact oala in care se afla placile de ambreiaj, sta intr-un singur rulmentu cu ace(nr 1 in imagine), care in timp din cauza greutatii mari si a uzurii incepe sa huruie, dar in momentul in care apesi ambreiajul toata oala e echilibrata de rulmentul din capat (nr 2 in imagine), de asta nu se aude cand tragi ambreiajul.

post-18053-1270994937_thumb.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gurile rele zic ca rezistenta la coroziune e mai buna la cele facute in Japonia. In rest nu prea ar fi diferente la acelasi model, iar intre modele singurele diferente semnificative sunt la franele pe fata (etrieri Brembo fata de Nissin, nu se potrivesc placutele de la PC26 la PC32) si discul de pe spate. Motorul e acelasi, restul pieselor sunt cam aceleasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gurile rele zic ca rezistenta la coroziune e mai buna la cele facute in Japonia. In rest nu prea ar fi diferente la acelasi model, iar intre modele singurele diferente semnificative sunt la franele pe fata (etrieri Brembo fata de Nissin, nu se potrivesc placutele de la PC26 la PC32) si discul de pe spate. Motorul e acelasi, restul pieselor sunt cam aceleasi.

 

pai pana la urma care e mai bun? pc 26 sau pc 32? eu am luat un cb 500 azi...scrie pc32 si are prima inmatriculare pe talon pe 01.06.1996

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai pana la urma care e mai bun? pc 26 sau pc 32? eu am luat un cb 500 azi...scrie pc32 si are prima inmatriculare pe talon pe 01.06.1996

Cea care are stare tehnica mai buna :love:

 

In rest diferentele mie nu mi s-au parut importante. La o motocicleta de peste 10 ani starea tehnica e cel mai important criteriu, discul ala de frane pe spate nu face minuni - eu nu folosesc frana spate deloc, asa ca mi-e perpendicular.

Mesaj completat

e normal ca motoreta sa porneasca doar la neutru?

Da, e o masura de siguranta: cand e in viteza si cricul lateral scos se taie contactul, iar daca e in viteza si cricul lateral ridicat porneste doar daca ambreiajul e tras, ca sa nu dai la cheie si sa plece moto de sub tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred exista cb 500 prost ,depinde de cum a fost intretinut !

Ma uitam azi la motorul unui prieten ...era infect ,infect .mie mi-ar fi rusine sa umblu asa cu el ...avea lantul plin de mazga ...ulei si praf si toate cele !

Am niste vecini de te doare capul : cineva mi-a dat motorul jos ,am pus intrebari in zona si un vecin imi zice : a fugit un caine ...si s-a prins cu lesa sub roata ...si s-a zmucit si a cazut :love:) ,culmea...a cazut pe partea opusa cricului .Deci cred ca era urs !

mi-a indoit maneta de frana...deja am indreptat-o ,si frana de spate ,tb sa o dau jos din suport si sa o indrept ,ca s-a strambat din capat de tot ,nu de la locul unde apas cu piciorul ,asta e de bine !

Lume rea...nu fac galagie...nu am ocupat locul nimanui...nu imi pot da seama de ce !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e o masura de siguranta: cand e in viteza si cricul lateral scos se taie contactul, iar daca e in viteza si cricul lateral ridicat porneste doar daca ambreiajul e tras, ca sa nu dai la cheie si sa plece moto de sub tine.

 

ideea e ca in viteza fiind nu porneste nici cu cricul ridicat si ambreiajul tras

porneste doar la neutru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga un ochi la senzoru dupa maneta de ambreiaj.. sa nu se fi oxidat papucii aia...:love:

ideea e ca in viteza fiind nu porneste nici cu cricul ridicat si ambreiajul tras

porneste doar la neutru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cam 100-120 EUR nou. Vezi ca sunt vreo 2-3 vanzatori de cauciucuri, eu am luat de la bogdan_c si de la Victor, diferenta e ca bogdan le aducea doar pe comanda si Victor are multe modele si pe stoc (nu chiar orice).

 

Multumesc. Pentru a-l schimba trebuie sa merg la un service. Unde pot merge? Cat costa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un tip Catalin care face treaba buna si costa 50-60 RON (depinde si cat spray de curatat si cate greutati consuma pentru echilibrare), dar am vorbit ieri cu el (pentru altceva) si e ocupat cel putin vreo saptamana, asa ca daca e urgent poti merge la Honda (peste 100 RON, dar rezolva treaba), la SAMA (slabi si scumpi), la Pneurom pe centura (feedback mixt de la cei care au fost pe-acolo), la Razoare (parca nu au permanent om care se baga la moto) sau la orice vulcanizare de cartier care se baga la moto - majoritatea nu se ating de asa ceva decat daca le duci roata in brate. La astia e doar vreo 10 RON schimbul si inca ceva pe-acolo echilibratul daca au aparat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulment 6302 UU = 6302 2RS SKF

 

Stie cineva daca seriile de mai sus care sunt de la niste rulmenti fata roata de CB sunt compatibili? Am cautat pe niste situri romanesti care furnizeaza rulmenti si mi=au trimis email cu seria a doua adica aia 2rs skf. Cei originali i-am gasit pe un site moto din anglia. Dif e ca astia ma costa 20 lei ailalati vreo 50. Pareri?

 

6302-2RSH (capsulati cu cauciuc) - 12.77 lei/buc + TVA

6302-2Z (capsulati cu metal) - 11.34 lei/buc + TVA

 

Ar mai fi si astia de mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SKF e fabricantul, 6302 are dimensiuni 15x42x13 mm (exterior 42mm, interior 15mm). Rulment normal cu bile sferice. 99.9% se potriveste. La rulmenti sunt diferente mari de pret nu neaparat din cauza calitatii. Cei pe care ii ai pe moto ce capsula au?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde imi recomandati sa merg la o revizie? Adica sa schimb cauciuc spate, filtru ulei, ulei, lichidul de frana, lichidul de racire, placute de frana pe fata... Pot sa schimb si eu ceva singur? Adica lichidul de frana sau cel de racire?

 

Si o alta problema...cand stau cu ambreajul tras, ea fiind in viteza, se aude un tacanit...daca o scot din viteza sau daca plec de pe loc nu se mai aude. Ce o fi?

Editat de cristiann86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde imi recomandati sa merg la o revizie? Adica sa schimb cauciuc spate, filtru ulei, ulei, lichidul de frana, lichidul de racire, placute de frana pe fata... Pot sa schimb si eu ceva singur? Adica lichidul de frana sau cel de racire?

Ulei, filtru, lichid de frana, antigel si placute le poti schimba singur, e foarte simplu si foarte ieftin la manopera :wacko: Scorurile in Bucuresti sunt foarte mari, 25 RON un schimb de ulei si nu iti mai spun de restul ca te iei cu mainile de cap. Tot ce ai de facut, mai putin cauciucul, iti ia in total sub o ora.

 

Pentru cauciuc ai 2 variante: dai jos roata (banal) si mergi cu ea la vulcanizare, schimbi acolo cauciucul si apoi cauti aparat de echilibrat (sunt o gramada prin Buc) sau dai minim 50 RON si o faci intr-un service. Alegerea e a ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu 2 "probleme"/intrebari cred (nu stiu daca asa este normal):

 

1. asta seara dupa ce am mers cam 10 min. imi mirosea a incins in fata , de schimbat am schimbat la 7-8mii ture, e normal ?

 

2. mi se aude un zumzait destul de puternic (bazait) ceva de genu asta .. iarasi este normal ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara... pun si eu o intrebare care probabil a mai fost pusa... dar nu am rabdarea suficienta sa caut....

 

Unde pot gasii rulmentul de la oala de ambreiaj...si cam la ce scor sa ma astept??

 

are cineva un cod ceva??

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...