micaradu Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Am o mica problema cu ceasul de Km de la zzr-ul meu. Cand a ajuns la 16999, nu a mai reusit sa treaca la 17000. Rotita care indica sutele de metri merge ok, dar celelalte se vede ca incearca sa se roteasca si doar se misca usor. Are cineva idee daca se poate repara ceasul sau trebuie schimbat? Poate fi doar faptul ca nu e uns si la trecerea de la 16999 la 17000 nu a avut putere sa miste 4 rotite concomitent? Vreau sa ma apuc sa il dau afara, dar trebuie sa demontez toata partea fata a carenei si nu as vrea sa o scot de 2 ori. Iarasi, daca trebuie neaparat schimbat, cum il pot da rapid la 17000 pe cel nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Am o mica problema cu ceasul de Km de la zzr-ul meu. Cand a ajuns la 16999, nu a mai reusit sa treaca la 17000. Rotita care indica sutele de metri merge ok, dar celelalte se vede ca incearca sa se roteasca si doar se misca usor. Are cineva idee daca se poate repara ceasul sau trebuie schimbat? Poate fi doar faptul ca nu e uns si la trecerea de la 16999 la 17000 nu a avut putere sa miste 4 rotite concomitent? Vreau sa ma apuc sa il dau afara, dar trebuie sa demontez toata partea fata a carenei si nu as vrea sa o scot de 2 ori. Iarasi, daca trebuie neaparat schimbat, cum il pot da rapid la 17000 pe cel nou? daca te descurci sa dai jos iti zic eu ca te prinzi si pe ce principiu se bazeaza ala ... mai mult ca sigur e sarit ceva pe acolo de la pozitia normala sau e neuns ... nu te stresa prea tare, sunt sigur ca e ceva minor ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 (editat) Poate sa fie rupt dintele dintre sute si mii.. e un singur dinte mic de plastic pe rotita cu numere... sau doar e tocit si sare, solicitarea fiind prea mare... E cam greu de desfacut in zona, poate sa ajungi la rotite da, dar rotitele de pe axul lor, nu, nu le poti desface. Sunt nituite toate cele acolo sau capsate. Daca il desfaci singura ta sansa este sa se fi distantat rotitele intre ele si le poti apropia cu mana sau cu o saiba mica in capatul axului. Sau poti sa rotesti cu mana rotita de mii si gata. Daca e rupt dintisorul respectiv nu mai ai ce sa-i faci.. Totusi e ciudat, dintele ala s-a rotit de 16 ori si gata, apoi a lesinat... Aaa, dar cand rotesti de cablu, care dintre rotite scapa? prima? ca nu are cum sa ramana asa, undeva scapa. Daca e buba intre prima si a doua rotita, KAPUT. Si de obicei acel prim dinte de pe prima roata, ala se duce... e cel care a impins de 1699 de ori.. Editat Ianuarie 27, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micaradu Postat Ianuarie 27, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2009 Poate sa fie rupt dintele dintre sute si mii.. e un singur dinte mic de plastic pe rotita cu numere... sau doar e tocit si sare, solicitarea fiind prea mare... E cam greu de desfacut in zona, poate sa ajungi la rotite da, dar rotitele de pe axul lor, nu, nu le poti desface. Sunt nituite toate cele acolo sau capsate. Daca il desfaci singura ta sansa este sa se fi distantat rotitele intre ele si le poti apropia cu mana sau cu o saiba mica in capatul axului. Sau poti sa rotesti cu mana rotita de mii si gata. Daca e rupt dintisorul respectiv nu mai ai ce sa-i faci.. Totusi e ciudat, dintele ala s-a rotit de 16 ori si gata, apoi a lesinat... Aaa, dar cand rotesti de cablu, care dintre rotite scapa? prima? ca nu are cum sa ramana asa, undeva scapa. Daca e buba intre prima si a doua rotita, KAPUT. Si de obicei acel prim dinte de pe prima roata, ala se duce... e cel care a impins de 1699 de ori.. Da cel dintre sute de m si km sare. Dar a mers perfec pana a ajuns la 16999, dupa care pare sa nu mai fi avut putere. De fiecare data cand rotita cu sute de m ajunge la 9 se vede cum incearca sa le miste si pe celelalte, din cauza asta intrebam daca poate sa fie ceva neunsa una din rotite si din cauza asta sa nu faca fata. O sa arunc o privire. Oricum vitezometrul si odometrul resetabil merg ok. Are cineva idee cat e un ceas nou sau second, daca nu se mai poate face nimic cu asta? ZZR600E din 2002. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Cel mai bine desfaci, macar geamul, rotesti cu o surubelnita in loc de cablu, ca si cum ar fi in mers, si cand ajunge la 999 impingi cu degetul rotita miilor sa le ajuti, dupa care e posibil sa mai mearga inca 1000km fara probleme si poate in continuu. merita incercat, asta numai daca se desface.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Da cel dintre sute de m si km sare. Dar a mers perfec pana a ajuns la 16999, dupa care pare sa nu mai fi avut putere. De fiecare data cand rotita cu sute de m ajunge la 9 se vede cum incearca sa le miste si pe celelalte, din cauza asta intrebam daca poate sa fie ceva neunsa una din rotite si din cauza asta sa nu faca fata. O sa arunc o privire. Oricum vitezometrul si odometrul resetabil merg ok. Are cineva idee cat e un ceas nou sau second, daca nu se mai poate face nimic cu asta? ZZR600E din 2002. daca e posibil pune rola/dintele uzat la zecile de mii, asa nu va mai trebui sa munceasca prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 daca e posibil pune rola/dintele uzat la zecile de mii, asa nu va mai trebui sa munceasca prea mult. Chestia e ca de obicei prima rola are alta culoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Sal, ca sa nu desfaci toata plasticaraia din bord... mai bine desfaci cablul de kilometraj de jos de la roata (melc). apoi cu un patent prinzi patratul sectiunii interioare (cablului) si il invarti incercat sa fortezi sa treaca peste punctul critic. Daca nu merge, atunci da-l inapoi la 0000 si faci asta la fiecare mie de km. Altfel, cam trebuie sa desfaci instrumentarul din bord Nu ma injura daca fortezi sa-l invarti si explodeaza bordul cu totul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micaradu Postat Ianuarie 28, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2009 Sal, ca sa nu desfaci toata plasticaraia din bord... mai bine desfaci cablul de kilometraj de jos de la roata (melc). apoi cu un patent prinzi patratul sectiunii interioare (cablului) si il invarti incercat sa fortezi sa treaca peste punctul critic. Daca nu merge, atunci da-l inapoi la 0000 si faci asta la fiecare mie de km. Altfel, cam trebuie sa desfaci instrumentarul din bord Nu ma injura daca fortezi sa-l invarti si explodeaza bordul cu totul Pai nu vreau sa recurg la chestii de genul asta agresive. Daca se poate face sa mearga ok, e bine, daca nu o sa comand alt ceas si asta e. Sper sa nu fie cazul ca nu ma dau banii afara din casa, dar daca nu am de ales, asta e. Daca il iei de la Kawa il poti comanda direct cu un nr. de km pe bord. Vreau sa se vada pe bord exact cat are....atat pentru mine, cat si in cazul unei vanzari. Inca nu imi dau seama daca ceasul se poate desface sau e capsat. Aici ar cam fi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.