CZU Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 Salut! Pentru ca avenit iarna si acum am mai mult timp, am dat jos cutia la Nipra si vreau sa-i fac o inspectie. Am vazut pe net ca unii au facut modificari in cutia de viteze, chiar au pus a 5-a viteza. Stiti cumva unde gasesc pinioane si restul pentru ca ma bate gandul sa scap de mersul inapoi si sa-i mai bag o viteza. Cutiile de Ural au cinci viteze? Merg puse pe Nipru fara adaptari? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 Cei care au pus a 5a treapta, din cate stiu eu, au inlocuit pinionul de mers inapoi cu pinion de a 5a. Iar actionarea se face tot de la maneta de mers inapoi. Cum spuneam, asta stiu eu. Daca gresesc, imi cer scuze anticipat. Daca insa am dreptate, mi se pare horor ca in mers sa o aduc la punctul mort apoi sa bag mana dreapta sub sa si sa bag a 5a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 23, 2005 Share Postat Noiembrie 23, 2005 Cutiile de Ural, Nipru, Chang Jiang se potrivesc la oricare din motoare, inclusiv motorul Wankel de pe prototipuri. Insa schimbi si grupul si pui de Ural. Wolful stiu ca are 5 viteze, s-ar putea sa ma insel, oricum stiu sigur ca nu are marsarier. Da te rupe probabil sa cumperi una. Io cred ca e f misto marsarierul si pe mine ma incalzeste gandul ca putini au motor care merge cu spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 Io cred ca e f misto marsarierul si pe mine ma incalzeste gandul ca putini au motor care merge cu spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 uita de viteza a5a la dnepr care are marsarier ..intradevar asa se face se inlocuiesc pinioanele de marsarier cu cele de a 5a si se frezeaza in capac..DAR este un mare DAR in caz de o manevra in furta sa dai din vit in 4 sau 3 dureaza cateva secunde care pot fi pretioase si daca nu nimeresti ai blocat cutiue prin cuplarea simultan a 2 viteze ....cel mai bien cauti cutie de dnepr erau cele de politie cu 5 viteze recomandarea mea e : 1 grup solo ( fuga) 2 pinioane a4a de solo (fuga) 3 daca vrei intradevar viteza pui si caucicuri de 4 pe spate ; PS la toate astea merg un set de pistoane bombate care maresc considerabil puterea, turatia si scade consumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biker_1977 Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 PS la toate astea merg un set de pistoane bombate care maresc considerabil puterea, turatia si scade consumul De unde se pot procura pistoane bombate? ai asa ceva la vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 salut!daca a-ti intrat pe site-ul www.motopan.com.ua, probabil a-ti vazut ca sunt si cutii sport:)(BA CHIAR EXISTA SI O VARIANTA CU 6 TREPTE:) DA' AIA E PT URAL . PT CA ARE CUPLU MAI MARE SI MAI POATE SA TRAGA:) LA VITEZA MARE...plus ca vlad turayev nu a terminat-o inca... da' se chinuie sa o termine...am vb cu el si ii ocupa cea mai mare parte din timp )dar probabil ca va fi si varianta aia gata!!!dak va intereseaza , si eu si un amic de-a meu din iasi,(oreste, il cunosti ) am vrut sa ne comandam ultima varianta , cea cu toate rapoartele modificate , da' in final , eu am intrat intr-o gaura financiara si ACUM , este in curs de fabricare , doar cutia amicului meu din iasi! avand in vedere ca o cutie de nipru STANDARD e vreo 100euro , asta chiar ca poate sa fie 200 euro ca tot e o imbunatatire MAJORA pt motor ! ZIC aasta , pt ca nu am aflat inca pretul final (cu tot cu transport pan'la romania , da' fiti siguri ca va va informa , ori amicul meu din iasi , (care nu prea are timp...deci nu prea cred:) ) ori va anunt eu , ca si asa sunt maniac cu netul ! BAFTA SI SPOR LA MODIFICAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 Cutiile de Ural, Nipru, Chang Jiang se potrivesc la oricare din motoare, inclusiv motorul Wankel de pe prototipuri. Insa schimbi si grupul si pui de Ural. Wolful stiu ca are 5 viteze, s-ar putea sa ma insel, oricum stiu sigur ca nu are marsarier. Da te rupe probabil sa cumperi una. Io cred ca e f misto marsarierul si pe mine ma incalzeste gandul ca putini au motor care merge cu spatele. Ural Wolf are in continuare 4 trepte+ 1 inapoi.... Cutia cu 5 viteze + 1 inapoi facuta de fabrica este acum in testari si va fi scoasa pe piata abia la vara... n-au vrut sa-i anuleze marsarierul pentru a 5-a exact din motivul asta - nu sunt multe motoare care merg cu spatele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 Si cat de marfa e cand am de iesit din parcare, bag mers inapoi iar cei din jur se uita cam asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 Si cat de marfa e cand am de iesit din parcare, bag mers inapoi iar cei din jur se uita cam asa mai ales cand esti nervos si pleci cu spatele in fum de cauciuc ars Asta chiar ii baga in ceata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 Nu numai ca trebuie sa bagi mana sub sa dar trebuie s-o pui si la punctul mort dintre aI-a si a II-a viteza. Cosmar de-a dreptu'.Cel mai bine este s-o lasi asa si sa te bucuri de ea.Asfalt uscat!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Noiembrie 24, 2005 Share Postat Noiembrie 24, 2005 la viteza a 5a modificata nu trebuie scoasa in punctul mort dintre 1si2 se poate si intre 3si 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CZU Postat Noiembrie 26, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2005 Multumesc pentru sfaturi, in final cred ca am sa-i pun pinioanele de la viteza a 4-a in loc de a 3-a si un pinion cu raport 1:1 pe viteza a 4-a. Problema mare e alta, am desfacut cutia si am gasit in ea pilitura si bucati de metal la greu. Dintii de la pinionul cel mai mic (cel prelucrat dintr-o bucata cu axul) sunt foarte uzati, au grad de aproape 1mm. Nu stiu ce sa fac: sa il remontz pe cel cu uzura si sa mai merg cu el asa cat tine (e cel original de fabrica), sau sa cumpar unul nou dar facut din mamaliga din care la fac acum (cu riscul de a fi mai prost decat cel uzat). A schimbat cineva axul si pinioanele de a 4-a? Cele de la Tunaru sau cele de la tipul din Bacau sunt bune de ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Noiembrie 26, 2005 Share Postat Noiembrie 26, 2005 am eu , un tren fix de rulare(cel care intra in ambreiaj!dak iti trebuie spune-mi si vb!uite nr meu de tel:0724249674(ah , da uitam... e cam vechi , da' nefolosit... ) si inca ceva: dak iti trebuie pinioane de a 4-a vb cu gaspar vasile , ca are piese buna(au mai luat de la el , mai multi din bucuresti si , nu am auzit sa se planga de ele... DOAR pe tunaru , cred ca-l injura de toti mortii... BAFTA! iarasi uitasi... si sunt vreo 800mii, pinioanele de aa 4-a(21 de dinti cu 25)adika nu 1:1 , ci 1,19( E O DIFERENTZA , CREDE-MA! ciao! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CZU Postat Decembrie 1, 2005 Autor Share Postat Decembrie 1, 2005 Am sunat la BAD pentru rulmenti SKF si am aflat ca nu aduc decat rulmenti capsulati. In acest caz am doua obtiuni: 1. sa ii decapsulez si in acest caz ungerea lor se va face cu uleiul din cutie (ulei plin de pilitura de la pinioane - si adio rulmenti) 2. sa-i montez capsulati, iar in acest caz ungerea se va face doar cu vaselina din interiorul lor (vaselina curata si de calitate de la SKF). Alt avantaj ar fi ca uleiul nu mai are pe unde sa iasa din cutie, pentru ca nu mai poate ajunge la semeringuri din cauza capacelor rulmentilor. Si acum vine intrebarea: Ce se va intampla peste cateva mii de Km cu veselina din rulmenti, va mai asigura cum trebuie ungerea rulmentilor, sau se vor desface capacele si vor ramane acolo obturand rulmentii si impiedicand intrarea uleiului la bile? Voi ce ma sfatuiti sa fac? Eu inclin sa-i pun capsulati pentru ca rulmentii SKF sunt de calitate si cred ca vor merge cel putin 20 000Km fara sa sara capacele sau sa ramana fara ungere in interiorul lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 2, 2005 Share Postat Decembrie 2, 2005 rulmentii capsulati sunt buni in lagare fara ungere, cum ar fi lagarul basculei. Dar nu cred sa tina mult timp la turatiile din motorul Niprului. Asa mai bine iei rulmenti buni de Alexandria sau Barlad necapsulati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Decembrie 2, 2005 Share Postat Decembrie 2, 2005 (editat) da, daca iei de la SKF, scoate capacele laterale shi pune-i asha la cutie: curatza toate componentele, spala-le shi apoi pune un ulei nou, curat, shi fa-tzi rost de un surub de scurgere cu magnet, care sa retzina pilitura shi fragmentele de metal din ulei, e suficient atat. extrem tuning( doar pentru avansatzi)!: tragi racord tur din cutie la pompa de ulei, filtru de ulei shi radiator de ulei, apoi retur in cutie, cu o supapa de sens inainte de radiator la nipru uleiul din cutie se incalzeshte ca drequ! - in cazul asta pui in cutie acelashi ulei ca shi in motor! spor la modificari! Editat Decembrie 2, 2005 de kerosen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Decembrie 2, 2005 Share Postat Decembrie 2, 2005 mai kerosene, da' stai "un pic" adika sa tragi un furtunash de la pompa de ulei a motorului? ca iar m-ai bagat in ceata... si inca ceva:ar merge 2 turbo pe nipru:) chiar e recomandata treaba asta pe :www.autozine.com:) sper sa am nimerit adresa:) dak , nu , atunci va rog sa ma SCUZATI , da' m-am angajat si sunt al naibii de obosit de la o vreme greu tare sa muncesti !BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Decembrie 9, 2005 Share Postat Decembrie 9, 2005 Salut! in curan dsper sa pun si eu mana pe un nipru... si vreau sa-i pun pinioane si grup de fuga. acuma, eu sunt incepator cu motocicletele si vreau sa aflu in primul rand care sunt diferentele simtite( presupun ca la viteza) apoi de unde si la ce pret fac rost de tot ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Decembrie 10, 2005 Share Postat Decembrie 10, 2005 gaspar 0744472055 botosani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.