Sari la conținut

A 5-a Trapta De Viteza La Nipru


CZU
 Share

Postări Recomandate

Salut!

 

Pentru ca avenit iarna si acum am mai mult timp, am dat jos cutia la Nipra si vreau sa-i fac o inspectie.

Am vazut pe net ca unii au facut modificari in cutia de viteze, chiar au pus a 5-a viteza.

 

Stiti cumva unde gasesc pinioane si restul pentru ca ma bate gandul sa scap de mersul inapoi si sa-i mai bag o viteza.

 

Cutiile de Ural au cinci viteze? Merg puse pe Nipru fara adaptari?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care au pus a 5a treapta, din cate stiu eu, au inlocuit pinionul de mers inapoi cu pinion de a 5a. Iar actionarea se face tot de la maneta de mers inapoi.

Cum spuneam, asta stiu eu. Daca gresesc, imi cer scuze anticipat.

Daca insa am dreptate, mi se pare horor ca in mers sa o aduc la punctul mort apoi sa bag mana dreapta sub sa si sa bag a 5a

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cutiile de Ural, Nipru, Chang Jiang se potrivesc la oricare din motoare, inclusiv motorul Wankel de pe prototipuri. Insa schimbi si grupul si pui de Ural. Wolful stiu ca are 5 viteze, s-ar putea sa ma insel, oricum stiu sigur ca nu are marsarier. Da te rupe probabil sa cumperi una.

Io cred ca e f misto marsarierul si pe mine ma incalzeste gandul ca putini au motor care merge cu spatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uita de viteza a5a la dnepr care are marsarier ..intradevar asa se face se inlocuiesc pinioanele de marsarier cu cele de a 5a si se frezeaza in capac..DAR este un mare DAR in caz de o manevra in furta sa dai din vit in 4 sau 3 dureaza cateva secunde care pot fi pretioase si daca nu nimeresti ai blocat cutiue prin cuplarea simultan a 2 viteze ....cel mai bien cauti cutie de dnepr erau cele de politie cu 5 viteze :P

recomandarea mea e : 1 grup solo ( fuga)

2 pinioane a4a de solo (fuga)

3 daca vrei intradevar viteza pui si caucicuri de 4

pe spate ;

PS la toate astea merg un set de pistoane bombate care maresc considerabil puterea, turatia si scade consumul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

salut!daca a-ti intrat pe site-ul www.motopan.com.ua, probabil a-ti vazut ca sunt si cutii sport:)(BA CHIAR EXISTA SI O VARIANTA CU 6 TREPTE:) DA' AIA E PT URAL . PT CA ARE CUPLU MAI MARE SI MAI POATE SA TRAGA:) LA VITEZA MARE...plus ca vlad turayev nu a terminat-o inca... da' se chinuie sa o termine...am vb cu el si ii ocupa cea mai mare parte din timp :peace: )dar probabil ca va fi si varianta aia gata!!!dak va intereseaza , si eu si un amic de-a meu din iasi,(oreste, il cunosti :P ) am vrut sa ne comandam ultima varianta , cea cu toate rapoartele modificate , da' in final , eu am intrat intr-o gaura financiara si ACUM , este in curs de fabricare , doar cutia amicului meu din iasi! avand in vedere ca o cutie de nipru STANDARD e vreo 100euro , asta chiar ca poate sa fie 200 euro ca tot e o imbunatatire MAJORA pt motor :lol: ! ZIC aasta , pt ca nu am aflat inca pretul final (cu tot cu transport pan'la romania ;) , da' fiti siguri ca va va informa , ori amicul meu din iasi , (care nu prea are timp...deci nu prea cred:) ) ori va anunt eu , ca si asa sunt maniac cu netul :lol: !

BAFTA SI SPOR LA MODIFICAT! :rose:

:P :crack: :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cutiile de Ural, Nipru, Chang Jiang se potrivesc la oricare din motoare, inclusiv motorul Wankel de pe prototipuri. Insa schimbi si grupul si pui de Ural. Wolful stiu ca are 5 viteze, s-ar putea sa ma insel, oricum stiu sigur ca nu are marsarier. Da te rupe probabil sa cumperi una.

Io cred ca e f misto marsarierul si pe mine ma incalzeste gandul ca putini au motor care merge cu spatele.

 

Ural Wolf are in continuare 4 trepte+ 1 inapoi....

Cutia cu 5 viteze + 1 inapoi facuta de fabrica este acum in testari si va fi scoasa pe piata abia la vara...

n-au vrut sa-i anuleze marsarierul pentru a 5-a exact din motivul asta - nu sunt multe motoare care merg cu spatele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi, in final cred ca am sa-i pun pinioanele de la viteza a 4-a in loc de a 3-a si un pinion cu raport 1:1 pe viteza a 4-a.

 

Problema mare e alta, am desfacut cutia si am gasit in ea pilitura si bucati de metal la greu. Dintii de la pinionul cel mai mic (cel prelucrat dintr-o bucata cu axul) sunt foarte uzati, au grad de aproape 1mm.

 

Nu stiu ce sa fac: sa il remontz pe cel cu uzura si sa mai merg cu el asa cat tine (e cel original de fabrica), sau sa cumpar unul nou dar facut din mamaliga din care la fac acum (cu riscul de a fi mai prost decat cel uzat).

 

A schimbat cineva axul si pinioanele de a 4-a? Cele de la Tunaru sau cele de la tipul din Bacau sunt bune de ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

am eu , un tren fix de rulare(cel care intra in ambreiaj!dak iti trebuie spune-mi si vb!uite nr meu de tel:0724249674(ah , da uitam... e cam vechi , da' nefolosit... )

 

si inca ceva: dak iti trebuie pinioane de a 4-a vb cu gaspar vasile , ca are piese buna(au mai luat de la el , mai multi din bucuresti si , nu am auzit sa se planga de ele... DOAR pe tunaru , cred ca-l injura de toti mortii...

 

BAFTA!:P

 

 

iarasi uitasi... si sunt vreo 800mii, pinioanele de aa 4-a(21 de dinti cu 25)adika nu 1:1 , ci 1,19( E O DIFERENTZA , CREDE-MA!

ciao!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sunat la BAD pentru rulmenti SKF si am aflat ca nu aduc decat rulmenti capsulati.

 

In acest caz am doua obtiuni:

1. sa ii decapsulez si in acest caz ungerea lor se va face cu uleiul din cutie (ulei plin de pilitura de la pinioane - si adio rulmenti)

2. sa-i montez capsulati, iar in acest caz ungerea se va face doar cu vaselina din interiorul lor (vaselina curata si de calitate de la SKF). Alt avantaj ar fi ca uleiul nu mai are pe unde sa iasa din cutie, pentru ca nu mai poate ajunge la semeringuri din cauza capacelor rulmentilor.

 

Si acum vine intrebarea: Ce se va intampla peste cateva mii de Km cu veselina din rulmenti, va mai asigura cum trebuie ungerea rulmentilor, sau se vor desface capacele si vor ramane acolo obturand rulmentii si impiedicand intrarea uleiului la bile?

 

Voi ce ma sfatuiti sa fac?

Eu inclin sa-i pun capsulati pentru ca rulmentii SKF sunt de calitate si cred ca vor merge cel putin 20 000Km fara sa sara capacele sau sa ramana fara ungere in interiorul lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rulmentii capsulati sunt buni in lagare fara ungere, cum ar fi lagarul basculei. Dar nu cred sa tina mult timp la turatiile din motorul Niprului.

Asa mai bine iei rulmenti buni de Alexandria sau Barlad necapsulati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, daca iei de la SKF, scoate capacele laterale shi pune-i asha

la cutie: curatza toate componentele, spala-le shi apoi pune un ulei nou, curat, shi fa-tzi rost de un surub de scurgere cu magnet, care sa retzina pilitura shi fragmentele de metal din ulei, e suficient atat.

 

extrem tuning( doar pentru avansatzi)!: tragi racord tur din cutie la pompa de ulei, filtru de ulei shi radiator de ulei, apoi retur in cutie, cu o supapa de sens inainte de radiator

la nipru uleiul din cutie se incalzeshte ca drequ!

- in cazul asta pui in cutie acelashi ulei ca shi in motor!

spor la modificari!

Editat de kerosen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

mai kerosene, da' stai "un pic" :haha: adika sa tragi un furtunash de la pompa de ulei a motorului? :lol: ca iar m-ai bagat in ceata... si inca ceva:ar merge 2 turbo pe nipru:) chiar e recomandata treaba asta pe :www.autozine.com:) sper sa am nimerit adresa:) dak , nu , atunci va rog sa ma SCUZATI , da' m-am angajat si sunt al naibii de obosit de la o vreme :kiss: greu tare sa muncesti :D !BAFTA!:kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! in curan dsper sa pun si eu mana pe un nipru... si vreau sa-i pun pinioane si grup de fuga. acuma, eu sunt incepator cu motocicletele si vreau sa aflu in primul rand care sunt diferentele simtite( presupun ca la viteza) apoi de unde si la ce pret fac rost de tot ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...