Altair Postat Noiembrie 27, 2005 Share Postat Noiembrie 27, 2005 si cica merge si mai si. Monocilindru, 48 CP. Care mai stiti mobre care au racirea altfel decat conventionalul radiator in fata? In afara de Benelli, desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 27, 2005 Share Postat Noiembrie 27, 2005 de unde ai poza? nu cred sa fie monocilindru ca parca vad 2 evacuari... sau o fii ca si la woshod? in rest e frumoasa foc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Noiembrie 27, 2005 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2005 mai multe detalii aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 pardon, varianta standard 54 CP oricum la 135 kg ... tre sa fie o bijuterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Decembrie 7, 2005 Share Postat Decembrie 7, 2005 Care mai stiti mobre care au racirea altfel decat conventionalul radiator in fata? In afara de Benelli, desigur. Honda VTR si VFR (varianta noua) - doua radiatoare laterale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dabix Postat Decembrie 11, 2005 Share Postat Decembrie 11, 2005 E super motoru. Dar in link-ul ala nu am gasit nimic de numarul de cilindri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Decembrie 12, 2005 Share Postat Decembrie 12, 2005 motorul este cel de la ROTAX cel pe care l-au folosit si nemtii pt BMW f650, italienii pt Aprilia Pegaso si cehii pt Jawa 650 este un monocilindru em ai rait, domn' Nastase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.