Sari la conținut

first bike 49cc


ionutvifo
 Share

Postări Recomandate

Va salut.

Va rog sa-mi spuneti ce distanta trebuie sa fie la supape?Este 0.05 sau 0.5mm?Amandoua supapele se regleaza la fel?

Scuterul este al unui amic care are probleme cu el la pornire(la rece).Am observat ca daca reduc relantiul(relanti calm)are un zgomot repetat(troscanit)pe partea cu ventilatorul.Oare sa fie rulmentul?Ca daca maresc putin relantiul dispare troscanitul acela.Mai are o problema(cred)cu incaracarea bateriei,si anume daca scot borna + de la baterie si masor cu multimetru am 6,5v,normal trebuia vre-o 13,8v daca nu ma insel. :scratch:

Va multumesc.

 

 

L.E. Se pare ca nu am postat unde trebuie,rog un moderator sa-mi mute topicul la ''service scutere''

Editat de ionutvifo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru raspunsurile date.Pana la urma am masurat cu lera de 0.05mm si merge bine,doar ca se aude un troncanit la ralanti calm,daca il urc putin ralanti-ul nu se mai aude troncanitul acela.Tind sa cred ca este din ambielaj sau rulmentul de pe partea cu ventilatorul.

Dar inainte sa-l desfac poate a mai patit cineva defectul acesta,si care a fost buba.

Multumesc si va salut cu farul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru raspunsurile date.Pana la urma am masurat cu lera de 0.05mm si merge bine,doar ca se aude un troncanit la ralanti calm,daca il urc putin ralanti-ul nu se mai aude troncanitul acela.Tind sa cred ca este din ambielaj sau rulmentul de pe partea cu ventilatorul.

Dar inainte sa-l desfac poate a mai patit cineva defectul acesta,si care a fost buba.

Multumesc si va salut cu farul.

Pai... in primul daca nu ai facut-o pana acuma incearca sa bagi urechea cat mai aproape de ventilator si sa incerci sa iti dai seama daca el scoate sunetul. Daca ar fi ambielajul(adica sa s-ar fi dus vre-un rulment din el) , scuterul nu prea ar mai sta la relanti "calm" pentru ca ambielajul ar cam incetinii pistonul sa se miste. Daca sunetul este mic si nu afecteaza mersul scuterului nu este o problema. Ar putea fi doar vre-o bucatica de ceva care a ramas in cilindru si se bate cu pistonul. De obicei astea nu prea cauzeaza probleme in motor pentru ca mai de fiecare data acea "bucatica" este suflata pe evacuare. Sau ar putea fi pur si simplu vre-un surubel slab pe undeva prin carenele scuterului si sa vibreze el mai tare la turatii mici. In cel mai rau caz este vre-un rulment bulit din ambielaj dar daca troncanitul nu se aude prea tare mai faci vreo 3-4 mii km cu el daca il ingrijesti, ii pui ulei bun si il schimbi cu 100 km mai devreme. Asa sunt First Bike. daca vrei sa te tina trebuie in primul rand sa ii faci rodajul ca la carte si sa ai si mila putin de el. Dandu-l la toti disperatii normal ca se strica. Totusi sa fim serios, decat sa dai 90 milioane pe un SR 50 mai bine iti iei first bike cu 30-40 mil si ai putina grija de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai eu am avut pana acuma 2 firstbike. Un cityflex cu pedale, de care am avut foarte mare grija.Si un Expert d'ala cu motor de 100 cu 4 viteze. De ambele am fost foarte multumit, fara probleme majore nici la motor nici la electrica. cu cityflexu am facut aproape 12 mi de km si cui i l-am vandut mai merge si acuma, iar cu expertul 8 mi de km si mergea ca in prima zi cu vreo 120 la ora viteza maxima (destul de bine pentru un first bike de 29.5 mil) Dar pacat ca am facut accident si l-am vandut. La primavara cred ca imi iau tot expert dar intai sa iau A1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai eu am avut pana acuma 2 firstbike. Un cityflex cu pedale, de care am avut foarte mare grija.Si un Expert d'ala cu motor de 100 cu 4 viteze. De ambele am fost foarte multumit, fara probleme majore nici la motor nici la electrica. cu cityflexu am facut aproape 12 mi de km si cui i l-am vandut mai merge si acuma, iar cu expertul 8 mi de km si mergea ca in prima zi cu vreo 120 la ora viteza maxima (destul de bine pentru un first bike de 29.5 mil) Dar pacat ca am facut accident si l-am vandut. La primavara cred ca imi iau tot expert dar intai sa iau A1

 

Greu de crezut ca un motor de 100 cc in 4 timpi prinde 120 la ora. Pentru capacitatea aia as da o viteza maxima de 90 la ora. In conditii speciale 100 la ora (aplecat peste ghidon si drumul in usoara coborare). 120 nu are cum, pentru viteza asta iti trebuie motor de 200 cc.

Referitor la scutere chinezesti, de acord cu tine, sunt bune. Am si eu unul si sunt multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorbesti din auzite sau asa ti-o venit tie?

Am avut piaggio zip 100cc 4T ..am prins 110km/h cu 2 pe el.

O intrebare pt tine: petru 200km/h cati cc ai nevoie ? 1000cc? S-a mai discutat pe aici despre asta, asa ca las-o moarta. :crack:

 

Cei care postati pe forum...documentati`va inainte sa postati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca o nota:

Recordul mondial de viteza pe uscat pt un motor de 50cc, 2timpi cu o cutie in 6 trepte este de 214km/h, stabilit in 2007. Motor de rs (minarelli), alimentat cu metanol si oxid de azot (N2O sau nos cu ii zice). Motorul dezvolta aproape 20 de cai putere.

Deci lasati-o mai moale cu cc-ul si km/h :laugh:

 

 

Bafta! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca o nota:

Recordul mondial de viteza pe uscat pt un motor de 50cc, 2timpi cu o cutie in 6 trepte este de 214km/h, stabilit in 2007. Motor de rs (minarelli), alimentat cu metanol si oxid de azot (N2O sau nos cu ii zice). Motorul dezvolta aproape 20 de cai putere.

Deci lasati-o mai moale cu cc-ul si km/h :laugh:

 

 

Bafta! :crack:

du-te ba de aici ! nici cel mai tunat rs 125 cu set de 160cc,carb 34 si toba racing nu fuge 210 km/h .. si scoate un 50cc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

du-te ba de aici ! nici cel mai tunat rs 125 cu set de 160cc,carb 34 si toba racing nu fuge 210 km/h .. si scoate un 50cc

Google it! Nu vorbi daca nu esti informat :laugh:

 

 

Bafta! :crack:

 

L.E.: Se pare ca defapt noul record la 50 cc este de 233 de km/h :) http://www.geocities.com/buddfab/buddfab3

Editat de VladuL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greu de crezut ca un motor de 100 cc in 4 timpi prinde 120 la ora. Pentru capacitatea aia as da o viteza maxima de 90 la ora. In conditii speciale 100 la ora (aplecat peste ghidon si drumul in usoara coborare). 120 nu are cum, pentru viteza asta iti trebuie motor de 200 cc.

Referitor la scutere chinezesti, de acord cu tine, sunt bune. Am si eu unul si sunt multumit.

Acum SINCER. 90 la ora iau cu 2 pe el cu vant din fatza si benzina 95. Cu 2 pe el fara vant,cu benzina super euro 98, ulei la vreo 500 mi litrul, si o usoara cobarare 115 km/h. Singur pe el fara vant usoara coborare benzina si ulei bun 120 km/h. Ajunge la viteza asta pentru ca e un scuter usor (94-95 kg). Chiar am reusit sa fac un Gilera dna de 125. Treaba e ca eu ma duc mult mai repede ca el pana la 100 km/h dupa 100-105 gilera ma ia apoi la 120 ne tinem lafel. Demarajul mai mare il am datorita cutiei de viteze in 4 trepte.

 

Cutia de viteze ajuta f mult :X

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explica-mi si mie de ce ajuta foarte mult ?

pai un motor care pleaca de pe loc cu viteza 1 apoi schimba a doua , a 3-a s.a.m.d. are demaraj mai mare decat unul care pleaca de pe loc direct cu a 5-a dar cu turatie mai mare de la variator. Nu ti se pare normal? De ex, eu cu expertul meu de 97cc ajung mai repede la 100 km/h decat un dna de 125. Ma tin lejer dupa un Piaggio Hexagon de 250cc (tot pana la 100 km/h) Ca sa intelegi mai bine urca-te pe... un Rs125 de ex. baga a 6-a si pleaca cu ea de pe loc cat vrei tu d turata cu ambreiaju tras cum vrei, apoi pleaca frumos de pe loc schimband vitezele pe la 10-11 mi rot/min.

Editat de rylalex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne lasi ?

 

In primul rand nu pleaca cu a5a si are turatie mai mare de la variator , mai documenteaza-te .

 

Variator continuu e ceva si Cutia de viteze manuala e altceva .

 

La variator nu ai decat niste pinioane , care nu stiu cum sa iti explic exact ce rol au. In rest nu are nici o viteza.

 

 

Acelasi lucru ti-l pot dovedi daca tu ai o masina cu cutie manuala si eu am o aceeasi masina ( cu acelasi motor ) cu cutie automata , o sa fie o diferenta de cateva secunde intre noi .

Editat de sorin.bc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne lasi ?

 

In primul rand nu pleaca cu a5a si are turatie mai mare de la variator , mai documenteaza-te .

 

Variator continuu e ceva si Cutia de viteze manuala e altceva .

 

La variator nu ai decat niste pinioane , care nu stiu cum sa iti explic exact ce rol au. In rest nu are nici o viteza.

 

 

Acelasi lucru ti-l pot dovedi daca tu ai o masina cu cutie manuala si eu am o aceeasi masina ( cu acelasi motor ) cu cutie automata , o sa fie o diferenta de cateva secunde intre noi .

nu-i adevarat, vorbesti din auzite. Variatorul (ambreiajul centrifugal) este un ambreiaj automat. pe masura ce motorul este mai turat forta centrifugala impinge rolele variatorului spre exterior facand motocicleta sa se miste. Masinile ce au cutie de viteze automata, nu fac acelasi lucru, ci cutia isi schimba singura vitezele la o anumita turatie (nu prea mare) dezavantajul este ca un motor trage mai greu la turatie mica dar condusul va fi mairelaxant si mai economic. Ori un Scuter obisnuit (precum si Dna-ul tau) nu isi schimba singur vitezele, doar foarte putine scutere au cutie de viteze automata cum ar fi Suzuki Burgman, Alea da! cand motorul ajunge la o anumita turatie se schimba viteza, chiar vezi turometrul cum "se joaca" pe acolo. Cred ca tu ar trebui sa te mai documentezi si nu eu, mai ales cand spui ca in variator nu ai decat niste pinioane. nu ma apuc acuma sa iti spun in ce consta un variator. Singurul pinion la un scuter obisnuit este cel de la roata. La mine am 4 in cutia de viteze si unu pe roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca tu vorbesti din auzite

 

in primul rand variatorul e una si ambreiajul e alta...logic nu? de-aia se numesc diferit. Ambreiajul centrifugal este partea care cupleaza, ca orice ambreiaj... variatorul sau CVT poate fi considerat "cutia de viteze" a unui scuter. Principiul il sti, dar nu esti destul de informat. Ai dreptate ca o cutie manuala este mai performanta decat una automata (de-aia sunt si folosite la curse, de exemplu), dar te contrazic atunci cand zici ca o cutie hidramata schimba la turatii mici. Gresit! La masinile care cat de cat de respecta exista diferite moduri de condus gen oras, sport sau chiar racing, la varfurile de gama ajungand ca schimbul sa fie facut chiar la milisecunda, in zona optima inainte de intrarea pe rosu a acului. Un motor nu trage mai greu la turatie mica neaparat...dar din propria experienta pot sa-ti spun ca daca iei un rs50 si un dna sa zic tot de 50, in prima parte dna-ul va lua avans. Si exemplul cu masina cu plecare din a 5-a este foarte prost. Exact asta este rolul variatorului, sa modifice raportul dintre ambielaj si axul rotii, ca la turatii mici sa aiba cuplu mai mare si sa plece mai usor si la turatii mari sa mearga mai repede. Sgur sti si tu, principiul vitezelor de la bicicleta, putina fizica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...