Sari la conținut

Apelez la gustul vostru


hoinaruu
 Share

Postări Recomandate

Vreau parerea voastra sincera despre cele doua DR-uri, cara arata mai bine , voi pe care l-ati lua . Amandoua sunt din 2000 si costa la fe. Una din ele va fi a mea .AJUTATI-MA

 

 

Pai, pe ala cu km mai putini. Sau da-te cu amandoua si remarca niste diferente daca ele exista. Ala negru are si topcase

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-as da io cu amandoua dar sun in germania si nu merg eu dupa el, iar cu KM cel negru are 29 mi iar celalalt 14 mi da cine stie daca sunt reali. Ala negru cica e modificat (tunat ) da mie mi sa nu fi fost facut zob piesele originale si asta sa fie motivul modificarii + ca e negru mat iar originale nu prea sunt asa de negre iar de e vopsit peste plastic apoi cred ca se poate decoji vopseaua nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Cel negru observ ca are :

1. Alte oglinzi - maxim 40 de euro. La design poate sunt mai faine, depinde de gusturi; prefer insa originalele de Dr care chiar sunt mari si au o vizibilitate foarte buna.

2. Aripa supermoto - aprox. 20 euro. Mai faina la design. Nu stiu in teren diferentele fata de una enduro, vizibil mai mare ca suprafata frontala.

3. Protectii maini - in jur de 30-40 euro parca. Modelul acela de Polisport am impresia ca au si tija de aluminiu la interior - ceea ce ar fi f. bine.

4. Bloc faruri enduro - ? euro, dar nu o avere.

Nu stiu nimic despre el in privinta calitatii luminii pe timp de noapte, asa ca ma abtin. De usor, 95 % este sigur mai usor decat originalul.

5. Parbriz de Bmw F 650 Gs injectie - 60/70 euro?

Sau mai mult probabil, doar fiindca este "de Bmw".

6. Lipsesc protectiile de cauciuc ale telescoapelor.

Costa intre 15 si 35 euro in fct. de marca, dar bucuria de a demonta fata motorului din cauza gusturilor unui mare intelect va fi priceless.

7. Poate singurul lucru cu adevarat important la aceste modificari - rezevorul Acerbis, cu o capacitate mai mare decat cel standard. In jur de 200 euro +/- nou. Capacitatea lui, din ce pot vedea in poze, nu e insa vreo mare relevatie. Daca ai fi avut ceva de 25 litri/+ mai ziceam. Avantajul major consta in faptul ca este din plastic si :

- incaseaza (pana la o limita) mai bine decat cele de metal. Cand o sa si-o ia serios te vei uita la gaura din el. Mai greu. De fapt. f. greu sa ajungi aici.

- usureaza motocicleta in partea superioara, modificand in bine (chiar daca sensibil-moderat) centrul de greutate. O motocicleta cu un rezervor de plastic garantat e mai ok la manevrabilitate solicitanta in teren/pe sosea.

 

 

"Tuning" cu adevarat motivant la un motor din categoria aceasta ar consta in inlocuirea suspensiilor (ar fi un mare plus), a evacuarii (preferabil impreuna cu filtrul de aer), a rezervorului si in adaugarea unui cric central si a crash-bar -urilor. Niste inaltatoare de ghidon si alt ghidon ar fi si ele un plus serios.

Protectiile cu aluminiu sunt si ele f. bune, dar nu sunt o avere asa ca nu le putem considera modificare esentiala.

 

In concluzie (parerea mea):

- Modificarile la cel negru nu sunt deloc radicale incat sa zici ca au scos ceva superb din acea motocicleta. Plus ca nu imi plac deloc.

- Ar fi mai ok un motor cu km putini

- As cumpara-o pe cea albastru cu alb.

 

L.E. - Imi cer scuze de postul dublu. Greseala de editare. Primul va disparea.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi e mai customize-at, ala negru e dubios. De obicei, motocicletele second hand e bine sa se prezinte cat mai aproape de aspectul original. Daca vrei sa vinzi o motociclera modificata, ori convingi un prieten sa o cumpere, ori o dai la juma de pret. Asa ca, daca cei cu DR-ul negru nu lasa substantial din pret, eu zic sa-l iei pe ala alb-albastru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic tot alb-albastru.

 

Mie personal nu imi plac modificarile fantezisto-postmoderniste de pe ala negru. Rezervorul e singura treaba buna.

 

Iti spun eu ca nu vezi mare lucru cu farul ala (doar consuma mai putin si e mai usor); iar cu aripa de supermoto te stropesti de te faci dalmatian.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
''apelez la gustul vostru'' asa suna prietene de ma gandesc tot la altceva... :scratch:

 

Mai precis?

Spune-ne si noua, sa nu murim de curiozitate.

...

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt sfaturi , in mare asta era si parerea mea dar am vrut sa imi intaresc convingerile .

sI URMAND TOT CE ATI SCRIS VOI am decis sa o iau pe cea cu albastru Am si dat avans asa ca pe joi o sa am motor si daca o sa ma misc bine pana sambata o sa fie si inmatriculat.

P.S Mai am 3 zile de NESOMN

 

Apropo N-X-R la ce te gandeai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

proasta decizie ai facut mai, mai bine un transalp, un voshod sau mai bine iti dadeam mobra inapoi :lol:

acu trebuie sa-mi cumpar cauciucuri de enduro sa ma pot tine dupa tine :D

 

trebuie specificat ca topicul deschis de mine legat de dr 650 se, a fost deschis de hoinaruu de pe contul meu, si-a uitat omul parola de la cont dar acum vad ca si-a recuperat-o, deci si atunci ca si acum vorbeati cu hoinaruu

 

va multumesc pt. ca i-ati aratat ca forumul e un loc plin de oameni ok care oricand ofera un sfat pertinent.

 

va salut si Numai Bine :scratch:

 

p.s. acu mai trebuie convins sa mearga si la intruniri moto :P

Editat de badogistu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Badogistule ca m-ai lasat sa-ti folosesc contu ,ca dupa cum ai spus acuma mi-am recuperat parola ,mai trebe doar sa-mi pun o poza cu motoru si sa ma las convins pt intruniri ENDURO sau ..........

 

Apropo de Mobra ti-o las sa te speli pe cap cu ea.ca ea ti-o bagat microbu in vena

 

Si acuma ati bagi toti bani in motoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...