hoinaruu Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Vreau parerea voastra sincera despre cele doua DR-uri, cara arata mai bine , voi pe care l-ati lua . Amandoua sunt din 2000 si costa la fe. Una din ele va fi a mea .AJUTATI-MA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 Vreau parerea voastra sincera despre cele doua DR-uri, cara arata mai bine , voi pe care l-ati lua . Amandoua sunt din 2000 si costa la fe. Una din ele va fi a mea .AJUTATI-MA Pai, pe ala cu km mai putini. Sau da-te cu amandoua si remarca niste diferente daca ele exista. Ala negru are si topcase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinaruu Postat Februarie 7, 2009 Autor Share Postat Februarie 7, 2009 M-as da io cu amandoua dar sun in germania si nu merg eu dupa el, iar cu KM cel negru are 29 mi iar celalalt 14 mi da cine stie daca sunt reali. Ala negru cica e modificat (tunat ) da mie mi sa nu fi fost facut zob piesele originale si asta sa fie motivul modificarii + ca e negru mat iar originale nu prea sunt asa de negre iar de e vopsit peste plastic apoi cred ca se poate decoji vopseaua nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 alb cu albastru +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 (editat) Cel negru observ ca are : 1. Alte oglinzi - maxim 40 de euro. La design poate sunt mai faine, depinde de gusturi; prefer insa originalele de Dr care chiar sunt mari si au o vizibilitate foarte buna. 2. Aripa supermoto - aprox. 20 euro. Mai faina la design. Nu stiu in teren diferentele fata de una enduro, vizibil mai mare ca suprafata frontala. 3. Protectii maini - in jur de 30-40 euro parca. Modelul acela de Polisport am impresia ca au si tija de aluminiu la interior - ceea ce ar fi f. bine. 4. Bloc faruri enduro - ? euro, dar nu o avere. Nu stiu nimic despre el in privinta calitatii luminii pe timp de noapte, asa ca ma abtin. De usor, 95 % este sigur mai usor decat originalul. 5. Parbriz de Bmw F 650 Gs injectie - 60/70 euro? Sau mai mult probabil, doar fiindca este "de Bmw". 6. Lipsesc protectiile de cauciuc ale telescoapelor. Costa intre 15 si 35 euro in fct. de marca, dar bucuria de a demonta fata motorului din cauza gusturilor unui mare intelect va fi priceless. 7. Poate singurul lucru cu adevarat important la aceste modificari - rezevorul Acerbis, cu o capacitate mai mare decat cel standard. In jur de 200 euro +/- nou. Capacitatea lui, din ce pot vedea in poze, nu e insa vreo mare relevatie. Daca ai fi avut ceva de 25 litri/+ mai ziceam. Avantajul major consta in faptul ca este din plastic si : - incaseaza (pana la o limita) mai bine decat cele de metal. Cand o sa si-o ia serios te vei uita la gaura din el. Mai greu. De fapt. f. greu sa ajungi aici. - usureaza motocicleta in partea superioara, modificand in bine (chiar daca sensibil-moderat) centrul de greutate. O motocicleta cu un rezervor de plastic garantat e mai ok la manevrabilitate solicitanta in teren/pe sosea. "Tuning" cu adevarat motivant la un motor din categoria aceasta ar consta in inlocuirea suspensiilor (ar fi un mare plus), a evacuarii (preferabil impreuna cu filtrul de aer), a rezervorului si in adaugarea unui cric central si a crash-bar -urilor. Niste inaltatoare de ghidon si alt ghidon ar fi si ele un plus serios. Protectiile cu aluminiu sunt si ele f. bune, dar nu sunt o avere asa ca nu le putem considera modificare esentiala. In concluzie (parerea mea): - Modificarile la cel negru nu sunt deloc radicale incat sa zici ca au scos ceva superb din acea motocicleta. Plus ca nu imi plac deloc. - Ar fi mai ok un motor cu km putini - As cumpara-o pe cea albastru cu alb. L.E. - Imi cer scuze de postul dublu. Greseala de editare. Primul va disparea. Editat Februarie 7, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 eu pe cel abastru las loa.e totul original pe el....parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 alb albastru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Februarie 7, 2009 Share Postat Februarie 7, 2009 si eu l-as alege tot pe cel standard (alb-albastru). un eventual tunning l-as face personal cu ce as considera necesar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 alb albastru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 Desi e mai customize-at, ala negru e dubios. De obicei, motocicletele second hand e bine sa se prezinte cat mai aproape de aspectul original. Daca vrei sa vinzi o motociclera modificata, ori convingi un prieten sa o cumpere, ori o dai la juma de pret. Asa ca, daca cei cu DR-ul negru nu lasa substantial din pret, eu zic sa-l iei pe ala alb-albastru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 Eu zic tot alb-albastru. Mie personal nu imi plac modificarile fantezisto-postmoderniste de pe ala negru. Rezervorul e singura treaba buna. Iti spun eu ca nu vezi mare lucru cu farul ala (doar consuma mai putin si e mai usor); iar cu aripa de supermoto te stropesti de te faci dalmatian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 ar merge si cel negru, dar sa iti dea si piesele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
N-X-R Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 ''apelez la gustul vostru'' asa suna prietene de ma gandesc tot la altceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 8, 2009 Share Postat Februarie 8, 2009 (editat) ''apelez la gustul vostru'' asa suna prietene de ma gandesc tot la altceva... Mai precis? Spune-ne si noua, sa nu murim de curiozitate. ... Editat Februarie 8, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinaruu Postat Februarie 9, 2009 Autor Share Postat Februarie 9, 2009 Mersi pt sfaturi , in mare asta era si parerea mea dar am vrut sa imi intaresc convingerile . sI URMAND TOT CE ATI SCRIS VOI am decis sa o iau pe cea cu albastru Am si dat avans asa ca pe joi o sa am motor si daca o sa ma misc bine pana sambata o sa fie si inmatriculat. P.S Mai am 3 zile de NESOMN Apropo N-X-R la ce te gandeai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 (editat) proasta decizie ai facut mai, mai bine un transalp, un voshod sau mai bine iti dadeam mobra inapoi acu trebuie sa-mi cumpar cauciucuri de enduro sa ma pot tine dupa tine trebuie specificat ca topicul deschis de mine legat de dr 650 se, a fost deschis de hoinaruu de pe contul meu, si-a uitat omul parola de la cont dar acum vad ca si-a recuperat-o, deci si atunci ca si acum vorbeati cu hoinaruu va multumesc pt. ca i-ati aratat ca forumul e un loc plin de oameni ok care oricand ofera un sfat pertinent. va salut si Numai Bine p.s. acu mai trebuie convins sa mearga si la intruniri moto Editat Februarie 9, 2009 de badogistu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Februarie 9, 2009 Share Postat Februarie 9, 2009 (editat) p.s. acu mai trebuie convins sa mearga si la intruniri moto sau la enduro Editat Februarie 9, 2009 de Cata M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoinaruu Postat Februarie 10, 2009 Autor Share Postat Februarie 10, 2009 Mersi Badogistule ca m-ai lasat sa-ti folosesc contu ,ca dupa cum ai spus acuma mi-am recuperat parola ,mai trebe doar sa-mi pun o poza cu motoru si sa ma las convins pt intruniri ENDURO sau .......... Apropo de Mobra ti-o las sa te speli pe cap cu ea.ca ea ti-o bagat microbu in vena Si acuma ati bagi toti bani in motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.