Sari la conținut

Pompa cu vacuum


Dan-Andrei
 Share

Postări Recomandate

Salut! Am cateva intrebari legate de aerisirea cu pompa cu vacuum. Voi incerca sa fiu cat mai concis, ca sa puteti si voi sa imi raspundeti clar. Mi-am luat o pompa cu vacuum si mi-am si aerisit franele. Iata cum am facut:

 

1. am desfacut rezervorul cu lichid de frana

2. am conectat pompa cu vacuum la ventilul de pe etrierul dreapta

3. am creat presiune cu pompa

4. desfacut ventilul

5. am dat la pompa in continuare, pastrand rezervorul de lichid plin (sa nu traga aer), si am tinut-o tot asa pana cand am umplut

vreo 4 rezervoare

6. inchis ventil

7. am trecut la etrierul stanga

 

Toate bune pana aici.

PROBLEMA MEA: eu am mers pe ideea ca trebuie sa dai la pompa pana cand nu mai ies bule de aer pe furtun. Asa este? Bule de aer au iesit pana la final, de unde si greseala mea de a arunca pe apa sambetei o gramada de lichid.

 

Am facut si probe cu ea, franeaza foarte bine, discurile se incalzesc egal.

 

Pana la urma cum iti dai seama ca s-a eliminat tot aerul din circuit?

 

Cam atat.

 

P.S.: chestii gen "las-o incolo de pompa si aeriseste-o la balta" am mai auzit. Un sfat competent mi-ar fi de folos in schimb.

 

Bafta, asfalt uscat!

Editat de Dan-Andrei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atat timp cat franarea e puternica, se simte tare la mana (sau picior, whatever) si nu ai probleme de fading, trebuie sa fi facut bine. Iar pasii facuti sunt corecti. Cat despre lichidul de frana irosit, nu mi-as face deloc probleme. Oricum n-o sa-l mai folosesti deoarece l-ai expus la aer si deja s-a imbibat cu apa. Ce ti-a mai ramas acum e bun doar ca inlocuitor de WD40.

 

BTW, am observat ca bulele de aer tind sa urce singure in rezervor cu timpul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am observat acelasi lucru la pompa de vacuum.

poate ca bulele acelea ff mici de aer nu le trage din instalatie ci pe langa cuplajul furtun-ventil.

oricum ai procedat corect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zicea cineva mai demult pe aici ca pentru fata ajunge sa lasi rezervorul descoperit peste noapte cu maneta trasa, aerul urcand singur; eu unul mi le-am aerisit cu furtunul de la perfuzie, clasic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am observat acelasi lucru la pompa de vacuum.

poate ca bulele acelea ff mici de aer nu le trage din instalatie ci pe langa cuplajul furtun-ventil.

oricum ai procedat corect!

 

Asa am zis si eu, ca poate nu a izolat bine acel adaptor pentru ventil.

 

Oricum, nu ma mai complic. Motoreta franeaza foarte bine. Si nu vad cum naiba sa mai aiba aer dupa ce am golit circuitul de cateva ori.

 

zicea cineva mai demult pe aici ca pentru fata ajunge sa lasi rezervorul descoperit peste noapte cu maneta trasa, aerul urcand singur; eu unul mi le-am aerisit cu furtunul de la perfuzie, clasic.

 

Cunosc metoda, insa nu mi se pare tocmai potrivita. Nu cred ca la reprezentanta Honda procedeaza asa.

Cu furtunul de perfuzie este intr-adevar o metoda alternativa, apare si in manualul de service.

Ca metoda cea mai recomandata aparea insa folosirea unei pompe cu vacuum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam ce anume vrei sa-mi sugerezi?

 

Sa citesti articolul!...

 

- DOT 5.1 nu este hidrofil

- lichidul de frana nu este chiar atat de "insetat" incat sa fie nevoie sa fim atenti cu "capacul"

- Sistemul de "franare" oricum nu este perfect etans asa ca lichidul (exceptie DOT5.1) se "umezeste" in timp si trebuie inlocuit

- ... etc

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...