switch Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 Domi-ul e ok. Cam in aceeasi masura in care DRu de 650 e ok. XR650R ar fi muult mai indicat, dar e mult mai scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Februarie 13, 2009 Autor Share Postat Februarie 13, 2009 (editat) oferta cu tura cu xr-ul valabila si pentru mine? domiul nu e enduro, e funduro. nu are cursa suficient de lunga la suspensii, garda, vitezele i-s cam lungi fata de xr... mult mai bine, pentru ce vreau eu, xr-ul. plus ca are cam multe kg in plus domi-u, dispuse in plastice si alte cele. cred ca totusi dr va fi, 650r... pentru cei care au... porneste usor? Editat Februarie 13, 2009 de macicasan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 in 2100-2200 eur iti iei un xr600 r in stare ok via italia. Iti sugerez varianta asta. Da, este valabila, dar sa nu va gantidii ca dau motorul in probe tuturor amatorilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 Ia vedeti http://advrider.com/forums/showthread.php?t=384345 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 @macicasan: DR-ul reglat ok porneste la prima pedala cand e cald si dupa 3-4 pedale initiale date fara contact, cand e frig afara. Deci porneste repede. Eu am una exact ca aia din poza pusa de tine. Plus ca mie mi se pare sexy kick-starterul. Nu se deschide linku ala pe care l-ai pus, dar inteleg ca e vorba de KTM... (banuiesc ca ??LC4??). Mie imi place la nebunie cum trage dar e nevoie de mare atentie la cumparare si de multa rabdare cu intretinerea si exploatarea ca sa nu ai probleme nedorite. DR 650R e mai greu cu vreo 20 de kg dar se aseaza mult mai bine la drum decat LC4 si nu vibreaza in halul ala, plus ca e mult mai fiabil. Dar LC4 e.... brutaaaal. . Ia in calcul si XR600 dar e usor scumputz si ala pt "buget". @Achile: good point man. @belbody: meseriasi ai dreaq rusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Februarie 13, 2009 Autor Share Postat Februarie 13, 2009 era vorba de un lc4 din '90, cica tot nou in el. da' nu ktm, ca am intrebat in stanga si-n dreapta, cica nu-i tocmai fiabil, dr va fi, poate chiar un big de 750, da' slabe sanse, cred ca 650r va fi totusi... cinste! de xr n-am bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 Subscriu la cele descrise de Lupu despre pornirea cu kick. E o placere si se invata usor. UN DR600 e mai fain decat un DR650. E mai agil si mai brutal totodata. Testate amandoua si exista diferente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Februarie 14, 2009 Autor Share Postat Februarie 14, 2009 650 SE... suna bine, inca caut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 650 SE... suna bine, inca caut. Da, si sunt si mai noi... motorul e putin modernizat. Cred ca o sa-mi iau si eu unul in cativa ani, daca nu cumva o sa am bani de un DRZ, care sunt ale dracului de scumpe.. Bafta la cautari si ai grija ce alegi, sa nu fie cu distributia praf. Am avut 1 an DR600, si stiu ce vorbesc. Si nu te uita la demaror, daca are sau nu, chiar e fain pornitul la pedala... si nici n-ai treaba cu bateria, poti sa o tii in dulap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 eu folosesc dr 600 r pe off road cu gume cross.merge ca tunu.ma tin dupa astia cu exc-uri de 400.450..fara stres.daca e traseu mai usor gen raly raid... pa.........zboara.al meu e usurat cat sa putut.f multumit de el.pornirea ok si la rece si la cald dar sa fie pus la punct! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Februarie 25, 2009 Autor Share Postat Februarie 25, 2009 eu folosesc dr 600 r pe off road cu gume cross.merge ca tunu.ma tin dupa astia cu exc-uri de 400.450..fara stres.daca e traseu mai usor gen raly raid... pa.........zboara.al meu e usurat cat sa putut.f multumit de el.pornirea ok si la rece si la cald dar sa fie pus la punct! asa asa... acuma zi-mi si cat de des se strica, ce probleme ai la el si cat te costa intretinerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 asa asa... acuma zi-mi si cat de des se strica, ce probleme ai la el si cat te costa intretinerea Pai a lui se strica ca e un jaf. Si a mea se strica din 2 in doi, dar asta nu inseamna ca toate sunt la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 Pai a lui se strica ca e un jaf. Si a mea se strica din 2 in doi, dar asta nu inseamna ca toate sunt la fel... corect spus!!eu am luato ceva mai mult decat zob!!!la capitolul motor!ca sa o pot face a trebuit sa mai cumpar inca un motor!facuta merge nu ai probleme in general depinde.eu am avut ceva probleme acum sper sa tina.intretinere..daca e facut calumea odata nu cred ca ai avea probleme cu el daca ii dai un ulei bun....belbody tu sti mai bine cat am patimit cu al meu pana l-am facut si acum cu aprinderea...dar toate astea din cauza fostului proprietar! daca gasesti una buna nu cred ca ai avea stres cu ea!!bafta in alegere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.