Sari la conținut

YAMALUBE


danutt
 Share

Postări Recomandate

Salut . Ce parere aveti de uleiu Yamalube 4    10w30 . Stiu doar ca este  recomandat de Yamaha. Ati mai folosit careva?

 

Texaco. Ce te face sa crezi ca daca-si dau cu parerea citiva specialisti mioritici ai sa faci cea mai buna alegere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foloseste ce iti recomanda producatorul si totul va fi ok :cheers: Ca ulei de motor nu cred ca e bun - isi pierde proprietatile de lubrifiere la temperaturi destul de joase pentru un motor.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi , Switch . Jagi ... tu , nu stiu dupa ce drac ai postat , ca nu ma ajuti in nici un fel ...

 

Texaco. Ai auzit de marca asta? E texaco pe care scrie Yama Lube. De ulei Dacia ai auzit?Cel mai bun pt Dacii! Asa si la Yamaha.Yamaha nu fabrica uleiuri.

PS: Nu mai pomeni de necuratu ca poate chiar te ia la o plimbare. Eu am fost bine intentionat.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Texaco. Ai auzit de marca asta? E texaco pe care scrie Yama Lube.De ulei Dacia ai auzit?Cel mai bun pt Dacii! Asa si la Yamaha.Yamaha nu fabrica uleiuri.

PS: Nu mai pomeni de necuratu ca poate chiar te ia la o plimbare. Eu am fost bine intentionat.

 

   Poate , daca incepeai cu :  "Texaco. Ai auzit de marca asta? E texaco pe care scrie Yama Lube"   nu imi lasai impresia ca esti rau intentionat . 

 

 

   Un "specialist mioritic" cum zici tu , adica , yo4hgx chiar mi-a fost de ajutor si se vede ca e bineintentionat. Si stai linistit ca nu imi e frica de necuratu ... ma inteleg bine cu Doamne Doamne  :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeste si judeca singur!

 

http://hobbymoto.ro/?p=265

http://hobbymoto.ro/?p=287

 

Ride Safe!

 

 

 

Am citit si am judecat. Ideea este ca nu o sa folosesc yamalube 10w30.  De ce ?

 

 

      Oricum, uleiurile etichetate drept “conservant de energie” care reclama scaderea consumului NU sunt recomandate pentru ambreajul umed al motocicletelor. Ar fi 0W20, 5W30, 10W30.

 

      In cazul motocicletelor avem de’a face cu cateva probleme mai speciale. In primul rand, majoritatea motocicletelor au ambreaj in baie de ulei, acelasi ulei din motor. Daca acest ulei are un continut ridicat de molibden atunci exista pericolul ca ambreajul sa inceapa sa patineze. Asadar evitati etichetele cu “conservant de energie” “reduce consumul”, etc. 0W20, 5W30 si 10W30 fac parte din aceasta categorie.

 

      Marea majoritate a motocicletelor folosesc acelasi ulei de motor si pentru transmisie. Transmisia este un adevarat ucigas pentru V.I.I. (aditivi pentru imbunatatirea vascozitatii) astfel, un ulei atat de recomandat ca 10W40 mineral cu un bogat continut de V.I.I. ar trebui evitat. De asemenea nu puteti folosi nici 10W30 datorita modificatorilor de frecare. Si’atunci? Ce folosim totusi? Uleiurile comerciale 15W40 nu sunt o alegere proasta deoarece au un continut relativ scazut de V.I.I. Orice ulei sintetic dar atentie! CU ADEVARAT sintetic va avea un continut scazut de V.I.I. astfel se pare ca merita diferenta de pret fata de cele minerale etichetate ca “sintetice”.

 

 

 

      

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

   Un "specialist mioritic" cum zici tu , adica , yo4hgx chiar mi-a fost de ajutor si se vede ca e bineintentionat. Si stai linistit ca nu imi e frica de necuratu ... ma inteleg bine cu Doamne Doamne  :cheers:

 

Cu tot respectul dar eu nu l-as include pe yo4hgx in randul specialitistilor mioritici. Cred ca metafora lui JAGI se adresa acelui gen de specialisti din tastatura care nu stiu sa deschida busonul la benzina in viata reala dar pe forum sunt mari mecanici.

 

On topic, dupa cum spunea si cineva mai sus, in sfarsit aflu si eu ce intra in uleiul atat de des intalnit in cartea tehnica a "matzei" din dotare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tot respectul dar eu nu l-as include pe yo4hgx in randul specialitistilor mioritici. Cred ca metafora lui JAGI se adresa acelui gen de specialisti din tastatura care nu stiu sa deschida busonul la benzina in viata reala dar pe forum sunt mari mecanici.

 

On topic, dupa cum spunea si cineva mai sus, in sfarsit aflu si eu ce intra in uleiul atat de des intalnit in cartea tehnica a "matzei" din dotare.

 

 

 

 

 Nu conteaza cine , ce si cum e ... conteaza cine vrea sa te ajute. Poate am inteles eu gresit ce a vrut sa zica JAGI. 

 

  Eu ma bucur ca am inteles cum sta treaba cu yamalub 10w30

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Eu ma bucur ca am inteles cum sta treaba cu yamalub 10w30

 

Ai inteles pe dracu ! ... diferenta intreuleiurile auto si cele moto este exact tipul de aditivi folositi avand in vedere caracteristicile de functionare ale fiecarui motor in parte .

In consecinta uleiurile dedicate pt moto sunt pt moto , in timp ce anumite uleiuri pt auto se pot folosi la anumite moto ( in principiu cele mai vechi care prin proiectare aveau alte cerinte de la uleiuri ) .

Uleiul recomandat de producatori este un ulei ce satisface cerintele de lubrifiere pt o functionare in parametri a motorului respectiv fara a avea pretentia ca este cel mai bun , cel mai ieftin sau cel mai bine mancat de motor ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...