Sari la conținut

posesori de DR Ajutor


hoinaruu
 Share

Postări Recomandate

Da, e cum zice Cristi from Hell, trebuie sa se ridice pe o roata relativ usor.

Cu pinioane standard (16/42) trebuie sa ai in viteza a 5-a la 4500 rpm fix 120 km/h, asta fiind si croaziera. (100 - 115 e mers frumos de "consum")

 

Cand da soarele facem "brigada" si ne lamurim nu e problema, nu trebuie sa mergi la mecanici, mai da-i in ...... colo de mecanici :crack:

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Lupu Nu stiu ce turatie avea, parca ar mai fi putut, dar nu m-am riscat mai tare...

... singura problema care o am ...din prima viteza iese destul de greu pe liber... cu motoru' oprit iese bine... dar in mers...nu vrea...dau socuri cu calcaiu' sa iasa... prietenul meu care mi-a facut filtrul a zis ca vinde savage-ul lui si cumpara tot dr... :crack:

 

schimba kitu de ambreiaj si o sa fie ca nou. exact aceeasi problema am avut si eu si pana n-am schimbat discurile n-am scapat de belea.dupa, mergea parfum. statea la ralanti fara sa agate, si iesea din viteza si daca trageam cu degetu mic

Da, e cum zice Cristi from Hell, trebuie sa se ridice pe o roata relativ usor.

Cu pinioane standard (16/42) trebuie sa ai in viteza a 5-a la 4500 rpm fix 120 km/h, asta fiind si croaziera. (100 - 115 e mers frumos de "consum")

 

Cand da soarele facem "brigada" si ne lamurim nu e problema, nu trebuie sa mergi la mecanici, mai da-i in ...... colo de mecanici :crack:

 

:crack:

al meu nu prea se ridica din gaz..nici cand am luat-o si nici dupa ce i-am segmentat motorul(pinion 16/42). trebuia mereu sa o ajut cu un pic de ambreiaj

Editat de Cata M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbatorul de viteza merge mai greu si daca exista ulei peste nivelul normal sau daca uleiul e mai gros decat trebuie. Avand in vedere ca afara e frig, ar trebui un ulei de iarna, mai subtire. Pune-i ulei pt iarna sau asteapta vremea calda si vezi cum se comporta. Dupa aceea, eventual, baga-te la ambreiaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu m-am lamurin cu ce varianta am ,limitat su nelimitat Dar dupa ce am citit ce ati scris mai sus cred ca singura varianta ar fi sa ne intalnim (cand iese soarele )si ma comparam calutii sau sa merg :crack: pana la Bucuresti si sa o pun pe tester ca doar acolo au .

Totusi toba nu e pe lpaculmeu, e originala ci cred ca are catalizator ca nu suna cum asi vrea ieu (un pic mai sanatos )

Inca o chestie , va tot aud de viteza raportat la ture/min apoi care aveti DR 650 SE de unde( pana mea) stiti cate ture pe minut are ca doar nu are turometru din cate stiu eu ,cel putin al meu nu are . Voi aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o chestie , va tot aud de viteza raportat la ture/min apoi care aveti DR 650 SE de unde( pana mea) stiti cate ture pe minut are ca doar nu are turometru din cate stiu eu ,cel putin al meu nu are . Voi aveti?

 

Era vorba de RS-ul lui cristache. R-ul, RS-ul, RSE-ul au turometru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca ati venit cu ideea de a ne intilni si proba mobrele, de abia astept...poate dam si o tura pe coclauri...

 

Despre ce tester este vorba? Ce sa testezi? Cum?

 

Sa vina primavara odata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai scos tu mufa sau ai duso in service ? Daca sti mai multe te rog detaliaza . De unde vin firele ? unde duc ? la carburator?la cutia aia cu electronice ?

salut!sunt 2 posibiltati de limitare: limitare mecanica.sau un contact electric pe cablul de acceleratie care la un anumit numar de ture cand face contact iti taie aprinderea!cea mecanica se folosea la cele mai vechi..un surub care facea aceeasi chestie da mecanic...pe sistemul de prindere al cablurilor de acceleratie!!!poti sa te uiti singurel sa vezi ce e....si ii scoti contactul ala de acolo:)..bafta ai grija ce strici:)

 

salut!sunt 2 posibiltati de limitare: limitare mecanica.sau un contact electric pe cablul de acceleratie care la un anumit numar de ture cand face contact iti taie aprinderea!cea mecanica se folosea la cele mai vechi..un surub care facea aceeasi chestie da mecanic...pe sistemul de prindere al cablurilor de acceleratie!!!poti sa te uiti singurel sa vezi ce e....si ii scoti contactul ala de acolo:)..bafta ai grija ce strici:)

tobe gasesti pe toate site-urile ai vazut si tu ca sunt destul de scumpe....daca ai o toba originala care se aude aiurea...se merita sa dai 200-300 de euro pe una marfa...sau chiar mai putin pe una sh dar daca are un after eu zic sa o pastrezi ca e ok:)...oricum tu algi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Lantul meu de transmisie si-a dat obstescul sfarsit. A rupt patina aia de jos (alba la mine), capacul de la pinionul mic si suportul negru de deasupra basculei spate.

 

Binenteles ca a facut toate astea dupa ce am avut un frontal cu o masina si un high-side evitand o masina si fiind fortat sa ies de pe sosea.

 

Pe rand luate sunt cumparator pentru:

carena stanga fata,

parbriz,

bord complet al mee avea cam 14.000 km.

 

Sunt doritor de piese dimprejurul lantului (plasticurile alea)

 

Si amator sa imi pun lant industrial (fara O Ringuri) pentru transmisie.

 

 

Mentionez ca sunt mandru pososor de dr 650 rse din 96, modelul inainte de esecul freewind care merge cu el vara iarna... modelul e sp43b

 

Multam si salutari din Timisoara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul meu de transmisie si-a dat obstescul sfarsit. A rupt patina aia de jos (alba la mine), capacul de la pinionul mic si suportul negru de deasupra basculei spate.

[...]

Pe rand luate sunt cumparator pentru:

carena stanga fata,

parbriz,

bord complet al mee avea cam 14.000 km.

 

Sunt doritor de piese dimprejurul lantului (plasticurile alea)

 

Si amator sa imi pun lant industrial (fara O Ringuri) pentru transmisie.

 

Nasoala problema, dar bine ca nu s-a spart si capacul stang (ala care acopera aprinderea).

 

Pentru lantz si eventual alte piese, vorbeste cu userul ROMI3.

 

Plasticele alea (chain guard-ul si sprocket cover-ul) se gasesc cam greu.

 

Deasemenea, carena si parbrizul recomand sa le repari la un meserias care lucreaza cu dibacie. E foarte putin probabil sa gasesti unele de inlocuit (sh, ca noi e si mai greu de crezut).

 

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am nevoie de ajutor cu aceeasi problema...

IN talon scrie 20 kw...dar pe unde am cautat, pe net, nu am gasit asa ceva...

Eu nu cred ca motorul are doar 20 kw...este destul de nervos si am mers max 150km/h...

 

ma poate lamuri si pe mine cineva? sau ma lasa careva sa ma dau cu un DR cu 46 de cai? trebuie sa vad daca este vreo diferenta...

 

post-7547-1234952284_thumb.jpgModel_dr.doc

 

 

Multumesc de ajutor.

Salut!am si eu un dr de 650....tot din germania!a fost limita pt incepatori dar a fost ridicata to la ei limitarea,cand am fost cu ea la rar "orbete"ala nu si-a dat seama si vroia sa o treaca limitata in talonul romanesc,noroc ca i-am zis noi...exista probabilitatea ca si la tine in talon sa se fi gresit si sa fi scris limitarea..vezi si tu dak atunci cand accelerezi se duce pana pe la 6 7 mii si dak e asa e bine....daca la 5 mii moare...e limitata inca...chestia cu viteza nush ce sa zic io am fugit 140 cu a 4 in 6000 fara sa imi dau seama de treapta...si cand am vazut turele nu stiam ce se intampla...:moto:)uitat-te prin ea si mai vb:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am nevoie de ajutor cu aceeasi problema...

IN talon scrie 20 kw...dar pe unde am cautat, pe net, nu am gasit asa ceva...

Eu nu cred ca motorul are doar 20 kw...este destul de nervos si am mers max 150km/h...

 

ma poate lamuri si pe mine cineva? sau ma lasa careva sa ma dau cu un DR cu 46 de cai? trebuie sa vad daca este vreo diferenta...

 

post-7547-1234952284_thumb.jpgModel_dr.doc

 

 

Multumesc de ajutor.

 

Cristache, aceeasi chestie am patit si eu cu Dr-ul meu, la un moment dat m-am obisnuit cu putere lui si nu-mi mai ajungea :angry:

La inceput ma speria a2-a la blana,dupa care nici nu-mi mai dadeam seama cand taia gazul in a3-a....dupa asta mi-am luat Ktm-ul :blink:

 

 

Spor!

 

Salut!am si eu un dr de 650....tot din germania!a fost limita pt incepatori dar a fost ridicata to la ei limitarea,cand am fost cu ea la rar "orbete"ala nu si-a dat seama si vroia sa o treaca limitata in talonul romanesc,noroc ca i-am zis noi...

 

 

Si de ce i-ati zis????

Da-l in mama lui, nu crezi ca era mai bine sa aiba 25 kw in talon???

Asa pt aia care nu au 2 ani experienta (daca o mai fi asta in legislatie ca n-am citit-o decat o data inainte de examen ;))

 

 

Spor!

Editat de adiviraj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...