secbiker Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 Salut tuturor, am o problema cu cu un Leonardo de 150 in sensul ca scoate pe epurator o spuma galbena care defapt este ceva amestec de ulei. In trecut motorul asta a mai fost defect cu problema asta deoarece a ramas fara ulei si s-a bulit ambielajul, cilindru, piston, segmenti, dar problema fost de la pompa de apa care nu a functionat. Acum am rezolvat cu pompa, am pus ambielaj bun, set motor cu 7000 mii de km. L-am montat si a mers bine cu uleiul de proba cu 6 lei 20w50. Cand schimb uleiul pe unul bun Mobil 10w40 incepe si scoate spuma respectiva pe la epurator si il baga in filtru. Va pun si doua poze sa vedeti ce face acest motor. Va rog sa-mi dati idei ce sa mai fac cu el deoarece acest motor sta de un an jumate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bllueus Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 Salut tuturor, am o problema cu cu un Leonardo de 150 in sensul ca scoate pe epurator o spuma galbena care defapt este ceva amestec de ulei. In trecut motorul asta a mai fost defect cu problema asta deoarece a ramas fara ulei si s-a bulit ambielajul, cilindru, piston, segmenti, dar problema fost de la pompa de apa care nu a functionat. Acum am rezolvat cu pompa, am pus ambielaj bun, set motor cu 7000 mii de km. L-am montat si a mers bine cu uleiul de proba cu 6 lei 20w50. Cand schimb uleiul pe unul bun Mobil 10w40 incepe si scoate spuma respectiva pe la epurator si il baga in filtru. Va pun si doua poze sa vedeti ce face acest motor. Va rog sa-mi dati idei ce sa mai fac cu el deoarece acest motor sta de un an jumate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Februarie 14, 2009 Share Postat Februarie 14, 2009 Si uite asa ai mai facut un post... @Secbiker Zici ca ai inlocuit ambielajul si setul; simeringurile de la supape le-ai schimbat? Ai respectat rodajul ca la carte s-au ai cam dat forja? Fum pe esapament iese (daca da, ce culoare)? O mica cantitate de ulei in filtru e relativ normal dar la ce ei tu acolo, nu prea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 14, 2009 Autor Share Postat Februarie 14, 2009 (editat) Si uite asa ai mai facut un post... @Secbiker Zici ca ai inlocuit ambielajul si setul; simeringurile de la supape le-ai schimbat? Ai respectat rodajul ca la carte s-au ai cam dat forja? Fum pe esapament iese (daca da, ce culoare)? O mica cantitate de ulei in filtru e relativ normal dar la ce ei tu acolo, nu prea. Piesele schimbate nu au fost noi. Ambielaju schimbat era in stare excelenta, setul motor provine de pe Leonardo cu 7000 km. Forja nu a primit deloc deoarece doar acum l-am pornit dupa transplant. Simeringurile de la supape nu le-am schimbat si nici garnitura de chiuloasa nu am schimbat-o. Azi am pus iar un ulei mai gros (15w40) si parca scoate mai putina spuma. Fum nu prea scoate doar ceva ca un fel de abur la pornire pana se incalzeste, la fel se manifesta si cbr-ul meu. Editat Februarie 14, 2009 de secbiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 15, 2009 Admin Share Postat Februarie 15, 2009 Si mie imi pare la fel. Ma gindesc la garnitura de chiulasa,sa nu fie ciupita.. Uita-te in vasul de expansiune,nu gasesti ulei acolo? Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 ....cum a spus si ...mao_san....apa in ulei ....culoarea ueiului spune tot cat ulei ai bagat in baie? ai respectat nivelul?.....normal se pune putin sub nivelul maxim tu cat ai pus? .....bafta ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 15, 2009 Autor Share Postat Februarie 15, 2009 Am respectat nivelul, am pus exact un litru cat spune fabricantul. Voi verifica si vasul de expansiune sa vad daca cumva are si ulei. Adevarul este ca un timp de la montare nu a scos nimic dar dupa ceva functionare a inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto-shop cristur Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 Am respectat nivelul, am pus exact un litru cat spune fabricantul. Voi verifica si vasul de expansiune sa vad daca cumva are si ulei. Adevarul este ca un timp de la montare nu a scos nimic dar dupa ceva functionare a inceput. Salut.100% intra apa in ulei .Nu neaparat trebuie sa fie ulei in vasul de expasiune dar trebuie sa lipseasca apa din el. Problema poate sa fie de la pompa de apa ,garnitura de chiuloasa ,sau eventual chiuloasa crapata. Daca ai nevoie de ceva piese sau daca pot sa te ajut cu ceva E mail:nagyistvan@netter.ro Sau la tel:0744884370 Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 15, 2009 Share Postat Februarie 15, 2009 (editat) Oameni buni,in filtru de aer nu poate ajunge ulei din cauza chiuloasei,pompei de apa etc.....In filtru de aer uleiul ajunge doar din furtunul de la epurator de ulei daca ai compresie scazuta a motorului(4 timpi).Datorita presiuni care scapa in baia de ulei pe linga secmenti,vapori de ulei vor ajunge in filtru de aer! Iar pentru culoarea uleiului (cafea cu lapte)este responsabila apa.Daca in motor este curat atunci in filtru de aer s-a colorat din cauza condensului existent in toate cutiile de filtre de aer datorita diferentelor mari de temperatura existente acolo. Concluzia mea finala :Verificat secmenti si compresie !(DACA ULEIUL DIN MOTOR ESTE CURAT) Daca nu,posibile toate cauzele care le-au enumerat cei mai sus....... Succes! Editat Februarie 15, 2009 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Februarie 15, 2009 Autor Share Postat Februarie 15, 2009 Setul care este montat acum are cam 7000 km. Setul vechi nu l-am mai putut folosi deoarece se ovalizase din cauza temperaturii ridicate se stricase pompa de apa. Garnitura de chiuloasa am montat-o de cel putin 3 ori si este posibil sa nu mai inchida perfect (in ciuda faptului ca am montat-o cu silicon viktor reintz). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costicsergiu Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Salut Si eu am acceasi problema ca si a lui Secbiker scoate exact ca ulei e culoare lui As fi curios Daca ai rezolvat problema , sa o rezolv si eu Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Sorin Postat Mai 3, 2020 Share Postat Mai 3, 2020 Am și eu o problema la leonardo 150 când am scos busonul de golore ulei am găsit an capul magnetic un bolț de vreo 5 cm poate sa am spună cineva de unde provine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.