Sari la conținut

Probleme Aprilia Leonardo 4 timpi


secbiker
 Share

Postări Recomandate

Salut tuturor, am o problema cu cu un Leonardo de 150 in sensul ca scoate pe epurator o spuma galbena care defapt este ceva amestec de ulei. In trecut motorul asta a mai fost defect cu problema asta deoarece a ramas fara ulei si s-a bulit ambielajul, cilindru, piston, segmenti, dar problema fost de la pompa de apa care nu a functionat. Acum am rezolvat cu pompa, am pus ambielaj bun, set motor cu 7000 mii de km. L-am montat si a mers bine cu uleiul de proba cu 6 lei 20w50. Cand schimb uleiul pe unul bun Mobil 10w40 incepe si scoate spuma respectiva pe la epurator si il baga in filtru. Va pun si doua poze sa vedeti ce face acest motor. Va rog sa-mi dati idei ce sa mai fac cu el deoarece acest motor sta de un an jumate.

post-15045-1234596860_thumb.jpg

post-15045-1234596915_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor, am o problema cu cu un Leonardo de 150 in sensul ca scoate pe epurator o spuma galbena care defapt este ceva amestec de ulei. In trecut motorul asta a mai fost defect cu problema asta deoarece a ramas fara ulei si s-a bulit ambielajul, cilindru, piston, segmenti, dar problema fost de la pompa de apa care nu a functionat. Acum am rezolvat cu pompa, am pus ambielaj bun, set motor cu 7000 mii de km. L-am montat si a mers bine cu uleiul de proba cu 6 lei 20w50. Cand schimb uleiul pe unul bun Mobil 10w40 incepe si scoate spuma respectiva pe la epurator si il baga in filtru. Va pun si doua poze sa vedeti ce face acest motor. Va rog sa-mi dati idei ce sa mai fac cu el deoarece acest motor sta de un an jumate.

:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:burnout:

 

Si uite asa ai mai facut un post...

 

@Secbiker

 

Zici ca ai inlocuit ambielajul si setul; simeringurile de la supape le-ai schimbat? Ai respectat rodajul ca la carte s-au ai cam dat forja? Fum pe esapament iese (daca da, ce culoare)?

O mica cantitate de ulei in filtru e relativ normal dar la ce ei tu acolo, nu prea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si uite asa ai mai facut un post...

 

@Secbiker

 

Zici ca ai inlocuit ambielajul si setul; simeringurile de la supape le-ai schimbat? Ai respectat rodajul ca la carte s-au ai cam dat forja? Fum pe esapament iese (daca da, ce culoare)?

O mica cantitate de ulei in filtru e relativ normal dar la ce ei tu acolo, nu prea.

Piesele schimbate nu au fost noi. Ambielaju schimbat era in stare excelenta, setul motor provine de pe Leonardo cu 7000 km. Forja nu a primit deloc deoarece doar acum l-am pornit dupa transplant. Simeringurile de la supape nu le-am schimbat si nici garnitura de chiuloasa nu am schimbat-o. Azi am pus iar un ulei mai gros (15w40) si parca scoate mai putina spuma. Fum nu prea scoate doar ceva ca un fel de abur la pornire pana se incalzeste, la fel se manifesta si cbr-ul meu.

Editat de secbiker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....cum a spus si ...mao_san....apa in ulei ....culoarea ueiului spune tot

cat ulei ai bagat in baie? ai respectat nivelul?.....normal se pune putin sub nivelul maxim tu cat ai pus?

.....bafta :burnout: .......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am respectat nivelul, am pus exact un litru cat spune fabricantul. Voi verifica si vasul de expansiune sa vad daca cumva are si ulei. Adevarul este ca un timp de la montare nu a scos nimic dar dupa ceva functionare a inceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am respectat nivelul, am pus exact un litru cat spune fabricantul. Voi verifica si vasul de expansiune sa vad daca cumva are si ulei. Adevarul este ca un timp de la montare nu a scos nimic dar dupa ceva functionare a inceput.

Salut.100% intra apa in ulei .Nu neaparat trebuie sa fie ulei in vasul de expasiune dar trebuie sa lipseasca apa din el.

Problema poate sa fie de la pompa de apa ,garnitura de chiuloasa ,sau eventual chiuloasa crapata.

Daca ai nevoie de ceva piese sau daca pot sa te ajut cu ceva

E mail:nagyistvan@netter.ro

Sau la tel:0744884370

Cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni,in filtru de aer nu poate ajunge ulei din cauza chiuloasei,pompei de apa etc.....In filtru de aer uleiul ajunge doar din furtunul de la epurator de ulei daca ai compresie scazuta a motorului(4 timpi).Datorita presiuni care scapa in baia de ulei pe linga secmenti,vapori de ulei vor ajunge in filtru de aer!

Iar pentru culoarea uleiului (cafea cu lapte)este responsabila apa.Daca in motor este curat atunci in filtru de aer s-a colorat din cauza condensului existent in toate cutiile de filtre de aer datorita diferentelor mari de temperatura existente acolo.

 

Concluzia mea finala :Verificat secmenti si compresie !(DACA ULEIUL DIN MOTOR ESTE CURAT) Daca nu,posibile toate cauzele care le-au enumerat cei mai sus.......

 

Succes!

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Setul care este montat acum are cam 7000 km. Setul vechi nu l-am mai putut folosi deoarece se ovalizase din cauza temperaturii ridicate se stricase pompa de apa. Garnitura de chiuloasa am montat-o de cel putin 3 ori si este posibil sa nu mai inchida perfect (in ciuda faptului ca am montat-o cu silicon viktor reintz).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 years later...
  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...