TZepeSH Postat Februarie 16, 2006 Autor Share Postat Februarie 16, 2006 sariti cu ajutorul din nou va rog! vreau sa pun un cric lateral. ideea sta in halul urmator: pot sa adaptez de la orice motocicleta? pe nipru nu au fost puse din fabrica? care aveti unu ieftin de orice, cred ca gasesc eu o metoda sa-l adaptez, doar sint inventiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Februarie 17, 2006 Share Postat Februarie 17, 2006 Ai vazut la mine cum e.Treaba-i simpla!Prins de surubul care tine motorul.In felul asta nu umbli cu suduri pe cadru.Cricul din ce stiu eu e de mz.Singura problema e ca din cand in cand trebuie stranse piulitele ca de la vibratii se slabesc si o ia cricul la plimbare.Din aceasta cauza a facut buf odata,dar cred ca o sa rezolv problema cu niste piulite autoblocante,plasticate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ttcostin Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 ESTE SIMPLU VB CU CRISTI TUNARU PTR CRIC LATERAL EU AM DE 2 ANI SI TINE PERFECT .IL PUI PE SURUBUL CARE TINE MOTORUL DAR AI NEVOIE DE UN OPRITOR CA ALTFEL DAI CU MOTOCICLETA DE PAMANT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 20, 2006 Share Postat Februarie 20, 2006 In legatura cu carburator, eu am cumparat K68 de acu' un an, motorul merge perfect si consuma 4 - 4,5% la 100. Multi nu au crezut, multi au vazut... Si japonezele sunt bune, daca nu sunt cu membrane. Niprul are o turatie joasa si se poate intampla, ca membranele pur si simplu nu deschid. Deci, daca pui carburi de japoneza, trebuie sa interesezi putin, care merg, care nu merg. Oricum, K68 e bun, poti sa pui linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Februarie 25, 2006 Autor Share Postat Februarie 25, 2006 iete ca am terminat cu inmatricularea: AG-08-FOW . da desteptii nostri au pus 8-ul invers, cu cercul mare sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Februarie 25, 2006 Share Postat Februarie 25, 2006 iete ca am terminat cu inmatricularea: AG-08-FOW . da desteptii nostri au pus 8-ul invers, cu cercul mare sus bravo tie:P asta era mai greu...acuma cricul ala tot nu l-ai facut..???mergi la un sudor iei o bucata de tabla o indoi pe dupa cadru, inainte de surubul care tine motorul acolo jos,faci 2 gauri la un capat si la celalaltal tablei sudezi bucata de cadru ...dupa care cauti o bucata de teava o tai la lungimea potrivita dai o gaura la un capat si prinzi fierul cu un surb si o piulita de bucata de tabla si eventual mai poti sa ti sudezi si o talpa la cricul asta ""custom" succes p.s sa sudeze bine ca altfel cedeaza sudura ca motoul e greu(nu recomand sa ti prinzi cricul de surubul care tine motorul ca- l indoi si e mai nasol dupa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Martie 9, 2006 Autor Share Postat Martie 9, 2006 cumpar cric lateral (mz, planeta, orice nu conteaza ca se adapteaza, dar sa fie destul de lung sa nu cada namila de pe el) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 9, 2006 Share Postat Martie 9, 2006 Eu cand aveam Nipru, era "echipat" cu un cric lateral de MZ ETZ indoit din ultimii 7 cm si prins sub scara din stanga a conducatorului... de fapt asa e si acum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Aprilie 4, 2006 Autor Share Postat Aprilie 4, 2006 eeeeeee, uite ca am inceput scoala, azi pun osu la lucru sa aranjez putin niprul. dar revin cu intrebari: de unde imi cumpar echipament? multi zic louis, eu zic pas, vreau sa si probez ce iau, respectiv 2 casti (una integrala, una braincap sau asemanator de chopper), manusi cu protectii, de piele, si protectii genunchi/coate. eu ma gandesc la united motors, am vazut preturi bune. a doua varianta e sa iau de la prietenii din pitesti cand ajung pe acolo w/e asta... pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 Hmmmm. De ce nu incerci la Paula's Shop? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Aprilie 4, 2006 Autor Share Postat Aprilie 4, 2006 dupa cum spuneam, m-am pus azi pe treaba. am dat ghidonu jos sa-l pun pe cel inalt, si surpriza! nu pot pune acceleratia, pentru ca nu intra pe ghidon, au acelasi diametru. trebuie strunjit putin de tot, 1 mm maxim ca sa intre, probabil o sa vb cu mihaiachi sa ma ajute. problema a doua: cablul de ambreiaj si cel de frana fata "au ramas scurte". unde pot sa gasesc unele mai lungi? Ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 Cablul de ambreiaj si ala de frana le poti face tu. Gasesti in bricostoare sau in alte magazine de asa ceva cablu foarte bine impletit din otel. Apoi te duci pe la Obor unde e nujtiu ce magazin de biciclete care vinde camasa la metru cu teflon pe interior. Problema va fi cum sa faci capetele sa tina. Dupa metoda lui Alveola si eu am folosit capete de spita pilite si apoi batute pe cablu cu o dalta. Cositoritul nu merge din cauza materialului cablului. Daca dai un aft de sudura in capat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 merge cositorit si cablul la capat, daca il decapezi cu acid ortofosforic (stiu, nu se gaseste pe toate drumurile, dar eu am un pic...) dupa ce fixezi piulita de spita de bicicleta prin metoda "mecanica", o cositoresti pe cablu si nu are moarte la celalalt capat poti folosi cu succes sistemele de conectare a 2 cabluri electrice (un "tub" de alama cu 2 suruburi transversale care strang cablul). nu stiu denumirea "stiintifica". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Aprilie 4, 2006 Autor Share Postat Aprilie 4, 2006 si poze. tin sa spun ca nu e gata, ghidonul va veni mai inclinat spre in spate, mai am de lucru. a! si nu am reusit sa pun cricul lateral. tre sa mai studiez la o metoda de prindere.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Aprilie 4, 2006 Share Postat Aprilie 4, 2006 a! si nu am reusit sa pun cricul lateral. tre sa mai studiez la o metoda de prindere.... discutam, ca am o idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Aprilie 5, 2006 Autor Share Postat Aprilie 5, 2006 pai in seara asta oricum am de gand sa ma duc pe la arc, ne intalnim acolo daca vii. la ce ora se strange lumea? 7? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Aprilie 5, 2006 Share Postat Aprilie 5, 2006 da, la 7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Aprilie 5, 2006 Share Postat Aprilie 5, 2006 si poze. tin sa spun ca nu e gata, ghidonul va veni mai inclinat spre in spate, mai am de lucru. a! si nu am reusit sa pun cricul lateral. tre sa mai studiez la o metoda de prindere.... Bravo tata .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Aprilie 6, 2006 Autor Share Postat Aprilie 6, 2006 as vrea totusi o idee de cablu mai lung fara improvizatii... de la vreo masina ceva? totusi sunt frana si ambreiajul, nu vreau sa ma trezesc ca-mi zboara de sub mine la semafor sau nu mai pot sa opresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Aprilie 6, 2006 Share Postat Aprilie 6, 2006 fericitule, daca te intereseaza asa mult cablul de frana inseamna ca iti tine frana pe fata Eu mi-am pus cablu mai mult ca sa nu ma loveasca maneta peste degete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
conu Postat Aprilie 7, 2006 Share Postat Aprilie 7, 2006 as vrea totusi o idee de cablu mai lung fara improvizatii... de la vreo masina ceva? totusi sunt frana si ambreiajul, nu vreau sa ma trezesc ca-mi zboara de sub mine la semafor sau nu mai pot sa opresc! coane,poti folosi cabluri de aro...nu mai stiu sigur (daca sint de ambreiaj sau de acceleratie).Sint destul de groase,insa camasile trebuie schimbate pentru ca sint un pic elastice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BeRelu Postat Aprilie 8, 2006 Share Postat Aprilie 8, 2006 Vad ca ai lasat inaltatoarele originale.Nu lovesc in rezervor cand faci staga(sau dreapta) mai tare?Ca io am incercat sa las inaltatoarele originale da lovea rezervorul,asa ca am lasat rezervorul vechi ,pana imi fac inaltatoare. bafta si numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Aprilie 10, 2006 Autor Share Postat Aprilie 10, 2006 pai atinge, da ce sa fac, ca alt rezervor nu am si imi place asta... oi face eu si niste inaltatoare da nu stiu cand si cum... mai vad. Si am gasit numele motocicletei mele! COSSACK, sau CAZAC mai pe romaneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 10, 2006 Share Postat Aprilie 10, 2006 asa s-au numit toate rusestile IZH, DNepr, Ural care s-au vandut in Marea Britanie incepand din '60. Apoi numele s-a restrans treptat la Dnepr. Cossac sau Neval. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Mai 3, 2006 Autor Share Postat Mai 3, 2006 se apropie timpul sa iau permisul si eu nu am terminat motocicleta. stau in asteptare ca nu stiu de unde sa iau camasi pt cablul de frana fatza si ambreiaj... imi trebuie la metru! si nu prea as baga de bicicleta... ajutor, va rog! unde ati vazut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.