Sari la conținut

Nipru Mt11


TZepeSH
 Share

Postări Recomandate

sariti cu ajutorul din nou va rog! vreau sa pun un cric lateral. ideea sta in halul urmator: pot sa adaptez de la orice motocicleta? pe nipru nu au fost puse din fabrica? care aveti unu ieftin de orice, cred ca gasesc eu o metoda sa-l adaptez, doar sint inventiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 128
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai vazut la mine cum e.Treaba-i simpla!Prins de surubul care tine motorul.In felul asta nu umbli cu suduri pe cadru.Cricul din ce stiu eu e de mz.Singura problema e ca din cand in cand trebuie stranse piulitele ca de la vibratii se slabesc si o ia cricul la plimbare.Din aceasta cauza a facut buf odata,dar cred ca o sa rezolv problema cu niste piulite autoblocante,plasticate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu carburator, eu am cumparat K68 de acu' un an, motorul merge perfect si consuma 4 - 4,5% la 100. Multi nu au crezut, multi au vazut... :yikes: Si japonezele sunt bune, daca nu sunt cu membrane. Niprul are o turatie joasa si se poate intampla, ca membranele pur si simplu nu deschid. Deci, daca pui carburi de japoneza, trebuie sa interesezi putin, care merg, care nu merg. Oricum, K68 e bun, poti sa pui linistit. :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iete ca am terminat cu inmatricularea: AG-08-FOW . da desteptii nostri au pus 8-ul invers, cu cercul mare sus :eek:

bravo tie:P :yikes: asta era mai greu...acuma cricul ala tot nu l-ai facut..???mergi la un sudor iei o bucata de tabla o indoi pe dupa cadru, inainte de surubul care tine motorul acolo jos,faci 2 gauri la un capat si la celalaltal tablei sudezi bucata de cadru ...dupa care cauti o bucata de teava o tai la lungimea potrivita dai o gaura la un capat si prinzi fierul cu un surb si o piulita de bucata de tabla si eventual mai poti sa ti sudezi si o talpa la cricul asta ""custom" succes

p.s sa sudeze bine ca altfel cedeaza sudura ca motoul e greu(nu recomand sa ti prinzi cricul de surubul care tine motorul ca- l indoi si e mai nasol dupa) :yikes: :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Eu cand aveam Nipru, era "echipat" cu un cric lateral de MZ ETZ indoit din ultimii 7 cm si prins sub scara din stanga a conducatorului... de fapt asa e si acum! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

eeeeeee, uite ca am inceput scoala, azi pun osu la lucru sa aranjez putin niprul. dar revin cu intrebari: de unde imi cumpar echipament? multi zic louis, eu zic pas, vreau sa si probez ce iau, respectiv 2 casti (una integrala, una braincap sau asemanator de chopper), manusi cu protectii, de piele, si protectii genunchi/coate. eu ma gandesc la united motors, am vazut preturi bune. a doua varianta e sa iau de la prietenii din pitesti cand ajung pe acolo w/e asta... pareri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum spuneam, m-am pus azi pe treaba. am dat ghidonu jos sa-l pun pe cel inalt, si surpriza! nu pot pune acceleratia, pentru ca nu intra pe ghidon, au acelasi diametru. trebuie strunjit putin de tot, 1 mm maxim ca sa intre, probabil o sa vb cu mihaiachi sa ma ajute. problema a doua: cablul de ambreiaj si cel de frana fata "au ramas scurte". unde pot sa gasesc unele mai lungi? Ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cablul de ambreiaj si ala de frana le poti face tu.

Gasesti in bricostoare sau in alte magazine de asa ceva cablu foarte bine impletit din otel. Apoi te duci pe la Obor unde e nujtiu ce magazin de biciclete care vinde camasa la metru cu teflon pe interior.

Problema va fi cum sa faci capetele sa tina. Dupa metoda lui Alveola si eu am folosit capete de spita pilite si apoi batute pe cablu cu o dalta. Cositoritul nu merge din cauza materialului cablului. Daca dai un aft de sudura in capat :goodposting: ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge cositorit si cablul la capat, daca il decapezi cu acid ortofosforic

(stiu, nu se gaseste pe toate drumurile, dar eu am un pic...)

dupa ce fixezi piulita de spita de bicicleta prin metoda "mecanica", o cositoresti pe cablu si nu are moarte

la celalalt capat poti folosi cu succes sistemele de conectare a 2 cabluri electrice (un "tub" de alama cu 2 suruburi transversale care strang cablul). nu stiu denumirea "stiintifica".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si poze. tin sa spun ca nu e gata, ghidonul va veni mai inclinat spre in spate, mai am de lucru. a! si nu am reusit sa pun cricul lateral. tre sa mai studiez la o metoda de prindere....

Bravo tata ....:goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea totusi o idee de cablu mai lung fara improvizatii... de la vreo masina ceva? totusi sunt frana si ambreiajul, nu vreau sa ma trezesc ca-mi zboara de sub mine la semafor sau nu mai pot sa opresc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea totusi o idee de cablu mai lung fara improvizatii... de la vreo masina ceva? totusi sunt frana si ambreiajul, nu vreau sa ma trezesc ca-mi zboara de sub mine la semafor sau nu mai pot sa opresc!

coane,poti folosi cabluri de aro...nu mai stiu sigur (daca sint de ambreiaj sau de acceleratie).Sint destul de groase,insa camasile trebuie schimbate pentru ca sint un pic elastice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca ai lasat inaltatoarele originale.Nu lovesc in rezervor cand faci staga(sau dreapta) mai tare?Ca io am incercat sa las inaltatoarele originale da lovea rezervorul,asa ca am lasat rezervorul vechi :angryfire: ,pana imi fac inaltatoare.

 

bafta si numa bine :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai atinge, da ce sa fac, ca alt rezervor nu am si imi place asta... oi face eu si niste inaltatoare da nu stiu cand si cum... mai vad.

 

 

Si am gasit numele motocicletei mele! COSSACK, sau CAZAC mai pe romaneste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa s-au numit toate rusestile IZH, DNepr, Ural care s-au vandut in Marea Britanie incepand din '60. Apoi numele s-a restrans treptat la Dnepr. Cossac sau Neval.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

se apropie timpul sa iau permisul si eu nu am terminat motocicleta. stau in asteptare ca nu stiu de unde sa iau camasi pt cablul de frana fatza si ambreiaj... imi trebuie la metru! si nu prea as baga de bicicleta... ajutor, va rog! unde ati vazut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...