Sari la conținut

Nipru Mt11


TZepeSH
 Share

Postări Recomandate

vin si eu cu o intrebare:

care ar fi avantajele/dezavantajele unui carburator de dacie montat pe dnepr?

din cate stiu eu scade din putere dar si din consum acesta ajungand la 4-4.5%

se poate monta central in locul filtrului de aer( binenteles cu un suport si o galerie custom)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 128
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

merge greu in depasiri, asta am auzit. prinde greu viteza,

consumul il poti avea de la 3 jumate in sus,... dar nu mult.

Mie nu mi-a trecut nipra de 5% niciodata si e de ceva vreme. cu carburi vechi am avut consum la drum lung 4.5 acum 3 ani, cu mers sa spunem tare.

am vandut-o iar acu juma de an am recumparato ca statea degeaba, carburi noi de dnepr consuma la fel...nu stiu daca merita sa pui de dacie.

parerea mea e NU.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt raspuns.

tinand cont ca nu sunt pasionat de viteza (nu i-am dat mai mult de 80/h niciodata) nu m-ar deranja dar uneori ai nevoie de un zvanc, de un plus de putere si cred ca il pierd cu un carb de dacie.

in concluzie, luand in consideratie datele mi se pare ok chiar cu dezavantajul lipsei unui demaraj puternic.

astept in continuare opinii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

bai, ia dati si voi o idee care va pricepeti. cum sta povestea: imi afuma bujia dreapta si fasaia cand dadeam la pedala tot in partea aia. m-am gandit ca e reglajul de tacheti aiurea. am pus mana pe lera de 0,10, am pus volanta la semnul "B" si am defacut in dreapta. cum ma asteptam, amandoi tachetii prea stransi si supapele nu inchideau bine. am reglat la 0,10, am inchis, trecut la stanga sa verific. jocuri ok in stanga, 0,10. problema care e: de ce totusi pornea primul cel din dreapta (dereglat)? la stanga bujia super mereu (logic, era bine reglat). acu marea problema: dupa reglaj, la dreptul se aude un clantanit ciudat, parca ar avea joc mare. cum se poate asa ceva, ca totusi la stangul e aceeasi distanta si nu se aude????

 

PS: incerc sa ajung azi la arc, sa auziti si sa va dati cu o parere....

Editat de TZepeSH
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideea care ma streseaza acum e urmatoarea: eu nu pot sa blochez ghidonul, ca lipseste incuietoarea. adica in stanga pipei, unde parca ar fi un loc de ceva cu cheie, e un mare gol. are cineva incuietoarea si cheia (cred ca daca nu aveti si cheie se poate face dupa incuietoare...) ca vreau si eu sa pot bloca ghidonul?

 

vezi ca un lacat din asta de ghidon (nou) e vre-o 200.000 lei vechi la Ural Moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai, care stiti, urgent! cum se face reglajul la tacheti la nipru? ca am facut dupa carte (pus la semnul b de pe volanta si reglat stanga/dreapta admisie/evacuare ) si face ca toti dracii. mi-au auzit urchile ca dupa ce reglezi intr-o parte tre sa rotesti inca 360 arborele si apoi treci in partea opusa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si io o intrebare-problema..

am fost in campina si cand m-am intors...la fro 50 de km de buc a inceput sa merga doar un cilindru (dreapta)

dupa ce ne-am chinuit mai multi sa ii dam de cap ... nu am reusit

problema e ca merge bine cand e rece....dupa fro 15 km incepe sa traga din ce in ce mai greu cilindrul din stanga...pana nu mai trage deloc...

daca o las o zi...pleaca cu amandoo..dupaia - aceeasi poveste.. :drums:

 

a patit cineva asa ceva...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Pentru chrystyanyty. Tare as vrea sa ma insel dar cred ca la tine se blocheaza o supapa pe deschis. Dai chiulasa de la cilindrul care nu trage jos, o cureti de mizerie,chiar spalata. Demontezi culbutorii de pe ea. O incalzesti cu o sursa de caldura (lampa de benzina-gaz) s-au in lipsa in cuptorul de la aragaz, la temperatura care simti tu ca este apropiata de temperatura din timpul functionarii. Ai grija sa nu o incalzesti in exces. Pui chiulasa cu supapele in sus si apesi pe tijele supapelor cu ceva ptr a se deschide. Apasatul asta i-l faci de 2-3-4 ori. Intorci chiulasa cu camera de ardere in sus si torni in cavitate un lichid, motorina incalzita de exemplu (nu este chiar asa inflamabil), exact cum faci sa verifici etansarea la supape. Daca una din supape scapa,o demontezi, cu smirghel fin slefuiesti tija supapei si apoi slefuiesti tot cu smirghel fin si gaura din ghidajul supapei. (Ghidajul ramine montat in chiulasa) Dupa ce ai facut operatia asta poti sa faci un control. Pe parcursul operatiilor ai grija la miini. Ce ti-am scris aici este valabil in cazul unui gripaj de supapa. Tu procedezi cum crezi ca e mai bine. Asfalt uscat numai sub roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Pentru TZepeSH. (Sper ca nu esti "teapa") 1. Nu tine cont de semnele de pe volanta. 2.Cilindrii in ordinea de aprindere sint decalati la 360 grade. Pentru reglaj corect:1. Dai capacele de chiulasa jos. 2. Demontezi bujiile. 3. Prin locasul bujiei (orificiu,gaura,borta) bagi o surubelnita subtire. 4. Rotesti incet motorul din pedala de pornire. Urmaresti in timpul rotirii cind inchide supapa de admisie (dinspre carburator), in acelasi timp vei simti cum pistonul va impinge surubelnita spre chiulasa. In momentul cind pistonul are tendinta de intoarcere ai oprit. Esti la PMI pe cilindrul respectiv. (Unii spun PMS.) 5. Ptr. un control suplimentar: cama de la platina trebuie sa fie deschisa. 6. Procedezi la reglarea jocului la supape, tacheti, culbutori (cum vrei sa le spui). In timpul operatiei de reglaj nu mai rotesti motorul. Dupa ce ai terminat la cilindrul respectiv te muti la celalalt cilindru.7. Cind vei introduce (baga) surubelnita prin locasul bujiei vei simti capul pistonului. 8.Rotesti motorul din pedala incet, pistonul se va retrage spre PME supapa de admisie se va deschide dupa care pistonul va reveni spre PMI si supapa de admisie va inchide. Cind pistonul va ajunge la PMI. opresti si faci aceeasi operatie ca la cilindrul anterior. Atentie la surubelnita, cauta sa o tii in asa fel incit sa nu o blochezi intre capul pistonului si gaura filetata a bujiei. Acum sa te lamuresc cu PMIsi PME. PMI = Punctul mort interior echivalentul lui PMSuperior. PME =Punctul mort exterior echivalentul lui PMInferior. Daca tu s-au altcineva considera ca exista o metoda mai "tehnica" sa o expuna s-au sa o foloseasca. Daca exista nelamuriri, posteaza si-ti voi raspunde. Asfalt uscat numai sub roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam Rocknroll. pana asa e cum spui tu reglajul. mi l-a explicat si klaus aseara. pana sa vad postul tau, plecasem deja jos si ma apucasem de treaba. exact metoda asta. si am vazut ca ii dereglasem si mai rau. acum sunt ok, porneste la prima, nu mai bate nimic. am inteles si faza cu 360 dierenta intre pistoane, e logic dupa cei 4 timpi. oricum, inca o data multumesc de explicatie, acum o sa fie usor gasita cand mai au si altii nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Bine ca ai rezolvat-o. Cind aveti probleme, fratilor de breasla, postati dar cit mai detaliat fenomenul si eventual simptomele anterioare problemei sau ce a-ti facut, schimbat inainte de a apare problemele. Asa pot cei care au experienta in motociclete sau mecanica sa-si dea seama de ceea ce s-a intimplat la motocicleta si normal sa va dea un sfat potrivit. Nimeni nu s-a nascut invatat si destept si frumos si treaz si devreme acasa. Toti mai avem cite "inca ceva" de invatat. Asfalt uscat numai sub roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa va spun si eu ceva proaspat!

ciorsul meu functioneaza la aprindere cu senzori Hall si un fel de CDI manufacturat....complicat, dar relativ fiabil.Oricum cand se gata acolo ramai!(doar odata in trei ani, dar a fost nasol....)

De ce complicatia asta?

pentru ca , nu puteam regla nicicum aprinderea la fel pe ambii cilindrii!Cauza, cama aceea care ar trebui sa fie simetrica , era departe de asa ceva :cheers:

Am cumparat un dispozitiv de aprindere complet de la uralmaster(pentru Ural , adica nu mamaliga din Ucraina) si am incercat sa-l montez azi ...

aeiasi poveste! Diferente de 7-10 grade intre cilindrii! Diferite deschideri la platina , diferite pozitii la platan , am incercat in jurul PMS, am incercat aproape de avansul maxim(30 de grade) diferenta se mentine, si asimetria este pe 180 de grade!

Volanta mea este marcata din 5 in 5 grade de la problemele pe care le-am avut anterior si ceea ce povestesc aici este real...

...am remontat la loc complicatia care merge foarte exact si uniform, si ma tot scarpin , cum as putea sa rectific simetric chestia asta noua si buna ce am cumparat-o :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa va spun si eu ceva proaspat!

ciorsul meu functioneaza la aprindere cu senzori Hall si un fel de CDI manufacturat....complicat, dar relativ fiabil.Oricum cand se gata acolo ramai!(doar odata in trei ani, dar a fost nasol....)

De ce complicatia asta?

pentru ca , nu puteam regla nicicum aprinderea la fel pe ambii cilindrii!Cauza, cama aceea care ar trebui sa fie simetrica , era departe de asa ceva :cheers:

Am cumparat un dispozitiv de aprindere complet de la uralmaster(pentru Ural , adica nu mamaliga din Ucraina) si am incercat sa-l montez azi ...

aeiasi poveste! Diferente de 7-10 grade intre cilindrii! Diferite deschideri la platina , diferite pozitii la platan , am incercat in jurul PMS, am incercat aproape de avansul maxim(30 de grade) diferenta se mentine, si asimetria este pe 180 de grade!

Volanta mea este marcata din 5 in 5 grade de la problemele pe care le-am avut anterior si ceea ce povestesc aici este real...

...am remontat la loc complicatia care merge foarte exact si uniform, si ma tot scarpin , cum as putea sa rectific simetric chestia asta noua si buna ce am cumparat-o :cheers:

Vezi ca Uralmaster e tot un fel de Cristi Tunaru, dar cu sediul in Rusia si site pe net... n-as baga mana in foc ca are piesele alea bune...

 

trimite-o inapoi si vezi daca-ti da garantie...

Editat de cios
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa va spun si eu ceva proaspat!

ciorsul meu functioneaza la aprindere cu senzori Hall si un fel de CDI manufacturat....complicat, dar relativ fiabil.Oricum cand se gata acolo ramai!(doar odata in trei ani, dar a fost nasol....)

De ce complicatia asta?

pentru ca , nu puteam regla nicicum aprinderea la fel pe ambii cilindrii!Cauza, cama aceea care ar trebui sa fie simetrica , era departe de asa ceva :cheers:

Am cumparat un dispozitiv de aprindere complet de la uralmaster(pentru Ural , adica nu mamaliga din Ucraina) si am incercat sa-l montez azi ...

aeiasi poveste! Diferente de 7-10 grade intre cilindrii! Diferite deschideri la platina , diferite pozitii la platan , am incercat in jurul PMS, am incercat aproape de avansul maxim(30 de grade) diferenta se mentine, si asimetria este pe 180 de grade!

Volanta mea este marcata din 5 in 5 grade de la problemele pe care le-am avut anterior si ceea ce povestesc aici este real...

...am remontat la loc complicatia care merge foarte exact si uniform, si ma tot scarpin , cum as putea sa rectific simetric chestia asta noua si buna ce am cumparat-o :cheers:

never ending story. asta e...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iete ca mi-a facut surpriza. neplacuta. cand se incalzeste sta becu de presiune aprins, pana pe la 1500 de ture, poate mai mult. o fi din cauza ca i-am pus 15W40???

 

PS: si mi-a iesit si toba stanga... a ramas agatata da facea o galagieeeeeee. pare rau pt cei pe care i-am trezit.

Editat de TZepeSH
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am nevoie de o parere de la cei mai batrani in experienta cu fierul si electrica de pe el, imi cam scade intensitatea luminii la turatii joase si uneori la relanti chiar imi moare..:cheers:

Vreau sa stiu daca e releul de incarcare de vina sau trebuie sa ma apuc sa caut vreun scurtcircuit?

Numai bine si profitati de vremea de afara..dar nu prea mult ca se topesc caucioacele pe asfalt..

:cheers:

Editat de andrey_832
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Prima data multumesc f. mult ptr. roata. Referitor la problemele tale. Spui in post =scade intensitatea luminii la turatii joase si uneori la relanti chiar i-mi moare..= ce inseamna? se opreste motorul? 1. Daca este asa controleaza platina, bobina, legaturi fire,sa nu ai un scurt puternic acolo.2. Daca motorul functioneaza in continuare si lumina este slaba, prima data verifica bateria. Cum? O incarci cu un redresor cu cel mult 1,5A curent de incarcare timp de aprox. 10 ore. Dupa incarcare legi pe ea un bec 12V 21W. Daca dupa 3 ore becul are aprox. aceeasi intensitate luminoasa bateria este OK. 3. Controleaza legaturile intre releul de incarcare si alternator sa nu fie o legatura slaba. 4. Controleaza periile (carbunii) de la alternator. 5. Controleaza releul de incarcare, eventual inlocuieste-l cu unul dela un coleg de breasla care stii ca functioneaza bine. Ar mai fi un lucru : daca ai legat firul la semnalizare"punct mort" pe cutia de viteze, sa nu fie un scurt acolo, adica dezleaga-l si vezi ce se intimpla dupa. Daca sint prea multi de "controleaza" i-mi pare rau, dar nu pot sa mai"scurtcircuitez din ei. Spor la treaba si... Asfalt uscat numai sub roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o alta intrebare, segmentii au o pozitie a deschiderii lor anume in care trebuie pusi pe piston? sau nu are importanta.. :cheers:

 

Cel mai bine sa ii pui cu deschizaturile la 180grade pe cei de presiune si pe cei de ungere la fel numai ca fata de deschizaturile de la aia de presiune sa fie la 90 grade .... vezi cum ii pui sa nu zgarai pistonu

SPOR LA TREABA!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

am o mare problema la electrica. m-am apucat sa o refac ca era cam dezastru pe acolo. ei, de la baterie borna +, pleaca un fir care se desparte in 2: unu se duce la contact, unu se duce la alternator. cand pun contactul asa, la sigurante imi ajung 6 volti, si aia prapaditi. daca scot firul de la alternator (ala care vine de la baterie) vin 12, cum ar trebui. care fratilor problema? mentionez ca alternatorul functiona foarte bine, fara probleme la incarcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai firul ala care vine la alterantor trebuie sa fie pe borna din mijloc...

inainte de a monta firul, masoara cu un ohm-metru intre borna din mijloc shi masa, ar trebui sa nu ai continuitate, daca ai continuitate inseamna ca alternatorul are scurt in puntea de diode

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buun. am verificat alternatorul, nu are probleme. am facut o schema cu ce e acum la mine la electrica. trebuie sa fie o problema pe acolo despre care nu m-am prins eu. la mine la sigurante intra plusul de la baterie si plusul de la releul de incarcare si apoi toate sigurantele sunt legate intre ele. cred ca aici e problema. la alternator am decat doua fire: cum stau eu pe sa si ma uit la el, in mijloc vine plusul si in dreapta se duce spre releu, iar borna din stanga e nefolosita. ajutor?

post-8071-1200574495_thumb.jpg

Editat de TZepeSH
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...