Aleko Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 baga de bicicleta cu teflon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 Si am gasit numele motocicletei mele! COSSACK, sau CAZAC mai pe romaneste. Pai nu asta inseamna KMZ? Kazac Motorci...cum dreacu s-o zice pe rusa Zavod,care parca inseamna uzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 Pai nu asta inseamna KMZ? Kazac Motorci...cum dreacu s-o zice pe rusa Zavod,care parca inseamna uzina. Kievskiy Mototsikletniy Zavod = Fabrica de Motociclete Kiev Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 Kievskiy Mototsikletniy Zavod = Fabrica de Motociclete Kiev Aha.Danke pt. lamurire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Mai 5, 2006 Autor Share Postat Mai 5, 2006 @aleko: nu sunt cam "fragile" alea de bicicleta? partea de arc de metal e mult mai tare la camasile de motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 alo, domnu aripa fata coborata, nu pune ghidonul ape acum ca esti la inceput si nu stii sa conduci cu el, e un pic incomod pt persoane mai scunde, schimba saua sau refa-o, spala motoreta si altele maine la smaeb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Mai 8, 2006 Autor Share Postat Mai 8, 2006 Si uite ca luai si permisul, acu doar sa mi-l elibereze si ne vedem pe strada. pana atunci sa pun motocicleta la punct... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRY Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 (editat) pai atinge, da ce sa fac, ca alt rezervor nu am si imi place asta... Ai incercat sa pui inaltatoarele astea pe care le ai, dar invers? Adica, daca nu ma insel, ele aduc au o inclinatie putin inspre rezervor, invers ar indeparta putin ghidonul. Trebuie "doar" sa le scoti de pe ghidon, ceea de s-a dovedit a fi putin mai complicat decat suna. Eu parca asa am facut Editat Mai 8, 2006 de SRY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 de-aia e naspa rezervorul lacrima de Ijsau altele, ca iti taie raza de viraj. Personal prefer un rezervor original si o manevrabilitate buna. In general nu camasa se strica ci cablul in sine. Daca ai camasi vechi de cablu poti sa pui, mai bine, dar merg si alea de bicicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Si uite ca luai si permisul, acu doar sa mi-l elibereze si ne vedem pe strada. pana atunci sa pun motocicleta la punct... Felicitari sa-ti fie cu noroc!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Mai 8, 2006 Autor Share Postat Mai 8, 2006 pai da, invers am pus riserele, si merge, am uitat eu sa zic... cat despre camasi, eu le am pe alea vechi, am si cablurile, sunt bune, dar nu asta e problema! sunt scurte!!! si am facut cabluri lungi, acum imi trebuie camasi. eventual doar o camasa sa o impart in 2 si am rezolvat problema, am gasit eu pe la tzara un cablu cu un "dispozitiv" interesant de legat 2 camasi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduPit Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 felicitari ptr pemis tzepeshe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ne vedem prin pitesti...........la cat de des treci u pe aici.........see u next year... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Mai 23, 2006 Autor Share Postat Mai 23, 2006 bai imi ies ochii din cap. cum abia am luat permisu, vreau si eu sa o scot pe drum... da uite ca o scarba de pana nu ma lasa... adica eu fericit tare ca aproape am terminat, am dat-o jos de pe cric sa o misc, si surpriza (nu de la andeea marin...) pana la roata din spate... scot roata, plec cu ea in bratze la vulcanizare. aia nu ca nu se baga, ca daca imi indoaie janta? mama lor de bulangii, am desfacut singur, mi-au petec etc. am lasat roata acasa si am plecat la ploiesti. cand am venit duminica, croit sa il scot pe cossack la plimbare, ghici? roata desumflata. cand am umflat-o am si auzit fasait. asa ca m-am apucat sa o desfac in casa si i-am schimbat petecul, ca rasufla pe langa el. am pus din ala mare de la un magazin de biciclete, cu solutie speciala de vulcanizat. am lasat-o peste noapte si azi, ghici? iar desumflata... o scot, o verific, rasufla ff putin, dar tot pe langa acelasi petec!!! ziceti-mi si mie unde sa ma duc, la o vulcanizare la care chiar sa-mi faca camera aia bine, sa nu o mai desfac si a treia oara ca mor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 23, 2006 Share Postat Mai 23, 2006 Iti iei o camera noua de la Tunaru cu 150 000, si pe-aia veche oi petici-o tu. Uita-te si la cauciuc la talon sa nu fie ceva cu el, sau pe interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Mai 30, 2006 Autor Share Postat Mai 30, 2006 URAAAAAAAAAA! COSSACK A INVIAT!!! Dupa 6 luni nepornita, i-am bagat azi benzen, pus bacteria de la masina, inundat carbelitoarele si am dat la pedala. dupa vreo 3 pedale, a inceput sa bubuie motoru!!! merge! deci, de-acu ne vedem pe 2 roti! Problema: dupa ce inund, carburatorul din stanga continua sa curga pe la supraplin. si curge mult, in ritmu asta ma lasa fara benzina repede de tot. sfaturi, va rog! Problema 2: ramane aprins unul din becuri. ori cel de presiune, ori cel de incarcare. cum ma prind care e ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 a inceput sa bubuie motoru!!! merge! deci, de-acu ne vedem pe 2 roti! sper sa rezolvi cu benzina aia, si sa nu afli ca daca merge acum nu inseamna ca merge si peste doua ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Mai 30, 2006 Share Postat Mai 30, 2006 Problema 2: ramane aprins unul din becuri. ori cel de presiune, ori cel de incarcare. cum ma prind care e ?? scoti firul de la senzorul de presiune, din dreapta motorului (e un surubel care tine un papuc) si pornesti motorul. Daca e tot un singur bec aprins, inseamna ca de la ulei era. Daca sunt doua becuri, inseamna ca celalalt e incarcarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Mai 31, 2006 Autor Share Postat Mai 31, 2006 bun, cu becul o rezolv usor. da cu cursul benzinei ce fac??? ca vreau sa ies azi cu ea si pierd dracu toata benzina pe drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 pai desfa carbul cu pricina si vezi de ce curge. probabil se blocheaza plutitorul pe undeva. cureti si iei la pila daca e nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
meaki Postat Mai 31, 2006 Share Postat Mai 31, 2006 Pe cuvantul meu daca nu e una din cele mai misto topicuri deschise ...adik ...de la cumpararea motocicletei pana la momentul in care ai luat permisul super tare!!!! Asfalt uscat !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Iunie 1, 2006 Autor Share Postat Iunie 1, 2006 asaaaaaaa... am vrut aseara sa vin cu dinsul la arc. bun. reglez carbu stanga, nu mai curge aiurea. pun becuri in loc de led, totul perfect, presiune e, incarcare e (dupa ce am pornit cu bateria de la masina). plec. la vreo 50m, semafor, rosu, opresc. frana fatza canci. zero absolut. inainte avea, acu cred ca e de la camasa aia facuta din 3 bucati, ca se cntorsioneaza ca dracu. cand sa plec, n-am dat destul gaz si se opreste motoru. ma asteptam sa fac una de-asta, ca pleaca tare de tot, cupleaza foarte violent ambreiaju, nu am posibilitatea sa il patinez deloc. si cupleaza si sus, cand aproape am dat drumu de tot la maneta. nu a mai existat sansa de pornire, pt ca cu bateria mea nici becurile de bord nu se aprind. concluzii: bateria o incarc, stiam despre ce e vorba. da ce fac cu camasa aia de cablu de frana??? ca e jale cu ea! imi trebuie camasa lunga, hai ziceti unde gasesc la metru, si nu variante cu de-ala de bicla sau de la tunaru ca nu sunt valabile. camasi lungi si tari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iunie 1, 2006 Share Postat Iunie 1, 2006 hm. de ce nu sunt bune de bicla? oricum nu camasa se rupe, ci cablul. cu ambreiajul incearca sa-l mai slabesti. ar trebui sa prinda cel tarziu la jumate. (La mine prinde la 1cm de maneta ) Din cauza asta probabil ca accelerezi foarte tare si nu poti "sincroniza" acceleratia cu ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 asaaaaaaa... am vrut aseara sa vin cu dinsul la arc. bun. reglez carbu stanga, nu mai curge aiurea. pun becuri in loc de led, totul perfect, presiune e, incarcare e (dupa ce am pornit cu bateria de la masina). plec. la vreo 50m, semafor, rosu, opresc. frana fatza canci. zero absolut. inainte avea, acu cred ca e de la camasa aia facuta din 3 bucati, ca se cntorsioneaza ca dracu. cand sa plec, n-am dat destul gaz si se opreste motoru. ma asteptam sa fac una de-asta, ca pleaca tare de tot, cupleaza foarte violent ambreiaju, nu am posibilitatea sa il patinez deloc. si cupleaza si sus, cand aproape am dat drumu de tot la maneta. nu a mai existat sansa de pornire, pt ca cu bateria mea nici becurile de bord nu se aprind. concluzii: bateria o incarc, stiam despre ce e vorba. da ce fac cu camasa aia de cablu de frana??? ca e jale cu ea! imi trebuie camasa lunga, hai ziceti unde gasesc la metru, si nu variante cu de-ala de bicla sau de la tunaru ca nu sunt valabile. camasi lungi si tari! de ce nu-ti cumperi tu un cablu de frana nou civilizat de la Ural? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 ba nu merge la Nipru. Pacat ca este bun. Ia baterie, si vezi ce-i cu ambriajul acela,sa nu fie dus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 hm. de ce nu sunt bune de bicla? oricum nu camasa se rupe, ci cablul. cu ambreiajul incearca sa-l mai slabesti. ar trebui sa prinda cel tarziu la jumate. (La mine prinde la 1cm de maneta ) Din cauza asta probabil ca accelerezi foarte tare si nu poti "sincroniza" acceleratia cu ambreiajul. Hai sa-ti mai dau un pont , Ticolino: Vezi in magazinele cu pesuri de Dacia , si fa rost de o conducta de frina(sau de la dezmembrari), o indoi frumos incepind de la pargia de la frina , de pe butucul de la roata din fata, si pe ultimii 30-40 cm folosesti o bucata de tub flexibil , mai gros(Aro, TV, care folosec cabluri de 2,5mm).Vei avea o frina beton!Conducta nu se mai compreseaza, si numa muschi mai ai nevoie casa poti trage de levier.Eu folosec asa ceva si pot sa blochez rota din fata(daca am mancat bine inainte de a face manevra ) PS levierele de frina si ambreiaj le-am facut eu din dural , ca cele rusesti erau tare sighinele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.