Sari la conținut

Nipru Mt11


TZepeSH
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 128
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si am gasit numele motocicletei mele! COSSACK, sau CAZAC mai pe romaneste.

 

Pai nu asta inseamna KMZ? :ok: Kazac Motorci...cum dreacu s-o zice pe rusa Zavod,care parca inseamna uzina. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

Pai nu asta inseamna KMZ? :ok: Kazac Motorci...cum dreacu s-o zice pe rusa Zavod,care parca inseamna uzina. :moto:

 

Kievskiy Mototsikletniy Zavod = Fabrica de Motociclete Kiev

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alo, domnu

aripa fata coborata, nu pune ghidonul ape acum ca esti la inceput si nu stii sa conduci cu el, e un pic incomod pt persoane mai scunde, schimba saua sau refa-o, spala motoreta si altele maine la smaeb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai atinge, da ce sa fac, ca alt rezervor nu am si imi place asta...

Ai incercat sa pui inaltatoarele astea pe care le ai, dar invers?

 

Adica, daca nu ma insel, ele aduc au o inclinatie putin inspre rezervor, invers ar indeparta putin ghidonul.

Trebuie "doar" sa le scoti de pe ghidon, ceea de s-a dovedit a fi putin mai complicat decat suna.

Eu parca asa am facut :moto:

Editat de SRY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de-aia e naspa rezervorul lacrima de Ijsau altele, ca iti taie raza de viraj. Personal prefer un rezervor original si o manevrabilitate buna.

 

In general nu camasa se strica ci cablul in sine. Daca ai camasi vechi de cablu poti sa pui, mai bine, dar merg si alea de bicicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si uite ca luai si permisul, acu doar sa mi-l elibereze si ne vedem pe strada. pana atunci sa pun motocicleta la punct...

 

Felicitari sa-ti fie cu noroc!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai da, invers am pus riserele, si merge, am uitat eu sa zic... cat despre camasi, eu le am pe alea vechi, am si cablurile, sunt bune, dar nu asta e problema! sunt scurte!!! si am facut cabluri lungi, acum imi trebuie camasi. eventual doar o camasa sa o impart in 2 si am rezolvat problema, am gasit eu pe la tzara un cablu cu un "dispozitiv" interesant de legat 2 camasi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

bai imi ies ochii din cap. cum abia am luat permisu, vreau si eu sa o scot pe drum... da uite ca o scarba de pana nu ma lasa... adica eu fericit tare ca aproape am terminat, am dat-o jos de pe cric sa o misc, si surpriza (nu de la andeea marin...) pana la roata din spate... scot roata, plec cu ea in bratze la vulcanizare. aia nu ca nu se baga, ca daca imi indoaie janta? mama lor de bulangii, am desfacut singur, mi-au petec etc. am lasat roata acasa si am plecat la ploiesti. cand am venit duminica, croit sa il scot pe cossack la plimbare, ghici? roata desumflata. cand am umflat-o am si auzit fasait. asa ca m-am apucat sa o desfac in casa si i-am schimbat petecul, ca rasufla pe langa el. am pus din ala mare de la un magazin de biciclete, cu solutie speciala de vulcanizat. am lasat-o peste noapte si azi, ghici? iar desumflata... o scot, o verific, rasufla ff putin, dar tot pe langa acelasi petec!!!

 

ziceti-mi si mie unde sa ma duc, la o vulcanizare la care chiar sa-mi faca camera aia bine, sa nu o mai desfac si a treia oara ca mor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti iei o camera noua de la Tunaru cu 150 000, si pe-aia veche oi petici-o tu. Uita-te si la cauciuc la talon sa nu fie ceva cu el, sau pe interior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

URAAAAAAAAAA! COSSACK A INVIAT!!!

 

Dupa 6 luni nepornita, i-am bagat azi benzen, pus bacteria de la masina, inundat carbelitoarele si am dat la pedala. dupa vreo 3 pedale, a inceput sa bubuie motoru!!! merge! deci, de-acu ne vedem pe 2 roti!

 

Problema: dupa ce inund, carburatorul din stanga continua sa curga pe la supraplin. si curge mult, in ritmu asta ma lasa fara benzina repede de tot. sfaturi, va rog!

 

Problema 2: ramane aprins unul din becuri. ori cel de presiune, ori cel de incarcare. cum ma prind care e ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema 2: ramane aprins unul din becuri. ori cel de presiune, ori cel de incarcare. cum ma prind care e ??

 

scoti firul de la senzorul de presiune, din dreapta motorului (e un surubel care tine un papuc) si pornesti motorul. Daca e tot un singur bec aprins, inseamna ca de la ulei era. Daca sunt doua becuri, inseamna ca celalalt e incarcarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe cuvantul meu daca nu e una din cele mai misto topicuri deschise ...adik ...de la cumpararea motocicletei pana la momentul in care ai luat permisul super tare!!!! Asfalt uscat !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asaaaaaaa... am vrut aseara sa vin cu dinsul la arc. bun. reglez carbu stanga, nu mai curge aiurea. pun becuri in loc de led, totul perfect, presiune e, incarcare e (dupa ce am pornit cu bateria de la masina). plec. la vreo 50m, semafor, rosu, opresc. frana fatza canci. zero absolut. inainte avea, acu cred ca e de la camasa aia facuta din 3 bucati, ca se cntorsioneaza ca dracu. cand sa plec, n-am dat destul gaz si se opreste motoru. ma asteptam sa fac una de-asta, ca pleaca tare de tot, cupleaza foarte violent ambreiaju, nu am posibilitatea sa il patinez deloc. si cupleaza si sus, cand aproape am dat drumu de tot la maneta. nu a mai existat sansa de pornire, pt ca cu bateria mea nici becurile de bord nu se aprind.

 

concluzii: bateria o incarc, stiam despre ce e vorba. da ce fac cu camasa aia de cablu de frana??? ca e jale cu ea! imi trebuie camasa lunga, hai ziceti unde gasesc la metru, si nu variante cu de-ala de bicla sau de la tunaru ca nu sunt valabile. camasi lungi si tari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hm. de ce nu sunt bune de bicla? oricum nu camasa se rupe, ci cablul.

 

cu ambreiajul incearca sa-l mai slabesti. ar trebui sa prinda cel tarziu la jumate. (La mine prinde la 1cm de maneta ) Din cauza asta probabil ca accelerezi foarte tare si nu poti "sincroniza" acceleratia cu ambreiajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asaaaaaaa... am vrut aseara sa vin cu dinsul la arc. bun. reglez carbu stanga, nu mai curge aiurea. pun becuri in loc de led, totul perfect, presiune e, incarcare e (dupa ce am pornit cu bateria de la masina). plec. la vreo 50m, semafor, rosu, opresc. frana fatza canci. zero absolut. inainte avea, acu cred ca e de la camasa aia facuta din 3 bucati, ca se cntorsioneaza ca dracu. cand sa plec, n-am dat destul gaz si se opreste motoru. ma asteptam sa fac una de-asta, ca pleaca tare de tot, cupleaza foarte violent ambreiaju, nu am posibilitatea sa il patinez deloc. si cupleaza si sus, cand aproape am dat drumu de tot la maneta. nu a mai existat sansa de pornire, pt ca cu bateria mea nici becurile de bord nu se aprind.

 

concluzii: bateria o incarc, stiam despre ce e vorba. da ce fac cu camasa aia de cablu de frana??? ca e jale cu ea! imi trebuie camasa lunga, hai ziceti unde gasesc la metru, si nu variante cu de-ala de bicla sau de la tunaru ca nu sunt valabile. camasi lungi si tari!

de ce nu-ti cumperi tu un cablu de frana nou civilizat de la Ural? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba nu merge la Nipru. Pacat ca este bun. Ia baterie, si vezi ce-i cu ambriajul acela,sa nu fie dus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hm. de ce nu sunt bune de bicla? oricum nu camasa se rupe, ci cablul.

 

cu ambreiajul incearca sa-l mai slabesti. ar trebui sa prinda cel tarziu la jumate. (La mine prinde la 1cm de maneta ) Din cauza asta probabil ca accelerezi foarte tare si nu poti "sincroniza" acceleratia cu ambreiajul.

Hai sa-ti mai dau un pont , Ticolino:

Vezi in magazinele cu pesuri de Dacia , si fa rost de o conducta de frina(sau de la dezmembrari), o indoi frumos incepind de la pargia de la frina , de pe butucul de la roata din fata, si pe ultimii 30-40 cm folosesti o bucata de tub flexibil , mai gros(Aro, TV, care folosec cabluri de 2,5mm).Vei avea o frina beton!Conducta nu se mai compreseaza, si numa muschi mai ai nevoie casa poti trage de levier.Eu folosec asa ceva si pot sa blochez rota din fata(daca am mancat bine inainte de a face manevra :bigstar: )

PS

levierele de frina si ambreiaj le-am facut eu din dural , ca cele rusesti erau tare sighinele.... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...