suzuki_pill Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 Ai de mine cate proceduri? De ce 10 uleiuri risipite? Poluezi mai ceva ca USA Glumesc. Daca bagi la iernat ulei ieftin si nu il folosesti, nu mai vad rostul la inca 2 randuri de ulei nou si ieftin si inca 2 filtre risipite. Il adaogi pe ala vechi cu engine flush, il dai jos si gata, pui uleiul pt sezon.Dar parca engine flush zice ca nu e voie la ambreiaje umede, deci iese din calcul. mai voi vreti sa fiti mai "catolici decat papa"schimbati uleiul normal cum se face la limita de km sau la inceputul sezonului ,dai drumul la uleiul vechi ,schimbi filtrul si pui ulei nou si cu asta basta ce atatea complicatii absolut inutile, sa va dau un exemplu:prin 95-96 am avut un gpz de 600 am tras vreun an de el ca vai de mama lui apoi in urmatorii 3 ani sa tot plimbat de la un prieten la altul si fiecare inclusiv eu iam bagat numai gaz si atat in rest forja,nimeni nici macar nu a verificat nivelul la ulei si a mers 4 ani apoi inevitabil a crapat motorul ,(mai avea in baie juma de litru de ulei)acum nu zic doamne fereste sa faceti asa dar daca schimbati uleiul pur si simplu la timp garantat nu pateste motorul nimik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
carpatiani Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Cine ma poate ajuta si pe mine intr-o problema?Am un GS500e,am schimbat filtrul de ulei,iar in momentul in care fixam capacul in cele trei suruburi de prindere, unul din ele s-a rupt chiar de la mijloc.Cum se poate rezolva?(suruburile sunt sudate in blocul motor).Cine stie un mecanic bun in zona Ploiestiului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 :prin 95-96 am avut un gpz de 600 am tras vreun an de el ca vai de mama lui apoi in urmatorii 3 ani sa tot plimbat de la un prieten la altul si fiecare inclusiv eu iam bagat numai gaz si atat in rest forja,nimeni nici macar nu a verificat nivelul la ulei si a mers 4 ani apoi inevitabil a crapat motorul ,(mai avea in baie juma de litru de ulei)acum nu zic doamne fereste sa faceti asa dar daca schimbati uleiul pur si simplu la timp garantat nu pateste motorul nimik nu cred ca asta e cel mai bun exemplu..nici macar nu ar trebuie sa fie un exemplu !! mai stiu eu pe cineva care dupa 10000km zicea care ulei? se verifica?!?! pe unde?? de ce??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rrrr6 Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 salut. salut, am si eu o problema, mi-am luat un R6 de curand si trebuie sa ii fac schimbul de ulei.am vreo 4 litri de ulei castrol gtx 10w40 oare ii bun pt motor?ce ulei se foloseste de obicei?nu am ami facut nici un schimb si nu stiu.ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 (editat) Cine ma poate ajuta si pe mine intr-o problema?Am un GS500e,am schimbat filtrul de ulei,iar in momentul in care fixam capacul in cele trei suruburi de prindere, unul din ele s-a rupt chiar de la mijloc.Cum se poate rezolva?(suruburile sunt sudate in blocul motor).Cine stie un mecanic bun in zona Ploiestiului? Nu sunt sudate, alea sunt niste prezoane. cu putin noroc poti sa scoti bucata rupta care a ramas insurubata in motor, pune pe ea 2 piulite si blocheaza'le intre ele, apoi incearca sa desurubezi rotind de piulita "din interior". Acum eu nu stiu sa'ti spun in ce sens ar trebui rotit, s'ar putea ca prezonul sa aiba filet pe stanga nu pe dreapta ca orice surub. Intreaba si la Grupul posesorilor de GS500. Editat Martie 16, 2009 de strumfuadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 NU-i baga nici un aditiv. Schimba uleiul si filtul, dar respecta specificatiile motocicletei tale(ce ulei iti recomanda ei sa bagi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Saiba e din cupru. Daca o sa te iei dupa manuale ar trebui sa schimbi toate garniturile si semeringurile la fiecare jumatate de an. Eu sint la al treilea schimb de ulei si nu am inlocuit saiba. Nu curge ulei din motor pe la surubul de golire.Saibe din alea am impresia ca se gasesc la Louis. Se recomanda schimbarea saibei la fiecare desfacere pt ca e posibil sa umezeasca pe langa cea veche si atunci esti tentat sa strangi mai tare busonul caz in care se poate strica filetul. La mine are saiba ca cea de la bujie,nu de cupru,si am vreo 4 schimburi pana acu si nu am schimbat-o niciodata. Saiba de cupru gasesti si prin targuri la bani de nimic,atentie insa saiba tre decalita inainte de a o monta,adica se tine la flacara aragazului agatata de o sarma pana se inroseste si se lasa sa se raceasca incet,atunci cuprul devine moale si se muleaza pe locasul baii de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 nu cred ca asta e cel mai bun exemplu..nici macar nu ar trebuie sa fie un exemplu !! mai stiu eu pe cineva care dupa 10000km zicea care ulei? se verifica?!?! pe unde?? de ce??? am spus :a nu se face asa ceva! dar nici exagerarile cu jdemii de schimburi intermediare de ulei si filtre ,schimba dom-le uleiul la timp si cu asta basta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 nu cred ca asta e cel mai bun exemplu..nici macar nu ar trebuie sa fie un exemplu !! mai stiu eu pe cineva care dupa 10000km zicea care ulei? se verifica?!?! pe unde?? de ce??? am spus :a nu se face asa ceva! dar nici exagerarile cu jdemii de schimburi intermediare de ulei si filtre ,schimba dom-le uleiul la timp si cu asta basta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C devil Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 DE OBICEI LA MASINI IN MOMENTUL IN CARE FAC SCHIMBUL DE ULEI FOLOSESC UN ADITIV ... DE CURATARE ... FOLOSESTE CINEVA LA MOTOCICLETE CEVA ASEMANATOR...? CE IMPACT ARE ASUPRA AMBREIAJULUI ...? ULEIUL E ATAT DE NEGRU IN ACES MOMENT ... INCAT VOI RECURGE LA UN SCHIMB "INTERMEDIAR" DE ULEI SI FILTRU ... DOAR CA SA IL CURAT .... MAI BINE .... ,SI AM ACHIZITIONAT CEVA IEFTIN PENTRU CATEVA ZECI DE KILOMETRII - UN PROCYCLE 5 W 40 (VAD CA E FACUT LA NEMTI !) TOTUSI MA BATE GANDU SA BAG SI UN ADITIV PT CURATAT IN MOMENTUL SCHIMBULUI ...... SI DE AICI DILEMA ... A FI SAU A NU FI ,,, NUUUU !!!! eu am pus acea solutie pentru spalare la cbr dar s au topit infasurarile la alternator (stator) asa ca STAI CUMINTE poti sa il speli cu un ulei mai ieftin daca tot vrei sa fie treaba buna salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 eu acum o luna am folosit la schimbul uleiului Motro Flush, care e un lichid limpede-transparent cu miros de petrol, la ligheanul meu de Diversion cu racire pe aer si ambreiaj umed. Nu prea vad diferente si am mers cateva sute de km... vreo 500 poate. Mi se pare ca intra mai bine in viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Cea mai tare carte despre uleiuri de motor! oil_bible.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 In anul 2002 din exces de zel am bagat in motorul unei masini flush pentru spalare motor si baie de ulei conform instructiunilor de pe cutie.Dupa schimbul de ulei masina a inceput sa manance ulei excesiv si mergeam cu fumul de ulei dupa mine ca locomotiva cu aburi.A trebuit sa fca motorul.Concluzia a fost ca a spalat toate piesele si a inlaturat depunerile si aditivii ce au fost folositi in anii anteriori s-au indepartat.De atunci nu mai spal motorul nimanui oricat ar insista.Singura varianta este accea cu schimb de ulei intermediar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.