Sari la conținut

SCHIMB DE ULEI ...


TOR
 Share

Postări Recomandate

Ai de mine cate proceduri? De ce 10 uleiuri risipite? Poluezi mai ceva ca USA :friends: Glumesc. Daca bagi la iernat ulei ieftin si nu il folosesti, nu mai vad rostul la inca 2 randuri de ulei nou si ieftin si inca 2 filtre risipite. Il adaogi pe ala vechi cu engine flush, il dai jos si gata, pui uleiul pt sezon.

Dar parca engine flush zice ca nu e voie la ambreiaje umede, deci iese din calcul.

mai voi vreti sa fiti mai "catolici decat papa"schimbati uleiul normal cum se face la limita de km sau la inceputul sezonului ,dai drumul la uleiul vechi ,schimbi filtrul si pui ulei nou si cu asta basta ce atatea complicatii absolut inutile, sa va dau un exemplu:prin 95-96 am avut un gpz de 600 am tras vreun an de el ca vai de mama lui apoi in urmatorii 3 ani sa tot plimbat de la un prieten la altul si fiecare inclusiv eu iam bagat numai gaz si atat in rest forja,nimeni nici macar nu a verificat nivelul la ulei si a mers 4 ani apoi inevitabil a crapat motorul ,(mai avea in baie juma de litru de ulei)acum nu zic doamne fereste sa faceti asa dar daca schimbati uleiul pur si simplu la timp garantat nu pateste motorul nimik

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma poate ajuta si pe mine intr-o problema?Am un GS500e,am schimbat filtrul de ulei,iar in momentul in care fixam capacul in cele trei suruburi de prindere, unul din ele s-a rupt chiar de la mijloc.Cum se poate rezolva?(suruburile sunt sudate in blocul motor).Cine stie un mecanic bun in zona Ploiestiului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:prin 95-96 am avut un gpz de 600 am tras vreun an de el ca vai de mama lui apoi in urmatorii 3 ani sa tot plimbat de la un prieten la altul si fiecare inclusiv eu iam bagat numai gaz si atat in rest forja,nimeni nici macar nu a verificat nivelul la ulei si a mers 4 ani apoi inevitabil a crapat motorul ,(mai avea in baie juma de litru de ulei)acum nu zic doamne fereste sa faceti asa dar daca schimbati uleiul pur si simplu la timp garantat nu pateste motorul nimik

 

:rolleyes:

nu cred ca asta e cel mai bun exemplu..nici macar nu ar trebuie sa fie un exemplu !!

mai stiu eu pe cineva care dupa 10000km zicea care ulei? se verifica?!?! pe unde?? de ce??? :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

 

salut, am si eu o problema, mi-am luat un R6 de curand si trebuie sa ii fac schimbul de ulei.am vreo 4 litri de ulei castrol gtx 10w40 oare ii bun pt motor?ce ulei se foloseste de obicei?nu am ami facut nici un schimb si nu stiu.ms mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma poate ajuta si pe mine intr-o problema?Am un GS500e,am schimbat filtrul de ulei,iar in momentul in care fixam capacul in cele trei suruburi de prindere, unul din ele s-a rupt chiar de la mijloc.Cum se poate rezolva?(suruburile sunt sudate in blocul motor).Cine stie un mecanic bun in zona Ploiestiului?

Nu sunt sudate, alea sunt niste prezoane. cu putin noroc poti sa scoti bucata rupta care a ramas insurubata in motor, pune pe ea 2 piulite si blocheaza'le intre ele, apoi incearca sa desurubezi rotind de piulita "din interior". Acum eu nu stiu sa'ti spun in ce sens ar trebui rotit, s'ar putea ca prezonul sa aiba filet pe stanga nu pe dreapta ca orice surub. Intreaba si la Grupul posesorilor de GS500.

Editat de strumfuadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saiba e din cupru. Daca o sa te iei dupa manuale ar trebui sa schimbi toate garniturile si semeringurile la fiecare jumatate de an. Eu sint la al treilea schimb de ulei si nu am inlocuit saiba. Nu curge ulei din motor pe la surubul de golire.

Saibe din alea am impresia ca se gasesc la Louis.

Se recomanda schimbarea saibei la fiecare desfacere pt ca e posibil sa umezeasca pe langa cea veche si atunci esti tentat sa strangi mai tare busonul caz in care se poate strica filetul.

La mine are saiba ca cea de la bujie,nu de cupru,si am vreo 4 schimburi pana acu si nu am schimbat-o niciodata.

Saiba de cupru gasesti si prin targuri la bani de nimic,atentie insa saiba tre decalita inainte de a o monta,adica se tine la flacara aragazului agatata de o sarma pana se inroseste si se lasa sa se raceasca incet,atunci cuprul devine moale si se muleaza pe locasul baii de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes:

nu cred ca asta e cel mai bun exemplu..nici macar nu ar trebuie sa fie un exemplu !!

mai stiu eu pe cineva care dupa 10000km zicea care ulei? se verifica?!?! pe unde?? de ce??? :kiss:

am spus :a nu se face asa ceva! dar nici exagerarile cu jdemii de schimburi intermediare de ulei si filtre ,schimba dom-le uleiul la timp si cu asta basta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes:

nu cred ca asta e cel mai bun exemplu..nici macar nu ar trebuie sa fie un exemplu !!

mai stiu eu pe cineva care dupa 10000km zicea care ulei? se verifica?!?! pe unde?? de ce??? :kiss:

am spus :a nu se face asa ceva! dar nici exagerarile cu jdemii de schimburi intermediare de ulei si filtre ,schimba dom-le uleiul la timp si cu asta basta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
DE OBICEI LA MASINI IN MOMENTUL IN CARE FAC SCHIMBUL DE ULEI FOLOSESC UN ADITIV ... DE CURATARE ...

FOLOSESTE CINEVA LA MOTOCICLETE CEVA ASEMANATOR...? CE IMPACT ARE ASUPRA AMBREIAJULUI ...?

 

ULEIUL E ATAT DE NEGRU IN ACES MOMENT ... INCAT VOI RECURGE LA UN SCHIMB "INTERMEDIAR" DE ULEI SI FILTRU ... DOAR CA SA IL CURAT .... MAI BINE .... ,SI AM ACHIZITIONAT CEVA IEFTIN PENTRU CATEVA ZECI DE KILOMETRII - UN PROCYCLE 5 W 40 (VAD CA E FACUT LA NEMTI !) TOTUSI MA BATE GANDU SA BAG SI UN ADITIV PT CURATAT IN MOMENTUL SCHIMBULUI ...... SI DE AICI DILEMA ... A FI SAU A NU FI ,,, :blink:

NUUUU !!!! eu am pus acea solutie pentru spalare la cbr dar s au topit infasurarile la alternator (stator) asa ca STAI CUMINTE poti sa il speli cu un ulei mai ieftin daca tot vrei sa fie treaba buna

salutari :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu acum o luna am folosit la schimbul uleiului Motro Flush, care e un lichid limpede-transparent cu miros de petrol, la ligheanul meu de Diversion cu racire pe aer si ambreiaj umed. Nu prea vad diferente si am mers cateva sute de km... vreo 500 poate. Mi se pare ca intra mai bine in viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

In anul 2002 din exces de zel am bagat in motorul unei masini flush pentru spalare motor si baie de ulei conform instructiunilor de pe cutie.Dupa schimbul de ulei masina a inceput sa manance ulei excesiv si mergeam cu fumul de ulei dupa mine ca locomotiva cu aburi.A trebuit sa fca motorul.Concluzia a fost ca a spalat toate piesele si a inlaturat depunerile si aditivii ce au fost folositi in anii anteriori s-au indepartat.De atunci nu mai spal motorul nimanui oricat ar insista.Singura varianta este accea cu schimb de ulei intermediar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...