cbrxx Postat Ianuarie 13, 2007 Share Postat Ianuarie 13, 2007 (editat) rezervorul nu se spala cu solutii pe baza de apa frate,aia tre lasat pentru spalat scutece ,sunt curios cam cata rugina o sa ai.Ti-am zis mai bine te duci cu treburi de service la cineva care se pricepe(sau macar cere sfaturi daca,vrei sa te bagi)Iar cu uleiul mai bine ramai la schimb de max 8 mii km(daca umbli mult in oras),dar oricum foloseste ceva cunoscut(Castrol ,Putoline,Repsol,Motul,Yacco,etc) Editat Ianuarie 13, 2007 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 14, 2007 Share Postat Ianuarie 14, 2007 de ulei mersi,am inteles...in legatura cu service...la noi?iar rugina nu cre ca o sa am , ca nici nu a avut, iar la interior nu e tabla curata, la luciu, parca ar fi vopsit! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Ianuarie 14, 2007 Share Postat Ianuarie 14, 2007 Daca arata ca si cum ar fi vopsit, inseamna ca a fost tratat cu kitul de curatat rezervoare. Sunt mai multe solutii : intai cele care actioneaza asupra ruginii, apoi, la final este un fel de vopsea care se aplica pe tot interiorul si protejeaza cel mai bine. La final arata ca un email mai degraba decat vopsea. Mecanicul spunea ca daca ai grija astfel de rezervor, n-o sa mai ai probleme cu interiorul. Nu l-am intrebat cum se numeste produsul, dar daca va intereseaza, o sa stric o vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 14, 2007 Share Postat Ianuarie 14, 2007 salut!azi am terminat cu rezervorul,l-am pus sus!in legatura cu el, pe interior nu era vopsit, e lucios, prea lucios, iar motocicleta fiind alba, nu mi-am dat seama..am reusit sa-l curat, am scos tot ce era in el pe la sonda de combustibil, dar ce m-a uimit e faptul ca nu avea rugina decat la interiorul sondei(pe capac)si aia s- a luat foarte usor cu wd 40...si moto e fabricata in '86....iar mizerii si gunoaie:de loc.ideea e ca a pornit imediat, iar cand o sa-i fac plinul o sa bag si aditiv, ca i-am facut proba pe masina si sunt multumit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 azi n-am avut ce face si am dat rezervorul jos....sa-l spal....old school>cu apa si fairy,in cada....cum sa scot acum apa din el, ca are buza aia la buson, si mai ramane multa inauntru....cre ca trebuie sa scot capacul ala cu tot... e esti tare omule! Banuiesc ca daca ai o arma de foc si aia o speli cu sapun lichid din cand in cand...?! Eu am mania curateniei dar unele chestii nu merg cu apa si detergenti sau derivate!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 mania curateniei? de aia te tot pisi in chiuveta? na las' ca poate peste cam 2 saptamani deja impreuna uzam drumurile pana atuni ai grij de tine, si lasa-npace taimetristii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Ianuarie 24, 2007 Share Postat Ianuarie 24, 2007 Ai dovezi??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataro23 Postat Ianuarie 26, 2007 Share Postat Ianuarie 26, 2007 Salutare. Am si eu un VFR 750 F rc36 de prin 92. Dar am aflat de curand ca cica as vea probleme cu releu de incarcare (cica baga prea mult si in timp o sa-mi strice bateria). Baietii de la service au zis ca in timp poate sa-mi strice si alternatorul. Am intrebat la reprezentanta honda si au zis ca aduc la comanda dar costa prea mult pt banii mei. Ce ma sfatuiti sa fac? Sa astept poate gasesc unu second hand, sau sa strand bani si sa iau unul nou? Poate cineva dintre voi are unul si nu are ce face cu el . Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 Salutare. Am si eu un VFR 750 F rc36 de prin 92. Dar am aflat de curand ca cica as vea probleme cu releu de incarcare (cica baga prea mult si in timp o sa-mi strice bateria). Baietii de la service au zis ca in timp poate sa-mi strice si alternatorul. Am intrebat la reprezentanta honda si au zis ca aduc la comanda dar costa prea mult pt banii mei. Ce ma sfatuiti sa fac? Sa astept poate gasesc unu second hand, sau sa strand bani si sa iau unul nou? Poate cineva dintre voi are unul si nu are ce face cu el . Multumesc. second gasesti cam pe la 100eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 Salutare. Am si eu un VFR 750 F rc36 de prin 92. Dar am aflat de curand ca cica as vea probleme cu releu de incarcare (cica baga prea mult si in timp o sa-mi strice bateria). Baietii de la service au zis ca in timp poate sa-mi strice si alternatorul. Am intrebat la reprezentanta honda si au zis ca aduc la comanda dar costa prea mult pt banii mei. Ce ma sfatuiti sa fac? Sa astept poate gasesc unu second hand, sau sa strand bani si sa iau unul nou? Poate cineva dintre voi are unul si nu are ce face cu el . Multumesc. incearca pe www.electrex.com sau UK nu mai stiu sigur, oricum si eu am acceasi problema, am omorat deja o baterie si inca nu am bani de el, de asemenea cred ca se potriveste cel de la CBR-ul de 600, daca gresesc sa ma contrazica cineva care stie mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 Salut! !: NU numai bateria se duce daca incarca prea mult! si eu asa am patit, si m-i s-a dus pompa de benzina.asa ca i-ti dau un sfat. noi, oamenii saraci mai bine nu inlocuim, nu tiganim (cum am incercat si eu) ca pana la urma piesa respectiva tot trrebe schimbat, numai ca pana ce ajungem acolo, avem deja o gramada de cheltuieli in plus... 2: pentru RC36 e mai ieftin. eu la motorul meu mai vechi RC24 am dat 139 de euro pt releu ca nu prea se mai face. iar cu RC36 e mai usor. costa 89 eu. numai tre' sa gasesti pe cineva sa t-il aduca acasa fara adaos. PS: i-ti recomand sa nu o folosesti motorul pana ce nu ai releul nou, nu cumva sa strica si altceva... ia uite-te numa! am gasit una care ar fii la pret excelent, dar nici daca nu o poti cumpara, e bine sa te uiti ce scrie acolo jos...sunt enumerate toate modelele de Honda la care se potriveste, asa ca nu tre' sa zici neaparat ca cauti special pt VFR, ca merge si de la alta (ca deobicei la Honda...) bafta http://cgi.ebay.de/Neu-Honda-Regler-CBR-VF...1QQcmdZViewItem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat Ianuarie 29, 2007 Share Postat Ianuarie 29, 2007 Salut! !: NU numai bateria se duce daca incarca prea mult! si eu asa am patit, si m-i s-a dus pompa de benzina.asa ca i-ti dau un sfat. noi, oamenii saraci mai bine nu inlocuim, nu tiganim (cum am incercat si eu) ca pana la urma piesa respectiva tot trrebe schimbat, numai ca pana ce ajungem acolo, avem deja o gramada de cheltuieli in plus... 2: pentru RC36 e mai ieftin. eu la motorul meu mai vechi RC24 am dat 139 de euro pt releu ca nu prea se mai face. iar cu RC36 e mai usor. costa 89 eu. numai tre' sa gasesti pe cineva sa t-il aduca acasa fara adaos. PS: i-ti recomand sa nu o folosesti motorul pana ce nu ai releul nou, nu cumva sa strica si altceva... ia uite-te numa! am gasit una care ar fii la pret excelent, dar nici daca nu o poti cumpara, e bine sa te uiti ce scrie acolo jos...sunt enumerate toate modelele de Honda la care se potriveste, asa ca nu tre' sa zici neaparat ca cauti special pt VFR, ca merge si de la alta (ca deobicei la Honda...) bafta http://cgi.ebay.de/Neu-Honda-Regler-CBR-VF...1QQcmdZViewItem am incercat pe linku oferit de tine, dar sincer eu stiu daca merita sa ai incredere in ebay? din cate stiu eu pe site-ul asta gasesti cam lucruri sh. si de unde pot stii ca un releu adus din afara este bun sau nu? de fapt daca e ars sau mai stiu eu ce unuia din Romania macar ii telefonzi si il injuri de banii astia sau direct aici pe forum, dar la astia ce le faci???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 ai dreptate...ce sa zic...asta este. dar totusi e bine sa stii de la ce motor se mai portiveste, macar ai lista aia... bafta la cautare. cea mai bine e sa iei legatura cu astia Ăaduc orice piese...Ă de aici de pe forum si vezi cu cat iĂźti aduc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strecuratorul Postat Februarie 9, 2007 Share Postat Februarie 9, 2007 sal. mi-am luat si eu un vfr. e din 92 si sunt f multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 9, 2007 Share Postat Februarie 9, 2007 sal. mi-am luat si eu un vfr. e din 92 si sunt f multumit. cand o fi sa-mi schimb vfr-ul (daca nu o sa-l dezmembrez ca nu platesc tpi) un model ca asta o sa-mi iau...felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 nu are nimeni un VFR pentru desmembrare? a-s avea nevoe de niste piese... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 parca era unu lovit la vanzari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 am cautat, dar nu l-am gasit... adica era unu rosu, da' ala era distrus de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Februarie 16, 2007 Share Postat Februarie 16, 2007 am cautat, dar nu l-am gasit... adica era unu rosu, da' ala era distrus de tot eu propun sa-ti scoti aeru ala de la frana de mana si hai o data sa mergem!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 Daca ma ajuta Dumnezeu, ma bag si eu in topicul asta cu un VFR800 ! Doamne 'ajuta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Februarie 19, 2007 Share Postat Februarie 19, 2007 Daca ma ajuta Dumnezeu, ma bag si eu in topicul asta cu un VFR800 ! Doamne 'ajuta ! de care vrei sa cumperi petrica? model, an, culoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Februarie 20, 2007 Share Postat Februarie 20, 2007 Daca ma ajuta Dumnezeu, ma bag si eu in topicul asta cu un VFR800 ! Doamne 'ajuta ! asa sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Februarie 20, 2007 Share Postat Februarie 20, 2007 de care vrei sa cumperi petrica? model, an, culoare... VFR 800, din 2001, albastra, ~ 25000 km la bord pe bune, ca sunt prieten foarte apropiat cu cel de la care o iau. NU ARE PATA, E' TZIPLA, o sa-mi fie mila sa o si pornesc ! Am inteles ca este ultimul an in care au mai bagat distributia prin cascada de pinioane si ma gandesc ca, in defavoarea la cateva kilograme in plus, are fiabilitate mai buna decat cea pe lant ... nu ? Sambata am fost sa o vad si pur si simplu ..... am inebunit, nu se mai intelege nimeni cu mine, sunt turbat ! Ma suprins, placut, cat de bine stau in sa. Initial, am crezut ca o sa am pozitia pe care o ai pe un ... R1, de exemplu ! De unde ? La cat sunt eu de inalt , stau un pic mai aplecat, decat stateam pe Africa, ca sa nu mai vorbesc de fotoliul ce il am sub poponetz ! Este exact ce astept de la o scula long-touring ! Cu toate ca are cam aceleasi kilograme ca Africa, acestea nici nu le simt, datorita faptului ca centrul de greutate este cu mult mai jos. Bafta ! P.S. ... oricum, la enduro nu renunt si in vara imi trag si un CR 250 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Februarie 20, 2007 Share Postat Februarie 20, 2007 Salut ! Puteti sa-mi ziceti cum se comporta VFR-ul pe soselele patriei noastre ? Nu ma refer la cele care au cratere in ele, ci la multitudinea de sosele valurite pe care asfaltul a fost turnat ori cu lopata, ori mecanicul de pe tractorul de compactare a fost beat si a tras asfaltul in valuri. Cam sosele de astea gasesti pe aici ! In conditiile unor astfel sosele, te solicita la incheieturile mainilor? Mult' am ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.