Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

totusi, unde as putea sa ma interesez de problema mea?

cu tobele... tre sa incerci ca nimeni nu a facut asa ceva, cred.

 

Ca-ti pusca contactele, nu stiu de ce. In primu rand nu stiam ca are pompa de benzina,(daca t-i din 86) insa daca are inseamna ca e pe duca si de aceea tot iti pusca contactele ca forteaza prea tare reteaua electrica ... nu stiu ce sa zic...poate si oxidarea de vina la nivelul contactelor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreo jumatate de litru pe furca...asa ma auzit. Eu inca nu am schimbat.

 

De unde ti-ai adus simeringurile, si cat a durat?

 

Nu am semeringuri,..... inca ! Mi-a promis cineva ! Mai astept !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca spui ca nu ai primit nici un flash mergand cu faza lunga, problema e evidenta! nu-i reglat, bate prea jos. uite-te sub radiatorul de ulei , gasesti un fel de surub pe far cu care reglezu inaltimea luminii.

 

De batut jos bate, este adevarat ,dar totusi intensitatea luminii mi se pare prea slaba. Aseara am scos-o un pic la plimbare iar pe la 22.00 am dus-o inapoi la garaj de unde am luat batranul Gs ca sa ajung acasa. Diferenta de lumina de la una la alta e aproape de la simplu la dublu......in conditiile in care ambele faruri au becuri de aceiasi putere.

Ce am observat eu e ca la vfr in fata becului are o piesa care reflecta lumina din bec in oglinda farului.La suzuki nu exista aceasta piesa, becul nu are nimic in fata lui decat geamul.

Cred ca pana la urma incerc sa schimb becul si daca nu se observa nici o schimbare ori iau un bec mai mare ori demontez chestia aia din fata becului daca reusesc fara sa stric nimic( am vazut ca-i prinsa cu suruburi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De batut jos bate, este adevarat ,dar totusi intensitatea luminii mi se pare prea slaba. Aseara am scos-o un pic la plimbare iar pe la 22.00 am dus-o inapoi la garaj de unde am luat batranul Gs ca sa ajung acasa. Diferenta de lumina de la una la alta e aproape de la simplu la dublu......in conditiile in care ambele faruri au becuri de aceiasi putere.

Ce am observat eu e ca la vfr in fata becului are o piesa care reflecta lumina din bec in oglinda farului.La suzuki nu exista aceasta piesa, becul nu are nimic in fata lui decat geamul.

Cred ca pana la urma incerc sa schimb becul si daca nu se observa nici o schimbare ori iau un bec mai mare ori demontez chestia aia din fata becului daca reusesc fara sa stric nimic( am vazut ca-i prinsa cu suruburi)

 

Eu am halogene de 55w - Philips. Cu faza scurta se vede perfect, iar cu faza lunga ......... laser !

Ce becuri ai ?

 

Piesa aia din fata becului, care reflecta lumina inapoi, face corp comun cu becul sau este separat ? Am vazut la farul unei masini o calota sferica care avea acelasi rol, insa folosea un bec normal, nu halogen ! Becurile halogen ai ele insele o piesa de difractie ce concentreaza lumina in oglinda farului, iar acesta o ,,arunca" in fata!

Scoate un bec si verifica ce putere are ! Fostul proprietar, poate a pus ,,becuri de vanzare"?! De putere mult mai mica ?! Cu o pereche de halogene de 55w, nu ar trebuii sa ai nici o problema !

 

.........parerea mea ! :hug:

 

Bafta! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Farul e cu doar un singur bec H4 de 55/60w . Piesa aceea e separata de bec, becul are si el o metalizare in varf.

O sa iau un bec de firma sa vad daca se cunoaste, asta care-i montat acum nu stiu ce marca e ca nu l-am demontat inca ( puterea am citit-o prin geam ca se vede)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate becul nu e pus bine in lacasul sau

poti verifica asta postandu-tte in fata portii si daca e clar delimitat zona luminata de cea neluminata (la faza scurta) atunci e bine

de regula nu sunt atenti oamenii cand baga becul si e destul un pic sa fie stramb si nu mai da lumina cum trebe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am halogene de 55w - Philips. Cu faza scurta se vede perfect, iar cu faza lunga ......... laser !

Ce becuri ai ?

 

Piesa aia din fata becului, care reflecta lumina inapoi, face corp comun cu becul sau este separat ? Am vazut la farul unei masini o calota sferica care avea acelasi rol, insa folosea un bec normal, nu halogen ! Becurile halogen ai ele insele o piesa de difractie ce concentreaza lumina in oglinda farului, iar acesta o ,,arunca" in fata!

Scoate un bec si verifica ce putere are ! Fostul proprietar, poate a pus ,,becuri de vanzare"?! De putere mult mai mica ?! Cu o pereche de halogene de 55w, nu ar trebuii sa ai nici o problema !

 

.........parerea mea ! :hug:

 

Bafta! :what:

eu am xenon, si nu mai am probleme cu luminile de cand l-am montat, este foarte tare, dai un ban da´stai in fatza.....

post-11507-1176817920_thumb.jpgpost-11507-1176817944_thumb.jpg

post-11507-1176817969_thumb.jpgpost-11507-1176817987_thumb.jpg

 

si pe deasupra scade consumul de la 55w la 35 w montajul este extrem de simplu :what:

iar pentru cei care habar nu au cum arata un bec xenon poze:

post-11507-1176819147_thumb.jpgpost-11507-1176819162_thumb.jpg

 

cu tobele... tre sa incerci ca nimeni nu a facut asa ceva, cred.

 

Ca-ti pusca contactele, nu stiu de ce. In primu rand nu stiam ca are pompa de benzina,(daca t-i din 86) insa daca are inseamna ca e pe duca si de aceea tot iti pusca contactele ca forteaza prea tare reteaua electrica ... nu stiu ce sa zic...poate si oxidarea de vina la nivelul contactelor...

contactele de platina de la pompa de benzina se duc datorita curentului prea slab sau ´din contra prea puternic care fac efectiv ca micul arc electric de la acel nivel sa topeasca contactele, eu am patzit asta cand am avut probleme cu incarcarea, releul de incarcare dus, .... sfatul meu, masoara incarcarea si pe alternator si pe baterie si pe releu, si pornita si la rece... succes....

Editat de moscku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tnx pt informatii...partea proasta e ca eu nu ma pricep la mecanica...mie mi se opreste motorul in timpul mersului, am carburile sincronizate, dar se impusca contactele de la pompa de benzina...le curat cu smirghel, merge 200-300 km si iar se opreste, mi-e teama sa nu dau 200 de euro pe o pompa noua si sa se impuste si aia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreo jumatate de litru pe furca...asa ma auzit. Eu inca nu am schimbat.

 

De unde ti-ai adus simeringurile, si cat a durat?

eu i-am adus chiar astazi si au costat 15 eu(pret bun :hug: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am xenon, si nu mai am probleme cu luminile de cand l-am montat, este foarte tare, dai un ban da´stai in fatza.....

Zi-mi te rog cat te-a costat instalatia de xenon, de unde ai procurat-o ?

Tu ai piesa aia din far care este montata in fata becului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tnx pt informatii...partea proasta e ca eu nu ma pricep la mecanica...mie mi se opreste motorul in timpul mersului, am carburile sincronizate, dar se impusca contactele de la pompa de benzina...le curat cu smirghel, merge 200-300 km si iar se opreste, mi-e teama sa nu dau 200 de euro pe o pompa noua si sa se impuste si aia...

du-te frate la un electreician sa-ti masoare incarcarea, releul, alternatorul si bateria, ca nu e de joaca, iar contactele sa stii ca nu merg curatzate la nesfarsit, se mareste distantza intre platini si nu mai lucreaza eficient, pana chiar nu mai lucreaza deloc........... dupa ce rezolvi problema cu partea electrica (incarca prea mult sau prea putzin sau baga curent alternativ in loc de continuu) vezi daca ai nevoie de pompa de benzina gasesti la mine si nu la 200 de euro ci la 100 de euro.....o zi buna si asfalt uscat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

du-te frate la un electreician sa-ti masoare incarcarea, releul, alternatorul si bateria, ca nu e de joaca, iar contactele sa stii ca nu merg curatzate la nesfarsit, se mareste distantza intre platini si nu mai lucreaza eficient, pana chiar nu mai lucreaza deloc........... dupa ce rezolvi problema cu partea electrica (incarca prea mult sau prea putzin sau baga curent alternativ in loc de continuu) vezi daca ai nevoie de pompa de benzina gasesti la mine si nu la 200 de euro ci la 100 de euro.....o zi buna si asfalt uscat...

da tu de unde ai ? ca mie mi=ar trebui niste simeringuri .....poate ma ajuti ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dreptate. dar nu ma descurc cu germana. Oare simeringurile de la RC 36 se potrivesc la RC 46?

Ca rc 46 nu e listat...

masoara diamtrele interioare si exterioare la furca (simering la ambele RC-uri) si iti vei da raspunsul singur la aceasta intrebare...

 

si inca ceva, eu nu am auzit de RC 46 la VFR-ul de 800, poate sunt eu prost dar esti sigur ca te-ai uitat bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

masoara diamtrele interioare si exterioare la furca (simering la ambele RC-uri) si iti vei da raspunsul singur la aceasta intrebare...

 

si inca ceva, eu nu am auzit de RC 46 la VFR-ul de 800, poate sunt eu prost dar esti sigur ca te-ai uitat bine?

 

astea-s aparatoare de praf. aci e listat RC 46 ca si vfr 800

10042051 STAUBKAPPENSET 2 SAITO

FUER GABEL-DICHTRINGE HONDA SLR 650 RC09 (SLR650) [bJ.97]

HONDA NT 650 HAWK GT (RC31)

HONDA NTV 650 (RC33)

HONDA BLACK WIDOW (RC48)

HONDA CB 750 N.-HAWK (RC38)

HONDA CB SEVEN FIFTY (RC42)

HONDA VF 750 C MAGNA (RC43)

HONDA VFR 750 F (RC36/94)

HONDA VFR 750 F (RC36)

HONDA VFR 750 F (RC24/88)

HONDA VFR 800 RC46 (VFR)

HONDA PACIFIC COAST (PC-800)

 

insa la simeringuri nu e listat. Dar ai drepptate, daca aparatoarele se potrivesc la amandoua , precis ca si simeringurile se potrivesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi spui si mie de unde iti comanzi in Budapesta, din ce magazin sau o adresa (chiar si intr-un PM)? Ca am prieteni pe acolo si atunci ii trimit acolo. E mai simplu pentru mine decat sa incep sa caut pe cineva sa caute pe louis sa sa-mi aduca in nu stiu cate saptamani.

 

Petrica, acum o vinzi sau n-o vinzi pana la urma?

Mie un litru mi-a bagat la RC36 in total, cand aveam. Si cum simeringurile nu difera, ma gandesc ca nici cantitatea de ulei nu difera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Petrica, acum o vinzi sau n-o vinzi pana la urma?

Mie un litru mi-a bagat la RC36 in total, cand aveam. Si cum simeringurile nu difera, ma gandesc ca nici cantitatea de ulei nu difera.

 

Sint in mare dilema ! :hug: Motoreta mi se pare fenomenala ! Un singur lucru am sa-i reprosez ... nu mi-am propus sa fac ,,enduro" cu ea, dar ma limiteaza mult la traseele pe care trebuie sa le fac, cand spun trasee ma refer la multitudinea de sosele valurite pe care nu poti rula cu mai mult de 80km/h. Asta este singurul aspect ce ma deranjeaza ! In Romania nu sunt numai sosele ,,de prima mana". Ma gandeam la un Varadero sau Africa Twin ! Africa am mai avut si am dat-o ca prostu' !

Ma mai gandeam daca poti ,,seta" suspensiile sa fie ,,mai moi", mai confortabile ??? :what: Atunci cred ca TOTUL AR FI PERFECT !

 

Motocicleta perfecta, cred ca ar fi o Africa, echipata cu motor de VFR 800 :D ... Aa ? ... ce ziceti ?

 

Bafta! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...