petrica Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 A si eu o dilema ! ... poate stie cineva !? Am atasat o poza in care am marcat cu un dreptunghi rosu, o piesa. Aceasta piesa se numeste ,,distantier" in manual. Intrebarea mea este: Daca scot piesa asta sau o ,,fac mai mica" de inaltime, furca fata nu va deveni mai moale ? Logic...va deveni ! Pe drumuri mai proaste se va comporta mai bine? Adica as avea un pic de castigat la capitolul ,,confort" ? Luminati-ma si pe mine, va rog ! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 A si eu o dilema ! ... poate stie cineva !? Am atasat o poza in care am marcat cu un dreptunghi rosu, o piesa. Aceasta piesa se numeste ,,distantier" in manual. Intrebarea mea este: Daca scot piesa asta sau o ,,fac mai mica" de inaltime, furca fata nu va deveni mai moale ? Logic...va deveni ! Pe drumuri mai proaste se va comporta mai bine? Adica as avea un pic de castigat la capitolul ,,confort" ? Luminati-ma si pe mine, va rog ! Multumesc! eu zic sa nu te ocupi de suspensii. Poti sa inmoi fata , dar nu mult, iar spatele eu zic sa-l setezi la maxim. Asa vei avea o motocicleta sport care sta foarte bine in curbe. Sa-l faci soft nu are rost ca nu e facut pentru drumuri rele. Nici soft destul nu va vi si nici stabila nu va fi. Si nu-i vorba numa de comfort. Mai e protectia la vant, care nu le poti seta. Ca sa iti rezolvi problema ia-ti un enduro si ruleaza-le cu schimbu , asa fac si eu. Cand am chef de adrenalina, ma duc cu vfr-ul, cand vreau sa ma duc in locuri faine ma duc cu supertenere-ul. Acum amandoua sunt de vanzare ca sa pot lua un RST Futura. Pentru 2 persoane, zice lumea, e mai confortabila decat VFR ul. Si vreau sa fac ture lungi. Eu am ramas sport-turist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nixes Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 mai bine nu faci nimic cu ea. nu e idee proasta deloc, DAR cursa telescoapelor fiind muuult mai mic decat la un enduro sau soft-enduro, daca faci arcurile sa aiba cursa mai mare(defapt asta s-ar intampla) atunci risti sa loveasca la fiecare miscare negativa, si in fiecare saptamana strici cate-o pereche de simeringuri. nu stiu la RC46 cum e dar la al meu este un surub in "capacul" telescoapelor alea daca sunt stranse (cu capul intrat pana la nivel) telescoapele devin mai tari, mai sport. daca le lasi putin mai cu capul afara, totul devine ca un Goldwing (ei bine, aproape) prima data incearca asta. PS: cei mici si galbeni din japo nu cred ca au facut distantierul ala de marimea respectiva, ca nu e bine asa. ma gandaesc ca asa e perfect nu...?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 mai bine nu faci nimic cu ea. nu e idee proasta deloc, DAR cursa telescoapelor fiind muuult mai mic decat la un enduro sau soft-enduro, daca faci arcurile sa aiba cursa mai mare(defapt asta s-ar intampla) atunci risti sa loveasca la fiecare miscare negativa, si in fiecare saptamana strici cate-o pereche de simeringuri. nu stiu la RC46 cum e dar la al meu este un surub in "capacul" telescoapelor alea daca sunt stranse (cu capul intrat pana la nivel) telescoapele devin mai tari, mai sport. daca le lasi putin mai cu capul afara, totul devine ca un Goldwing (ei bine, aproape) prima data incearca asta. PS: cei mici si galbeni din japo nu cred ca au facut distantierul ala de marimea respectiva, ca nu e bine asa. ma gandaesc ca asa e perfect nu...?! ooops, asta eu am scris. numai ca eram logat cu numele unui prieten Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 Aveti dreptate ! Este o prostie sa scoti acele distantiere ! Mi-am dat seama de tampenie, dupa ce am postat ! Am gasit acel reglaj in capul telescoapelor si le-am desfacut la maxim. Au iesit aprox. 2cm mai sus ! Diseara, dupa ce scap de la serviciu, ies la o tura scurta pe niste sosele valurite sa vad cum sta traba, apoi o dau usurel si in niste curbe sa vad ce stabilitate am ! Revin cu informatii maine ! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 Revin cu informatii, totusi ... astazi ! Cum spuneam, am ,,relaxat" telescoapele la maxim, din acele suruburi de reglare a tensionarii arcurilor ! Erau presate la maxim, iar suspensia spate, la fel ! Si ... ce sa vezi ? Altfel sta ,,vizitiu in caruta" ! Confort TOTAL ! Deja acele ,,valuri" de pe asfalt care faceau sa-mi zdrancane vizorul la casca ..... au disparut ! Nu pot spune ca ma simt ca pe Africa Twin, dar ,,senzatia" nu e departe ! Am incercat-o si pe niste viraje si vreau sa spun ca ,,nici nu a clintit" ! A mers ca pe sine de tren ! Asta pentru ca ma consider om potolit caruia i-au cam trecut ,,pasaricile" ....... nu chiar toate, dar.... In concluzie am ajuns fericit acasa, de noua setare a suspensiilor ! Stiu, cei cu ,,vitezane" imi vor spune ca nu sunt de acord cu ceea ce am facut eu, dar ... repet, urmaresc, doar parcurgerea pe sosea a unor distante lungi, in depline conditii de confort ! Apropo's, ,,geamul" touring care l-am montat, face toti banii ! Mai am si avantajul ca am 1.70m, inaltime si intru cam de tot dupa acest geam. Pana la 160km/h pot sa-mi tin pozitia trunchiului dreapta, abia dupa aceea trebuie sa ma ,,cocosez" la adapostul windscreen-ului! Deci,... ce sa mai, ... tura, vura, ... sunt multumit ! La prima intalnire fac cinste VFR-istilor care m-au lamurit, si nu numai ! Bafta si sa auzim de bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 ma bucur ca te-am putut ajuta macar cu sfaturi si ai scapat sa "strici" motorul asfalt uscat! un singur sfat: totusi ai grija ca daca e prea moale, la drumuri proaste poate sa loveasca.dar vezi tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 (editat) Revin cu informatii, totusi ... astazi ! Cum spuneam, am ,,relaxat" telescoapele la maxim, din acele suruburi de reglare a tensionarii arcurilor ! Erau presate la maxim, iar suspensia spate, la fel ! Si ... ce sa vezi ? Altfel sta ,,vizitiu in caruta" ! Confort TOTAL ! Deja acele ,,valuri" de pe asfalt care faceau sa-mi zdrancane vizorul la casca ..... au disparut ! Nu pot spune ca ma simt ca pe Africa Twin, dar ,,senzatia" nu e departe ! Am incercat-o si pe niste viraje si vreau sa spun ca ,,nici nu a clintit" ! A mers ca pe sine de tren ! Asta pentru ca ma consider om potolit caruia i-au cam trecut ,,pasaricile" ....... nu chiar toate, dar.... In concluzie am ajuns fericit acasa, de noua setare a suspensiilor ! Stiu, cei cu ,,vitezane" imi vor spune ca nu sunt de acord cu ceea ce am facut eu, dar ... repet, urmaresc, doar parcurgerea pe sosea a unor distante lungi, in depline conditii de confort ! Apropo's, ,,geamul" touring care l-am montat, face toti banii ! Mai am si avantajul ca am 1.70m, inaltime si intru cam de tot dupa acest geam. Pana la 160km/h pot sa-mi tin pozitia trunchiului dreapta, abia dupa aceea trebuie sa ma ,,cocosez" la adapostul windscreen-ului! Deci,... ce sa mai, ... tura, vura, ... sunt multumit ! La prima intalnire fac cinste VFR-istilor care m-au lamurit, si nu numai ! Bafta si sa auzim de bine ! Hai ca deja mi s-a facut sete! ,te astept cu berea aia Editat Aprilie 20, 2007 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 21, 2007 Share Postat Aprilie 21, 2007 Hai ca deja mi s-a facut sete! ,te astept cu berea aia Si ce, ... crezi ca scapi ! ... Ne intalnim noi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 25, 2007 Share Postat Aprilie 25, 2007 Ma intereseaza cea mai confortabila sa pentru VFR. Duminica am facut o mica excursie pana la Vidraru si la final, femeia a acuzat niste dureri la poponetz ! Chestia ciudata este ca m-am urcat pe un GSXR si am constatat ca are saua mult mai moale decat a mea ! De unde pot cumpara o sa cu gel, sau o sa mai moale decat cea de serie ? Le-am vazut pe cele de la ,,Corbin" dar nu am idee cum pot comanda una ! Aveti informatii in sensul asta ? Mulumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 Ma intereseaza cea mai confortabila sa pentru VFR. Duminica am facut o mica excursie pana la Vidraru si la final, femeia a acuzat niste dureri la poponetz ! Chestia ciudata este ca m-am urcat pe un GSXR si am constatat ca are saua mult mai moale decat a mea ! De unde pot cumpara o sa cu gel, sau o sa mai moale decat cea de serie ? Le-am vazut pe cele de la ,,Corbin" dar nu am idee cum pot comanda una ! Aveti informatii in sensul asta ? Mulumesc ! Saua de vfr e printre cele mai comfortabile sei din cate am vazut(sau am probat,si pt pilot si pt pasager),cred ca femeia necesita mai mult antrenament(poate o bagi sa faca genoflexiuni,sau sa stea mai relaxat <fara suparare ) ori include is tu in program mai multe popasuri. Corbin-ul te costa o gramada de bani(ma interesez pt tine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 Saua de vfr e printre cele mai comfortabile sei din cate am vazut(sau am probat,si pt pilot si pt pasager),cred ca femeia necesita mai mult antrenament(poate o bagi sa faca genoflexiuni,sau sa stea mai relaxat <fara suparare ) ori include is tu in program mai multe popasuri. Corbin-ul te costa o gramada de bani(ma interesez pt tine ) O fi si asta, ca primul popas l-am facut in Curtea de Arges, adica dupa aprox. 150km ! Nu am oprit nici macar pentru o tigare ! O avea si ea dreptate ! Eu cand ,, ma astern" la drum, nu ma opresc decat atunci cand se termina benzina din rezervor ! Totusi in afara de Corbin, nu mai face nimeni ? Am auzit de ,,sa cu gel" si am tot ,,google-it", dar nu am gasit nimic in sensul asta. Stiu sigur ca exista, ca se fabrica pentru LC8 Adv., dar nu stiu producatorul ! . . . . . Altfel fiind spus, de cand ,,am relaxat" suspensia fata, ma luat o dragoste de VFR-ica mea de nu ma mai satur. Am progresat, am invatat sa iau virajele cum trebuie, nu ca pe enduro ! Am reusit sa fac 322.8km cu un plin de rezervor !!! Nu am trecut de 5000 rot/min si nu am depasit 120km/h ! La un mers ,,mai in forta" (adica schimbat la peste 9000rot/min si la + 180km/h) nu merg mai mult de 230-240km, cu un plin de rezervor. Daca ma limitez pana la 150-160km/h este OK! Eu, prostu' vroiam sa o vand, nici nu stiam ce minune de motor am ! Asa m-am obisnuit cu ea de zici ca sunt cu Aprilia RS 125, prin oras,...... asa ii fentez pe conservari ! Cu enduro mai picam cate o retrovizoare la vreo masina, dar cu vfr-ica, doar rabatez oglinzile si ..... primul la semafor ! Ce sa mai vorbim, visez la o Yamaha XT600 (sau660) pentru ,,drumetii" in natura , dar VFR-ul, deja devine ,,o motocicleta de suflet"! Nu cred ca mai pleaca de la mine, indiferent cate ,,alte motorete" o sa mai schimb ! Numai bine ! P.S. Ne ,,berim" noi la vreo intrunire ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 Frate Corbin pt vfr rc46 din 2001...........480eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 O fi si asta, ca primul popas l-am facut in Curtea de Arges, adica dupa aprox. 150km ! Nu am oprit nici macar pentru o tigare ! O avea si ea dreptate ! Eu cand ,, ma astern" la drum, nu ma opresc decat atunci cand se termina benzina din rezervor ! Totusi in afara de Corbin, nu mai face nimeni ? Am auzit de ,,sa cu gel" si am tot ,,google-it", dar nu am gasit nimic in sensul asta. Stiu sigur ca exista, ca se fabrica pentru LC8 Adv., dar nu stiu producatorul ! . . . . . Altfel fiind spus, de cand ,,am relaxat" suspensia fata, ma luat o dragoste de VFR-ica mea de nu ma mai satur. Am progresat, am invatat sa iau virajele cum trebuie, nu ca pe enduro ! Am reusit sa fac 322.8km cu un plin de rezervor !!! Nu am trecut de 5000 rot/min si nu am depasit 120km/h ! La un mers ,,mai in forta" (adica schimbat la peste 9000rot/min si la + 180km/h) nu merg mai mult de 230-240km, cu un plin de rezervor. Daca ma limitez pana la 150-160km/h este OK! Eu, prostu' vroiam sa o vand, nici nu stiam ce minune de motor am ! Asa m-am obisnuit cu ea de zici ca sunt cu Aprilia RS 125, prin oras,...... asa ii fentez pe conservari ! Cu enduro mai picam cate o retrovizoare la vreo masina, dar cu vfr-ica, doar rabatez oglinzile si ..... primul la semafor ! Ce sa mai vorbim, visez la o Yamaha XT600 (sau660) pentru ,,drumetii" in natura , dar VFR-ul, deja devine ,,o motocicleta de suflet"! Nu cred ca mai pleaca de la mine, indiferent cate ,,alte motorete" o sa mai schimb ! Numai bine ! P.S. Ne ,,berim" noi la vreo intrunire ! decat 660 mai bine XTZ,parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 27, 2007 Share Postat Aprilie 27, 2007 Frate Corbin pt vfr rc46 din 2001...........480eu E' bine ! ..... vreau si eu doua ! ... ale dracu', din ce or fi facute, de costa atat ! Multumesc frumos, oricum ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 Hey Voi ce benzina folositi pt vfr urile voastre?? Eu fara pb de 95. Am cautat pe net ceva "oficial recomandat" dar nu am gasit! is curios totusi... MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataro23 Postat Mai 5, 2007 Share Postat Mai 5, 2007 Salutare. Are cumva, cineva, din greseala un owner's manual pt vfr 750 ? am cautat si nu am gasit decat de cumparat , daca are cineva si isi face mila de mine as fi recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Mai 5, 2007 Share Postat Mai 5, 2007 incearca aici http://vfrworld.com/ sau daca nu gasesti, trimite-mi adresa ta de mail, si i-ti trimit eu una cam 12mb (.pdf) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bungee Postat Mai 5, 2007 Share Postat Mai 5, 2007 Hey Voi ce benzina folositi pt vfr urile voastre?? Eu fara pb de 95. Am cautat pe net ceva "oficial recomandat" dar nu am gasit! is curios totusi... MS Eu la a mea am incercat toate variantele (inclusiv 99+ de la petrom). Diferente nu am observat decat la pornirea la rece. Se pare ca cel mai bine porneste cu 95. Probabil ca la pornire injectia este reglata pentru benzina de 95; dupa ce porneste cred ca se autoregleaza dupa cifra octanica a benzinei. Razvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 Domnilor, am o mare problema cu VFR-ul !!! ..... nu ma aude nimeni cand merg pe strada cu motorul ! Stiu, o sa-mi spuneti ca vreau sa ma sparg in figuri, cu fitze, sa stie lumea ca am motor, ... etc ! Nu este asa ! Am observat ca este foarte periculos sa rulezi pe drumurile publice din Romania cu o motocicleta care ,,suna silentios" ! Ma refer la soferi care dupa ce ca nu te vad, nici nu te aud ! De cand am VFR-ul am trecut prin cateva experiente neplacute, care din fericire, s-au terminat cu bine ! Ma gandesc ca daca motocicleta mea ,,suna mai autoritar", nu as mai avea astfel de probleme ! In concluzie. Toba de esapament stok, ce echipeaza VFR-ul pot spune ca este ,,muta" in comparatie cu ce am avut pe LC4 ! De aceea ,,vreau sa iau masuri" in privinta asta ! Vreau sa-i cumpar o toba care ,,sa fie auzita", nu vreau scandal pe strada, dar vreau sa stie lumea ca ma apropii ! Pe piata exista o gramada marci care produc tobe de esapamant pentru VFR. Am studiat o serie de astfel de produse: Lazer, Remus, Akrapovic, Devil, etc ....... cu fel si fel de caracteristici, preturi, sisteme de prindere si ... ,,am intrat de tot in ceatza" ..... Nu stiu ce sa aleg ! De aceea, va rog, cei care au mai multa experienta la ,,capitolul" asta sa-mi dati cateva sfaturi ! Vreau o toba care sa sune ,, mai voiniceste" decat cea de serie, sa nu ma usuce de bani, sa nu ,,crape" dupa o perioada scurta de folosinta, sa nu ma fugareasca politia (prea tare), sa nu afectese negativ caracteristicile motorului (mai putin sunetul) ! Intre toate aceste ,,aspecte", trebuie sa existe o ,,cale de echilibru" ! Care ar fi aceea ? CE SA CUMPAR ????????????? DE UNDE ?????????????? Cu respect @petrica ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 daca modifici evacuarea tre sa modifici si admisia. Dupa mine Leo-Vince rules! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 daca modifici evacuarea tre sa modifici si admisia. Dupa mine Leo-Vince rules! Nu ma refeream la toata evacuarea, ci doar la toba finala ! Crezi ca si in cazul asta trebuie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 Nu ma refeream la toata evacuarea, ci doar la toba finala ! Crezi ca si in cazul asta trebuie ? Nu trebuie modificat(adica amestecul ar trebui reglat de fapt,dar nu se simte diferenta) daca ai toba speciala pt vfr.Eu am un Marving,care suna foarte bine dar in limite legale,motorul merge tot asa ca si cu toba stock(poate accelereaza mai bine la turatii inalte,dar am si filtru K&N),consumul la fel,nu da rateuri in final sunt multumit.Poti alege dintre Arrow,Leo VInce,Yoshimura,Akrapovic,Remus etc.fiecare firma mai renumita de tobe fabrica pt vfr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tazyyy Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 Vreau si eu un manual de VFR 750 va rog frumos. tazyyy@yahoo.com. MULTUMESC ANTICIPAT Si asfalt uscat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 intr-un final , dupa 5 luni in care am vrut chiar s-o vand, am rezolvat-o:daca vi se opreste la careva din mers, modelul asta mai vechi, si nu stiti ce are, poate fi releul ala mic de langa pompa de benzina....io i-am pus de dacia! pt un releu am cumparat o alta pompa, i-am reglat carburatoarele, i-am curatit rezervoru + robinet si mi-am facut nervi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.