Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

motocicleta cat este de grea ? ca nu am avut ocazia sa ma urc pe vreunul pana acum :)

 

cine s-a mai suit pe un bandit 600 sa faca o comparatie vis-a-vis de greutate ? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

motocicleta cat este de grea ? ca nu am avut ocazia sa ma urc pe vreunul pana acum :)

 

cine s-a mai suit pe un bandit 600 sa faca o comparatie vis-a-vis de greutate ? :cheers:

 

Pai aprox 250 kg, in talon parca i 248 kg. e chestie de obisnuinta... fata de un ss e grea. Sau bandit nu se compara ca si greutate

Editat de Adrian Tanc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motocicleta cat este de grea ? ca nu am avut ocazia sa ma urc pe vreunul pana acum :cheers:

 

cine s-a mai suit pe un bandit 600 sa faca o comparatie vis-a-vis de greutate ? :drink:

 

Eu ,,am coborat din LC4" si m-am urcat pe VFR ! In legatura cu manevrabilitatea, nu mi sa parut o diferenta extraordinara. Avand centrul de greutate foarte jos (mai ating si cu ambele picioare de sol) mi se pare foarte manevrabila. Acum dupa 15000km, ma joc cu VFR-ul !

 

De exemplu:

 

In Bucuresti imi vine mult mai bine sa ,,ma strecor" cu VFR-ul decat imi venea cu LC4. De ce ? ... fiindca LC4 avea ghidonul foarte larg si ,,maturam" oglinzile vehiculelor, pe cand la VFR este suficient sa rabatez oglinzile si ma strecor ,,ca un scuter " :alcy: ! ... ia incercati !

Treaba ,,se impute" cand plec echipat cu cutiile laterale :) , atunci stau la rand cu masinile ca arat ca un vapor :crack: !

 

:cheers:

 

Ia uitati-va ce face astia, cu VFR-urile ! ---------->

!!!

 

Artisti, nu ? ..... asta, apropos de manevrabilitate !

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-un fel cu mare durere in inima, m-am despartit de dragostea mea cea rosie, si daca totul e ok si Dumnezeu ma ajuta, pe luni deja am alt "tunet" :bigstar: bineinteles pe langa "durerea" aia, am si o mare parte de bucurie si mai ales curiozitate de noua senzatie...

nu am mers prea departe, referitor la model si la marca. bineinteles am ramas tot la honda si si la motor v :blink: cred ca deja cam in mare stiti care e alegerea...da, un VTR 1000 FireStorm!

cu toate astea, raman mare fun de VFR nu numai ca e un motor foarte bune, poate cel mai bun :) ci ca asta a fost prima mea dragoste :blink:

 

best wishes to all!

 

AAAA, si nu uitati, precum nu uit nici eu: there's nothing like a V-four!!!!!!!!!!!!!!! :wave:

 

--- Mesaj completat în 03 Aug 2007 16:04 -------------
.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

intr-un fel cu mare durere in inima, m-am despartit de dragostea mea cea rosie, si daca totul e ok si Dumnezeu ma ajuta, pe luni deja am alt "tunet" :hurt: bineinteles pe langa "durerea" aia, am si o mare parte de bucurie si mai ales curiozitate de noua senzatie...

nu am mers prea departe, referitor la model si la marca. bineinteles am ramas tot la honda si si la motor v :P cred ca deja cam in mare stiti care e alegerea...da, un VTR 1000 FireStorm!

cu toate astea, raman mare fun de VFR nu numai ca e un motor foarte bune, poate cel mai bun :) ci ca asta a fost prima mea dragoste :crack:

 

best wishes to all!

 

AAAA, si nu uitati, precum nu uit nici eu: there's nothing like a V-four!!!!!!!!!!!!!!! :crack:

 

<small>--- Mesaj completat în 03 Aug 2007 16:04 -------------</small><br/>.

 

 

Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute! :burnout:

 

Am si eu o intrebare - > care e diferenta dintre Honda VFR 800 si Honda Interceptor ? Este vreo diferenta ? ; Aceiasi motocicleta o vad "tratata" ca fiind Interceptor sau VFR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare - > care e diferenta dintre Honda VFR 800 si Honda Interceptor ? Este vreo diferenta ? ; Aceiasi motocicleta o vad "tratata" ca fiind Interceptor sau VFR.

 

Unii spun ca modelele fabricate, incepand cu 2002 ->, li se mai spun si ,,Interceptor", insa daca o sa consulti istoria VFR-urilor, o sa constati ca acest ,,nume de botez", i sa atribuit inca din 1986 !

 

Citeste ......... ----- > aici !

 

:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii spun ca modelele fabricate, incepand cu 2002 ->, li se mai spun si ,,Interceptor", insa daca o sa consulti istoria VFR-urilor, o sa constati ca acest ,,nume de botez", i sa atribuit inca din 1986 !

 

Citeste ......... ----- > aici !

 

:burnout:

 

 

Multam fain! :hurt:

 

--- Mesaj completat în 09 Aug 2007 01:13 -------------

Interceptor nu era denumirea data VFR 800 pentru piata americana?

 

 

Asa am citit si eu doar ca nu aveam confirmarea. Se pare ca e acelasi model dar vandut sub nume diferit. Oricum e o motocicleta reusita :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-un fel cu mare durere in inima, m-am despartit de dragostea mea cea rosie, si daca totul e ok si Dumnezeu ma ajuta, pe luni deja am alt "tunet" :) bineinteles pe langa "durerea" aia, am si o mare parte de bucurie si mai ales curiozitate de noua senzatie...

nu am mers prea departe, referitor la model si la marca. bineinteles am ramas tot la honda si si la motor v :crack: cred ca deja cam in mare stiti care e alegerea...da, un VTR 1000 FireStorm!

cu toate astea, raman mare fun de VFR nu numai ca e un motor foarte bune, poate cel mai bun :P ci ca asta a fost prima mea dragoste :crack:

 

best wishes to all!

 

AAAA, si nu uitati, precum nu uit nici eu: there's nothing like a V-four!!!!!!!!!!!!!!! :crack:

 

<small>--- Mesaj completat în 03 Aug 2007 16:04 -------------</small><br/>.

 

Chiar ieri, m-am dat pe un VTR din 2001 ! Sincer !? :burnout: ..... ,,nu ma dat cu ,,ea" pe spate" ! Ma asteptam la mult mai mult, dar am fost oarecum dezamagit ! Intradevar tzsneste parca un pic mai bine decat vfr-ul, dar la capitolul confort nu prea sunt termeni de comparatie ..... de fapt una este sport touring si alta este super sport !

 

Sa te bucuri de ea ! :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc :burnout:

 

pe de alta parte m-a surprins foarte tare puterea si cuplul lui...intr-adevar asta a fost unui concurent amator si mecanic profesionist. motorul e nu numai intretinut super, ci si tuningat "un picutz" :)

are sistem de evacuare schimbata(inclusiv galeria) tobe arrow, filtru K&N, dynojet....are si niste suspensii racing, etriere de la RR 1000 si discuri speciale pentru cursa (enorm de groase)

deci e cam mai "altfel" :P si pe langa ca deocamdata m-i se pare prea puternic, sunt foarte bucuros si i-mi place extrem de mult.

deocamdata cel mai mare problema e ca tot se ridica intr-o roata, asa ca foarte incet tre' sa ma misc cu acceleratia.

 

petrica intr-un fel ai dreptate cu pozitia de sezut pe motor, dar mie m-i se pare foarte comod, desi e putin trebe sttat mai "ghemuit" pe ea. dar am noroc, ca-s mic :crack: (1,75) asa ca stau linistit pe ea.

 

VFR-ul totusi i-mi ramane coltul inimii! :crack: si tot asa ma uit la topicul VFR 750/800 in fiecare zii :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa aveti grija unul de celealt,...am fo la iasi uichendul trecut cu un prieten cu un vtr din 99...de 2 ori s a oprit sa faca plinul..eu mi am vazut de treaba cu vfr ul... :lol:

 

 

intr-un fel cu mare durere in inima, m-am despartit de dragostea mea cea rosie, si daca totul e ok si Dumnezeu ma ajuta, pe luni deja am alt "tunet" :lol: bineinteles pe langa "durerea" aia, am si o mare parte de bucurie si mai ales curiozitate de noua senzatie...

nu am mers prea departe, referitor la model si la marca. bineinteles am ramas tot la honda si si la motor v :moto: cred ca deja cam in mare stiti care e alegerea...da, un VTR 1000 FireStorm!

cu toate astea, raman mare fun de VFR nu numai ca e un motor foarte bune, poate cel mai bun :) ci ca asta a fost prima mea dragoste :moto:

 

best wishes to all!

 

AAAA, si nu uitati, precum nu uit nici eu: there's nothing like a V-four!!!!!!!!!!!!!!! :nono:

 

<small>--- Mesaj completat în 03 Aug 2007 16:04 -------------</small><br/>.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa aveti grija unul de celealt,...am fo la iasi uichendul trecut cu un prieten cu un vtr din 99...de 2 ori s a oprit sa faca plinul..eu mi am vazut de treaba cu vfr ul... :moto:

 

 

:lol: nu am nimic de spus...ai dreptate... :moto: VFR-ul are un consum ideal, e o motocicleta perfecta! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) nu am nimic de spus...ai dreptate... :nono: VFR-ul are un consum ideal, e o motocicleta perfecta! :moto:

 

..... doar nu o sa imbatranim cu o singura motocicleta ! :moto: Nu putem sa stim ce ne rezerva viitorul ! Mai vinzi una, mai cumperi alta ..... motociclist, te numesti !

 

Bafta ... la maxim ! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

Iata c-a venit vremea sa-i fac schimbul de ulei Bird-utei, numai ca nush ce sa-i bag.Pana acu am mers pe mana MOTUL, credeti ca semisinteticul e ok?adik 10W40? Care ati fost la service autorizat/??ei ce v-au recomandat?? Va multumesc anticipat pt raspuns

NUMAI BINE :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu is putin nehotarat... in ultima vreme m-am plimbat offroad cu un transalp si intentionez serios sa mi achizitionez un africa twin. Mi se pare mult mai eficient atat ca si consum, uzura si drumuri. De vfr imi este mila pe drumurile astea... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu is putin nehotarat... in ultima vreme m-am plimbat offroad cu un transalp si intentionez serios sa mi achizitionez un africa twin. Mi se pare mult mai eficient atat ca si consum, uzura si drumuri. De vfr imi este mila pe drumurile astea... :lol:

 

Cred ca nimeni nu te intelege mai bine ca mine ! VFR-ul este prima ,,shoselista" dupa o serie lunga de (numai) enduroaice ! M-am dat pe Transalp si am avut Africa Twin ! Cu toate ca nici unul dintre ele nu are ,,vana" VFR-ului, te duc prin locuri prin care VFR-ul nu are ce cauta !

Eu am fost mare fun de Africa Twin, insa entuziasmul mi-a scazut dupa ce m-am dat cu KTM LC4 ! Africa - 60CP si 250kg, iar LC4 - 55CP si 155kg ! :) ... ambele merg lejer 130-140km/h, dar sa vorbim de Honda !

Daca ar fi sa aleg intre Transalp si Africa Twin, cred ca as alege Transalpul de 650 ! De ce ?

 

- Transalpul inca se mai fabrica, Africa, nu;

- Transalpul este o idee mai usor decat Africa;

- Consumul este un pic diferit, in favoarea TA;

- Africa este o motocicleta ,,depasita", insensul ca a trecut mult timp, iar lucrurile au evoluat;

- ..... ar mai fi si altele dar ...... e mult de scris :moto:

 

In concluzie si eu gandesc la fel ca tine, insa m-am indragostit prea tare de VFR ! Sa vedem cat tine iubirea noastra ? Insa, daca sortii ma vor duce din nou spre enduro-touring ... KTM LC4 Adventure R, va fi ! ... stiu eu de ce !

 

Bafta ... la maxim ! :moto:

 

P.S. Este valabil si pentru tine, ceea ce i-am scris lui @bh99mes, cateva posturi mai sus !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut transalp,am facut cateva ture lungi prin tara si on si off road,depinde ce vrei sa faci cu africana,transalpul mere in off dar ceva soft ,pe un drum de tara nu ai probleme cum nu ai nici cu africana,daca vrei ture lungi pe asfaltul tarii noastre eu as alege africana...acum depinde si de dimensiunile fizice ale corpului tau...

 

 

Eu is putin nehotarat... in ultima vreme m-am plimbat offroad cu un transalp si intentionez serios sa mi achizitionez un africa twin. Mi se pare mult mai eficient atat ca si consum, uzura si drumuri. De vfr imi este mila pe drumurile astea... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut fani VFR!

 

eu sunt de-a dreptul fascinat de aceasta motocicleta!

modelul 2006, cel nou cu tobele alea beton sub sa, este..........fantastic!!!!

 

am avut sansa in germania sa fac "probe" cu un VFR nou-nout, cam 15-20 de minute si este absolut genial. nimic nu se compara cu un motor VFR nou, dar din pacate este foarte scump.

stie cineva cum se poate achizitiona un VFR prin leasing convenabil (avans mic, dobanda mica, etc)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni apelez la experienta voastra...

Saptamana asta m-a lovit un idiot cu un logan, nu am cazut, stricaciunile se rezuma la zgarieturi si crapaturi cam la toate carenele, motorul nu este deloc atins, totusi nu mai porneste.

Ceva idei ce ar putea avea?

Motorul este VFR 800 2006.

Editat de AXM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa de la distanta nu e usor, dar e posibil ca la cazatura s-a dus siguranta principala. prima data uite-te la ala. apoi la restul sigurantelor.

 

prima data vroiam sa-ti zic sa te uiti la carburatoare, nu cumva s-a inecat...dar apoi mi-am dat seama ca ai injectoare...

 

oricum mare problema nu poate fii. eu zic ca din cauza cazaturii a "inghitit" prea mult si s-a inecat un pic. in cel mai rau caz tre' sa dai afara bujiile. dar nu prea cred ca e cazul. mai incearca de cateva ori sa-l pornesti FARA acceleratie! doar apasand butonul. (oricum ai shock automatic).

 

multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni apelez la experienta voastra...

Saptamana asta m-a lovit un idiot cu un logan, nu am cazut, stricaciunile se rezuma la zgarieturi si crapaturi cam la toate carenele, motorul nu este deloc atins, totusi nu mai porneste.

Ceva idei ce ar putea avea?

Motorul este VFR 800 2006.

 

Este foarte greu sa ne dam seama de ce nu porneste, doar din informatiile oferite de tine ! Parerea mea este ca ,,buba" este de la partea electrica a motocicletei !

Totusi as recomanda sa mergi la o persoana care stie ce face, sau la reprezentanta Honda !

 

Nu prea inteleg cum ai [... zgarieturi si crapaturi cam la toate carenele ...] si totusi nu ai cazut ! Din ce parte te-a lovit ? Daca te-a lovit pe parte dreapta, este crapata si carena din partea stanga, sau te-a impins in altceva ?

 

Imi pare foarte rau de accident ! Sper ca nu ai patit ceva ? ... imi pare si mai rau de o asa scumpatate de VFR, doar din 2006 sa se propteasca un idiot in el ! ... vorbesc din experienta, din pacate !

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a iesit in fata de pe o strada din stanga, eu l-am lovit cu partea mea stanga in aripa dreapta spate, apoi am ricosat intr-un parapet de siguranta de care m-am frecat cam 10m, ca intr-un final sa recapat controlul si sa ma opresc normal.

Eu nu am decat zgarieturi si mici dureri.

Maine la ora 15.30 am programare la Honda pentru ca sa o pornesc si pt un deviz de reparatie general. (ca sa stiu ce sa cer la asigurare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a iesit in fata de pe o strada din stanga, eu l-am lovit cu partea mea stanga in aripa dreapta spate, apoi am ricosat intr-un parapet de siguranta de care m-am frecat cam 10m, ca intr-un final sa recapat controlul si sa ma opresc normal.

Eu nu am decat zgarieturi si mici dureri.

Maine la ora 15.30 am programare la Honda pentru ca sa o pornesc si pt un deviz de reparatie general. (ca sa stiu ce sa cer la asigurare).

 

Succes si sa fie ... ultima data cand ,,te intalnesti" cu astfel de evenimente! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Petrica!

 

Merci de info. M-am uitat si peste modelul recomandat: KTM LC4 Adventure R, pare tragator dar nu mi surade mono discul de pe roata din fata, care e precum la transalp. De fapt unul din marele dezavantaje la transalpurile mai vechi sunt monodiscurile, iar la viteze mai mari e destul de greu sa te opresti eficient in cazul unui pericol iminent... chiar daca folosesti simultan si fata si spatele alaturi de frana de motor. Tind sa ma comport cu saracu transalp precum cu vfr :o de si eu sunt multumit de demaraj.

 

Sper ca la Africana nu o sa am probleme cu privire la piesele de schimb, dat fiind faptul ca nu se mai fabrica... De vfr nu ma despart :cheers: , nu ma lasa inima, doar in cazul in care ii dau un "upgrade" la anul fabricatiei si mi achizitionez un model mai nou. In rest VFR ul ramane... plus africana cand mai strang niste bani

 

Pe curand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...