Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

e chestie de contact la o mufa de ground nu-mi mai amintesc dar cred ca rosie(intra si ies mai multe fire verzi) care se afla sub codita pe partea stanga langa releul de incarcare(desfa si curata contactele da cu spray de contact si vezi ca se rezolva).Pana acum am rezolvat vreo 3-4 vfr-uri cu aceasta problema(printre,si motorul meu),de aia cred ca si la tine de acolo porneste problema(dar poate gresesc) :bigstar:

 

Merci mult, o sa incerc astazi :bigstar:

 

Tudore, daca dupa 15 min merge corect si eu banuiesc ca e vorba de condens...daca s-a stricat releul, pai s-a stricat si nu mai merge

 

Asa m-am gandit si eu, in afara de semnalizari totul merge ceas, deci nu are cum sa fie releul. Astazi o sa incerc sa curat contactele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am fost si eu la RAR... is niste imbecili. Din pacate nu am stiut unde e seria de pe bloc asa ca am dat jos carenele laterale... nimica. Intr-un final era necesara doar sa dau jos saua... era undeva in partea dreapta sub rezervor, mascat de cablaje... ei habar nu aveau, numa se agitau ca le rapesc timpu' si sa scot motoru din hala. I-am pus apoi la punct cu atitudinea lor... is figuranti ca-s dependenti oamenii de ei. :bigstar:

 

pe curand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost si eu la RAR... is niste imbecili. Din pacate nu am stiut unde e seria de pe bloc asa ca am dat jos carenele laterale... nimica. Intr-un final era necesara doar sa dau jos saua... era undeva in partea dreapta sub rezervor, mascat de cablaje... ei habar nu aveau, numa se agitau ca le rapesc timpu' si sa scot motoru din hala. I-am pus apoi la punct cu atitudinea lor... is figuranti ca-s dependenti oamenii de ei. :D

 

pe curand

 

Nu stiu cum este la modelul tau, dar la mine nu trebuie sa dai jos nimic ca sa verifici seria motorului ! Este plasata pe carter, deasupra cutiei de viteze si se vede foarte bine dinspre roata spate, in fata suspensiei !

 

Nu aprob atitudinea infectilor de la RAR (oricum sunt habarnisti, in materie de motoare), dar ai si tu o parte de vina ! Inca de acasa trebuia sa stii locul unde este seria ! Cand ai cumparat-o nu ai verificat seriile ?

 

..... hai, nu te supara pe mine ! :bigstar: Sfatul iti va fi de folos cand iti vei cumpara urmatoarea motoreta !

:bigstar: :P :( :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la vfr 800 e foarte usor, seria motor e chiar inaintea amortizorului central,pe parte posterioara a blocului(oricum trebuie curatat de mizerie ca sa se vada k lumea,si se vede mai bine dp partea stanga a motorului),iar la rc36,daca dai jos saua si te uiti jos langa cadru la baza cilindrului din spate(partea dreapta)am vazut personal la RAR ,inginerii au cautat cam 2 ore si n-au gasit :ok: ,deja erau disperati :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la vfr 800 e foarte usor, seria motor e chiar inaintea amortizorului central,pe parte posterioara a blocului(oricum trebuie curatat de mizerie ca sa se vada k lumea,si se vede mai bine dp partea stanga a motorului),iar la rc36,daca dai jos saua si te uiti jos langa cadru la baza cilindrului din spate(partea dreapta)am vazut personal la RAR ,inginerii au cautat cam 2 ore si n-au gasit :ok: ,deja erau disperati :eek:

la fel am patit cu un prieten la rar. am cautat de ne-au sarit ochii. da jos carene, caca.turi...pana la urma se vedea daca bagai camera aia intre sa si rezervor. scria si in manual, dar cine s-a uitat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

aveti idee cat costa reglarea injectiei??am observat de ceva vreme ca motoru nu mai toarce cum trebe. filtrul de aer este murdar, si bujiile nu le-am skimbat de cand mi-am luat moto. sa fie oare asta cauza si nu injectia?n-am gasit decat filtru k&n pt vfr800 si BMC parca care-i mai scump decat k&n-ul.aaa, si delo insa n-am o parere prea buna despre el. voi ce filtre de aer folositi???

multumesc

numai bine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimba filtru(eu am k&n) si bujiile,lasa injectia in pace ca nu are nimic!numai bine!

 

 

salutare!

aveti idee cat costa reglarea injectiei??am observat de ceva vreme ca motoru nu mai toarce cum trebe. filtrul de aer este murdar, si bujiile nu le-am skimbat de cand mi-am luat moto. sa fie oare asta cauza si nu injectia?n-am gasit decat filtru k&n pt vfr800 si BMC parca care-i mai scump decat k&n-ul.aaa, si delo insa n-am o parere prea buna despre el. voi ce filtre de aer folositi???

multumesc

numai bine ;)

Editat de mihaisarghe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimba filtru(eu am k&n) si bujiile,lasa injectia in pace ca nu are nimic!numai bine!

;)

Multumesc mult domnu'.Azi am comandat filtrul, sapt viitoare Bird-uta va avea plaman nou.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde ai comandat?

Wee, ieri am ajuns la service-ul Honda, de pe bd-ul TIMISOARA.Mi-am luat de la ei filtrul de aer K&N cu 212ron. Asta in conditiile in care pe louis este 61,45euro. Asa ca ayi Bird+uta va primi bujii si filtru nou.

Numai bine Domnilor! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Vreau sa-mi cumpar un VFR 800. Care an credeti ca a fost cel mai bun pt ele? Ma refer la cele din 98 pana in 2001 sau 2002 cand a aparut modelul nou. Si pentru care sa optez: pt injectie sau carburatie?

 

Va multumesc, si astept parerile voastre.

Editat de alyn_kgb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator gabrielradulescu

:blbl: citeste tot topicul si SIGUR ai sa ajungi la concluzia alimentare pe injectie(e buna si carburatia , DAR , motorul pe injectie are cateva avantaje fatza de motorul alimentat cu carburatoare :D )

 

P.S. (nu am VFR, dar are un amic si , cam face figuri la pornirea la rece ;) ...si e pe carburatoare...+ ca pornirea o face CA LA CARTE...cu socul tras la maxim +neaccelerata cat timp se incalzeste motorul...DUPA INCALZIRE...:D ... "BLANA" TOTALA)

 

CIAO!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandeam ca ar fi posibil totusi sa se faca o recapitulare cu plusuri si minusuri la cele din 98 si cele din 2000 de exemplu. Ca am incercat sa citesc tot topicul dar sincer sunt 77 de pagini si nu am avut timp sa le citesc pe toate. Chestia asta cu recapitularea cred ca este bine sa mai fie facuta din cand in cand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa citesc toate paginile din acest topic si se pare ca din acest moment nu mai exista nici o indoiala. Viitorul motor pe care o sa mi-l iau este Honda VFR 800. Sper ca prin noiembrie - decembrie sa-l am acasa. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Spuneti-mi si mie, va rog, Vfr800 are reglaj al relantiului???Acul turometrului sta pe undeva pe la 1000, asta dupa ce se incalzeste motorul binisor.Iar de-l las sa se mai raceasca putin, cand pornesc e pe la 800.

Unde sa fie buba???

Care esti din buc si ai vfr 800, penultimul model(an 98...2001)?Sunt curios cum suna alt motor.

Multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kgb-istule vezi ca mai este si Aprilia RST-1000 FUTURA! e "un pic" mai performanta ;) http://www.motorcyclistonline.com/escape/m...rst1000_futura/

 

Terminati cu prostiile ! ... sunteti pe taramul VFR :) !

 

Futura este o copie nereusita a VFR-ului ! Un ,,pic mai performanta" ??? Din ce punct de vedere ???

Cand sa inventat VFR-ul, Aprilia facea scutere !

 

Bafta ! :ok:

 

<small>--- Mesaj completat în 29 Oct 2007 07:47 -------------</small><br/>

Salut!

Spuneti-mi si mie, va rog, Vfr800 are reglaj al relantiului???Acul turometrului sta pe undeva pe la 1000, asta dupa ce se incalzeste motorul binisor.Iar de-l las sa se mai raceasca putin, cand pornesc e pe la 800.

Unde sa fie buba???

Care esti din buc si ai vfr 800, penultimul model(an 98...2001)?Sunt curios cum suna alt motor.

Multumesc mult

 

Da are ! Reglajul relantiului se face pe partea dreapta a motocicletei, pe cadrul din aluminiu, in dreptul rezervorului se afla o gaurica de vreo 5-6mm diametru, care are un cauciuc bagat in ea. Se scoate cauciucul si se introduce o surubelnita stea mai lunga ! Ochesti surubul de reglaj al relantiului si te apuci de treaba ! Daca nu reusesti sa nimeresti acel surub (cu toate ca ma indoiesc !) desfaci cele doua suruburi ale rezervorului din partea din fata si il basculezi spre spate (in spate nu desfaci!) si atunci o sa vezi acel surub !

 

La rece trebuie sa stea undeva la 2000rot/min, iar cand este cald 1200rot/min ! Sub aceste valori ai tensiunea slaba la releu si nu iti incarca bateria !

 

Bafta ! :pow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kgb-istule vezi ca mai este si Aprilia RST-1000 FUTURA! e "un pic" mai performanta :ok: http://www.motorcyclistonline.com/escape/m...rst1000_futura/

 

 

Sincer sa sti ca nu ma incanta italienele. Nu cred eu sa faca aprilia un motor mai fiabil decat cel de la honda. Mai performanta nu stiu ce ai vazut tu la ea: Ca e de 1000 cc? Nu ma intereseaza aspectul asta atata timp cat se pot face multe alte comparatii care duc la ideea ca honda e honda. Ms oricum pt sfat. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Terminati cu prostiile ! ... sunteti pe taramul VFR ;) !

 

Futura este o copie nereusita a VFR-ului ! Un ,,pic mai performanta" ??? Din ce punct de vedere ???

Cand sa inventat VFR-ul, Aprilia facea scutere !

 

Bafta ! ;)

 

<small>--- Mesaj completat în 29 Oct 2007 07:47 -------------</small><br/>

 

Da are ! Reglajul relantiului se face pe partea dreapta a motocicletei, pe cadrul din aluminiu, in dreptul rezervorului se afla o gaurica de vreo 5-6mm diametru, care are un cauciuc bagat in ea. Se scoate cauciucul si se introduce o surubelnita stea mai lunga ! Ochesti surubul de reglaj al relantiului si te apuci de treaba ! Daca nu reusesti sa nimeresti acel surub (cu toate ca ma indoiesc !) desfaci cele doua suruburi ale rezervorului din partea din fata si il basculezi spre spate (in spate nu desfaci!) si atunci o sa vezi acel surub !

 

La rece trebuie sa stea undeva la 2000rot/min, iar cand este cald 1200rot/min ! Sub aceste valori ai tensiunea slaba la releu si nu iti incarca bateria !

 

Bafta ! :)

Respect man!

multumesc mult! Raman dator :ok:

Weekendul asta am bagat un drum Buc-Bran. Plecat pe DN1(prin statiuni1), intors pe Cheia.

Vfr-ica s-a comportat exemplar, in conditiile in care am prins de toate: ceata pe cheia si ploaie(noaptea pe la 20.00), drum prost asfaltat, cazut dintr-un camion un mare brat de iarba ce m-a lovit in bostan, asta pe la 90km/h(am mers o portiune cu iarba la gat;)) ), carute nesemnalizate( noroc cu farurile impecabile).

Asa ca Domnule KGB, nu mai sta pe ganduri si achizitioneza-ti un Vfr. Nu vei regreta. Asta dc nu cumva te astepti sa aiba demaraj precum RR-ul

Salutare domnilor si s-auzim numai de bine :pow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca Domnule KGB, nu mai sta pe ganduri si achizitioneza-ti un Vfr. Nu vei regreta. Asta dc nu cumva te astepti sa aiba demaraj precum RR-ul

Salutare domnilor si s-auzim numai de bine :ok:

 

 

Dupa cum am scris mai sus nu mai exista nici o alta varianta. Le-am eliminat pe toate. Si nu ma astept sa aibe demaraj precum RR-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cum la rece la 2000 si la cald 1200?eu stiam ca pe masura ce se incalzeste motorul,cresc si turtiile acestuia!

 

 

 

 

La rece trebuie sa stea undeva la 2000rot/min, iar cand este cald 1200rot/min ! Sub aceste valori ai tensiunea slaba la releu si nu iti incarca bateria !

 

Bafta ! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...