Pacasac Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 e chestie de contact la o mufa de ground nu-mi mai amintesc dar cred ca rosie(intra si ies mai multe fire verzi) care se afla sub codita pe partea stanga langa releul de incarcare(desfa si curata contactele da cu spray de contact si vezi ca se rezolva).Pana acum am rezolvat vreo 3-4 vfr-uri cu aceasta problema(printre,si motorul meu),de aia cred ca si la tine de acolo porneste problema(dar poate gresesc) Merci mult, o sa incerc astazi Tudore, daca dupa 15 min merge corect si eu banuiesc ca e vorba de condens...daca s-a stricat releul, pai s-a stricat si nu mai merge Asa m-am gandit si eu, in afara de semnalizari totul merge ceas, deci nu are cum sa fie releul. Astazi o sa incerc sa curat contactele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 am fost si eu la RAR... is niste imbecili. Din pacate nu am stiut unde e seria de pe bloc asa ca am dat jos carenele laterale... nimica. Intr-un final era necesara doar sa dau jos saua... era undeva in partea dreapta sub rezervor, mascat de cablaje... ei habar nu aveau, numa se agitau ca le rapesc timpu' si sa scot motoru din hala. I-am pus apoi la punct cu atitudinea lor... is figuranti ca-s dependenti oamenii de ei. pe curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 am fost si eu la RAR... is niste imbecili. Din pacate nu am stiut unde e seria de pe bloc asa ca am dat jos carenele laterale... nimica. Intr-un final era necesara doar sa dau jos saua... era undeva in partea dreapta sub rezervor, mascat de cablaje... ei habar nu aveau, numa se agitau ca le rapesc timpu' si sa scot motoru din hala. I-am pus apoi la punct cu atitudinea lor... is figuranti ca-s dependenti oamenii de ei. pe curand Nu stiu cum este la modelul tau, dar la mine nu trebuie sa dai jos nimic ca sa verifici seria motorului ! Este plasata pe carter, deasupra cutiei de viteze si se vede foarte bine dinspre roata spate, in fata suspensiei ! Nu aprob atitudinea infectilor de la RAR (oricum sunt habarnisti, in materie de motoare), dar ai si tu o parte de vina ! Inca de acasa trebuia sa stii locul unde este seria ! Cand ai cumparat-o nu ai verificat seriile ? ..... hai, nu te supara pe mine ! Sfatul iti va fi de folos cand iti vei cumpara urmatoarea motoreta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 Si eu am fost la identificare acum cateva zile, nici la mine nu au stiut unde e seria, nici eu nu stiam , dar au gasit-o pana la urma. Nici acum nu stiu unde e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 la vfr 800 e foarte usor, seria motor e chiar inaintea amortizorului central,pe parte posterioara a blocului(oricum trebuie curatat de mizerie ca sa se vada k lumea,si se vede mai bine dp partea stanga a motorului),iar la rc36,daca dai jos saua si te uiti jos langa cadru la baza cilindrului din spate(partea dreapta)am vazut personal la RAR ,inginerii au cautat cam 2 ore si n-au gasit ,deja erau disperati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Octombrie 17, 2007 Share Postat Octombrie 17, 2007 la vfr 800 e foarte usor, seria motor e chiar inaintea amortizorului central,pe parte posterioara a blocului(oricum trebuie curatat de mizerie ca sa se vada k lumea,si se vede mai bine dp partea stanga a motorului),iar la rc36,daca dai jos saua si te uiti jos langa cadru la baza cilindrului din spate(partea dreapta)am vazut personal la RAR ,inginerii au cautat cam 2 ore si n-au gasit ,deja erau disperati la fel am patit cu un prieten la rar. am cautat de ne-au sarit ochii. da jos carene, caca.turi...pana la urma se vedea daca bagai camera aia intre sa si rezervor. scria si in manual, dar cine s-a uitat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tano Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 Cu ,,invelitoarea" pentru rezervor, astept un semn de viata de la @kpax ! Nici o veste ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 Nici o veste ? Nu ! Mai astept, apoi ii dau un PM ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norway_gl Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 salutare! aveti idee cat costa reglarea injectiei??am observat de ceva vreme ca motoru nu mai toarce cum trebe. filtrul de aer este murdar, si bujiile nu le-am skimbat de cand mi-am luat moto. sa fie oare asta cauza si nu injectia?n-am gasit decat filtru k&n pt vfr800 si BMC parca care-i mai scump decat k&n-ul.aaa, si delo insa n-am o parere prea buna despre el. voi ce filtre de aer folositi??? multumesc numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 (editat) schimba filtru(eu am k&n) si bujiile,lasa injectia in pace ca nu are nimic!numai bine! salutare! aveti idee cat costa reglarea injectiei??am observat de ceva vreme ca motoru nu mai toarce cum trebe. filtrul de aer este murdar, si bujiile nu le-am skimbat de cand mi-am luat moto. sa fie oare asta cauza si nu injectia?n-am gasit decat filtru k&n pt vfr800 si BMC parca care-i mai scump decat k&n-ul.aaa, si delo insa n-am o parere prea buna despre el. voi ce filtre de aer folositi??? multumesc numai bine Editat Octombrie 25, 2007 de mihaisarghe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norway_gl Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 schimba filtru(eu am k&n) si bujiile,lasa injectia in pace ca nu are nimic!numai bine! Multumesc mult domnu'.Azi am comandat filtrul, sapt viitoare Bird-uta va avea plaman nou. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 De unde ai comandat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norway_gl Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 De unde ai comandat? Wee, ieri am ajuns la service-ul Honda, de pe bd-ul TIMISOARA.Mi-am luat de la ei filtrul de aer K&N cu 212ron. Asta in conditiile in care pe louis este 61,45euro. Asa ca ayi Bird+uta va primi bujii si filtru nou. Numai bine Domnilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 (editat) Salutare. Vreau sa-mi cumpar un VFR 800. Care an credeti ca a fost cel mai bun pt ele? Ma refer la cele din 98 pana in 2001 sau 2002 cand a aparut modelul nou. Si pentru care sa optez: pt injectie sau carburatie? Va multumesc, si astept parerile voastre. Editat Octombrie 26, 2007 de alyn_kgb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gabrielradulescu Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 citeste tot topicul si SIGUR ai sa ajungi la concluzia alimentare pe injectie(e buna si carburatia , DAR , motorul pe injectie are cateva avantaje fatza de motorul alimentat cu carburatoare ) P.S. (nu am VFR, dar are un amic si , cam face figuri la pornirea la rece ...si e pe carburatoare...+ ca pornirea o face CA LA CARTE...cu socul tras la maxim +neaccelerata cat timp se incalzeste motorul...DUPA INCALZIRE... ... "BLANA" TOTALA) CIAO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 ma gandeam ca ar fi posibil totusi sa se faca o recapitulare cu plusuri si minusuri la cele din 98 si cele din 2000 de exemplu. Ca am incercat sa citesc tot topicul dar sincer sunt 77 de pagini si nu am avut timp sa le citesc pe toate. Chestia asta cu recapitularea cred ca este bine sa mai fie facuta din cand in cand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 Cel mai nou e cel mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 Am reusit sa citesc toate paginile din acest topic si se pare ca din acest moment nu mai exista nici o indoiala. Viitorul motor pe care o sa mi-l iau este Honda VFR 800. Sper ca prin noiembrie - decembrie sa-l am acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norway_gl Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 Salut! Spuneti-mi si mie, va rog, Vfr800 are reglaj al relantiului???Acul turometrului sta pe undeva pe la 1000, asta dupa ce se incalzeste motorul binisor.Iar de-l las sa se mai raceasca putin, cand pornesc e pe la 800. Unde sa fie buba??? Care esti din buc si ai vfr 800, penultimul model(an 98...2001)?Sunt curios cum suna alt motor. Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gabrielradulescu Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 (editat) kgb-istule vezi ca mai este si Aprilia RST-1000 FUTURA! e "un pic" mai performanta http://www.motorcyclistonline.com/escape/m...rst1000_futura/ Editat Octombrie 29, 2007 de gabrielradulescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 kgb-istule vezi ca mai este si Aprilia RST-1000 FUTURA! e "un pic" mai performanta http://www.motorcyclistonline.com/escape/m...rst1000_futura/ Terminati cu prostiile ! ... sunteti pe taramul VFR ! Futura este o copie nereusita a VFR-ului ! Un ,,pic mai performanta" ??? Din ce punct de vedere ??? Cand sa inventat VFR-ul, Aprilia facea scutere ! Bafta ! <small>--- Mesaj completat în 29 Oct 2007 07:47 -------------</small><br/> Salut! Spuneti-mi si mie, va rog, Vfr800 are reglaj al relantiului???Acul turometrului sta pe undeva pe la 1000, asta dupa ce se incalzeste motorul binisor.Iar de-l las sa se mai raceasca putin, cand pornesc e pe la 800. Unde sa fie buba??? Care esti din buc si ai vfr 800, penultimul model(an 98...2001)?Sunt curios cum suna alt motor. Multumesc mult Da are ! Reglajul relantiului se face pe partea dreapta a motocicletei, pe cadrul din aluminiu, in dreptul rezervorului se afla o gaurica de vreo 5-6mm diametru, care are un cauciuc bagat in ea. Se scoate cauciucul si se introduce o surubelnita stea mai lunga ! Ochesti surubul de reglaj al relantiului si te apuci de treaba ! Daca nu reusesti sa nimeresti acel surub (cu toate ca ma indoiesc !) desfaci cele doua suruburi ale rezervorului din partea din fata si il basculezi spre spate (in spate nu desfaci!) si atunci o sa vezi acel surub ! La rece trebuie sa stea undeva la 2000rot/min, iar cand este cald 1200rot/min ! Sub aceste valori ai tensiunea slaba la releu si nu iti incarca bateria ! Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 kgb-istule vezi ca mai este si Aprilia RST-1000 FUTURA! e "un pic" mai performanta http://www.motorcyclistonline.com/escape/m...rst1000_futura/ Sincer sa sti ca nu ma incanta italienele. Nu cred eu sa faca aprilia un motor mai fiabil decat cel de la honda. Mai performanta nu stiu ce ai vazut tu la ea: Ca e de 1000 cc? Nu ma intereseaza aspectul asta atata timp cat se pot face multe alte comparatii care duc la ideea ca honda e honda. Ms oricum pt sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norway_gl Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 Terminati cu prostiile ! ... sunteti pe taramul VFR ! Futura este o copie nereusita a VFR-ului ! Un ,,pic mai performanta" ??? Din ce punct de vedere ??? Cand sa inventat VFR-ul, Aprilia facea scutere ! Bafta ! <small>--- Mesaj completat în 29 Oct 2007 07:47 -------------</small><br/> Da are ! Reglajul relantiului se face pe partea dreapta a motocicletei, pe cadrul din aluminiu, in dreptul rezervorului se afla o gaurica de vreo 5-6mm diametru, care are un cauciuc bagat in ea. Se scoate cauciucul si se introduce o surubelnita stea mai lunga ! Ochesti surubul de reglaj al relantiului si te apuci de treaba ! Daca nu reusesti sa nimeresti acel surub (cu toate ca ma indoiesc !) desfaci cele doua suruburi ale rezervorului din partea din fata si il basculezi spre spate (in spate nu desfaci!) si atunci o sa vezi acel surub ! La rece trebuie sa stea undeva la 2000rot/min, iar cand este cald 1200rot/min ! Sub aceste valori ai tensiunea slaba la releu si nu iti incarca bateria ! Bafta ! Respect man! multumesc mult! Raman dator Weekendul asta am bagat un drum Buc-Bran. Plecat pe DN1(prin statiuni1), intors pe Cheia. Vfr-ica s-a comportat exemplar, in conditiile in care am prins de toate: ceata pe cheia si ploaie(noaptea pe la 20.00), drum prost asfaltat, cazut dintr-un camion un mare brat de iarba ce m-a lovit in bostan, asta pe la 90km/h(am mers o portiune cu iarba la gat;)) ), carute nesemnalizate( noroc cu farurile impecabile). Asa ca Domnule KGB, nu mai sta pe ganduri si achizitioneza-ti un Vfr. Nu vei regreta. Asta dc nu cumva te astepti sa aiba demaraj precum RR-ul Salutare domnilor si s-auzim numai de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 Asa ca Domnule KGB, nu mai sta pe ganduri si achizitioneza-ti un Vfr. Nu vei regreta. Asta dc nu cumva te astepti sa aiba demaraj precum RR-ul Salutare domnilor si s-auzim numai de bine Dupa cum am scris mai sus nu mai exista nici o alta varianta. Le-am eliminat pe toate. Si nu ma astept sa aibe demaraj precum RR-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 pai cum la rece la 2000 si la cald 1200?eu stiam ca pe masura ce se incalzeste motorul,cresc si turtiile acestuia! La rece trebuie sa stea undeva la 2000rot/min, iar cand este cald 1200rot/min ! Sub aceste valori ai tensiunea slaba la releu si nu iti incarca bateria ! Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.