Clasic Postat Decembrie 23, 2006 Share Postat Decembrie 23, 2006 am si eu vfr....a lui toply Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Decembrie 25, 2006 Share Postat Decembrie 25, 2006 felicitari! pune poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Decembrie 25, 2006 Share Postat Decembrie 25, 2006 ok,chiar azi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Decembrie 25, 2006 Share Postat Decembrie 25, 2006 (editat) asta-s io cu fosta motocicleta a lui toply! Editat Decembrie 25, 2006 de zolly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Ianuarie 4, 2007 Share Postat Ianuarie 4, 2007 am scos becurile si asa scrie pe ele cu mentiunea made in japan, pun o poza maine. o sa iau h4 pana la urma. ca nu se gasesc cele vechi la noi in ro. sper sa nu ard ceva pe acolo. cum pot sa fiu sigur ca releul nu mai e bun? multumesc 1 bec fata costa aprox 15lire sterline , iar releul de incarcare 80lire sterline. http://shop.wemoto.com/index.dyn?oid=3534335 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 vad ca nu mai zice nimeni nimic...doar reparatii! sa fie oare vfr-urile la sfarsitul"carierei"?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Ianuarie 6, 2007 Share Postat Ianuarie 6, 2007 Un draq.... sunt la apogeu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Ianuarie 8, 2007 Share Postat Ianuarie 8, 2007 (editat) Salut VFR-istilor si nu numai. Exista fani si exista sceptici la acest model... cred ca totul se rezuma la stilul si la ce urmareste fiecare. Eu mi-am luat un VFR800 toamna trecuta (am avut un CB400 inainte). De ce? - pentru ca are tehnica de varf (Honda este nr. 1 in Japonia) - pentru ca ma simt bine pe ea cand o iau in brate (am picioare lungi si pe multe modele stau prost sau dau cu capul in windshield) - pentru ca are putere suficienta (la nivelul strazilor din tara) atat in oras (nu sare de sub tine) cat si la drum intins... (adevarat ca trece mai greu cu mine de la 2 la 4 cilindri din a 5-a... dar din a 4-a nu e o problema) iar pe pista nu cred sa ma bag decat de fun sau sa mai prind tehnica - pentru ca este extrem de stabila - pentru ca este fumoasa Unii au de comentat insa asta inseamna ca doresc si li se potriveste altceva In plus eu mi-am ales modelul ABS... fapt la care multi ridica o spranceana dar este reprezentativ la stilul meu. Pot sa zic ca mi-a salvat pielea deja (si pe ea insasi) indoua cazuri. O recomand tuturor care vor un motor versatil si sunt mai temperati. Ride safe, Radu. Felicitari Radu Eu am un rc 36 din 94, model '90 de fapt, iar achizitia urmatoare va fi un vfr800 abs din '06. Sper cat mai curand... e bestiala. Ce mi pare rau e faza cu distriutia care s-a schimbat fata de modelele anterioare de '02 Editat Ianuarie 8, 2007 de Adrian Tanc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Ianuarie 9, 2007 Share Postat Ianuarie 9, 2007 sper ca nimeni nu are VFR-ul lovit, dar daca cumva aveti nevoe de o consoala de bord (suportul ala de fier) pentru un RC-36 model '90-'93, eu am una... e destul de greu de gasit, ala se duce deobicei la o lovitura frontala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 ma ajutati si pe mine ca nu stiu :De care benzina e mai buna pt vfr (acum bag omv 95 fara pb), si pe unde verific nivelul uleiului? tnx! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 hello! bagi benzina foarte buna, ala bag si eu (deobicei) iar nivelul de ulei o poti verifica in partea dreapta a motorului. nu la capacul aala mare (acolo se pune uleiul), ci la ala mai mic putin mai in spate fata de ala mare si mai jos. tine motorul drept (nu pe stender) si dupa ce ai defiletat joja (sau cum draq ii zice ) o stergi, ca la masini si o bagi inapoi fara sa-l infiletezi. tre sa fie intre cele 2 semne (min-max) asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 mersi, bh99mes, dar de 95 nu e inferioara ?ca de obicei la noi benzina e f proasta...am citit undeva pe aici ca de fapt cifra octanica ar fi mai mica decat ne este recomandata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 Stai linistit ca e buna asta de 95 fara plumb. Eu la inceput puneam benzina cu plumb si mergea foarte bine. O singura data am facut un plin cu OMV 100 sa vad cum e. Nici o diferenta, ! Doar ca am platit mai mult. Daca ar fi fost pe injectie, atunci se merita sa-i pui benzina cat mai buna. Dar asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 ok.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 daca tot e sa va plictisesc...ca tot sunt in medical ca a dat viroza in mine si n-am ce face toata ziua :ce tip de ulei si ce cantitate?mi-a spus toply da am uitat el mi-a zis ca numai ce schimbase uleiul, dar am facut 1500 km de cand am cumparat-o si acum e la iernat...(de ieri) la primavara o sa-i schimb din nou uleiul...acum ma gandesc sa-i bag solutie de curatat instalatia de alimentare-am cumparat un bidonel rosu din real, de la craiova, o fi buna?si inca ceva..am citit un post adresat lu belbody parca, in care i se sugera sa-si curete carbul printru-n surub de sub el...vfr-ul are asa ceva? e recomandat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 daca tot e sa va plictisesc...ca tot sunt in medical ca a dat viroza in mine si n-am ce face toata ziua :ce tip de ulei si ce cantitate?mi-a spus toply da am uitat el mi-a zis ca numai ce schimbase uleiul, dar am facut 1500 km de cand am cumparat-o si acum e la iernat...(de ieri) la primavara o sa-i schimb din nou uleiul...acum ma gandesc sa-i bag solutie de curatat instalatia de alimentare-am cumparat un bidonel rosu din real, de la craiova, o fi buna?si inca ceva..am citit un post adresat lu belbody parca, in care i se sugera sa-si curete carbul printru-n surub de sub el...vfr-ul are asa ceva? e recomandat? Mai bine duci motorul la cineva care se pricepe,si curatati carburatoarele k lumea(oricum nu se curata prin surubul de dedesubt,prin aia se da jos numai benzina din carb,si eventual bule de apa daca ai),iar daca solutia de curatat carb nu e ceva cunoscut,si incercat de cineva mai bine nu pui in benzina,ca risti sa infunzi carburatorul,si nu face bine nici la garnituri(la motoare mai vechi solutia chiar isi face treaba,adica curata mizeria depusa de-a lungul anilor+rugina,si de acolo ajunge in carb,iti imaginezi ce depuneri o sa ai),iar despre benzina pot sa-ti zic ca la motoarele noastre de strada nu simti diferenta intre cifra octanica 95-100(oricum de multe ori sunt amestecate intre ele,vorbesc din experienta proprie, iar dupa un studiu facut de baietii de la revista Power Bikes,se scot 3-4 cai dar la turatii unde incepe zona rosie dar numai la motoare gen r1,gsxr100,cbr1000rr etc),noi "muritorii",nu simtim diferenta(doar atunci daca pui o benzina foarte proasta),se recomanda alimentarea la statii care au clientela numeroasa,dar si asa, mai ai din cand in cand surprize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 ok, dar n-as vrea sa dau carburatoarele jos, merge f bine, dar am zis ca doar nu stica sa-i bag aditiv.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 11, 2007 Share Postat Ianuarie 11, 2007 aditivul se numeste MASTER Carburetor&Fuel Injector Cleaner. Ati folosit asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 si vfr-ul meu a mers foarte bine, nu am avut probleme, dar intr-o zi am curatat rezervorul si carburatoarele...nu i-mi pot imagina unde a umblat motorul ala, dar am scos din ea mai mult jeg decat din 3 IJ-uri e chiar bine sa faci o revizie, dar cum a spus si cbrxx, e bine sa mergi la cineva, care intr-adevar se pricepe... apropo! Ăźdv atti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 ok!dar ulei ?de care-parca 10 w 40...semisintetic...motul?!? sau mobil.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 (editat) ok!dar ulei ?de care-parca 10 w 40...semisintetic...motul?!? sau mobil.... din fabricatie zice 10W40,depinde in ce regim folosesti motorul,motul e bun,dar nici cu mobil n-am avut experiente negative. Editat Ianuarie 12, 2007 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 13, 2007 Share Postat Ianuarie 13, 2007 dar care ar fi cel mai bun pt vfr.....si la cati km se face schimbul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Ianuarie 13, 2007 Share Postat Ianuarie 13, 2007 timp ce am avut vfr-ul cel vechi(RC24), am schimbat ulei doar de 2 ori (cam la 7 mii de km) si tot am pus Valvoline mineral 10w40...in primul rand eu nu sunt mare sportiv, nu trag de motor zi si noapte tot la rosu, asa ca am fost multumit de tipoul asta de ulei, fiind relativ ieftin (190 de mii/litru). chiar in careva zii am vb cu @adriantanc si el a citit undeva ca schimbul de ulei la vfr (la modelul rc36) se face la 12mii de km...acuma nu stiu ce sa zic, poate...eu totusi raman la schimbul la cam 7-8 mii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 13, 2007 Share Postat Ianuarie 13, 2007 azi n-am avut ce face si am dat rezervorul jos....sa-l spal....old school>cu apa si fairy,in cada....cum sa scot acum apa din el, ca are buza aia la buson, si mai ramane multa inauntru....cre ca trebuie sa scot capacul ala cu tot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Ianuarie 13, 2007 Share Postat Ianuarie 13, 2007 (editat) rezervorul nu se spala cu solutii pe baza de apa frate,aia tre lasat pentru spalat scutece ,sunt curios cam cata rugina o sa ai.Ti-am zis mai bine te duci cu treburi de service la cineva care se pricepe(sau macar cere sfaturi daca,vrei sa te bagi)Iar cu uleiul mai bine ramai la schimb de max 8 mii km(daca umbli mult in oras),dar oricum foloseste ceva cunoscut(Castrol ,Putoline,Repsol,Motul,Yacco,etc) Editat Ianuarie 13, 2007 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.